Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oiskohan sielä enempi kun yksi matkustaja kun noin varhain vahvistuu hyvinIltapäivän pc dpo 9
Ei mulla oo suvussa ainakaan kaksosia ja sitä taidettiin viime raskaudessakin spekuloida kun sain tällee aika aikasin vahvoja viivoja mut luulen et tää on vaan mulle ns. ominaistaOiskohan sielä enempi kun yksi matkustaja kun noin varhain vahvistuu hyvin
Vau miten onkin vahvistunut viiva! Oikein paljon onnea sinne ja toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun saakka!Iltapäivän pc dpo 9
Mun samanlainen nukkuu tuola täytti 3v, ei vahvistunu ku vasta kuukaus ekan testin jälkeenPiti jättää varuiksi tänään yhdet pikkujoulut välistä "sairastumisen" takia, koska ei halua nyt juoda, jos nämä tästä vahvistuukin ja ei vielä halua myöskään kenelle tahansa kertoa asiasta ennenkö saa varmistuksia!
Toivottavasti tulisi omista ja muiden haamulaisista pian selviä plussia ja jo plussanneiden babyt pysyisi tiukasti kyydissä loppuun saakka!
Kiitos ja onnea sinnekinVau miten onkin vahvistunut viiva! Oikein paljon onnea sinne ja toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun saakka!
Ai, että ihanaa kuulla, että noh ensinnäkin joku muukin näkee nuo viivat enkä oo kuvitellu ja että ne voi hiljalleen vahvistua vielä ja tulla tuloksena ihana nyytti!Mun samanlainen nukkuu tuola täytti 3v, ei vahvistunu ku vasta kuukaus ekan testin jälkeen
KiitosKiitos ja onnea sinnekin
Mulla roskishaamu muuttui sit parin päivän päästä plussaksi aamu pissasta ja nyt ollaan jo toisella kolmanneksellaMitä kokemuksia teillä on roskishaamuista? Onko vakiojuttu joka ei tarkoita mitään vai että siellä todennäköisemmin jotain yrittää kiinnittyä? Tänään siis pikkujoulujen takia testasin aikaisin dpo6-8 ja jotain punertaa 15min testiajan jälkeen. Mietin tyrkkäänkö viinilasit kaverille.View attachment 139399
Okei niinpä! Oon kyllä tehnyt myös ihan blancoja negoja tällä. Ja viime kierrossa tuli pari haamua/viiva ja sitten taas negaa. Katotaan pysyikö tää haamu eilen tanssilattialla mukana! pissirintamaMulla antaa nää rfsu:t tällaisia feikkiroskishaamuja. Juuri viime kierrossa näitä kirosin. Jos mulla on tää rfsu ollut oikeasti positiivinen, niin se punainen väri on ilmestynyt siihen lähes heti kun pissirintama on yli pyyhkäissyt. Että voi olla toi sun roskihaamu positiivinen tai olla olematta. Taitaa olla aika yksilöllistä toimiiko tää testi vai ei. Ootko joskus tehnyt tällä selvän negan?
NäkyyNäkeekö kukaan muu tässä haamujen haamun? Oletettavasti dpo 9 tai 10, pissaa pidätin ehkä 4h ja kastamisen jälkeen 4min oli mennyt kun aloin näkemään haamulaista.
Pelottaa ihan testata parin päivän päästä, jos vaan on viivalasit liian vahvana.
View attachment 139460
Näkyy sielläNäkeekö kukaan muu tässä haamujen haamun? Oletettavasti dpo 9 tai 10, pissaa pidätin ehkä 4h ja kastamisen jälkeen 4min oli mennyt kun aloin näkemään haamulaista.
Pelottaa ihan testata parin päivän päästä, jos vaan on viivalasit liian vahvana.
View attachment 139460
NäkyyNäkeekö kukaan muu tässä haamujen haamun? Oletettavasti dpo 9 tai 10, pissaa pidätin ehkä 4h ja kastamisen jälkeen 4min oli mennyt kun aloin näkemään haamulaista.
View attachment 139460
Alkoiko testi tummua?Okei niinpä! Oon kyllä tehnyt myös ihan blancoja negoja tällä. Ja viime kierrossa tuli pari haamua/viiva ja sitten taas negaa. Katotaan pysyikö tää haamu eilen tanssilattialla mukana! pissirintama
Ei ainakaan vielä! Tuli eilen toinen roskishaamu ja tänään ensin testiajalla näkyi jotain tosi haaleaa viivaa joka muuttui sitten valkoiseksi 5min jälkeen :D ota näistä selvää nyt sitten. Ei ehkä kovin lupaavaa mutta tänään vasta dpo8-10. Ajattelin testailla parin päivän päästä uudelleenAlkoiko testi tummua?
View attachment 139460