MÀ en kyllÀ nÀe tÀssÀ edes viivanpaikkaa.Toiveikas testasi vielÀ uudestaan, kun outo oireilu jatkuu. Lopputuloksena kuitenkin edelleen vaan joku viivanpaikka
View attachment 140694
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
MÀ en kyllÀ nÀe tÀssÀ edes viivanpaikkaa.Toiveikas testasi vielÀ uudestaan, kun outo oireilu jatkuu. Lopputuloksena kuitenkin edelleen vaan joku viivanpaikka
View attachment 140694
NÀihin testeihin tulee kyllÀ ÀrsyttÀvÀn helposti aina jotain viivanpaikkaa nÀkyviin.Toiveikas testasi vielÀ uudestaan, kun outo oireilu jatkuu. Lopputuloksena kuitenkin edelleen vaan joku viivanpaikka
View attachment 140694
Jos oviksen ajankohta on varma, pitÀisin 2 vkoa sen jÀlkeen aamuvirtsasta/3-4 tunnin pidÀtyksellÀ tehdyn testin tulosta jo aika luotettavana. Laskinkohan oikein ettÀ se tulis sulle tÀyteen maanantaina? TsemppiÀ testailuun, toivottavasti asia selviÀÀ pian!LÀhinnÀ kysymykseni kuuluu, ettÀ milloin oikein voin luotettavasti testata olenko raskaana vai en
Juu nÀin ajattelinkin- vÀhÀn nyt jÀnnittÀÀ kun ei oo menkkoja vielÀkÀÀn kuulunu ja on ollu huimausta ym outoa mitÀ ei yleensÀ menkkojen aikaan ole ollu.. mutta huomenna aamulla testaan ja palaan vaikka tÀnne.Jos oviksen ajankohta on varma, pitÀisin 2 vkoa sen jÀlkeen aamuvirtsasta/3-4 tunnin pidÀtyksellÀ tehdyn testin tulosta jo aika luotettavana. Laskinkohan oikein ettÀ se tulis sulle tÀyteen maanantaina? TsemppiÀ testailuun, toivottavasti asia selviÀÀ pian!
Tommonen on kyllĂ€ turhauttavaa!Mulla ei vielĂ€kÀÀn kuukautisia eikĂ€ plussaakaan.. tÀÀ on niin hermostuttavaa ja jokaisessa testissĂ€ luulen nĂ€kevĂ€ni haamunâŠ
MÀ valitettavasti veikkaan vp:ks kun hohkaa valkoista muualta kun reunoistaHei kaikille, meillÀ yritystÀ takana jo 8 kiertoa.
TÀnÀÀn ehkÀ dpo 12 ja pÀivÀllÀ tein r-testin. En tiedÀ nÀenkö hennon viivan vai sen kuuluisan viivanpaikan![]()
Mulla ei vielĂ€kÀÀn kuukautisia eikĂ€ plussaakaan.. tÀÀ on niin hermostuttavaa ja jokaisessa testissĂ€ luulen nĂ€kevĂ€ni haamunâŠ
Mun silmÀÀn nÀkyis toista viivaa/haamulaista.Onko tÀssÀ jotain?
Joo piinapÀivÀt todella. Flon mukaan huomenna aika testille ja ostinkin digin huomiselle ja sitten tyydyn siihen tulokseen mikÀ sieltÀ tulee.@Elviina3.0 ei muuta kuin aamusta uutta testiÀ, eiköhÀn se siitÀ selviÀ
@Arrrr tsemppiÀ, montako pÀivÀÀ on myöhÀssÀ? Kierrot voi gynekologin mukaan heitellÀ usealla pÀivÀllÀ stressistÀ, ruokavalion muutoksista, matkustamisesta tms. muutoksista johtuen.. eikÀ tarvitse sen kummemmasta "ongelmasta" olla kyse... Eikö sulla olisi tÀnÀÀn kp33, eli vasta huomenna olisi pÀivÀn myöhÀssÀ pisimmÀstÀ kierrosta? YmmÀrsin tuolta aiemmista viesteistÀ, ettÀ sinulla vaihtelee 29-33 vÀlillÀ, joten vielÀ voit tulla plussakin, jos ovis on ollut myöhemmin kuin yleensÀ...
TiedÀn kokemuksesta, ettÀ on raastavaa odotella, nimensÀ mukaisesti piinapÀivÀt.
TsemppiÀ, kyllÀ tilanne selviÀÀ. Ja mun gyne aina sanoo, ettÀ jos kierto venyy kaksi viikkoa tai yli, ja on epÀmukava olla, turvotusta tms. mutta ei vuotoa ja raskaustesti nega, niin voi/kannattaa kÀydÀ gynellÀ tsekkaamassa, ettÀ mikÀ on tilanne.Mutta jos ei ole kipuja, niin ei tarvitse huolestua, kierto"hÀiriöt" on tosi yleisiÀ.
Voi ei! Niin piinaavaa! No en osaa tarkalleen sanoa mikÀ mun dpo on, kun mulla ne testit nÀyttÀÀ lÀhes aina viivaa ja aika vahvaakin.. mulla on nyt kp 33/28-33TÀÀllÀ samassa veneessÀ, ei kuukautisia eikÀ plussaa ja kp30/dpo14 (normikierto ollut 23-25vrk).. MikÀs dpo sulla on nyt? Kiitos @KesÀheinÀ85 kun jaoit gynesi ohjeen, tÀytyy itsekin noudattaa sitÀ kun ei tÀssÀ oikein muuten tiedÀ mitÀ pitÀisi tehdÀ!![]()
Mun viivalasit nÀkee jonkun haamun esiasteenJoo piinapÀivÀt todella. Flon mukaan huomenna aika testille ja ostinkin digin huomiselle ja sitten tyydyn siihen tulokseen mikÀ sieltÀ tulee.
TÀnÀÀn kuitenkin aloin sekoileen ja tein 1,5h pidÀtyksellÀ tÀn rfsun herkÀn. SiinÀ nÀkyy siis joku viiva, mutta vaikea sano onko vÀriÀ.. pitÀÀ vaan jaksaa odottaa..
Tein digin aamulla. Ei raskaana. Nyt vaan toivon, ettÀ keho ja mieli pÀÀstÀis irti stressistÀ ja uus kierto alkaisNyt vois tuossa ehkÀ olla haamu... Parempi odottaa nyt aamuun testin kanssa tai ylihuomiseen![]()
TsemppiÀ ja toivottavasti uusi kierto alkaisi pian!Tein digin aamulla. Ei raskaana. Nyt vaan toivon, ettÀ keho ja mieli pÀÀstÀis irti stressistÀ ja uus kierto alkais![]()