Moikka!
Täällä ihan uusi tulokas huutelee heti apuja.
Raskautta yritetty nyt lokakuusta asti ja pillereiden lopettamisen jälkeen oli lokakuussa yhdet menkat. Nyt niitä ei ole sen jälkeen näkynyt, joten kierto taitaa elää jotain omaa elämää. Muutamia testejä olen tehnyt tässä kuukausien aikana ja kaikki olleet selkeitä negatiivisia.
Mutta nyt ollaan sitten jännän äärellä. Tulin eilen reissusta kotiin. Koko reissun ollut omituinen olo, huonovointisuutta, vatsaa pistellyt hassusti. Muutama päivä sitten alkoi aivan jäätävä rintojen kipu. Hyvä, että liivejä pystyy pitämään. Mietin sitten eilen, että teen sen yhden testin laatikosta pois. Oli vähän tyhmä veto, kun olin tunti sitten käynyt viimeksi pissalla, mutta tein testin ja oli negatiivinen. Illalla sitten muistin, että hei mulla on se digitesti jemmassa, joka näyttää viikot. Tein sen nyt aamulla. Testi sanoi minulle "Ei raskaana", mutta siinä vessassa istuessa tuli sellainen olo, että mä avaan tän testin. Haluan nähdä sen liuskan. Revin testin auki, kaivoin liuskan esiin ja tälle se näytti. Itse näen kaksi viivaa ilman mitään tiirailuja. Kaverini, jolle laitoin heti viestiä, näkee kaksi viivaa. Onko joku joskus avannut näitä digitestejä ja huomannut koneen olevan "väärässä"? Vai onko näissä testeissä tosi selkeä viivanpaikka? Olen uusia testejä menossa ostamaan, mutta varovainen toiveikkuus on herännyt ja en maltaisi odottaa uusien testien tekoa.
View attachment 140391