Plussa vai ei?

Iltapäivän pc dpo 9 🤗

Liitteet

• IMG_0083.jpeg
    IMG_0083.jpeg
    3.2 MB · Katsottu: 194
Piti jättää varuiksi tänään yhdet pikkujoulut välistä "sairastumisen" takia, koska ei halua nyt juoda, jos nämä tästä vahvistuukin ja ei vielä halua myöskään kenelle tahansa kertoa asiasta ennenkö saa varmistuksia! 🫣😅
Toivottavasti tulisi omista ja muiden haamulaisista pian selviä plussia ja jo plussanneiden babyt pysyisi tiukasti kyydissä loppuun saakka! 🩷🙏

Liitteet

• IMG_20241205_073733.jpg
    IMG_20241205_073733.jpg
    315.5 KB · Katsottu: 150
  • IMG_20241205_172039.jpg
    IMG_20241205_172039.jpg
    472.3 KB · Katsottu: 149
Piti jättää varuiksi tänään yhdet pikkujoulut välistä "sairastumisen" takia, koska ei halua nyt juoda, jos nämä tästä vahvistuukin ja ei vielä halua myöskään kenelle tahansa kertoa asiasta ennenkö saa varmistuksia! 🫣😅
Toivottavasti tulisi omista ja muiden haamulaisista pian selviä plussia ja jo plussanneiden babyt pysyisi tiukasti kyydissä loppuun saakka! 🩷🙏
Mun samanlainen nukkuu tuola 😍 täytti 3v, ei vahvistunu ku vasta kuukaus ekan testin jälkeen 🥰

Mitä kokemuksia teillä on roskishaamuista? Onko vakiojuttu joka ei tarkoita mitään vai että siellä todennäköisemmin jotain yrittää kiinnittyä? Tänään siis pikkujoulujen takia testasin aikaisin dpo6-8 ja jotain punertaa 15min testiajan jälkeen. Mietin tyrkkäänkö viinilasit kaverille.View attachment 139399
Mulla roskishaamu muuttui sit parin päivän päästä plussaksi aamu pissasta ja nyt ollaan jo toisella kolmanneksella 🥰

Mulla antaa nää rfsu:t tällaisia feikkiroskishaamuja. Juuri viime kierrossa näitä kirosin. Jos mulla on tää rfsu ollut oikeasti positiivinen, niin se punainen väri on ilmestynyt siihen lähes heti kun pissirintama on yli pyyhkäissyt. Että voi olla toi sun roskihaamu positiivinen tai olla olematta. Taitaa olla aika yksilöllistä toimiiko tää testi vai ei. Ootko joskus tehnyt tällä selvän negan?
Okei niinpä! Oon kyllä tehnyt myös ihan blancoja negoja tällä. Ja viime kierrossa tuli pari haamua/viiva ja sitten taas negaa. Katotaan pysyikö tää haamu eilen tanssilattialla mukana! 😄 pissirintama 😄👍

Missä vaiheessa teille on tullut ns. leffaviivat? Mulla olisi tänään vasta "virallinen testipäivä" kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, mutta testit näyttänyt plussaa jo muutaman päivän. Olisko viivojen kuitenkin pitänyt vahvistua enemmän jo tässä vaiheessa? Mun silmiin näyttää myös siltä että viiva on tänään haaleempi kuin eilen? Ja tuntuu että oireetkin on vähentynyt/hävinnyt kokonaan 🥺 Raskauskeijun herkkä one step testi. Kuvassa ylhäältä alaspäin dpo 9, 11, 12, 13, 14.

Liitteet

• 20241208_103719.jpg
    20241208_103719.jpg
    695.8 KB · Katsottu: 123
Takaisin