Plussa vai ei?

Sorruin tekee nyt parina päivänä juuri kyseisen RFSU herkän puikon mitä olen epäillyt, kun lähi K-Marketissa ei muuta ollut. Eilen ekan tein 1,5 tunnin pidätyksellä ja minusta se on tyhjä testi eikä siinä näy nytkään mitään vaikka aikaa on kulunut. Noh tänään aamulla tein uuden ja se ei ollutkaan tyhjä, vaan siinä on vaaleanpunainen toinen viiva ja tuli kyllä parissa minuutissa siihen eikä häviä 😳😍 Näkeekö muut? 🫣😅 Ylempi siis eilinen ja alempi tämän päivän.
Mulla on siis todella jännää alavatsa jomotusta ollut, tissit niin kipeät että tiedostan ne kokoajan ja mua närästää ihan hulluna ja se on ollu pahin raskausoire aina itsellä ja siksi testasin! 😅 Mullahan oli tässä välissä se raskausepäily, mutta siinä en digiin saanut koskaan Raskaana tekstiä ja en saanut siis varmistusta, että en tiiä oliko kemiallinen vai huijaustestejä 🫣

Liitteet

• PhotoCollage_1735382958503.jpg
    PhotoCollage_1735382958503.jpg
    229.7 KB · Katsottu: 217
  • IMG_20241228_125840.jpg
    IMG_20241228_125840.jpg
    422.4 KB · Katsottu: 222
Sorruin tekee nyt parina päivänä juuri kyseisen RFSU herkän puikon mitä olen epäillyt, kun lähi K-Marketissa ei muuta ollut. Eilen ekan tein 1,5 tunnin pidätyksellä ja minusta se on tyhjä testi eikä siinä näy nytkään mitään vaikka aikaa on kulunut. Noh tänään aamulla tein uuden ja se ei ollutkaan tyhjä, vaan siinä on vaaleanpunainen toinen viiva ja tuli kyllä parissa minuutissa siihen eikä häviä 😳😍 Näkeekö muut? 🫣😅 Ylempi siis eilinen ja alempi tämän päivän.
Mulla on siis todella jännää alavatsa jomotusta ollut, tissit niin kipeät että tiedostan ne kokoajan ja mua närästää ihan hulluna ja se on ollu pahin raskausoire aina itsellä ja siksi testasin! 😅 Mullahan oli tässä välissä se raskausepäily, mutta siinä en digiin saanut koskaan Raskaana tekstiä ja en saanut siis varmistusta, että en tiiä oliko kemiallinen vai huijaustestejä 🫣
Kyllä mä ainakin nään ihan selkeen viivan 😍

Muokattu viimeksi:
Näkyy kyllä alemmassa selkee toinen viiva😍

Moikka kaikki!
Mulla on täällä nyt aika mielenkiintonen tilanne eli oon testannut dpo16 lähtien tämmöisillä Sofi-halpistesteillä pelkkää tosi tosi haaleeta haamua. Sellasta haaleetakin haaleempaa haamua joka ilmestyy vasta testiajan jälkeen. Eilenkin vielä. Tietysti sitten päättelin että täytyy olla kemiallinen jälleen kerran.
Olen hedelmöityshoidoissa ja tänään dpo20 on virallinen testipäivä.
Noh, varmuuden vuoksi ajattelin ostaa vielä eri merkin testejä kun lääkkeellinen kierto niin pitää olla satavarma neg.
Ja kävikin niin että nämä on kaikki ihan selkeetä posii.
Kuvassa keskellä se Sofin halpistesti (siinäkin tänään selkeempi tulos) ja ylhäällä Pregcheckin digi ja alhaalla Pregcheck liuska.
Kaikissa sama herkkyys.
Sitä vaan, että kannattaa testata useemmalla merkillä näköjään 😅

Liitteet

• IMG_4388.jpeg
    IMG_4388.jpeg
    1.8 MB · Katsottu: 256
Tänään on dpo 12 ja aamulla herkkään testiin tuli mikroskooppinen haamu. Kassa raskaudessa sain kans samanlaiseen testiin tämmösen iltapissasta, mut sillon olin dpo9 tai 10. Seuraavana päivänä tuli negatiivisia, kunnes vasta illalla sain positiiviset ei niin herkkiin testeihin.

Viimeiset pari päivää on tullu ruskeaa vv, kunnes tänään vessassa käydessä limaista verivuotoa. Mulla tosin toisessa raskaudessa tuli kans pari päivää verta plussan aikaan. Mut en tiiä tietääkö hyvää, että vasta nyt dpo 12 tulee herkkään testiin näin haalea haamu.

Liitteet

• IMG_20241230_134123.jpg
    IMG_20241230_134123.jpg
    540.4 KB · Katsottu: 188
Uutena täällä laittamassa kuvaa tämän aamun haamulaisesta/viivanpaikasta. Testinä RFSU Raskaustesti testaa varhain.

Yritystä vuosi takana, ja dpo noin 11 (ovista ei tikutettu). Näettekö viivagurut jotakin? 🤔
Näkyy!

Tänään on dpo 12 ja aamulla herkkään testiin tuli mikroskooppinen haamu. Kassa raskaudessa sain kans samanlaiseen testiin tämmösen iltapissasta, mut sillon olin dpo9 tai 10. Seuraavana päivänä tuli negatiivisia, kunnes vasta illalla sain positiiviset ei niin herkkiin testeihin.

Viimeiset pari päivää on tullu ruskeaa vv, kunnes tänään vessassa käydessä limaista verivuotoa. Mulla tosin toisessa raskaudessa tuli kans pari päivää verta plussan aikaan. Mut en tiiä tietääkö hyvää, että vasta nyt dpo 12 tulee herkkään testiin näin haalea haamu.
Hmm ylihuomenna uutta testiä ni näkee varmaan suunnan et lähteekö tummuu! Tsemppiä

Näkyy!

Onko viiva voimistunut?

Oon ollu reissussa pari päivää, nii en oo testannu, mutta huomenna pääsen aamusta testaa vihdoin taas! 🫣😅
Oireet sanoo, että joku ois kyydissä, mutta jotenki silti pelottaa, että huomenna tulee negatiivinen testiin, mutta toivon toki, että viiva on vahvistunut! 🥹😍
Oih, tule sitten päivittämään miltä näyttää. 😍

Miksi mä teen tän itselleni joka kierto ja en vaan voi malttaa testaamisen kanssa🤣🤣 Onko mulla silmissä viivoja valmiiksi vai näkyykö muille tossa mitään. Nyt siis VASTA dpo8, joten voiko edes oikeesti näkyä mitää🤣
1000025829.jpg

En tietenkään malttanut tänään olla testaamatta 😅 Nyt dpo 13 ja kirkkaan punaista veristä vuotoa tulee runsaasti. Nämä voivat yhtä hyvin olla menkatkin. Kohdunsuu on kuitenkin edelleen ylhäällä, ja krampit eivät ole ihan yhtä voimakkaita kuin normisti menkoissa. Tänään iltapäivällä tehdyssä pc:n testissä näkyi omaan silmään haamu, kun eilen oli selkeä nega. Tänään myös herkkään testiin piirtyi aavistuksen eilistä punertavampi viiva, mut testi meni kuivuessaan epäselväksi. Katotaan jääkö tää kemialliseksi.

Liitteet

• IMG_20241231_135746_edit_845133567804116.jpg
    IMG_20241231_135746_edit_845133567804116.jpg
    583.9 KB · Katsottu: 170
  • IMG_20241231_141652.jpg
    IMG_20241231_141652.jpg
    496.1 KB · Katsottu: 168
Mulla meni aamu vähän pilalle, ku nukuin pommiin ja tuli kiire töihin. Noh sain testin tehtyä, mutta ehti olla vähän pidempään ennenkö ehdin katsoa/kuvata, kun touhotin samalla 😅Tein taas saman rfsu herkän ja minusta on hyvin samanlainen eikä ehkä vahvistunu. 🫣🥺 Äsken pc testiin tuli haalea haamunen, mutta pienellä pidätyksellä ja oon juonu hirveesti vettä ja ei varmaan ees kuvassa näy se haamu minkä ite näkee 🤔😂 Tissit on niin kipeet ja turvonneet, että ei pysty pitää rintsikoita kunnolla, alamahaa jomottaa kokoajan ja närästää/nousee oksennusta kurkkuun, mutta en sit tiiä mitä aatella vai kuvittelenko kaiken 🫣😅 Jospa ootan nyt pari päivää ja teen ihan digin, niin sen luulis kertovan sit tilanteen selkeemmin. 🙏

Edit. Ja hienosti väsyneenä olin liittäny väärän päivän kuvan, mutta tästä myös näkee ettei oo omaan silmään muutosta testeissä 🫠😂

Liitteet

• IMG_20241231_205457.jpg
    IMG_20241231_205457.jpg
    149.5 KB · Katsottu: 97
  • IMG_20241231_205458.jpg
    IMG_20241231_205458.jpg
    76.3 KB · Katsottu: 93
Muokattu viimeksi:
Ylin tehty dpo 6 ja alempi myös puoli tuntia perään. Eli eka vaaleenpunainen haalee viiva ja tokassa ei mitään. Eli varmaan viallinen testi? En toivo raskautta täysin nyt mutta kävi vahinko ja ei ole katastrofi vaan ihana jos näin olis käynyt. Dpo kuitenkin vasta 6-7. Tuota punaista väriä leijaili ylemmässä testissä ja voisko siitä ollut tulla tuo vaaleenpunainen viiva ns.viivanpaikkaan.

Liitteet

• IMG_20241231_165909.jpg
    IMG_20241231_165909.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 144
Muokattu viimeksi:
En tietenkään malttanut tänään olla testaamatta 😅 Nyt dpo 13 ja kirkkaan punaista veristä vuotoa tulee runsaasti. Nämä voivat yhtä hyvin olla menkatkin. Kohdunsuu on kuitenkin edelleen ylhäällä, ja krampit eivät ole ihan yhtä voimakkaita kuin normisti menkoissa. Tänään iltapäivällä tehdyssä pc:n testissä näkyi omaan silmään haamu, kun eilen oli selkeä nega. Tänään myös herkkään testiin piirtyi aavistuksen eilistä punertavampi viiva, mut testi meni kuivuessaan epäselväksi. Katotaan jääkö tää kemialliseksi.
Joo kyllähän niissä näkyy haamuja!🤗 Toivottavasti vuoto loppuisi ja viivat vahvistuisi! 🙏🥹

Rfsu herkkä nega ja pidätin. Miksi toi pregcheck antoi vaaleenpunaisen viivan? Ilmeisesti virheellinen testi vaan..
Ei ole noi ikinä antanut väärää plussaa. Ei ikinä.

Takaisin