Plussa vai ei?

Moi!
Oon seurannu tätä keskustelua jo pidemmän aikaa. Nyt tarttisin vihdoin itsekin teidän apua, eli onko tässä haamu vai ei 🧐 en ole ikinä onnistunut saamaan kahta viivaa näkymään, pelkästään kuviteltuja 🫣

Dpo 11, ehkäisy jätetty kesällä -23, esikoista yritetään

Liitteet

• 20241205_073014.jpg
    20241205_073014.jpg
    669.9 KB · Katsottu: 176
  • 20241205_072956.jpg
    20241205_072956.jpg
    846.6 KB · Katsottu: 175
Moi!
Oon seurannu tätä keskustelua jo pidemmän aikaa. Nyt tarttisin vihdoin itsekin teidän apua, eli onko tässä haamu vai ei 🧐 en ole ikinä onnistunut saamaan kahta viivaa näkymään, pelkästään kuviteltuja 🫣

Dpo 11, ehkäisy jätetty kesällä -23, esikoista yritetään
Ihan selkee plussa 🤗

Mitä kokemuksia teillä on roskishaamuista? Onko vakiojuttu joka ei tarkoita mitään vai että siellä todennäköisemmin jotain yrittää kiinnittyä? Tänään siis pikkujoulujen takia testasin aikaisin dpo6-8 ja jotain punertaa 15min testiajan jälkeen. Mietin tyrkkäänkö viinilasit kaverille.
20241205_101539.jpg

Mitä kokemuksia teillä on roskishaamuista? Onko vakiojuttu joka ei tarkoita mitään vai että siellä todennäköisemmin jotain yrittää kiinnittyä? Tänään siis pikkujoulujen takia testasin aikaisin dpo6-8 ja jotain punertaa 15min testiajan jälkeen. Mietin tyrkkäänkö viinilasit kaverille.View attachment 139399
Tää rfsu puikko? Mä en oo ikinä saanu näihin vääriä haamuja ja oon kyl mooonet kerrat pitkäänkin testiajan jälkeen niitä tihrustanut, että eikö tosiaan ole mitään, et olisin ehdottomasti roskishaamut bongannut. 😅

Mitä kokemuksia teillä on roskishaamuista? Onko vakiojuttu joka ei tarkoita mitään vai että siellä todennäköisemmin jotain yrittää kiinnittyä? Tänään siis pikkujoulujen takia testasin aikaisin dpo6-8 ja jotain punertaa 15min testiajan jälkeen. Mietin tyrkkäänkö viinilasit kaverille.View attachment 139399
varmistaisin ehkä varuilta vielä esim digillä tai toisen merkin testillä. :smiling-eyes:

Mulla tän merkin testi on aina ollut ihan selkeä nega (ja niitä on katsottu myös roskiksesta 😂) tai sitten tälläinen viiva ja se ollut oikea posi! Muistaakseni tein itse aamulla testin joka näytti tältä ja illalla parin tunnin pidätyksellä tuli jo digiin raskaana ja rfsu oli jo selkeä plus. Eli jos juuri ennen pikkujouluja pidätät ainakin pari tuntia ja teet uudet testit? :)

Mulla tän merkin testi on aina ollut ihan selkeä nega (ja niitä on katsottu myös roskiksesta 😂) tai sitten tälläinen viiva ja se ollut oikea posi! Muistaakseni tein itse aamulla testin joka näytti tältä ja illalla parin tunnin pidätyksellä tuli jo digiin raskaana ja rfsu oli jo selkeä plus. Eli jos juuri ennen pikkujouluja pidätät ainakin pari tuntia ja teet uudet testit? :)
Hyvä suunnitelma, kiitos! 😊

@Pikkuviikuna Mut täytyy kyl sanoa varoituksen sana, et noi rfsu on tosi herkkiä, et muissa testeissä ei välttis näy viel mitään vaikka oliskin posi. Ei varsinkaan digissä. Lisäksi iltapäivällä/illalla on monesti haaleampi testi kuin aamulla, et senkään takia ei välttis uudessa testissä näy mitään. En luottais siis negatestiin. Mut ei siitä testaamisesta toki haittaa oo, hyvällä tuurilla voi myös saada varmistuksen positiivisesta. :Smiling Face With Smiling Eyes: Kokeilisin rfsu testiä uudestaan ja mahd pitkällä pidätyksellä.

Minulla on tähän testiin tullut "viivanpaikka" vaikka en ollut raskaana, mutta se on ollut selkeästi harmaa, etenkin jos vielä avannut ja katsonut liuskaa, niin nähnyt ettei ole yhtään väriä eli negatiivinen. Minusta tuo sinun kyllä punertaa, vaikka on haalea, joten olisin haamun/plussan kannalla 😍

Näen punertavan viivan!🤩Sinuna tyrkkäisin viinilasin kaverille.

Mulla antaa nää rfsu:t tällaisia feikkiroskishaamuja. Juuri viime kierrossa näitä kirosin. Jos mulla on tää rfsu ollut oikeasti positiivinen, niin se punainen väri on ilmestynyt siihen lähes heti kun pissirintama on yli pyyhkäissyt. Että voi olla toi sun roskihaamu positiivinen tai olla olematta. Taitaa olla aika yksilöllistä toimiiko tää testi vai ei. Ootko joskus tehnyt tällä selvän negan?

Liitteet

• IMG_20241116_083455.jpg
    IMG_20241116_083455.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 110
  • IMG_20241112_183946.jpg
    IMG_20241112_183946.jpg
    1.7 MB · Katsottu: 112
Takaisin