Plussa vai ei?

Omaan silmään vähän vahvistunut. 🥹 Ärsyttää olla malttamaton tikkuun pissijä. 😂
On nyt dpo 10 tai 11. Todella todella pelokas olo, että tästä tiputaan vielä korkealta alas. Lapsettomuutta takana useampi vuosi pcos takia, mutta nyt on 9kk takana metformin lääketuki ja vasta aloitin inosotoli valmisteen käyttöä.

Liitteet

• 20241208_111918.jpg
    20241208_111918.jpg
    592.7 KB · Katsottu: 121
Missä vaiheessa teille on tullut ns. leffaviivat? Mulla olisi tänään vasta "virallinen testipäivä" kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, mutta testit näyttänyt plussaa jo muutaman päivän. Olisko viivojen kuitenkin pitänyt vahvistua enemmän jo tässä vaiheessa? Mun silmiin näyttää myös siltä että viiva on tänään haaleempi kuin eilen? Ja tuntuu että oireetkin on vähentynyt/hävinnyt kokonaan 🥺 Raskauskeijun herkkä one step testi. Kuvassa ylhäältä alaspäin dpo 9, 11, 12, 13, 14.
Tässä Vaun omassa artikkelissa näkyy aika kivasti noita vahvistumisia ja osa niistä aika hitaita. Se on niin yksilöllistä kuinka nopeesti testi vahvenee. En olisi sen suhteen huolissani. Tuo viimeisin kyllä kieltämättä näyttää vähän haaleammalta, mutta voi mennä laimeamman pissan tms. piikkiin vielä. Teitkö viimeisimmän testin samaan aikaan päivästä kuin muutkin testit? Oireet heittelee myös helposti päivästä toiseen, että niistäkään ei vielä voi mitään päätellä. Toivotaan, että kaikki menisi hyvin! 🌈

Tässä Vaun omassa artikkelissa näkyy aika kivasti noita vahvistumisia ja osa niistä aika hitaita. Se on niin yksilöllistä kuinka nopeesti testi vahvenee. En olisi sen suhteen huolissani. Tuo viimeisin kyllä kieltämättä näyttää vähän haaleammalta, mutta voi mennä laimeamman pissan tms. piikkiin vielä. Teitkö viimeisimmän testin samaan aikaan päivästä kuin muutkin testit? Oireet heittelee myös helposti päivästä toiseen, että niistäkään ei vielä voi mitään päätellä. Toivotaan, että kaikki menisi hyvin! 🌈
Kaikki testit tehty aamupissasta, viime yönä tosin kävin keskellä yötä vessassa niin ehkä se sitten johtuu siitä. Luulin kuitenkin että sillä ei olisi ollut mitään merkitystä kun siitä oli kuitenkin jo 5-6 tuntia kun tein testin.. :) no ei tässä varmaan muu auta ku toivoa että kaikki menee hyvin 😊

Kaikki testit tehty aamupissasta, viime yönä tosin kävin keskellä yötä vessassa niin ehkä se sitten johtuu siitä. Luulin kuitenkin että sillä ei olisi ollut mitään merkitystä kun siitä oli kuitenkin jo 5-6 tuntia kun tein testin.. :) no ei tässä varmaan muu auta ku toivoa että kaikki menee hyvin 😊
No se voi selittää sen, että ei oo niin tumma tänään. Toivottavasti huomenna taas tummempi :Smiling Face With Smiling Eyes:🌈

@Papuu25 samaa mieltä 😌

kääks mitä foorumi sanoo tästä? Mun mielestä toi näyttää jotenkin väärältä, uskaltaako tässä innostua 🫠🤔 täytyy varmaan pari päivää odottaa ja testata uudestaan 😳 näkeekö kukaan mitään tässä😅
Kyllä siinä joku hailura on 👀

Mulla piti alkaa eilen menkat, mutta on vaan tiputellu rusehtavaa vuotoa. Näkyykö tossa eilisessä testissä jotain vai onkohan vaan viivanpaikka🤣 outoo tää vuoto.. Vaikee saada kuvaan mitään kun tuntuu että tää sumentaa jotenkin🤣
1000024731.jpg

Muokattu viimeksi:
Näen siinä @Maukkanen jotain viivanpaikkaq ainakin mutta väriä ei muuten mun silmiin osu. Et oo tänään tehnyt vielä uutta testiä?
En tänään ole tehnyt kun ajattelin että mikäli vuoto alkaakin uudestaan niin turhaan haen uusia😁 Jos vuoto ei ala tänään niin huomenna sitten. Tosin luulen kyllä että luulosairaus vaivaa ja menkatkin alkaa vielä iltaan mennessä kunnolla🤣🤣

Nyt minäkin tulen tänne kysymään, onko kokemusta Apteekin Ultrasta ja antaako viivapaikkoja? Tänään dpo10 ja ollut todella aikaisin tärppifiilis (myös ouran mittaamat lämmöt vetelee ihan poikkeavaa käyrää), kaikki edelliset testit (rfsu herkkä ja pc) antaneet jotain epämääräistä. Viime kierrossa oli kemiallinen, joten se toki jännittää.
Screenshot_20241209_142711_Gallery.jpg

Nyt minäkin tulen tänne kysymään, onko kokemusta Apteekin Ultrasta ja antaako viivapaikkoja? Tänään dpo10 ja ollut todella aikaisin tärppifiilis (myös ouran mittaamat lämmöt vetelee ihan poikkeavaa käyrää), kaikki edelliset testit (rfsu herkkä ja pc) antaneet jotain epämääräistä. Viime kierrossa oli kemiallinen, joten se toki jännittää.
View attachment 139552
Olen käyttänyt kyseistä testiä, enkä ole saanut niihin viivanpaikkoja. Mun mielestä tämä on ihan selkeästi punertava haamu! 😍

Takaisin