Plussa vai ei?

Tänään dpo 11 tai 12. Odottelin menkkoja alkavaksi tänään tai huomenna, on jo muutaman päivän enteilevästi nippaillut siihen suuntaan että kohta alkaa vuoto. Nyt tein ip r-testin ja jotain siellä minun silmään näkyy? 😬 huomenna uusi testi heti aamusta. Jännäksi meni. Yksi kkm taustalla, ensimmäistä yritetään 🙏

20250125_132549.jpg

Muoks: Menkkoja ei kuulu. Lisäsin kuvan tältä päivältä, on tuo vasemmanpuoleinen testi eilisen vieressä. @salainensydän käytössä on raskauskeijun testit 10 mlU/mL. Harkitsen vakavasti digin ostamista, mutta kyllä tuo ihan hivenen on ehkä tummempaan päin..

Liitteet

• 20250126_120657.jpg
    20250126_120657.jpg
    128.8 KB · Katsottu: 87
Muokattu viimeksi:
@Anninaa kyllä siellä jotain hyvin hentoisesti näkyy minunkin silmään 🤩 mutta onko sitten viivanpaikka, vielä ei ainakaan väriä näy. huomenna tosiaan vaan uutta testiä kehiin ja peukut pystyyn😊 onko herkkä testi vai tavallinen? itselläni näkyi esikoisesta dpo 10 ja 11 herkässä 10miu testissä jotain samantapaista hailuraa mutta en saanut sitä silloin kuvaan 🙂 dpo 12 oli sitten jo selvästi haalean punertava viiva testissä 💙

Heippa! Kaipailen hätäpäissäni tulkinta-apuja :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Ehkäisy jätetty elokuussa pois, nyt ensimmäisen kerran testi herättää varovaista innostusta. Menkkojen olisi pitänyt alkaa nyt viikonlopun aikaan. Kierto on esikoisen jälkeen ollut aiempaa pidempi (n. 31pv), ovulaation ajankohta on kysymysmerkki, mutta en ihmettele jos olisi ollut odotettua myöhemmin.

Kuvassa rfsu:n testaa varhain -testit, molemmat tosin jo kuivuneita. Ylempi tältä aamulta ja alempi vielä aamupäivältä n. 3h pidätyksellä (hätäilijäluonne :Waving Hand Sign:). Molemmissa oli 5min aikaikkunan sisällä sekä minun että puolison mielestä ennemmin väriä kerännyt viiva kuin ei toista viivaa ollenkaan. Epäilyttää kuitenkin, koska tästä testistä on saanut lukea runsaasti skeptisiä mielipiteitä. Testaan vielä uudemman kerran parin päivän päästä, mutta jo nyt olisi kiinnostava kuulla, uskaltaisiko tästä jo varovasti innostua vai voikohan nämäkin olla herkästi tulleita vääriä positiivisia, ja tuppaavatko näin kuivuneina korostumaan vaikkei olisikaan raskaana?

Edit: Siksikin mietityttää, voiko olla positiivinen (vai ehkä kemiallinen), kun Oura on jo useamman päivän näyttänyt kehon lämpötilan laskeneen selvästi keskitason alapuolelle. Esikoisen kohdalla lämpötila pysyi koholla ensimmäisen kolmanneksen aikana.

Liitteet

• 17378852620824496344784088600565.jpg
    17378852620824496344784088600565.jpg
    969 KB · Katsottu: 212
Muokattu viimeksi:
Heippa! Kaipailen hätäpäissäni tulkinta-apuja :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Ehkäisy jätetty elokuussa pois, nyt ensimmäisen kerran testi herättää varovaista innostusta. Menkkojen olisi pitänyt alkaa nyt viikonlopun aikaan. Kierto on esikoisen jälkeen ollut aiempaa pidempi (n. 31pv), ovulaation ajankohta on kysymysmerkki, mutta en ihmettele jos olisi ollut odotettua myöhemmin.

Kuvassa rfsu:n testaa varhain -testit, molemmat tosin jo kuivuneita. Ylempi tältä aamulta ja alempi vielä aamupäivältä n. 3h pidätyksellä (hätäilijäluonne :Waving Hand Sign:). Molemmissa oli 5min aikaikkunan sisällä sekä minun että puolison mielestä ennemmin väriä kerännyt viiva kuin ei toista viivaa ollenkaan. Epäilyttää kuitenkin, koska tästä testistä on saanut lukea runsaasti skeptisiä mielipiteitä. Testaan vielä uudemman kerran parin päivän päästä, mutta jo nyt olisi kiinnostava kuulla, uskaltaisiko tästä jo varovasti innostua vai voikohan nämäkin olla herkästi tulleita vääriä positiivisia, ja tuppaavatko näin kuivuneina korostumaan vaikkei olisikaan raskaana?

Edit: Siksikin mietityttää, voiko olla positiivinen (vai ehkä kemiallinen), kun Oura on jo useamman päivän näyttänyt kehon lämpötilan laskeneen selvästi keskitason alapuolelle. Esikoisen kohdalla lämpötila pysyi koholla ensimmäisen kolmanneksen aikana.
Tästä testimerkistä ei kokemusta mutta tosi lupaavalta vaikuttaa jos molemmat näätte ainakin häivähdyksen väriä testiajalla! Mulla ei tästä testimerkistä kokemusta mutta myös rfsu:n halpisliuskoissa viiva tuppaa vahvistumaan testiajan jälkeen. Toivotaan et seuraavissa testeissä alkaa erottua vahvistumista 🌈

Jos testissä olisi testiajalla tuon alemman näköinen viiva sanoisin epäröimättä plussaksi. Ihan selvästi näkyy punaista. Mutta en tiedä kuinka räikeitä vääriä positiivisia näihin tulee testiajan jälkeen.

Tänään dpo 11 tai 12. Odottelin menkkoja alkavaksi tänään tai huomenna, on jo muutaman päivän enteilevästi nippaillut siihen suuntaan että kohta alkaa vuoto. Nyt tein ip r-testin ja jotain siellä minun silmään näkyy? 😬 huomenna uusi testi heti aamusta. Jännäksi meni. Yksi kkm taustalla, ensimmäistä yritetään 🙏

View attachment 140870
Minusta näyttäisi kuin se vähän punertaisi.

Vaikka en pidä tuosta testistä, niin näin hävytöntä viivanpaikkaa sekään ei anna, että uskaltaisin sanoa, että plussa on. Sitä, että jääkö kemialliseksi, ei toki voi sanoa, mutta jospa ne lämmöt sieltä nousee ja viiva alkaa vahvistua. 😊

Onko tämmöstä tullut jollain vastaan viime aikoina? Selvästi näkyvä viivan alku, mutta ehkä vähän väärässä kohdassa 😅

1000013954.jpg

Mulla tuli samaan testiin hetki testiajan jälkeen kans selkeesti punertava viiva mut ei ollut plussa. Toivotaan parasta!

Mä oon saanu näihin joskus viivanpaikkoja ja tummiakin, mutta on ne ollut enempi harmaita, kun tuollaisia selkeesti vaaleanpunaisia. Ja nyt mitä oon testannu joulu/tammikuussa, nii on ollut joko ihan valkoinen eli negatiivinen tai värillinen toinen viiva. 🙏😍

Mutta tiedän myös, että tällä testillä on saatu räikeitä viivanpaikkoja eli suosittelen myös uusia testejä, mutta kyllä itse olisin näistä jo innoissani! 🥳😍😂

Ja tuohon lämpötilaan, nii itsellä se heitteli tosi paljon, että ensin oli koholla, kun menkkojen piti alkaa ja sitten laski välillä normaaliksi eikä tarkoittanu ettei raskaus olisi jatkunut, että kai sekin voi olla yksilöllistä. 😌

Kiitos @Yrttiteetä tekisi mieli @Vargynja @bandoo @Pikkuviikuna @Tipsi89 kommenteista! Sopivasti realismia ja innostusta ilmassa. Tuleville päiville on liuskatestejä kaapissa, joten jatkan testailua niillä ellei menkat satu alkamaan ennen. Mutta olipa hyvä kuulla kokemus myös tuosta lämpötilan vaihtelusta, ettei sen heilahtelu välttämättä ole suora enne. Se on toistaiseksi varjostanut intoa selkeästi eniten. Odotellaan siis!

Onko teillä kokemusta Normalin r-testeistä? 5min päästä kun luin testin näkyi hyvin haalea haamu, mutta kuvassa ei mielestäni näy.
Ei varmaa tietoa mikä dpo, ehkä 10-12. Kp 30/31. Nyt viikonlopun ajan ollut aalloittain etovaa oloa ja rinnat on turvonneet, välillä pistää/kihelmöi rintoja. Väsyttää ja tekee mieli olla omissa oloissa.
6/24 yritys aloitettu.

Liitteet

• IMG_20250127_072547.jpg
    IMG_20250127_072547.jpg
    1 MB · Katsottu: 142
Viime kierrossa ei tärpännyt, vaikka RFSU Testaa varhain näytti selkeää haamua. Mutta niin vain kuukautiset alkoivat. 🥺

Tuon jälkeen lupasin, että en enää RFSU testaa varhain testejä tee, mutta se oli ainut mikä löytyi lähikaupasta, niin ostin sen kuitenkin ja testasin aamulla.
(Tänään olisi pitänyt kuukautiset alkaa)

Vaikka varovaisen toiveikas olen, niin Jostain syystä en kyllä luota tähän, ja pakko testata tulevina päivinä muilla testeillä.
(Yritystä takana yli vuosi)

Liitteet

• 1000049105.jpg
    1000049105.jpg
    512.9 KB · Katsottu: 82
Muokattu viimeksi:
Onko teillä kokemusta Normalin r-testeistä? 5min päästä kun luin testin näkyi hyvin haalea haamu, mutta kuvassa ei mielestäni näy.
Ei varmaa tietoa mikä dpo, ehkä 10-12. Kp 30/31. Nyt viikonlopun ajan ollut aalloittain etovaa oloa ja rinnat on turvonneet, välillä pistää/kihelmöi rintoja. Väsyttää ja tekee mieli olla omissa oloissa.
6/24 yritys aloitettu.
Näistä normaalin testeistä ei kokemusta, mutta kun kuvaa zoomailin, niin ehkä siellä häivähdys jotakin väriä näkyy 🤔

Nyt vaan sitten uutta testiä ja toivottavasti viivat vahvistuu 👍🏻 😊

Heippa!
En tykkää näistä Pc-testeistä, näen usein viivanpaikan mutta eikös tässä ole vähän väriäkin? Tää olisi kuudes plussa toisen pienen yrityksen aikana, joten hyvin varovaisesti suhtaudun. Ja millaisia ne apteekin testit on, olisko hyviä seuraan vahvistumista? Jotain testejä tarttis käydä ostamassa asap. 😅

Muoks. Oon 11 dpo

Liitteet

• 20250128_095239.jpg
    20250128_095239.jpg
    415.6 KB · Katsottu: 120
  • 20250128_095552.jpg
    20250128_095552.jpg
    391.3 KB · Katsottu: 120
Hei kaipailisin apua.
Sain keskenmenon marraskuussa ja kohtua jouduttiin vielä joulukuussa tyhjentämään. Kävin 23.1 ultrassa jossa todettiin keltarauhanen sekä kohdun tyhjentyneen. Sain vielä lähetteen hcg mittaukseen ja tulos oli 10.5 ja seuraavana päivänä tein raskaustestin joka oli negatiivinen. Kuitenkin toiveet uudesta raskaudesta heräsi ultran myötä, sillä selkeästi olin ovuloinut, kun keltarauhanen oli paikallaan. Tein tänään testin ja siihen mielestäni piirtyi haalea positiivinen. Näkeekö muut kuvassa mitään vai onko vain toiveajattelua?🥺
1000000995.jpg

Hei kaipailisin apua.
Sain keskenmenon marraskuussa ja kohtua jouduttiin vielä joulukuussa tyhjentämään. Kävin 23.1 ultrassa jossa todettiin keltarauhanen sekä kohdun tyhjentyneen. Sain vielä lähetteen hcg mittaukseen ja tulos oli 10.5 ja seuraavana päivänä tein raskaustestin joka oli negatiivinen. Kuitenkin toiveet uudesta raskaudesta heräsi ultran myötä, sillä selkeästi olin ovuloinut, kun keltarauhanen oli paikallaan. Tein tänään testin ja siihen mielestäni piirtyi haalea positiivinen. Näkeekö muut kuvassa mitään vai onko vain toiveajattelua?🥺View attachment 140955
Näkyy! Jos testiajalla ni oisin toiveikas 😊 itellä ihan samanlainen samalla testillä viimeksi eilen 5-10 min testiajan jälkeen ja ne ei oo muuttuneet plussiksi.

Hei kaipailisin apua.
Sain keskenmenon marraskuussa ja kohtua jouduttiin vielä joulukuussa tyhjentämään. Kävin 23.1 ultrassa jossa todettiin keltarauhanen sekä kohdun tyhjentyneen. Sain vielä lähetteen hcg mittaukseen ja tulos oli 10.5 ja seuraavana päivänä tein raskaustestin joka oli negatiivinen. Kuitenkin toiveet uudesta raskaudesta heräsi ultran myötä, sillä selkeästi olin ovuloinut, kun keltarauhanen oli paikallaan. Tein tänään testin ja siihen mielestäni piirtyi haalea positiivinen. Näkeekö muut kuvassa mitään vai onko vain toiveajattelua?🥺View attachment 140955
Näkyy toinen viiva. 😊 Mutta olisin myös varovainen näiden testien kanssa, koska itse olen saanut myös törkeitä viivanpaikkoja! 🙄 Paitsi jos tosiaan tullut heti 5 min sisällä olisin luottavaisempi. 🙏
Ja oliko tuo hcg arvo milloin ollut tuon 10,5? Mietin vain, kun nämähän on herkkiä testejä, ettei näy vanhaa hormonia tai voiko itseasiassa olla vielä uusi raskaus alkanut jos vielä vastikkään ollut hcg koholla. 🤔 En siis itse tiiä yhtään, että kunhan pohdin ääneen. 🫣😅 Mutta toki itsellä ja monella tutulla on alkanut raskaus helpommin keskenmenon jälkeen! 🥰

Takaisin