Plussa vai ei?

Nyt kertokaa joku testi mikä ei anna viivanpaikkoja tai muita… onks digi sit ainoa? Sori huono kuva ku pimeetä 😂 näättekö teki ton…
IMG_5695.jpeg

Ei ollut virheellinen pregcheck. Tänään tuli viiva taas mutta vähän verta myös ja menkkakivut eli kemiallinen. Mutta en vaan tajua miten voi näkyä testis 6-7 päivää yhdynnästä. Ja viiva ei ollut edes niin haalee.

Ei ollut virheellinen pregcheck. Tänään tuli viiva taas mutta vähän verta myös ja menkkakivut eli kemiallinen. Mutta en vaan tajua miten voi näkyä testis 6-7 päivää yhdynnästä. Ja viiva ei ollut edes niin haalee.
Millon sitä edellisen kerran on ollu seksiä? Jos siitä on tärpännyt? Kieltämättä erikoista, et vaik ovis olis ollu kans heti sillon 7pv sitten, että plussan saisi jo nyt. 🤔 Mut kyl sitäkin on joskus tapahtunut ainakin noiden sivustojen mukaan, jotka kertoo kuinka todennäköistä on saada plussa testiin dpo6-7.

Mut toisaalta, jos meinaa menkat nyt tulla, niin olis kyl tosi aikasessa, jos ovis on ollu viikko sit. Et sekin puoltais et ovis on ollu jo aiemmin. 🤔

Millanen tän päivän viiva oli? Oliko vahvistunut vai samanlainen/heikompi?

Itsellä ei ole asiasta kokemusta, mutta palstaa jonkin aikaa seuranneena... ilmeisesti kiinnittymisen aikaan tulee hcg-piikki, joka voi näkyä testissä ja pieni verinen vuotokin voi olla kiinnittymisestä johtuvaa. En halua luoda turhaa toivoa, mutta kannattaa ehkä parin päivän päästä vielä testata, varsinkin jos vuoto ei lisäänny 😊

näkeekö kukaan tässä mitään 🫣
Kyllä täällä ollaan ihan ihmeissään että mitä sitä tapahtuu. Testit samaa luokkaa ellei jopa huomaamattomampia ”viivoja” toki testi oli eri merkkiä tänään🤔 Menkat hävinnyt (on ollut kellontarkat) ja kyllä oireita löytyy mm alavatsa jotenkin ihan turvonnut ja vihlova sekä rinnat kyllä särkee välillä niin kipeästi enkä ole tuommoista ikinä kokenut😳 Saa nähdä miten käy 🫣 Nyt kp 28/24

Täällä ei tarvii enää jännitellä muuta, ku että mikä mua vaivaa, kun on raskausoireita, jotka voimistuu vaan, mutta testit ei ja vuotoa ei oo! 🙄😭 Kyllä olin kuitenki jo melko varma niiden ekojen testien ja oireiden perusteella, että ois saanu positiivisen digiinki, mutta ei! 😔 Noh ei se auta, ku jatkaa tällä eteenpäin!

Liitteet

• IMG_20250102_081430.jpg
    IMG_20250102_081430.jpg
    576.2 KB · Katsottu: 61
Luulin jo että tää olis ollu tässä, mut eilen illalla sain herkkään testiin yhtäkkiä taas vähän vahvemman viivan. Sit tänä aamuna testasin pc:llä, ja siihenkin tuli aiempaa vahvempi viiva. Verenvuoto jatkuu edelleen. Kovasti väsyttää ja vähän huonoa oloa. Mitähän tässä tapahtuu. Naikkarille soitin ja kehottivat seuraamaan tilannetta.

Liitteet

• IMG_20250102_154033.jpg
    IMG_20250102_154033.jpg
    434.7 KB · Katsottu: 102
Nyt alkoi sitten yhtäkkiä vuotokin tai paperiin tuli pyyhkiessä punaista ja ihan, kun jotain "palasia" eli eiköhän siellä jotain yrittänyt alkaa, mutta meni kesken ennenkö kunnolla alkoikaan! 😭 Hassua miten en jotenki ollu ees varma haluanko enää edes lapsia lisää ja sitten, kun tuli ekat raskausepäilyt, niin ei ollutkaan negatiivinen asia yhtään ja sitten haamutestit sekä oireet mistä innostui todella ja nyt onkin suuri suru päällä! 🥺 Mutta ehkä tämän myötä tiedän nyt, että haluan vielä sen yhden nyytin itselle, jos sellainen vain on mahdollista! 🥹🩷

Luulin jo että tää olis ollu tässä, mut eilen illalla sain herkkään testiin yhtäkkiä taas vähän vahvemman viivan. Sit tänä aamuna testasin pc:llä, ja siihenkin tuli aiempaa vahvempi viiva. Verenvuoto jatkuu edelleen. Kovasti väsyttää ja vähän huonoa oloa. Mitähän tässä tapahtuu. Naikkarille soitin ja kehottivat seuraamaan tilannetta.
Kannattaa tarkkailla ja jatkaa testailua! 🙏🥹 Joillakin on vuotoa reilustikin ja silti raskaus jatkuu. Ja toki joillakin testit vielä alkuun vahvistuu ja sitten haalistuu, jos on menossa kesken 🥺 Toivotaan parasta, että vuoto lakkaa ja viiva vahvistuu! 🙏🩷

Nyt alkoi sitten yhtäkkiä vuotokin tai paperiin tuli pyyhkiessä punaista ja ihan, kun jotain "palasia" eli eiköhän siellä jotain yrittänyt alkaa, mutta meni kesken ennenkö kunnolla alkoikaan! 😭 Hassua miten en jotenki ollu ees varma haluanko enää edes lapsia lisää ja sitten, kun tuli ekat raskausepäilyt, niin ei ollutkaan negatiivinen asia yhtään ja sitten haamutestit sekä oireet mistä innostui todella ja nyt onkin suuri suru päällä! 🥺 Mutta ehkä tämän myötä tiedän nyt, että haluan vielä sen yhden nyytin itselle, jos sellainen vain on mahdollista! 🥹🩷
Niin harmi! Täällä kävi samoin, ensin alkoi rusehtavalla pienellä vuodolla ja nyt runsastunut ja vieläkin tuntuu vuoto poikkeuksellisen tummalle, myös kivut löytäneet pikkuhiljaa paikalle😮‍💨 Tsemppiä ❤️ Tuntui eilen jo että kirjoiteltiin samassa tilanteessa 🫢 Olisipa lopputulos ollut jotain muuta.

Niin harmi! Täällä kävi samoin, ensin alkoi rusehtavalla pienellä vuodolla ja nyt runsastunut ja vieläkin tuntuu vuoto poikkeuksellisen tummalle, myös kivut löytäneet pikkuhiljaa paikalle😮‍💨 Tsemppiä ❤️ Tuntui eilen jo että kirjoiteltiin samassa tilanteessa 🫢 Olisipa lopputulos ollut jotain muuta.
Voi kurjuus, että sielläkin on sama tilanne! 🥺
Kiitos ja tsemppiä sinnekin! ❤️
Mulla eilen kans paheni illalla olot ja alkoi kunnon kramppikivut ja ihan jäätävä vuoto. 🙁
Toivottavasti pian päästäisin kokemaan pysyvät plussat ja saataisiin nyytit syliin asti! 🤗😍

Moikka! 🌻

Täällä ihan uusi tulokas huutelee heti apuja. 😄 Raskautta yritetty nyt lokakuusta asti ja pillereiden lopettamisen jälkeen oli lokakuussa yhdet menkat. Nyt niitä ei ole sen jälkeen näkynyt, joten kierto taitaa elää jotain omaa elämää. Muutamia testejä olen tehnyt tässä kuukausien aikana ja kaikki olleet selkeitä negatiivisia.

Mutta nyt ollaan sitten jännän äärellä. Tulin eilen reissusta kotiin. Koko reissun ollut omituinen olo, huonovointisuutta, vatsaa pistellyt hassusti. Muutama päivä sitten alkoi aivan jäätävä rintojen kipu. Hyvä, että liivejä pystyy pitämään. Mietin sitten eilen, että teen sen yhden testin laatikosta pois. Oli vähän tyhmä veto, kun olin tunti sitten käynyt viimeksi pissalla, mutta tein testin ja oli negatiivinen. Illalla sitten muistin, että hei mulla on se digitesti jemmassa, joka näyttää viikot. Tein sen nyt aamulla. Testi sanoi minulle "Ei raskaana", mutta siinä vessassa istuessa tuli sellainen olo, että mä avaan tän testin. Haluan nähdä sen liuskan. Revin testin auki, kaivoin liuskan esiin ja tälle se näytti. Itse näen kaksi viivaa ilman mitään tiirailuja. Kaverini, jolle laitoin heti viestiä, näkee kaksi viivaa. Onko joku joskus avannut näitä digitestejä ja huomannut koneen olevan "väärässä"? Vai onko näissä testeissä tosi selkeä viivanpaikka? Olen uusia testejä menossa ostamaan, mutta varovainen toiveikkuus on herännyt ja en maltaisi odottaa uusien testien tekoa. 🤭
1000014122.jpg

Moikka! Täällä ihan uusi tulokas huutelee heti apuja. Raskautta yritetty nyt lokakuusta asti ja pillereiden lopettamisen jälkeen oli lokakuussa yhdet menkat. Nyt niitä ei ole sen jälkeen näkynyt, joten kierto taitaa elää jotain omaa elämää. Muutamia testejä olen tehnyt tässä kuukausien aikana ja kaikki olleet selkeitä negatiivisia. Mutta nyt ollaan sitten jännän äärellä. Tulin eilen reissusta kotiin. Koko reissun ollut omituinen olo, huonovointisuutta, vatsaa pistellyt hassusti. Muutama päivä sitten alkoi aivan jäätävä rintojen kipu. Hyvä, että liivejä pystyy pitämään. Mietin sitten eilen, että teen sen yhden testin laatikosta pois. Oli vähän tyhmä veto, kun olin tunti sitten käynyt viimeksi pissalla, mutta tein testin ja oli negatiivinen. Illalla sitten muistin, että hei mulla on se digitesti jemmassa, joka näyttää viikot. Tein sen nyt aamulla. Testi sanoi minulle "Ei raskaana", mutta siinä vessassa istuessa tuli sellainen olo, että mä avaan tän testin. Haluan nähdä sen liuskan. Revin testin auki, kaivoin liuskan esiin ja tälle se näytti. Itse näen kaksi viivaa ilman mitään tiirailuja. Kaverini, jolle laitoin heti viestiä, näkee kaksi viivaa. Onko joku joskus avannut näitä digitestejä ja huomannut koneen olevan "väärässä"? Vai onko näissä testeissä tosi selkeä viivanpaikka? Olen uusia testejä menossa ostamaan, mutta varovainen toiveikkuus on herännyt ja en maltaisi odottaa uusien testien tekoa. 🤭View attachment 140391
Ei näitä digitestejä ymmärtääkseni voi tulkita samalla tavalla kuin noita liuskatestejä. Tossahan saattaa olla positiivisena sitten kolmekin viivaa tms. Luottaisin digitestin ruutuun, ja jos haluaa haamuja tihrustella/tulkita, niin sitten tekee vain liuskatestejä.

Moikka! 🌻

Täällä ihan uusi tulokas huutelee heti apuja. 😄 Raskautta yritetty nyt lokakuusta asti ja pillereiden lopettamisen jälkeen oli lokakuussa yhdet menkat. Nyt niitä ei ole sen jälkeen näkynyt, joten kierto taitaa elää jotain omaa elämää. Muutamia testejä olen tehnyt tässä kuukausien aikana ja kaikki olleet selkeitä negatiivisia.

Mutta nyt ollaan sitten jännän äärellä. Tulin eilen reissusta kotiin. Koko reissun ollut omituinen olo, huonovointisuutta, vatsaa pistellyt hassusti. Muutama päivä sitten alkoi aivan jäätävä rintojen kipu. Hyvä, että liivejä pystyy pitämään. Mietin sitten eilen, että teen sen yhden testin laatikosta pois. Oli vähän tyhmä veto, kun olin tunti sitten käynyt viimeksi pissalla, mutta tein testin ja oli negatiivinen. Illalla sitten muistin, että hei mulla on se digitesti jemmassa, joka näyttää viikot. Tein sen nyt aamulla. Testi sanoi minulle "Ei raskaana", mutta siinä vessassa istuessa tuli sellainen olo, että mä avaan tän testin. Haluan nähdä sen liuskan. Revin testin auki, kaivoin liuskan esiin ja tälle se näytti. Itse näen kaksi viivaa ilman mitään tiirailuja. Kaverini, jolle laitoin heti viestiä, näkee kaksi viivaa. Onko joku joskus avannut näitä digitestejä ja huomannut koneen olevan "väärässä"? Vai onko näissä testeissä tosi selkeä viivanpaikka? Olen uusia testejä menossa ostamaan, mutta varovainen toiveikkuus on herännyt ja en maltaisi odottaa uusien testien tekoa. 🤭View attachment 140391
Mä avasin myös mun plussatestin, niin viivat oli silloin yhtä tummat vaikka viikkoja oli vaan 3+5. Toimii siis eri systeemillä kuin tavalliset liuskatestit. Mutta en sano etteikö tämä voisi vielä positiiviseksi kehkeytyä🤔

Takaisin