Plussa vai ei?

Tein eilen clearblue Ultravarhaisen testin ja tänään huomasin testissä tälläisen viivan. Tänä aamuna tein myös mutta puhdas nega. Aika jännä että tälläinen viiva tullut yön aikana. Vai onko normaalia testeille että saattaa tulla ns vääriä positiivisia näin pitkän ajan jälkeen.
1000088333.jpg

@Lisbe91
Luin juuri CB:n testeistä ja kyllä; niihin tulee helposti roskishaamuja.
Joo menin itsekin lukemaan. Onpas kyllä inhottavia testejä ku tulee tollasia ja rfsu testit tosiaan näyttää helposti viivanpaikkaa. Tosin itsekin vois olla testaamatta liian aikasin nii ei tulis väärinkäsityksiä 😅 mutta ku ei malta.

Tein eilen clearblue Ultravarhaisen testin ja tänään huomasin testissä tälläisen viivan. Tänä aamuna tein myös mutta puhdas nega. Aika jännä että tälläinen viiva tullut yön aikana. Vai onko normaalia testeille että saattaa tulla ns vääriä positiivisia näin pitkän ajan jälkeen. View attachment 140622
Mulla tuli kerran näihin jo 5min sisällä tosi selkeä sininen viiva joka vaan vahvistui, kun aikaa kului ja en silloin ollut raskaana. 🙄 Eli näihin testeihin en luottaisi ellei sitten ole selkeä paksu tumman sininen viiva (tai plussa jos käyttää sitä testiä). 😅

Mulla tuli kerran näihin jo 5min sisällä tosi selkeä sininen viiva joka vaan vahvistui, kun aikaa kului ja en silloin ollut raskaana. 🙄 Eli näihin testeihin en luottaisi ellei sitten ole selkeä paksu tumman sininen viiva (tai plussa jos käyttää sitä testiä). 😅
No huhhuh. 😅 Ei tarvi siis noitakaan ostaa. Mikähän mahtaa olla luotettavin...

No huhhuh. 😅 Ei tarvi siis noitakaan ostaa. Mikähän mahtaa olla luotettavin...
Mun kokemuksen mukaan apteekin ultra on paras, ite en oo lukenu niistä mitään huonoo, en oo koskaan saanu niillä väärää haamua mutta se näytti selkeen viivan dpo10 siinä missä muut testit oli vielä aivan haamuroita.

Takaisin