Plussa vai ei?

Mulla on varmaan ihan hirveet viivalasit päässä, mutta nään tässäkin jotain haamua… Viivanpaikka korkeintaan. 😅 Täytyy varmaan yrittää nyt odotella reippaasti muutama päivä ennen kuin testailee, niin saapahan sitten varmuuden asiaan.
View attachment 141257
Mulla on kans liian hyvät viivalasit, ku nään kaikkialla haamuja, mutta kyllä mä tässä nään toisen haalean viivan 🫣😅 Mutta luulisi tosiaan jos oottaisi edes pari päivää, niin näkisi vahvistuuko selvemmäksi eikä ole vain viivanpaikka! 🤗

Mulla on varmaan ihan hirveet viivalasit päässä, mutta nään tässäkin jotain haamua… Viivanpaikka korkeintaan. 😅 Täytyy varmaan yrittää nyt odotella reippaasti muutama päivä ennen kuin testailee, niin saapahan sitten varmuuden asiaan.
View attachment 141257
No mäki nään nyt tässä jotain! Mulla on omat testit kyllä vahvistunut aika nopeastikin tällaisista haamun esiäideistä haamuiksi 😅 toki jos malttaa pari päivää odottaa, mutta mulla ei tosiaan oo malttia...

Tässä tämän päivän tulos, oli vaikea saada kuvaan mutta kyllä siellä jotain omaan silmään edelleen näkyy. Ei vaan oo hirveemmin viime kerrasta tummunut, eli tuskimpa tästä mitään tulee… Kp tai ovis ei tiedossa, joten niidenkin puolesta vaikea arvioida.
IMG_9678.jpeg

Onko teillä kokemusta näistä clearbluen testeistä, tuleeko herkästi tommosta viivanpaikkaa?

Liitteet

• PXL_20250207_233133179.jpg
    PXL_20250207_233133179.jpg
    2.1 MB · Katsottu: 165
Tekisin toisen merkin testin! Nää on antanu älyttömän räikeitä viivanpaikkoja mutta kyllhän tossa selkeesti on viiva!
Joo, täytyy huomenna testata toisella testillä. Mutta hyvä tietää, että tällä on ennen tullut vahvoja viivanpaikkoja.

Tässä tämän päivän tulos, oli vaikea saada kuvaan mutta kyllä siellä jotain omaan silmään edelleen näkyy. Ei vaan oo hirveemmin viime kerrasta tummunut, eli tuskimpa tästä mitään tulee… Kp tai ovis ei tiedossa, joten niidenkin puolesta vaikea arvioida. View attachment 141288
Minä en vieläkään nää mitään, mutta toki se varmasti vaikuttaa, että kattooko testiä livenä vai puhelimen näytöltä niin kuin mä nyt. 😅 Mut toivotaan, että sinne ilmestyy vielä haamu, jonka munkin haamulasit erottaa!

Onko teillä kokemusta näistä clearbluen testeistä, tuleeko herkästi tommosta viivanpaikkaa?
Joo nää on tosi kökköjä testejä, kun antaa tota viivan paikkaa ja voi olla hyvinkin tummia ja sinisiä, vaikka ei ole raskaana. 🙄 Ja yllättävän kalliita ja sitten ovat vielä epäluotettavia.

Joo nää on tosi kökköjä testejä, kun antaa tota viivan paikkaa ja voi olla hyvinkin tummia ja sinisiä, vaikka ei ole raskaana. 🙄 Ja yllättävän kalliita ja sitten ovat vielä epäluotettavia.
Jep, noi on tosi huonoja, mä olin jo selkeesti raskaana esikoisesta ja tuo clearblue ei näyttänyt mitään😅

Okei, no onpa kyllä kurjaa. Toi oli semmonen testi, mikä mulla oli kaapissa valmiina mutta tietääpä nyt ainakin ettei tartte semmosia enää hommata.

Okei, no onpa kyllä kurjaa. Toi oli semmonen testi, mikä mulla oli kaapissa valmiina mutta tietääpä nyt ainakin ettei tartte semmosia enää hommata.
Se clearbluen ihan digitaalinen on hyvä👍🏻 ei tarvi pohtia onko raskaana vai ei🙈

Mulla nyt on selkeesti jo menetetty peli, mutta mietityttää kannattaako enää näitä Pregcheckin testejä jatkossa hommailla 🤔

Tässä eilisen testi, en muista että ois ikinä tullu näin selkeetä viivanpaikkaa 😅 Onko muilla kokemusta vastaavista? (vai oonko ainoa joka näkee ton valkosen viivan 😂)
IMG_9691.jpeg

Mulla nyt on selkeesti jo menetetty peli, mutta mietityttää kannattaako enää näitä Pregcheckin testejä jatkossa hommailla 🤔

Tässä eilisen testi, en muista että ois ikinä tullu näin selkeetä viivanpaikkaa 😅 Onko muilla kokemusta vastaavista? (vai oonko ainoa joka näkee ton valkosen viivan 😂)View attachment 141321
Mä saan näihin aina kans viivanpaikkoja ja kuivuttuaan ne tummenee, mutta on toisaalta selkeesti erinäköisiä, kun haamut/plussat mitä täällä ollut eikä ne vahvistu ajan kanssa selvästi punaiseksi eli tiedän nykyään ettei ne ole plussia.😅 Mutta mua kyrpii kaikki viivanpaikat yms, kun aina niistä vähän tulee sellanen onko kuitenkin raskaana fiilis ja sit vähän pettyy 🙄🥺 En tiiä mitä testejä pitäis ostaa ettei näkyis mutta toisaalta nää ainakin on halpoja.

Tässä eilisen testi, en muista että ois ikinä tullu näin selkeetä viivanpaikkaa 😅 Onko muilla kokemusta vastaavista? (vai oonko ainoa joka näkee ton valkosen viivan 😂)View attachment 141321
Erottuu kyllä, ja on kans itelle tullut näitä valkoisia viivoja! Musta vaikuttaa (huom ei tietoa) että monesti jos liotus on ollut pidemmän puoleinen niin tausta jää vaalean punertavaksi ja silloin testiviivan paikka erottuu valkoisena taustasta

Mä saan näihin aina kans viivanpaikkoja ja kuivuttuaan ne tummenee, mutta on toisaalta selkeesti erinäköisiä, kun haamut/plussat mitä täällä ollut eikä ne vahvistu ajan kanssa selvästi punaiseksi eli tiedän nykyään ettei ne ole plussia.😅 Mutta mua kyrpii kaikki viivanpaikat yms, kun aina niistä vähän tulee sellanen onko kuitenkin raskaana fiilis ja sit vähän pettyy 🙄🥺 En tiiä mitä testejä pitäis ostaa ettei näkyis mutta toisaalta nää ainakin on halpoja.
Joo, on kyllä ärsyttävää. Tää oli mun eka tällanen, niin kyllä hetken sai hierasta silmiä ja ihmetellä et onko plussa vai mikä 😅 Mut onhan toikin tosiaan selvä nega, kun ei väriä oo missään.

1000067485.jpg

About dpo 9, Rfsu varhainen testi (ja vanha ovistesti auttamaan hahmottaa viivan kohtaa).

Vasta testin kunnolla kuivattua (=testiajan ulkopuolella) tuli toinen hailura näkyviin 🤔

Minun silmään nää sun testit on ollut negatiivisia. Että itse edelleen luotan tähän tekstiin, mutta toki kannattaa kokeilla muitakin, mikä tuntuu itselle sopivalta. Apteekin testejä on esim moni kehunut täällä. 👍

Näen sekä @Risukasa että @Blueberr testissä haamun. Risukasalla tosin epävarmuutta tuo, kun ilmestynyt vasta testiajan mentyä. Toivottavasti seuraavaan testiin tulisi viiva jo testiajalla. Blueberrille jo varmemmat onnittelut! 😊

Takaisin