Plussa vai ei?

Tein eilen clearblue Ultravarhaisen testin ja tänään huomasin testissä tälläisen viivan. Tänä aamuna tein myös mutta puhdas nega. Aika jännä että tälläinen viiva tullut yön aikana. Vai onko normaalia testeille että saattaa tulla ns vääriä positiivisia näin pitkän ajan jälkeen.
1000088333.jpg

@Lisbe91
Luin juuri CB:n testeistä ja kyllä; niihin tulee helposti roskishaamuja.
Joo menin itsekin lukemaan. Onpas kyllä inhottavia testejä ku tulee tollasia ja rfsu testit tosiaan näyttää helposti viivanpaikkaa. Tosin itsekin vois olla testaamatta liian aikasin nii ei tulis väärinkäsityksiä 😅 mutta ku ei malta.

Tein eilen clearblue Ultravarhaisen testin ja tänään huomasin testissä tälläisen viivan. Tänä aamuna tein myös mutta puhdas nega. Aika jännä että tälläinen viiva tullut yön aikana. Vai onko normaalia testeille että saattaa tulla ns vääriä positiivisia näin pitkän ajan jälkeen. View attachment 140622
Mulla tuli kerran näihin jo 5min sisällä tosi selkeä sininen viiva joka vaan vahvistui, kun aikaa kului ja en silloin ollut raskaana. 🙄 Eli näihin testeihin en luottaisi ellei sitten ole selkeä paksu tumman sininen viiva (tai plussa jos käyttää sitä testiä). 😅

Mulla tuli kerran näihin jo 5min sisällä tosi selkeä sininen viiva joka vaan vahvistui, kun aikaa kului ja en silloin ollut raskaana. 🙄 Eli näihin testeihin en luottaisi ellei sitten ole selkeä paksu tumman sininen viiva (tai plussa jos käyttää sitä testiä). 😅
No huhhuh. 😅 Ei tarvi siis noitakaan ostaa. Mikähän mahtaa olla luotettavin...

Toiveet oli jo korkealla, kun lämpö on hypännyt ja rintaliivit tekee niin kipeää ettei niitä viitsisi pitää ollenkaan mut eipä tästä nyt viivanpaikkaa kummempaa taida saada, jos edes sitäkään 😕
Kp47 menossa ja dpo voi olla mitä vaan maan ja taivaan väliltä jos ovista on ylipäätään ollut ollenkaan. Oireiden perusteella vaan piti taas testata ja pettyä lopputulokseen.

1000013636.jpg

Apua! Sanokaa nyt näenkö vain omiani, vai olisko tuossa ihan haamujen haamu? Tää on se PC:n testi jossa 25mlu.

Liitteet

• IMG_2238.jpeg
    IMG_2238.jpeg
    1.5 MB · Katsottu: 189
Apua! Sanokaa nyt näenkö vain omiani, vai olisko tuossa ihan haamujen haamu? Tää on se PC:n testi jossa 25mlu.
Hmm ehkä siinä jotain näkyy. Niissä sun maanantain rfsu testeissä näin kyllä punertavat viivat, joten ehkä tekisin sellaisen uuden tänään/huomenna aamulla niin pitäisi olla kyllä vahvistunut. Itsellä se rfsu testi ei ole koskaan antanut tuollaista viivaa ja ollut nega. Tai sitten ostat niitä PC liuskoja, niitä ihan halvimpia siis. Niihin en ole koskaan saanut edes viivan paikkaa vaan jos on mitän näkynyt niin olen ollut raskaana. Mikä dpo sulla on ?

Hmm ehkä siinä jotain näkyy. Niissä sun maanantain rfsu testeissä näin kyllä punertavat viivat, joten ehkä tekisin sellaisen uuden tänään/huomenna aamulla niin pitäisi olla kyllä vahvistunut. Itsellä se rfsu testi ei ole koskaan antanut tuollaista viivaa ja ollut nega. Tai sitten ostat niitä PC liuskoja, niitä ihan halvimpia siis. Niihin en ole koskaan saanut edes viivan paikkaa vaan jos on mitän näkynyt niin olen ollut raskaana. Mikä dpo sulla on ?
Mulla on ollut tän vauva stressin myötä sekava kierto, enkä oo saanut ovulaatioo varmaksi kiinni. Mutta kp 29/29-33

Kiitos kaikille ihanista vastauksista ❤️

Tein nyt vielä parin tunnin pidätyksella apteekin ultran, eikä tässäkään kunnolla mitään näy.. luin myös että nää testit ovat sitten kai myös epäluotettavia 🫣🫣 miten onnistun valitseen aina sellaiset testit
Mä en valitettavasti näe tässä mitään. Ehkä pikkasen viivan paikka saattaa erottua.

Onko kukaan kokeillut Premom apissa raskaustestiä siinä ovulaatiotestin T/C ration lukijassa?
Tyrkkäsin sinne viimeisimmät ja aivan ihme lukemia antaa, varsin eilisen tän päivän Apteekin Ultrasta (kaks alinta) joissa taitaa olla vaan taas viivan paikat. Mutta mistä lie ton ration lukee kun oviksellekaan ole tollasia saanut 😄😄

Liitteet

• IMG_3146.jpeg
    IMG_3146.jpeg
    137.3 KB · Katsottu: 132
Mä en mun migreenisilmillä erota haamua 🫣 Toki mahtavaa jos olisi! 🙏😍 Mutta sellainen myös, että näissä pc puikoissa voi muuten tulla viivanpaikka voimakkaastikin näkyviin, kun taas pc liuskassa en ole itse sellaisia saanut. 😬

Hei, ajattelin tulla kysymään täältä apua itseäni viisaammilta🙈.
Mulla on ollut 4kk pillerien poisjäämisen jälkeen ihan tasainen kierto, eli 27pv joka kk ja ovulaatio ollut kierron puolivälissä yleensä kp15.
Nyt kuitenkin mennään jo kp35 eikä menkkoja kuulu ja testasin ovulaation tässä kierrossa vasta kp24 kun tunsin silloin voimakasta kipua ja päivä sitä ennen olimme mieheni kanssa harrastaneet seksiä.

Lähinnä kysymykseni kuuluu, että milloin oikein voin luotettavasti testata olenko raskaana vai en- luonnollisesti innokkaasti yritin jo eilen ruokatauolla testailla vaiks olin juuri käynyt pari tuntia aiemmin vessassa ja oli nega kuten ehkä 10pv ovulaatiosta voisi vielä olettaakin vaikka raskaana olisikin. 🤷🏼‍♀️
Eli ehkä yritän vielä odotella ensi viikkoon, että kuuluuko menkkoja🥹

Onko muilla yleensä missä kohtaa näkynyt jo plussa? Lähinnä jotenkin tuntuu että olisin raskaana, kun huomaan välillä iltaisin heikotusta, rinnat & maha turvoksissa, hajuaisti yhtäkkiä todella hyvä, kun aiemmin en oo haistanut kunnolla, vilunväristuksiä, aivastelua, lieviä menkkakipuja ilman menkkoja, raudan makua suussa.. tai sitten vaan kuvittelenkin kaiken ja pettymys on suuri kun ne menkat sieltä alkaa🫣

Onko muilla yleensä missä kohtaa näkynyt jo plussa? Lähinnä jotenkin tuntuu että olisin raskaana, kun huomaan välillä iltaisin heikotusta, rinnat & maha turvoksissa, hajuaisti yhtäkkiä todella hyvä, kun aiemmin en oo haistanut kunnolla, vilunväristuksiä, aivastelua, lieviä menkkakipuja ilman menkkoja, raudan makua suussa.. tai sitten vaan kuvittelenkin kaiken ja pettymys on suuri kun ne menkat sieltä alkaa🫣
Mulla oli dpo10 vielä ihan negatiivinen testi, dpo12 tulikin sitten hailakka plussa jonka digitesti vahvisti!

Mulla on ollut 4kk pillerien poisjäämisen jälkeen ihan tasainen kierto, eli 27pv joka kk ja ovulaatio ollut kierron puolivälissä yleensä kp15.
Nyt kuitenkin mennään jo kp35 eikä menkkoja kuulu ja testasin ovulaation tässä kierrossa vasta kp24 kun tunsin silloin voimakasta kipua ja päivä sitä ennen olimme mieheni kanssa harrastaneet seksiä.

Lähinnä kysymykseni kuuluu, että milloin oikein voin luotettavasti testata olenko raskaana vai en- luonnollisesti innokkaasti yritin jo eilen ruokatauolla testailla vaiks olin juuri käynyt pari tuntia aiemmin vessassa ja oli nega kuten ehkä 10pv ovulaatiosta voisi vielä olettaakin vaikka raskaana olisikin. 🤷🏼‍♀️

Eli saitko positiivisen ovulaatiotestin tuolloin kp25? Ymmärtääkseni ovulaatio tapahtuu noin 1-2 päivää positiivisen testin jälkeen. Myös mulla on näkynyt dpo12 jo jotain testissä. Että testasin varmaan aamupissasta kp40, jos menkat eivät ala. 🤔

Eli saitko positiivisen ovulaatiotestin tuolloin kp25? Ymmärtääkseni ovulaatio tapahtuu noin 1-2 päivää positiivisen testin jälkeen. Myös mulla on näkynyt dpo12 jo jotain testissä. Että testasin varmaan aamupissasta kp40, jos menkat eivät ala. 🤔
Testasin joo ovulaation vasta kp24, joka oli 6.1- en toki tiedä onko tässä kierrossa jostain syystä voinut olla kaksi ovulaatiota, joista toinen tuli nöin myöhään- ehkä kaukaa haettua. 😅 Mutta joo täytyy testata uudelleen ens viikolla jos ei ehi menkat alkaa. 🤗

Edellisessä raskaudessa sain selvän posin 11päivää oviksesta ja nyt tässä kolmannessa 10päivää oviksesta oli sen verran selkee tulos et ois näkyny edellisenä päivänäkin testissä jo. Mut mulla oli 99% varma tieto mikä päivä ollu ovulaatio😁

Takaisin