Plussa vai ei?

Testi edelleen hyvin heikosti positiivinen. Onko teillä tietoa toisesta edullisesta testistä?
Kyllä tässä epäusko on vahvasti läsnä raskauden suhteen, sillä testi on äärimmäisen hailakka edelleen😔

1000001104.jpg

Testi edelleen hyvin heikosti positiivinen. Onko teillä tietoa toisesta edullisesta testistä?
Kyllä tässä epäusko on vahvasti läsnä raskauden suhteen, sillä testi on äärimmäisen hailakka edelleen😔

View attachment 141074
Minä olen tykännyt pregcheckin liuskoista. Niitä on 2 paketissa ja se paketti maksaa jonkun pari euroa, eli ovat mielestäni edullisia. Lisäksi niitä löytyy ainakin s-ryhmän kaupoista hyllystä, niin helppo käydä ostaa. En ole saanut niihin väärää positiivista, mutta on täällä vissiin joillain huonoja kokemuksia niistäkin. 😅

Ja nyt jo testasin. On selvä nega. Mut kp vasta 25. Ovis ehkä oli kp 14-15. Voisiha se muuttuu vielä posiksi. Onnea plussanneille!

Liitteet

• IMG_2467.jpeg
    IMG_2467.jpeg
    173.1 KB · Katsottu: 93
Moi! En ole juurikaan sivustoa käyttänyt, mutta pärähti mielestäni niin outo testi, että etsin tämän ketjun saadakseni mielipiteitä :)
IMG_6660.jpeg

1000082022.jpg

Onko tää hailakka plussa? Pohdin myös viivanpaikkaa, mutta nämä testit ei yleensä niitä anna... Ystävän kannustuksesta meinasin huomenna jo tehdä clearbluen varhaisen, millon ne on teillä näyttäneet +? Kierto vielä pitkähkö, koska -24 alkupuolella syntynyt vauva. Kiitos vastanneille jo etukäteen 🤗

Mun on vaikee nähdä teidän kenenkään kuvista vielä mitään @Aureeel, @ros4 ja @Impatient

Ihan siristelemällä saa jotain näkyviin ja ehkä parhaiten @ros4 kuvasta voin sen viivan kuvitella mutta kannustan kokeilemaan uudella herkällä testillä myöhemmin. Vielä on sen verran haaleaa ettei voi sanoa. Tsemppiä kaikille odotteluun!

Muokattu viimeksi:
Moi! En ole juurikaan sivustoa käyttänyt, mutta pärähti mielestäni niin outo testi, että etsin tämän ketjun saadakseni mielipiteitä :) View attachment 141212
Näihin testeihin olen saanut itse tummia viivanpaikkoja näkymään eli olen vähän skeptinen aina näistä! 🫣😅 Jos näkyy väriä toisessa viivassa voisi olla haamulainen, mutta tällei kännykän näytöltä vaikea sanoa onko vain viivanpaikka vai haamu. Suosittelen testailemaan seuraavina päivinä uudestaan, niin näkee vahvistuuko viiva. 🙏😌

View attachment 141215
Onko tää hailakka plussa? Pohdin myös viivanpaikkaa, mutta nämä testit ei yleensä niitä anna... Ystävän kannustuksesta meinasin huomenna jo tehdä clearbluen varhaisen, millon ne on teillä näyttäneet +? Kierto vielä pitkähkö, koska -24 alkupuolella syntynyt vauva. Kiitos vastanneille jo etukäteen 🤗
Ihan, ku siellä jotain näkyis 🤔 Mutta kyseinen testi ei ole tuttu itelle. Toivottavasti viiva vahvistuu ja suosittelen tekemään uutta seuraavina päivinä ja samalla testillä aina helppo seurata vahvistumista. 😌 Eikös se clearbluen early digitaalinen ole todella herkkä eli luulis näyttävän jo kun ekoja haamulaisia tulee. 😊 Viikkodigi ei ehkä yhtä herkkä ja toki itse olen sillä testannut vähän myöhemmin ja aina saanut 2-3 viikkoa eli en tiedä kuinka ajoissa voisi näyttää. 😅

Haamu vai viivanpaikka? 🤔View attachment 141219
Jotain näkyy omaan silmään, mutta sitä en osaa sanoa onko haamulainen vai viivanpaikka?! 🤔 Koska harmillisesti näihinkin tulee sellaisia. Toki hyvää näissä on se, että melko aikaisin voi näyttää ja nopeasti vahvistuu viiva selkeästi punaiseksi jos on positiivinen! 🤗 Toivottavasti vahvistuisi tämäkin! 🙏😍

@Impatient näyttää minusta viivan paikalta. 🧐

@ros4 punertaa joo, mutta näyttää kuin vain siitä viivan keskeltä punertaisi, eikä koko matkalta. Oletko tehnyt toista testiä?

@Aureeel tässä en nää mitään mun puhelimen näytöllä.

Mulla on varmaan ihan hirveet viivalasit päässä, mutta nään tässäkin jotain haamua… Viivanpaikka korkeintaan. 😅 Täytyy varmaan yrittää nyt odotella reippaasti muutama päivä ennen kuin testailee, niin saapahan sitten varmuuden asiaan.
IMG_9654.jpeg

Takaisin