Plussa vai ei?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
LÀhinnÀ kysymykseni kuuluu, ettÀ milloin oikein voin luotettavasti testata olenko raskaana vai en
Jos oviksen ajankohta on varma, pitÀisin 2 vkoa sen jÀlkeen aamuvirtsasta/3-4 tunnin pidÀtyksellÀ tehdyn testin tulosta jo aika luotettavana. Laskinkohan oikein ettÀ se tulis sulle tÀyteen maanantaina? TsemppiÀ testailuun, toivottavasti asia selviÀÀ pian!

Jos oviksen ajankohta on varma, pitÀisin 2 vkoa sen jÀlkeen aamuvirtsasta/3-4 tunnin pidÀtyksellÀ tehdyn testin tulosta jo aika luotettavana. Laskinkohan oikein ettÀ se tulis sulle tÀyteen maanantaina? TsemppiÀ testailuun, toivottavasti asia selviÀÀ pian!
Juu nĂ€in ajattelinkin- vĂ€hĂ€n nyt jĂ€nnittÀÀ kun ei oo menkkoja vielĂ€kÀÀn kuulunu ja on ollu huimausta ym outoa mitĂ€ ei yleensĂ€ menkkojen aikaan ole ollu.. mutta huomenna aamulla testaan ja palaan vaikka tĂ€nne. â˜ș Kiitos tsempeistĂ€! đŸ„°

TÀÀllĂ€ on kyllĂ€ niin tympeĂ€ kuukausi menossa! đŸ«Ł Sen mun joulukuun lopun haamulaisen/plussan jĂ€lkeen alko vuoto ja kivut 2.1. jotka paheni 7.1. ja jatku 11.1. saakka eli melko selkeĂ€ km. Ja nyt sitten alkoi kauhean kipeĂ€t menkat lauantaina eli tammikuu menee tĂ€llein vuotaessa! 😼‍💹😅 Toivottavasti tÀÀ helpottaa pian ja pÀÀsee uuteen yritykseen!đŸ©·
Plussa tuulia kaikille muille ja kivaa uutta viikkoa! 🙏😍

Muokattu viimeksi:
Mulla ei vielĂ€kÀÀn kuukautisia eikĂ€ plussaakaan.. tÀÀ on niin hermostuttavaa ja jokaisessa testissĂ€ luulen nĂ€kevĂ€ni haamun

Liitteet

• IMG_2414.jpeg
    IMG_2414.jpeg
    1 MB · Katsottu: 151
Mulla ei vielĂ€kÀÀn kuukautisia eikĂ€ plussaakaan.. tÀÀ on niin hermostuttavaa ja jokaisessa testissĂ€ luulen nĂ€kevĂ€ni haamun

Tommonen on kyllĂ€ turhauttavaa! đŸ„ș
ItellĂ€ esikoista yrittĂ€essĂ€ (siis yli 12 vuotta sitten) meni koko kuukautiskierto ihan sekaisin ja saatto olla vaan 2kk vĂ€lein menkat, ku toivoin raskautta niin kovasti ja sit stressasin tietysti! Ja se tietysti turhauttaa lisÀÀ ja vaikeuttaa yrittĂ€mistĂ€, kun ei pÀÀsi uuteen kiertoon kiinni.😼‍💹 TsemppiĂ€ sinne kovasti! đŸ©·

Hei kaikille, meillÀ yritystÀ takana jo 8 kiertoa.
TĂ€nÀÀn ehkĂ€ dpo 12 ja pĂ€ivĂ€llĂ€ tein r-testin. En tiedĂ€ nĂ€enkö hennon viivan vai sen kuuluisan viivanpaikan😅

Liitteet

• IMG20250120172440.jpg
    IMG20250120172440.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 188
Muokattu viimeksi:
Hei kaikille, meillÀ yritystÀ takana jo 8 kiertoa.
TĂ€nÀÀn ehkĂ€ dpo 12 ja pĂ€ivĂ€llĂ€ tein r-testin. En tiedĂ€ nĂ€enkö hennon viivan vai sen kuuluisan viivanpaikan😅
MĂ€ valitettavasti veikkaan vp:ks kun hohkaa valkoista muualta kun reunoista 😔 mutta toivottavasti oon vÀÀrĂ€ssĂ€

@Elviina3.0 ei muuta kuin aamusta uutta testiĂ€, eiköhĂ€n se siitĂ€ selviĂ€ đŸ‘đŸ»

@Arrrr tsemppiÀ, montako pÀivÀÀ on myöhÀssÀ? Kierrot voi gynekologin mukaan heitellÀ usealla pÀivÀllÀ stressistÀ, ruokavalion muutoksista, matkustamisesta tms. muutoksista johtuen.. eikÀ tarvitse sen kummemmasta "ongelmasta" olla kyse... Eikö sulla olisi tÀnÀÀn kp33, eli vasta huomenna olisi pÀivÀn myöhÀssÀ pisimmÀstÀ kierrosta? YmmÀrsin tuolta aiemmista viesteistÀ, ettÀ sinulla vaihtelee 29-33 vÀlillÀ, joten vielÀ voit tulla plussakin, jos ovis on ollut myöhemmin kuin yleensÀ...
TiedÀn kokemuksesta, ettÀ on raastavaa odotella, nimensÀ mukaisesti piinapÀivÀt.
TsemppiĂ€, kyllĂ€ tilanne selviÀÀ. Ja mun gyne aina sanoo, ettĂ€ jos kierto venyy kaksi viikkoa tai yli, ja on epĂ€mukava olla, turvotusta tms. mutta ei vuotoa ja raskaustesti nega, niin voi/kannattaa kĂ€ydĂ€ gynellĂ€ tsekkaamassa, ettĂ€ mikĂ€ on tilanne. đŸ‘đŸ» Mutta jos ei ole kipuja, niin ei tarvitse huolestua, kierto"hĂ€iriöt" on tosi yleisiĂ€.

TÀÀllĂ€ samassa veneessĂ€, ei kuukautisia eikĂ€ plussaa ja kp30/dpo14 (normikierto ollut 23-25vrk).. MikĂ€s dpo sulla on nyt? Kiitos @KesĂ€heinĂ€85 kun jaoit gynesi ohjeen, tĂ€ytyy itsekin noudattaa sitĂ€ kun ei tĂ€ssĂ€ oikein muuten tiedĂ€ mitĂ€ pitĂ€isi tehdĂ€! 😊

@Elviina3.0 ei muuta kuin aamusta uutta testiĂ€, eiköhĂ€n se siitĂ€ selviĂ€ đŸ‘đŸ»

@Arrrr tsemppiÀ, montako pÀivÀÀ on myöhÀssÀ? Kierrot voi gynekologin mukaan heitellÀ usealla pÀivÀllÀ stressistÀ, ruokavalion muutoksista, matkustamisesta tms. muutoksista johtuen.. eikÀ tarvitse sen kummemmasta "ongelmasta" olla kyse... Eikö sulla olisi tÀnÀÀn kp33, eli vasta huomenna olisi pÀivÀn myöhÀssÀ pisimmÀstÀ kierrosta? YmmÀrsin tuolta aiemmista viesteistÀ, ettÀ sinulla vaihtelee 29-33 vÀlillÀ, joten vielÀ voit tulla plussakin, jos ovis on ollut myöhemmin kuin yleensÀ...
TiedÀn kokemuksesta, ettÀ on raastavaa odotella, nimensÀ mukaisesti piinapÀivÀt.
TsemppiĂ€, kyllĂ€ tilanne selviÀÀ. Ja mun gyne aina sanoo, ettĂ€ jos kierto venyy kaksi viikkoa tai yli, ja on epĂ€mukava olla, turvotusta tms. mutta ei vuotoa ja raskaustesti nega, niin voi/kannattaa kĂ€ydĂ€ gynellĂ€ tsekkaamassa, ettĂ€ mikĂ€ on tilanne. đŸ‘đŸ» Mutta jos ei ole kipuja, niin ei tarvitse huolestua, kierto"hĂ€iriöt" on tosi yleisiĂ€.
Joo piinapÀivÀt todella. Flon mukaan huomenna aika testille ja ostinkin digin huomiselle ja sitten tyydyn siihen tulokseen mikÀ sieltÀ tulee.

TÀnÀÀn kuitenkin aloin sekoileen ja tein 1,5h pidÀtyksellÀ tÀn rfsun herkÀn. SiinÀ nÀkyy siis joku viiva, mutta vaikea sano onko vÀriÀ.. pitÀÀ vaan jaksaa odottaa..

Liitteet

• IMG_2451.jpeg
    IMG_2451.jpeg
    1.5 MB · Katsottu: 194
TÀÀllĂ€ samassa veneessĂ€, ei kuukautisia eikĂ€ plussaa ja kp30/dpo14 (normikierto ollut 23-25vrk).. MikĂ€s dpo sulla on nyt? Kiitos @KesĂ€heinĂ€85 kun jaoit gynesi ohjeen, tĂ€ytyy itsekin noudattaa sitĂ€ kun ei tĂ€ssĂ€ oikein muuten tiedĂ€ mitĂ€ pitĂ€isi tehdĂ€! 😊
Voi ei! Niin piinaavaa! No en osaa tarkalleen sanoa mikÀ mun dpo on, kun mulla ne testit nÀyttÀÀ lÀhes aina viivaa ja aika vahvaakin.. mulla on nyt kp 33/28-33

Joo piinapÀivÀt todella. Flon mukaan huomenna aika testille ja ostinkin digin huomiselle ja sitten tyydyn siihen tulokseen mikÀ sieltÀ tulee.

TÀnÀÀn kuitenkin aloin sekoileen ja tein 1,5h pidÀtyksellÀ tÀn rfsun herkÀn. SiinÀ nÀkyy siis joku viiva, mutta vaikea sano onko vÀriÀ.. pitÀÀ vaan jaksaa odottaa..
Mun viivalasit nĂ€kee jonkun haamun esiasteenđŸ˜đŸ€žđŸ»

Tein digin aamulla. Ei raskaana. Nyt vaan toivon, ettĂ€ keho ja mieli pÀÀstĂ€is irti stressistĂ€ ja uus kierto alkais 😇
TsemppiĂ€ ja toivottavasti uusi kierto alkaisi pian! đŸ™đŸ©· ItellĂ€ joskus auttanu just tuo, kun saa sen Ei raskaana tekstin testiin ja sit on menkat alkanut, kun hĂ€viÀÀ se toivo/stressi sillĂ€ hetkellĂ€. 😅

Takaisin