Plussa vai ei?

Melkein tekisi mieli poistaa nuo aiemmat viestit. Mutta käsi pystyyn virheen merkiksi; olin luullut että noita rfsu liuskoja pidetään virtsassa 3sekuntia (en tiedä mistä moinen ajatus?) mutta lukasin ohjeet ja ohje onkin 15sek. Noh äsken tunnin pidätyksellä uusi testi joka näyttää tältä.
Toi on paha, kun eri merkeillä lillutusajat vaihtelee 😅 hyvältä näyttää! Ihan selkeä posi 😍

dpo11 hyvin aikainen, kiinnittyminen on voinut tapahtua vasta 1-2 päivää sitten ja raskaushormoni tuplaantuu joka toinen päivä, eli peräkkäisinä päivinä eroa ei välttämättä edes näy.

Tällainen kaavio täällä on pyörinyt
View attachment 139615

ja tuo hcg kehittyminen on täysin yksilöllistä.

Mielestäni tuo vihreä testi on jo todella vahva näin aikaisille päiville! :Person With Folded Hands: 🌈 Tarrasukkia!
Kiitos järjen takomisesta päähäni ❤️ täytyy nyt vain koittaa pistää jäitä hattuun ja testata perjantaina seuraavan kerran. Odottavan aika on ärsyttävän pitkä..

Eilen piti menkkojen alkaa, tänä aamuna meinasin oksentaa hampaita pestessä, ollut yks ensimmäisistä merkeistä aikasemmissa raskauksissa. Kaapissa oli vain digi, jonka päätin sit tehdä ajatuksella "nega se kuitenkin on". Sen jälkeen hain lisää testejä jotka tein laimeemmasta pissasta. Kaikki tutut pms oireet rintojen kivusta ovulaation jälkeen finneihin ja yöhikoiluun löytyy, joten mistään en olisi osannut arvata. 😅 oisko vihdoin meidän vuoro😭❤️ 8kk yritystä takana❤️

Liitteet

• IMG_9859.jpeg
    IMG_9859.jpeg
    1.5 MB · Katsottu: 146
Eilen piti menkkojen alkaa, tänä aamuna meinasin oksentaa hampaita pestessä, ollut yks ensimmäisistä merkeistä aikasemmissa raskauksissa. Kaapissa oli vain digi, jonka päätin sit tehdä ajatuksella "nega se kuitenkin on". Sen jälkeen hain lisää testejä jotka tein laimeemmasta pissasta. Kaikki tutut pms oireet rintojen kivusta ovulaation jälkeen finneihin ja yöhikoiluun löytyy, joten mistään en olisi osannut arvata. 😅 oisko vihdoin meidän vuoro😭❤️ 8kk yritystä takana❤️
Hyvä sarja plussia, toivottavasti on nyt hyvin tarrannut kyytiläinen 😍

Mulla iski kauhee ahistus ja ressi, kun pc testi oli äsken tosi haalea (toki vaan 2h pidätys) ja viikkodigi näytti eilen ei raskaana, vaikka oon saanu jo muunlaisista testeistä plussaa 😳 Ei oo mitään vuotoa tai kipuja, että perus sellasta jomotusta kohdussa. 🤔 Mutta mietin, että onkohan joku nyt pielessä kuitenkin, koska uskon, että digin olis pitäny jo näyttää raskaus. 😭 Menin toki avaamaan sen digin ja oli omasta mielestä vahvat viivat näkyvissä, vaikka tiedän, että aina siellä jonkunlaiset 3 viivaa on. 🫣😅
Varmaan pitää huomenna tehä uusi digi ja odotan neuvolasta soittoa, että pääsenkö tutkimuksiin 😔

Mulla iski kauhee ahistus ja ressi, kun pc testi oli äsken tosi haalea (toki vaan 2h pidätys) ja viikkodigi näytti eilen ei raskaana, vaikka oon saanu jo muunlaisista testeistä plussaa 😳 Ei oo mitään vuotoa tai kipuja, että perus sellasta jomotusta kohdussa. 🤔 Mutta mietin, että onkohan joku nyt pielessä kuitenkin, koska uskon, että digin olis pitäny jo näyttää raskaus. 😭 Menin toki avaamaan sen digin ja oli omasta mielestä vahvat viivat näkyvissä, vaikka tiedän, että aina siellä jonkunlaiset 3 viivaa on. 🫣😅
Varmaan pitää huomenna tehä uusi digi ja odotan neuvolasta soittoa, että pääsenkö tutkimuksiin 😔
Oliko se haalistunut vai ootko nyt testaillut aiemmin? Toivotaan että kaikki hyvin ja on vasta niin alussa❤

Oliko se haalistunut vai ootko nyt testaillut aiemmin? Toivotaan että kaikki hyvin ja on vasta niin alussa❤
Joo nyt en ollut muutamaan päivään pc testiä tehnyt, mutta aiemmin olen saanut tummemman viivan missä näkyy väriä ja ei tarvitse käännellä ja väännellä nähdäkseen (en toki mitään leffaviivoja ole saanut silloinkaan) ja nyt tuntuu, että on tosi haalea viiva. 😫 Toki tiedän, että hcg:n määrä on yksilöllistä ja, kun kiertoa ei ole tiedossa, niin voihan se olla, että olen todella ajoissa ja parin tunnin pidätys ei riitä itsellä. Mutta toki Digitestin tein eilen aamulla heti herättyä. 🤔

Voi ei, kyl valitettavasti kuulostaa kemialliselta 😭💔 Oot kuitenkin ekan plussan saanu jo viikko sitten ja jos nyt testit on selkeesti haalenneet. 😞 Oon tosi pahoillani. Siinä voi kestää aikansa, että se vuoto alkaa.

Voi ei, kyl valitettavasti kuulostaa kemialliselta 😭💔 Oot kuitenkin ekan plussan saanu jo viikko sitten ja jos nyt testit on selkeesti haalenneet. 😞 Oon tosi pahoillani. Siinä voi kestää aikansa, että se vuoto alkaa.
No tätä minäkin mietin ja pelkäsin! 😭 Toki raskaus oli yllätys alunperin, kun oli pillerit, mutta kyllähän sitä innostui kovasti ja toivoi, että se jatkuisi! 😔 Mutta ei se auta, kun odotella vuotoja ja sitten miettiä uutta yritystä! 🥹🩷

Joko uskaltaisi luottaa, että ollaan tässä kai paksuna. 😄❤️ Taidan testikuvien lähettämisen lopettaa tähän ja palata myöhemmin kertomaan, että jatkuuko raskaus vai ei. Kovin on epätodellinen olo ja oireettomuus hieman luo epäilyksien siemeniä vaikka testit on yhtä vahvoja aamuin ja illoin. Sitten kun oppisi rentoutumaaaaaaan!

1000122207.jpg

Moi, olisin kiitollinen mielipiteistä... apteekin herkkä teki tollasta että punainen väri levisi koko alueelle. Lisäksi näkyy kyllä viiva. Onko mitään luottamista? Rfsu herkkä ei näytä mitään.
IMG_20241212_213119.jpg
IMG_20241212_214528.jpg

Moi, olisin kiitollinen mielipiteistä... apteekin herkkä teki tollasta että punainen väri levisi koko alueelle. Lisäksi näkyy kyllä viiva. Onko mitään luottamista? Rfsu herkkä ei näytä mitään.View attachment 139673View attachment 139674
Tää näyttää kyl vähän vialliselta. Ja testiviivan paikalla vaan tummempi kohta eikä niinkään viiva. Lisäksi rfsun herkkä taitaa olla näistä vielä herkempi ja jos siinä ei näy mtn, niin eiköhän se nega sit ole. 😕

Hei vaan kaikille 😊 Olen ihan uusi täällä ja ajattelin varovaisesti liittyä kuumeilijoiden joukkoon. Kävikin niin, että testasin yllättäen tällaiset viivat tänä aamuna (eka kuva). Tässä nämä ovat jo kuivia, mutta märkänäkin viivat näkyivät. Vertailuna eilisen testit (toka kuva), jossa livenä näkyi jotain tosi hailakkaa, mutta niistä oli mahdoton sanoa ovatko viivanpaikkoja.

Mitä mieltä ootte noista tämän päiväisistä, haamuileeko? 🤔 Nyt ois DPO 10 mitä ilmeisemmin, max DPO 11.

Liitteet

• 20241213_063122.jpg
    20241213_063122.jpg
    1.9 MB · Katsottu: 104
  • 1000022067.jpg
    1000022067.jpg
    1.7 MB · Katsottu: 101
Hei vaan kaikille 😊 Olen ihan uusi täällä ja ajattelin varovaisesti liittyä kuumeilijoiden joukkoon. Kävikin niin, että testasin yllättäen tällaiset viivat tänä aamuna (eka kuva). Tässä nämä ovat jo kuivia, mutta märkänäkin viivat näkyivät. Vertailuna eilisen testit (toka kuva), jossa livenä näkyi jotain tosi hailakkaa, mutta niistä oli mahdoton sanoa ovatko viivanpaikkoja.

Mitä mieltä ootte noista tämän päiväisistä, haamuileeko? 🤔 Nyt ois DPO 10 mitä ilmeisemmin, max DPO 11.
On selkeät viivat :Smiling Face With Smiling Eyes:

Oijoi, Kyllä siellä viivoja näkyy 😍

Näkyy selkeet viivat😍 vahvistumista viivoille🤞🏻

Takaisin