Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Selvästi on vahvempi! Tosin edelleen näyttää mun näytöllä harmaalta, mutta jospa se huomenna jo punertaa!Kävin kaupassa ostamassa pc:n testejä enkä malttanu olla testaamatta heti. Tätä ei tarvi enää tihrustaa![]()
On se viiva ihan punertava. Tässä salamalla otetussa kuvassa näkyySelvästi on vahvempi! Tosin edelleen näyttää mun näytöllä harmaalta, mutta jospa se huomenna jo punertaa!
Joo, no tää näyttää jo selkeeltä positiivisella!On se viiva ihan punertava. Tässä salamalla otetussa kuvassa näkyy![]()
Minä olen tykännyt pregcheckin liuskoista. Niitä on 2 paketissa ja se paketti maksaa jonkun pari euroa, eli ovat mielestäni edullisia. Lisäksi niitä löytyy ainakin s-ryhmän kaupoista hyllystä, niin helppo käydä ostaa. En ole saanut niihin väärää positiivista, mutta on täällä vissiin joillain huonoja kokemuksia niistäkin.Testi edelleen hyvin heikosti positiivinen. Onko teillä tietoa toisesta edullisesta testistä?
Kyllä tässä epäusko on vahvasti läsnä raskauden suhteen, sillä testi on äärimmäisen hailakka edelleen
View attachment 141074
Mahtavaa, että viiva vahvistui ja enää ei tarvii tihrustella ja miettiä!On se viiva ihan punertava. Tässä salamalla otetussa kuvassa näkyy![]()
Näihin testeihin olen saanut itse tummia viivanpaikkoja näkymään eli olen vähän skeptinen aina näistä!Moi! En ole juurikaan sivustoa käyttänyt, mutta pärähti mielestäni niin outo testi, että etsin tämän ketjun saadakseni mielipiteitä :) View attachment 141212
Ihan, ku siellä jotain näkyisView attachment 141215
Onko tää hailakka plussa? Pohdin myös viivanpaikkaa, mutta nämä testit ei yleensä niitä anna... Ystävän kannustuksesta meinasin huomenna jo tehdä clearbluen varhaisen, millon ne on teillä näyttäneet +? Kierto vielä pitkähkö, koska -24 alkupuolella syntynyt vauva. Kiitos vastanneille jo etukäteen![]()
Jotain näkyy omaan silmään, mutta sitä en osaa sanoa onko haamulainen vai viivanpaikka?!Haamu vai viivanpaikka?View attachment 141219