Plussa vai ei?

Nyt minäkin tulen tänne kysymään, onko kokemusta Apteekin Ultrasta ja antaako viivapaikkoja? Tänään dpo10 ja ollut todella aikaisin tärppifiilis (myös ouran mittaamat lämmöt vetelee ihan poikkeavaa käyrää), kaikki edelliset testit (rfsu herkkä ja pc) antaneet jotain epämääräistä. Viime kierrossa oli kemiallinen, joten se toki jännittää.
View attachment 139552
Selkeä plussa ☺️

Nyt minäkin tulen tänne kysymään, onko kokemusta Apteekin Ultrasta ja antaako viivapaikkoja? Tänään dpo10 ja ollut todella aikaisin tärppifiilis (myös ouran mittaamat lämmöt vetelee ihan poikkeavaa käyrää), kaikki edelliset testit (rfsu herkkä ja pc) antaneet jotain epämääräistä. Viime kierrossa oli kemiallinen, joten se toki jännittää.
View attachment 139552
Mun mielestä selkee haamu, väriäkin nähtävissä! Nyt toivotaan että vahvistuu 🤩

View attachment 139552
Selkeästi näkyy! ❤️

Onko täällä kellään kokemuksia Ovitrellen jälkeisistä haamuista? Tänään 10 päivää pistosta ( pistin 29.11 klo 07) ja tein eilen ekan testin iltapäivällä parin tunnin pidätyksellä dpo8. Tänään tein aamulla heti herättyä ja myös iltapäivällä parin tunnin pidätyksellä. Kuvassa ylimpänä eilinen testi..

Toiveet nousseet nyt hirvittävän korkealle ja ihan pelottaa huomenna tehdä testi jos onkin ihan tyylipuhdas nega, toiveissa olisi vahvistuminen.. omaan silmään testit on eiliseltä haalistuneet.

Liitteet

• IMG_5763.jpeg
    IMG_5763.jpeg
    278.8 KB · Katsottu: 106
View attachment 139552
Minä olen myös saanut tällä testillä tälläisiä haamulaisia ja oletettavasti olen raskaana, kun muillakin testeillä tullut plussia tällä viikolla!🥹😍 Toki harmillisesti ei ole nyt uutta samanlaista testiä ollut, että näkisin miten vahvistuu. 🤔 Digi myös pitäisi vielä tällä viikolla tehdä, mutta raskaana kunnes toisin todistetaan! 😅 Ja aiemmin en ole tähän testiin kyllä saanut minkäänlaista viivanpaikkaa tms, vaikka kuinka olisi tihrustanut 🤭 Joten toivottavasti sinunkin testi olisi positiivinen ja lähtee siis vahvistumaan! 🙏😍

Minä olen myös saanut tällä testillä tälläisiä haamulaisia ja oletettavasti olen raskaana, kun muillakin testeillä tullut plussia tällä viikolla!🥹😍 Toki harmillisesti ei ole nyt uutta samanlaista testiä ollut, että näkisin miten vahvistuu. 🤔 Digi myös pitäisi vielä tällä viikolla tehdä, mutta raskaana kunnes toisin todistetaan! 😅 Ja aiemmin en ole tähän testiin kyllä saanut minkäänlaista viivanpaikkaa tms, vaikka kuinka olisi tihrustanut 🤭 Joten toivottavasti sinunkin testi olisi positiivinen ja lähtee siis vahvistumaan! 🙏😍
Kiitos ja paljon onnea sinullekin!

Tein vielä illalla uuden pc:n ja siinä mielestäni myös näkyy haamu (sori tumma kuva, kun muuten ylivalottuu), joten näistä on hyvä nyt seurata, vahvistuuko 😊

Liitteet

• 20241209_205610.jpg
    20241209_205610.jpg
    119.3 KB · Katsottu: 98
Paniikissa tein vielä tunnin pidätyksellä 25herkkyyden testin ja se näyttää tältä. Samalla tuli vessapaperiin pyyhittäessä vähän verta, siis todella vähän, mutta ahdistus ja masennus siitäkin iski ja tuntuu että innostuiko liian aikaisin ja olikin vaan kemiallinen ja sieltä ne menkat tekee tuloansa.

Liitteet

• IMG_5770.jpeg
    IMG_5770.jpeg
    752.1 KB · Katsottu: 96
Paniikissa tein vielä tunnin pidätyksellä 25herkkyyden testin ja se näyttää tältä. Samalla tuli vessapaperiin pyyhittäessä vähän verta, siis todella vähän, mutta ahdistus ja masennus siitäkin iski ja tuntuu että innostuiko liian aikaisin ja olikin vaan kemiallinen ja sieltä ne menkat tekee tuloansa.
Ei vielä syytä masentua, pitää vaan malttaa odotella. Toki realiteetit on mitä on. Minusta tuo 25 herkkyyden testi on sellainen, mitä näin aikaisin voi olettaa olevan. Nuohan on tarkoitettu oikeastaan testattavaksi vasta, kun on n. dpo 14 -->.

Mun mielestä toi on vahva viiva jos noin lyhyt pidätys ja normitesti käytössä noilla päivillä!

Ylhäällä eilinen testi ja alhaalla tän päiväinen. Kummassakin pissaa tainut pidättää sen 3-4h, kun aina aamutokkurassa unohdan ottaa ns. ekasta virtsasta unien jälkeen.

Mitä nyt oon seurannut muiden pregcheck viivojen vahvistumista, niin näyttäisi optimaalisesti vahvistuvan. 😍 Mutta oireetonta on! Nyt oli eka yö, kun heräsin repäiseviin kipuihin alavatsassa kylkeä käännättäessä ja unet oli todella eloisat. Muuten en yhtään osaisi ajatella raskaana olemista.
1000121912.jpg

Ylhäällä eilinen testi ja alhaalla tän päiväinen. Kummassakin pissaa tainut pidättää sen 3-4h, kun aina aamutokkurassa unohdan ottaa ns. ekasta virtsasta unien jälkeen.

Mitä nyt oon seurannut muiden pregcheck viivojen vahvistumista, niin näyttäisi optimaalisesti vahvistuvan. 😍 Mutta oireetonta on! Nyt oli eka yö, kun heräsin repäiseviin kipuihin alavatsassa kylkeä käännättäessä ja unet oli todella eloisat. Muuten en yhtään osaisi ajatella raskaana olemista.
View attachment 139582
On kyllä hyvä vahvistuminen 😍

kääks mitä foorumi sanoo tästä? Mun mielestä toi näyttää jotenkin väärältä, uskaltaako tässä innostua 🫠🤔 täytyy varmaan pari päivää odottaa ja testata uudestaan 😳 näkeekö kukaan mitään tässä😅
Plääh pelkkää negaa nyt. Olisko tää pc kuitenkin ollut joku maanantai kappale 🤔 tylsää. Eiköhän meidänkin aika tule vielä🫶🏻 Viihdyn täällä palstoilla joten ehkä musta kuullaan vielä, aion kyllä teidän menoja seurailla🤭

Äh odotin tänä aamuna että molemmat testit oikein helähtäisivät punaiseksi. No eipä käynyt niin. Tuntuu että tuo 25herkkyys on vain haalistunut ja samoin tuo toinenkin. Oletan että hormonikasvu olisi alussa isompaa, joten kemialliseksi taisi jäädä :(
Kuvissa ylemmät ovat eiliseltä. Ja tänään tosiaan dpo11.
Pitäisikö tuon 25herkkyydenkin jo näyttää tänään paremmin kerta eilen oli jo pieni viiva?

Liitteet

• IMG_5780.jpeg
    IMG_5780.jpeg
    252.5 KB · Katsottu: 118
  • IMG_5781.jpeg
    IMG_5781.jpeg
    301.8 KB · Katsottu: 119
Muokattu viimeksi:
Äh odotin tänä aamuna että molemmat testit oikein helähtäisivät punaiseksi. No eipä käynyt niin. Tuntuu että tuo 25herkkyys on vain haalistunut ja samoin tuo toinenkin. Oletan että hormonikasvu olisi alussa isompaa, joten kemialliseksi taisi jäädä :(
Kuvissa ylemmät ovat eiliseltä.
Minusta tuossa herkässä on tänään vahvempi vasen reuna 😊 ja sulla vielä niin aikainen dpo, että noi epäherkät testit ei pysty päivän eroa erottamaan. Musta ne näyttää tasavahvoilta.

Melkein tekisi mieli poistaa nuo aiemmat viestit. Mutta käsi pystyyn virheen merkiksi; olin luullut että noita rfsu liuskoja pidetään virtsassa 3sekuntia (en tiedä mistä moinen ajatus?) mutta lukasin ohjeet ja ohje onkin 15sek. Noh äsken tunnin pidätyksellä uusi testi joka näyttää tältä.

Liitteet

• IMG_5782.jpeg
    IMG_5782.jpeg
    491.7 KB · Katsottu: 79
  • IMG_5783.jpeg
    IMG_5783.jpeg
    157.8 KB · Katsottu: 80
Melkein tekisi mieli poistaa nuo aiemmat viestit. Mutta käsi pystyyn virheen merkiksi; olin luullut että noita rfsu liuskoja pidetään virtsassa 3sekuntia (en tiedä mistä moinen ajatus?) mutta lukasin ohjeet ja ohje onkin 15sek. Noh äsken tunnin pidätyksellä uusi testi joka näyttää tältä.
dpo11 hyvin aikainen, kiinnittyminen on voinut tapahtua vasta 1-2 päivää sitten ja raskaushormoni tuplaantuu joka toinen päivä, eli peräkkäisinä päivinä eroa ei välttämättä edes näy.

Tällainen kaavio täällä on pyörinyt
1733901006606.png

ja tuo hcg kehittyminen on täysin yksilöllistä.

Mielestäni tuo vihreä testi on jo todella vahva näin aikaisille päiville! :Person With Folded Hands: 🌈 Tarrasukkia!

Takaisin