Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En luottaisi käytettyyn testiin, eli uusien testien ostoon. Toivottavasti meinaisi jotain, mutta nää testit ku on kertakäyttöisiä niin ei millään muotoa luotettavia uudelleen käytettynä.Onko kellään kokemusta sitte tällaisesta? Loppu testit niin kokeilin aamulla samasta aamupissasta huvikseni vielä tätä muutama päivä sitten negaksi jäänyttä ja siis käytettyä apteekin herkkää testiä ja se menikin tällaiseksi. Toinen käytetty saman brändin testi myöhemmästä päiväpissasta jäi paljon epäselvemmäksi/negaksi eli eivät järjestään kaikki muutu plussaksi. Nyt siis dpo 11. Voikohan tohon nyt mitenkään luottaa?
View attachment 139720
Kiinnostavaa, mä oon välillä miettinyt, että mitähän kävis, jos käytettyä testiä uittais uudestaan, kun on raskaana. Varsinkin jos sitä hcg:tä olis runsaasti pissassa, niin vois kyl kuvitella, että käytetty testikin siihen saattais kyl reagoida. Toisaalta kaipa sitä voi myös tulla väärä posikin. Tuu sit kertomaan, miltä näyttää uus testiOnko kellään kokemusta sitte tällaisesta? Loppu testit niin kokeilin aamulla samasta aamupissasta huvikseni vielä tätä muutama päivä sitten negaksi jäänyttä ja siis käytettyä apteekin herkkää testiä ja se menikin tällaiseksi. Toinen käytetty saman brändin testi myöhemmästä päiväpissasta jäi paljon epäselvemmäksi/negaksi eli eivät järjestään kaikki muutu plussaksi. Nyt siis dpo 11. Voikohan tohon nyt mitenkään luottaa?
View attachment 139720
Käsittääkseni siinä tapahtuu joku kemiallinen reaktio ja kun se testi on tehty, sitä ei uudestaan voi tehdä kun se reaktio on jo tapahtunut. Eli uudestaan ei voi tehdä.Onko kellään kokemusta sitte tällaisesta? Loppu testit niin kokeilin aamulla samasta aamupissasta huvikseni vielä tätä muutama päivä sitten negaksi jäänyttä ja siis käytettyä apteekin herkkää testiä ja se menikin tällaiseksi. Toinen käytetty saman brändin testi myöhemmästä päiväpissasta jäi paljon epäselvemmäksi/negaksi eli eivät järjestään kaikki muutu plussaksi. Nyt siis dpo 11. Voikohan tohon nyt mitenkään luottaa?
View attachment 139720
Ihan selkeä viivaHuhhuh piti oikein kaivella tunnukset foorumille kun viimeksi kävin täällä esikoista odottaessa Mutta sama malttamaton hätähousu olen näköjään edelleen, dpo9 (luulisin) ja pitihän se jo alkaa tehtailla Sanokaa etten ole ainoa joka näkee tässä viivan??
Ihan selkeet 2 viivaaHuhhuh piti oikein kaivella tunnukset foorumille kun viimeksi kävin täällä esikoista odottaessa Mutta sama malttamaton hätähousu olen näköjään edelleen, dpo9 (luulisin) ja pitihän se jo alkaa tehtailla Sanokaa etten ole ainoa joka näkee tässä viivan??
Selvästi näkyy toinen viiva!Huhhuh piti oikein kaivella tunnukset foorumille kun viimeksi kävin täällä esikoista odottaessa Mutta sama malttamaton hätähousu olen näköjään edelleen, dpo9 (luulisin) ja pitihän se jo alkaa tehtailla Sanokaa etten ole ainoa joka näkee tässä viivan??
En osaa sanoa tähän onko ovisplussa, kun en ole itse tikutellut 2011 vuoden jälkeen, mutta tietääkseni viivat pitää olla vähintään samanvahvuiset Mutta ilmeisesti keskenmenon jälkeen voi tulla herkästi uudestaan raskaaksi ja itselle ainakin kävi niin 2014 ja usealle kaverille käynyt myös samoin (ei ole itsellä mitään tieteellistä varmuutta muuten tähän, kuin omat kokemukset). En tikututtanut itse silloin siis ovulaatiota, vaan annettiin peiton heilua ja tulin raskaaksi heti uudestaan ja se raskaus meni loppuun saakka! Ja minulla on siis muutoin ollut ongelmia/hidasta raskaaksi tuleminen.Onkohan tämä nyt ovisplussa. Masua nipisteli alavasemmalta niin tein testin. Oikean puoleinen on tehty eilen. Eilen sain myös enää ihan vaaleista vaaleamman viivan raskaustestiin keskenmenon jälkeen niin alkaa olla hcg poistunut. Nyt taitaa olla kp21 keskenmenosta. Normaali kierto ollut 28 päivää. En haluaisi yhtään ovulaatiota heittää hukkaan.
Näin minäkin oon lukenut että vois helpommin tulla keskenmenon jälkeen raskaaksi. Noi mun ovistestit on normalin ja oon niitä tehnyt muutamassa kierrossa myös ennen kuin raskauduin kesken menneessä raskaudessa ja mulla ei tullut siihen koskaan noin punaista viivaa aiemmin vaan se punaisin kohta oli vaan tuossa viivanpaikan ihan laidassa joten nyt ihan sen puolesta ihmetyttää kun samassa testissä nyt ihan erilainen viiva. Onhan tuo sentään ainakin eilisestä vahvistunut.En osaa sanoa tähän onko ovisplussa, kun en ole itse tikutellut 2011 vuoden jälkeen, mutta tietääkseni viivat pitää olla vähintään samanvahvuiset Mutta ilmeisesti keskenmenon jälkeen voi tulla herkästi uudestaan raskaaksi ja itselle ainakin kävi niin 2014 ja usealle kaverille käynyt myös samoin (ei ole itsellä mitään tieteellistä varmuutta muuten tähän, kuin omat kokemukset). En tikututtanut itse silloin siis ovulaatiota, vaan annettiin peiton heilua ja tulin raskaaksi heti uudestaan ja se raskaus meni loppuun saakka! Ja minulla on siis muutoin ollut ongelmia/hidasta raskaaksi tuleminen.
Onko tää rfsu herkkäpuikko? Vois olla haamujen haamu Mutta siis itellä on sellanen kokemus näistä, että saan näihin aina jonkun viivanpaikan tms ja kerran oli niin selkeä ja tumma, että kaikki näki sen ja mut lähetettiin jo naistenpolille tutkimuksiin, ku oli kierukka sillon käytössä. Mutta en ollu raskaana. Mutta toivottavasti sun viiva olisi haamu ja vahvistuisi tuosta tummemmaksi ja oikeaksi viivaksi!Mielikuvitushaamu vai oikea haamujen haamu...
Mun silmään tässä on nyt se kuuluisa viivan paikka.Mielikuvitushaamu vai oikea haamujen haamu...
Joo on. Tuli eilen niin ihmeellinen huono olo ja heikotus, että kävin hakemassa testin. Mutta voihan se muutenkin heikottaa No, tulevat päivät näyttää.Onko tää rfsu herkkäpuikko? Vois olla haamujen haamu Mutta siis itellä on sellanen kokemus näistä, että saan näihin aina jonkun viivanpaikan tms ja kerran oli niin selkeä ja tumma, että kaikki näki sen ja mut lähetettiin jo naistenpolille tutkimuksiin, ku oli kierukka sillon käytössä. Mutta en ollu raskaana. Mutta toivottavasti sun viiva olisi haamu ja vahvistuisi tuosta tummemmaksi ja oikeaksi viivaksi!
Voiko olla, että siihen olisi muodostunut hitunen väriä jo. Mielestäni ainakin vähän tummempi kuin eilen. Mikä dpo?Eilistä viivanpaikkaa ei enää kuvassa erota, mutta tän päivän testissä se taas on.