Plussa vai ei?

Heippa! Olen keskenmenon jälkeen katsellut testejä viivalasien läpi, mutta edes hyvällä mielikuvituksella ei niihin oikein mitään näkyvää ole piirtynyt ja sieltä ne menkat on alkaneet. Mutta nyt pregchekillä jotain näkyy, mutta onkohan näissä myös viivanpaikat? Toki muutamassa päivässä tämänkin tietää varmasti 😅 Alla kuva tämän ip: testistä.
Näkyy haalea viiva/haamulainen!😍 Toivottavasti vahvistuu viiva vielä seuraavina päivinä 🙏😌
Olen saanut näihin joskus viivanpaikkoja näkymään omaan silmään, mutta ne on kyllä niin haaleita ettei näy kamerassa ja varmaan osittain omaa toivetta/mielikuvitusta jo 🫣😅

Näkyy haalea viiva/haamulainen!😍 Toivottavasti vahvistuu viiva vielä seuraavina päivinä 🙏😌
Olen saanut näihin joskus viivanpaikkoja näkymään omaan silmään, mutta ne on kyllä niin haaleita ettei näy kamerassa ja varmaan osittain omaa toivetta/mielikuvitusta jo 🫣😅
Olin elänyt siinä uskossa, ettei nää antais viivanpaikkaa juurikaan, mutta kun niin monet testit niitä vääriä viivoja antaa niin mistä näistä tietää.Kun malttaisi odottaa ja olla miettimättä 🤪

Olin elänyt siinä uskossa, ettei nää antais viivanpaikkaa juurikaan, mutta kun niin monet testit niitä vääriä viivoja antaa niin mistä näistä tietää.Kun malttaisi odottaa ja olla miettimättä 🤪
En tiiä miten musta tuntuu, että mä saan kaikkiin testeihin viivanpaikkoja/hailuroita vai onko vaan omaa hulluutta jo?! 🫣🤣
Ja malttia, kun ei löydy itellä ainakaan ja sekaisin olevat kierrot ei auta asiaa, vaikka vasta siis loppuvuonna on alkanut nämä raskausepäilyt/toiveet itellä. 😅

Moikka! Täällä miehen kanssa yritetty 1.5v raskautta ja ennen ei ole tullut haamun haamua tai viivanpaikkaa mihinkään testiin, joten hätäisenä kyselen täältä mielipidettä eilisestä raskaustestistä, jonka tein kp 33. Ovulaatiota en ole seuraillut pitkiin aikoihin, koska itsellä juuri viime kierto ennen tätä oli 121pv. Ennen tuota pitkää kiertoa kp ollut 26-33 eli epäsäännöllinen kierto ollut.

testiajalla tuli haalea vaaleanpunainen viiva, joka ei kuvassa kauheasti tule edukseen ja kuivuessaan tummui, laitan molemmat kuvat tähän niin pääsette arvuuttelemaan.

Ajattelin tänään tehdä uuden testin kun olen käynyt hakemassa ja mahdollisesti huomenna sitten vielä digitestin. En tosiaan uskalla innostua vielä liikaa, pettymyksiä tullut tässä jo tarpeeksi kuukausittain

Lupasin laittaa tänne kun olen testannut tänään uudestaan, joten tässä olis. Kai sitä sitten pitää uskoo😳🥹

Toivotaan, että pysyy matkassa🥰

Liitteet

• 20250130_064941.jpg
    20250130_064941.jpg
    2.4 MB · Katsottu: 111
  • 20250130_065106.jpg
    20250130_065106.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 108
Raskaustesti tänä aamuna tämän näköinen.. Todella vaikea uskoa uuteen raskauteen, sillä testi ei ole mielestäni juurikaan muuttunut suuntaan tai toiseen😔
1000001026.jpg

Raskaustesti tänä aamuna tämän näköinen.. Todella vaikea uskoa uuteen raskauteen, sillä testi ei ole mielestäni juurikaan muuttunut suuntaan tai toiseen😔View attachment 141007
Jos seuraa viivojen vahvistumista niin kannattaa ehdottomasti käyttää joka päivä samaa testiä koska niissä on eroja vaikka esim herkkyyden pitäis olla sama. Lisäks alussa vahvistuminen tapahtuu suht hitaasti 😊

Jos seuraa viivojen vahvistumista niin kannattaa ehdottomasti käyttää joka päivä samaa testiä koska niissä on eroja vaikka esim herkkyyden pitäis olla sama. Lisäks alussa vahvistuminen tapahtuu suht hitaasti 😊
Juu, olen samalla testillä testaillut.
Tässä vielä kuva tehdyistä testeistä avattuna. Siinä ehkä hiukan näkee vahvistumista, mutta hyvin vähän mielestäni aikaikkunaan nähden. Ylin testi on 24.1, keskimmäinen 28.1 ja alin tänään.
1000001039.jpg

Tein taas testin ja yhtä hailakka kuin eilen päivällä.😞
Mietin että voikohan olla kemiallinen? Kun pitäisihän tässä vaiheessa olla jo ihan selkeä plussa, eikä tuollainen haamujen haamu.

Lupasin laittaa tänne kun olen testannut tänään uudestaan, joten tässä olis. Kai sitä sitten pitää uskoo😳🥹

Toivotaan, että pysyy matkassa🥰
Hei oikein paljon onnea! 😍 Ihania nää digitestit, kun saa varmuuden eikä tarvii viivojen vahvuutta miettiä 😌😅 Nyt paljon vauvaliimaa teille! 🩷

Juu, olen samalla testillä testaillut.
Tässä vielä kuva tehdyistä testeistä avattuna. Siinä ehkä hiukan näkee vahvistumista, mutta hyvin vähän mielestäni aikaikkunaan nähden. Ylin testi on 24.1, keskimmäinen 28.1 ja alin tänään.View attachment 141012
Näkyy vahvistumista ja toivottavasti jatkuu viivojen vahvistuminen! 🙏😌 Täällä mitä muiden kokemuksia lukenut on hyvin paljon eroja miten vahvistuu viivat ja osalla tuntuu olevan iltapäivällä jo aamua vahvempi ja joillakin menee päiviä ja osa ei saa edes kauheen vahvoja viivoja koskaan vaikka raskaus jatkuisi! 😄
Ehkä digitaalinen voisi olla jossain kohtaa kiva, niin saisi sen tekstin siihen ja niitäkin on se mihin tulee pelkkä teksti joka on muistaakseni herkempi, kuin viikkonäytöllinen. 🤗

Tein taas testin ja yhtä hailakka kuin eilen päivällä.😞
Mietin että voikohan olla kemiallinen? Kun pitäisihän tässä vaiheessa olla jo ihan selkeä plussa, eikä tuollainen haamujen haamu.
Elä vielä heitä toiveita kaivoon!🥺🩷 Itse olen aikoinaan saanut negatiivisia vielä kuukautisten alkamispäivänä ja sen jälkeen parina päivänä, sitten, kun oli viikon myöhässä sain vasta positiivisen eikä ollu mitkään leffa viivat silloinkaan.😅 Jos vuotoa ei tule, niin vielä on mahdollisuus ja huomenna voisi sitten olla jo tummempi viiva, kun hcg tuplaantuu ilmeisesti, joka toinen päivä. 🙏

Digitestit tosiaan hyviä, koska ei tarvitse arpoa viivan voimakkuutta. Tosiaan vaikka RFSU Testaa varhain näytti heikkoa viivaa, niin testasin tiistaina 28.1 digillö selkeän vastauksen. Ei ole tällä hetkellä tulossa meille pikkuista 🥺

Kuukautisia edelleen odotan, olisi pitänyt maanantaina alkaa, eli viisi päivää sitten. Aiemmin vaan hyvin säännöllisesti tulleet, mutta nyt ei voi luottaa niidenkään säännöllisyyteen.

Onnea plussanneille 🤗

Liitteet

• IMG_20250131_013814.jpg
    IMG_20250131_013814.jpg
    792.1 KB · Katsottu: 104
  • IMG_20250127_141855.jpg
    IMG_20250127_141855.jpg
    50.2 KB · Katsottu: 102
Digitestit tosiaan hyviä, koska ei tarvitse arpoa viivan voimakkuutta. Tosiaan vaikka RFSU Testaa varhain näytti heikkoa viivaa, niin testasin tiistaina 28.1 digillö selkeän vastauksen. Ei ole tällä hetkellä tulossa meille pikkuista 🥺

Kuukautisia edelleen odotan, olisi pitänyt maanantaina alkaa, eli viisi päivää sitten. Aiemmin vaan hyvin säännöllisesti tulleet, mutta nyt ei voi luottaa niidenkään säännöllisyyteen.

Onnea plussanneille 🤗
Onpa kurjaa!🥺
Mutta toki onneksi digit on olemassa, kun ei voi ilmeisesti enää luottaa perus viivatesteihin tai ne aiheuttaa hämmennystä. 🙄 Täytyy selvästi pysyä erossa tuosta rfsu herkästä, kun se antaa noin selkeitä viivoja vaikka ei olisi raskaana.

Tsemppiä sinne ja toivottavasti pääsisitte pian uuteen kiertoon ja ne myös tasaantuisi! 🤗

• Sympatiaa
Reaktiot: BNM
Ovistesteihin tulkinta-apua:

1000063698.jpg

Useamman päivän jo ovistestit olleet yhtä vahvoja, mutta viivat ei ole tuosta lähteneet haalistumaan. Miten voi olla kolme päivää testit positiivisia? Ja voiko nyt näiden perusteella olettaa, että ovis olis tänään, jos eilen on tuo huippu tullut?

Mulla pc:n testit loppu. Eilen posti toi Sofin testejä ja heti päivällä testasin niillä negan.
Nyt testasin taas päivällä, kun aamulla unohdin, ja niinku siellä olis nyt joku haamulainen🧐 Ovistesti myös melko tumma.

Pitää ostaa kaupasta lisää pc:n testejä ja huomenna aamusta testata onko niissä viiva vahvistunut yhtään. Jos on, niin mun oviksen on täytynyt olla lähes viikkoa myöhemmin mitä oon oireiden perusteella luullut 😅

Liitteet

• 20250131_150048.jpg
    20250131_150048.jpg
    168.8 KB · Katsottu: 121
Mulla pc:n testit loppu. Eilen posti toi Sofin testejä ja heti päivällä testasin niillä negan.
Nyt testasin taas päivällä, kun aamulla unohdin, ja niinku siellä olis nyt joku haamulainen🧐 Ovistesti myös melko tumma.

Pitää ostaa kaupasta lisää pc:n testejä ja huomenna aamusta testata onko niissä viiva vahvistunut yhtään. Jos on, niin mun oviksen on täytynyt olla lähes viikkoa myöhemmin mitä oon oireiden perusteella luullut 😅
Näkyykö livenä väriä tossa? Mä en ainakaan kuvasta erota kuin harmaata. 🤔 Toivotaan että alkaisi viivat punertua.👍

Ovistesteihin tulkinta-apua:

View attachment 141043

Useamman päivän jo ovistestit olleet yhtä vahvoja, mutta viivat ei ole tuosta lähteneet haalistumaan. Miten voi olla kolme päivää testit positiivisia? Ja voiko nyt näiden perusteella olettaa, että ovis olis tänään, jos eilen on tuo huippu tullut?
Mulla kävi aina näin, minimissään 3 pv positiivista. Vaihto toiseen merkkiin (vähemmän herkkään) auttoi eli vaihdoin raskauskeijun one-stepeihin. Niissä tulee vaan yksittäinen plussa. Mutta ei ollut mun kohdalla tällä asialla merkitystä raskautumisen kannalta 😊 eli voi olla ihan normaalia, ei aina liity esim PCOS.

Takaisin