Plussa vai ei?

Heippa!
En tykkää näistä Pc-testeistä, näen usein viivanpaikan mutta eikös tässä ole vähän väriäkin? Tää olisi kuudes plussa toisen pienen yrityksen aikana, joten hyvin varovaisesti suhtaudun. Ja millaisia ne apteekin testit on, olisko hyviä seuraan vahvistumista? Jotain testejä tarttis käydä ostamassa asap. 😅

Muoks. Oon 11 dpo
Näkyy omaan silmään ja olisin haamujen kannalla! 😍 Toivottavasti vahvistuu tuosta! 🙏 Ja toki vahvistumista helpointa seurata, kun testaa samalla testillä ja pc on mukavan halpa. 😌😅 Apteekin ultraa olen myös käyttänyt mikä on herkempi, mutta siitäkin olen lukenut erilaisia mielipiteitä ja osa saanut näkyviä viivanpaikkoja silläkin (itse myös yhdessä kierossa). En tiiä onko ite vaan tullut hullummaksi, kun tuntuu, että nykyään näkee viivoja /viivanpaikkoja joka testissä ja 10 vuotta sitten ei ollut sitä ongelmaa, vaikka kuinka olisi tihrustanut testejä. 🤣

Näkyy toinen viiva. 😊 Mutta olisin myös varovainen näiden testien kanssa, koska itse olen saanut myös törkeitä viivanpaikkoja! 🙄 Paitsi jos tosiaan tullut heti 5 min sisällä olisin luottavaisempi. 🙏
Ja oliko tuo hcg arvo milloin ollut tuon 10,5? Mietin vain, kun nämähän on herkkiä testejä, ettei näy vanhaa hormonia tai voiko itseasiassa olla vielä uusi raskaus alkanut jos vielä vastikkään ollut hcg koholla. 🤔 En siis itse tiiä yhtään, että kunhan pohdin ääneen. 🫣😅 Mutta toki itsellä ja monella tutulla on alkanut raskaus helpommin keskenmenon jälkeen! 🥰
Hcg oli 24.1 tuon 10.5. tätä itsekin pohtinut, että olisiko mahdollista, että edelleen keskenmenosta johtuen testi olisi positiivinen. Mielestäni tuon testin herkkyys on 10mlu. Ja näin ajateltuna luulisi, että hormoni olisi jo laskenut niin, ettei ole enään mahdollista, että testi näyttäisi positiivista, ellei ole uusi raskaus alkanut🤔

Hcg oli 24.1 tuon 10.5. tätä itsekin pohtinut, että olisiko mahdollista, että edelleen keskenmenosta johtuen testi olisi positiivinen. Mielestäni tuon testin herkkyys on 10mlu. Ja näin ajateltuna luulisi, että hormoni olisi jo laskenut niin, ettei ole enään mahdollista, että testi näyttäisi positiivista, ellei ole uusi raskaus alkanut🤔
Niin olisi ehkä outoa, että ei olisi siis käytännössä hcg laskenut tuosta 24pv, jos siitä johtuisi 🤔😅
Toivottavasti olisi siis uusi raskaus kyseessä! 😍 Kun ovulaatiokin on ollut kuitenkin keskenmenon jälkeen! 😌🙏

Niin olisi ehkä outoa, että ei olisi siis käytännössä hcg laskenut tuosta 24pv, jos siitä johtuisi 🤔😅
Toivottavasti olisi siis uusi raskaus kyseessä! 😍 Kun ovulaatiokin on ollut kuitenkin keskenmenon jälkeen! 😌🙏
Pitää muutaman päivän päästä tehdä testi ja katsoa mitä näyttää. Toivotaan🥺🙏🏻

Kuvittelenko vai näkyykö tossa ihan tosi tosi hailakka viiva?🥹 Kp24 Dpo 9 tai 10
valitettavasti itselle antanut juuri tämä Clear Blue tuollaista viivanpaikkaa joka testin kuivuttua näkyy aika selvästikin.Se erottuu taustasta mutta ei ole väriä. Mielestäni hintaan nähden tämä on käsittämättömän huono testi siinä mielessä. Digitesti joka kertoo tuloksen sanallisesti on helpoin.

Kuvittelenko vai näkyykö tossa ihan tosi tosi hailakka viiva?🥹 Kp24 Dpo 9 tai 10
Joo näitä testejä en suosittele kenellekään, koska näihin tulee todella selkeitä viivoja vaikka ei olisi raskaana ja olen itse joutunut kokemaan näiden takia karvaita pettymyksiä 😮‍💨 Ja siis mulla tulee näihin aina heti haalea viiva joka 5 min jälkeen alkaa tummentua selkeämmäksi vaikka en raskaana olisi ollut eli en oo koskaan saanut selkeää negaa/tyhjää testiä. 🙄 Toki en sano, etteikö voisi jollakin olla haamu mikä muuttuu positiiviseksi, mutta ei kannata toivoa laittaa näiden testien viivoihin. 🥺

Moikka! Täällä miehen kanssa yritetty 1.5v raskautta ja ennen ei ole tullut haamun haamua tai viivanpaikkaa mihinkään testiin, joten hätäisenä kyselen täältä mielipidettä eilisestä raskaustestistä, jonka tein kp 33. Ovulaatiota en ole seuraillut pitkiin aikoihin, koska itsellä juuri viime kierto ennen tätä oli 121pv. Ennen tuota pitkää kiertoa kp ollut 26-33 eli epäsäännöllinen kierto ollut.

testiajalla tuli haalea vaaleanpunainen viiva, joka ei kuvassa kauheasti tule edukseen ja kuivuessaan tummui, laitan molemmat kuvat tähän niin pääsette arvuuttelemaan.

Ajattelin tänään tehdä uuden testin kun olen käynyt hakemassa ja mahdollisesti huomenna sitten vielä digitestin. En tosiaan uskalla innostua vielä liikaa, pettymyksiä tullut tässä jo tarpeeksi kuukausittain

Liitteet

• Screenshot_20250129_130116_Gallery.jpg
    Screenshot_20250129_130116_Gallery.jpg
    71.7 KB · Katsottu: 152
  • 20250128_144309.jpg
    20250128_144309.jpg
    392.5 KB · Katsottu: 152
Muokattu viimeksi:
Moikka! Täällä miehen kanssa yritetty 1.5v raskautta ja ennen ei ole tullut haamun haamua tai viivanpaikkaa mihinkään testiin, joten hätäisenä kyselen täältä mielipidettä eilisestä raskaustestistä, jonka tein kp 33. Ovulaatiota en ole seuraillut pitkiin aikoihin, koska itsellä juuri viime kierto ennen tätä oli 121pv. Ennen tuota pitkää kiertoa kp ollut 26-33 eli epäsäännöllinen kierto ollut.

testiajalla tuli haalea vaaleanpunainen viiva, joka ei kuvassa kauhesta tule edukseen ja kuivuessaan tummui, laitan molemmat kuvat tähän niin pääsette arvuuttelemaan.

Ajattelin tänään tehdä uuden testin kun olen käynyt hakemassa ja mahdollisesti huomenna sitten vielä digitestin. En tosiaan uskalla innostua vielä liikaa, pettymyksiä tullut tässä jo tarpeeksi kuukausittain
Posilta näyttää! 😊

testiajalla tuli haalea vaaleanpunainen viiva, joka ei kuvassa kauhesta tule edukseen ja kuivuessaan tummui, laitan molemmat kuvat tähän niin pääsette arvuuttelemaan.

Toivotaan parasta. Jos olet tätä testiä aina ennenkin käyttänyt ja aiemmin vain negoja saanut, niin kyllähän se lupaavalta kuulostaa. Osalle tää antaa aina jonkinlaisen haamun. Tule kertoo miten kävi, jos testailet huomenna muilla testeillä. 😊

@mallaati miten sun testien kanssa kävi?

Toivotaan parasta. Jos olet tätä testiä aina ennenkin käyttänyt ja aiemmin vain negoja saanut, niin kyllähän se lupaavalta kuulostaa. Osalle tää antaa aina jonkinlaisen haamun. Tule kertoo miten kävi, jos testailet huomenna muilla testeillä. 😊

@mallaati miten sun testien kanssa kävi?
Tätä sekä rfsu:n perus liuskoja olen käyttänyt useimmiten. Palailen tänne kun olen saanut testit tehtyä👍🏼

Näkyyhän niissä molemmissa viiva.🙏 Mutta tosiaan tämä testi on niin kökkö, kun antaa herkästi viivanpaikkoja ja räikeitä sellaisia. Etenkin jos on se yli 5min mennyt. 🙄 Itse olen kerran saanut näihin oikean positiivisen ja silloin tuli heti todella selkeä toinen vaaleanpunainen viiva mikä näkyi myös kamerassa, kun otti kuvan ja näkyy edelleen testissä kuukausi myöhemmin. 😅
Varovaisesti siis näiden kanssa, että ei tulisi turhia innostumisia ja pettymyksiä 🥺
Suosittelen ehottomasti toisen merkkistä testiä ja digi etenkin antaa hyvin selkeän tuloksen ettei tarvitse arvuutella! 🙏😌

Tein ihan huvikseni tänään päiväpissasta testin ja siihen tuli joku haamujen haamu, joka näkyy silmillä, mutta oli hankala saada kuvaan. Huomenna teen aamusta uuden testin ellei menkat ala ennen sitä. Niiden kun pitäisi huomenna alkaa.
Näkyy omaan silmään myös! 😍 Toivottavasti viiva vahvistuu ja menkat ei tosiaan ala 😌🙏

Heippa! Olen keskenmenon jälkeen katsellut testejä viivalasien läpi, mutta edes hyvällä mielikuvituksella ei niihin oikein mitään näkyvää ole piirtynyt ja sieltä ne menkat on alkaneet. Mutta nyt pregchekillä jotain näkyy, mutta onkohan näissä myös viivanpaikat? Toki muutamassa päivässä tämänkin tietää varmasti 😅 Alla kuva tämän ip: testistä.

Liitteet

• 20250129_201025.jpg
    20250129_201025.jpg
    514.1 KB · Katsottu: 124
Takaisin