Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Selkee plussaJoko tämän uskaltaa tulkita plussaksi? Dpo ei tiedossa, kp26 nyt menossa.
Milloinhan näkyis cb digissä, onko turhaa vielä tehdä?![]()
Ihan selkee plussaMoi!
Oon seurannu tätä keskustelua jo pidemmän aikaa. Nyt tarttisin vihdoin itsekin teidän apua, eli onko tässä haamu vai eien ole ikinä onnistunut saamaan kahta viivaa näkymään, pelkästään kuviteltuja
Dpo 11, ehkäisy jätetty kesällä -23, esikoista yritetään
Ei mun viivalasit sitten tällä kerralla huijannu mua..Ihan selkee plussa![]()
Tää rfsu puikko? Mä en oo ikinä saanu näihin vääriä haamuja ja oon kyl mooonet kerrat pitkäänkin testiajan jälkeen niitä tihrustanut, että eikö tosiaan ole mitään, et olisin ehdottomasti roskishaamut bongannut.Mitä kokemuksia teillä on roskishaamuista? Onko vakiojuttu joka ei tarkoita mitään vai että siellä todennäköisemmin jotain yrittää kiinnittyä? Tänään siis pikkujoulujen takia testasin aikaisin dpo6-8 ja jotain punertaa 15min testiajan jälkeen. Mietin tyrkkäänkö viinilasit kaverille.View attachment 139399
On joo rfsu!Tää rfsu puikko? Mä en oo ikinä saanu näihin vääriä haamuja ja oon kyl mooonet kerrat pitkäänkin testiajan jälkeen niitä tihrustanut, että eikö tosiaan ole mitään, et olisin ehdottomasti roskishaamut bongannut.![]()
varmistaisin ehkä varuilta vielä esim digillä tai toisen merkin testillä.Mitä kokemuksia teillä on roskishaamuista? Onko vakiojuttu joka ei tarkoita mitään vai että siellä todennäköisemmin jotain yrittää kiinnittyä? Tänään siis pikkujoulujen takia testasin aikaisin dpo6-8 ja jotain punertaa 15min testiajan jälkeen. Mietin tyrkkäänkö viinilasit kaverille.View attachment 139399
Mulla tän merkin testi on aina ollut ihan selkeä nega (ja niitä on katsottu myös roskiksestaMitä kokemuksia teillä on roskishaamuista? Onko vakiojuttu joka ei tarkoita mitään vai että siellä todennäköisemmin jotain yrittää kiinnittyä? Tänään siis pikkujoulujen takia testasin aikaisin dpo6-8 ja jotain punertaa 15min testiajan jälkeen. Mietin tyrkkäänkö viinilasit kaverille.View attachment 139399
Hyvä suunnitelma, kiitos!Mulla tän merkin testi on aina ollut ihan selkeä nega (ja niitä on katsottu myös roskiksesta) tai sitten tälläinen viiva ja se ollut oikea posi! Muistaakseni tein itse aamulla testin joka näytti tältä ja illalla parin tunnin pidätyksellä tuli jo digiin raskaana ja rfsu oli jo selkeä plus. Eli jos juuri ennen pikkujouluja pidätät ainakin pari tuntia ja teet uudet testit? :)
Dpo 9 tänäänEi mun viivalasit sitten tällä kerralla huijannu mua..mäkin nään tossa sun testissä viivan vahvistuvan
Meillä taitaa ollaaika sama dpo?
Minulla on tähän testiin tullut "viivanpaikka" vaikka en ollut raskaana, mutta se on ollut selkeästi harmaa, etenkin jos vielä avannut ja katsonut liuskaa, niin nähnyt ettei ole yhtään väriä eli negatiivinen. Minusta tuo sinun kyllä punertaa, vaikka on haalea, joten olisin haamun/plussan kannallaMitä kokemuksia teillä on roskishaamuista? Onko vakiojuttu joka ei tarkoita mitään vai että siellä todennäköisemmin jotain yrittää kiinnittyä? Tänään siis pikkujoulujen takia testasin aikaisin dpo6-8 ja jotain punertaa 15min testiajan jälkeen. Mietin tyrkkäänkö viinilasit kaverille.View attachment 139399
Näen punertavan viivan!Mitä kokemuksia teillä on roskishaamuista? Onko vakiojuttu joka ei tarkoita mitään vai että siellä todennäköisemmin jotain yrittää kiinnittyä? Tänään siis pikkujoulujen takia testasin aikaisin dpo6-8 ja jotain punertaa 15min testiajan jälkeen. Mietin tyrkkäänkö viinilasit kaverille.View attachment 139399
Kyl siin jotain näkyyMitä kokemuksia teillä on roskishaamuista? Onko vakiojuttu joka ei tarkoita mitään vai että siellä todennäköisemmin jotain yrittää kiinnittyä? Tänään siis pikkujoulujen takia testasin aikaisin dpo6-8 ja jotain punertaa 15min testiajan jälkeen. Mietin tyrkkäänkö viinilasit kaverille.View attachment 139399
Mulla antaa nää rfsu:t tällaisia feikkiroskishaamuja. Juuri viime kierrossa näitä kirosin. Jos mulla on tää rfsu ollut oikeasti positiivinen, niin se punainen väri on ilmestynyt siihen lähes heti kun pissirintama on yli pyyhkäissyt. Että voi olla toi sun roskihaamu positiivinen tai olla olematta. Taitaa olla aika yksilöllistä toimiiko tää testi vai ei. Ootko joskus tehnyt tällä selvän negan?Mitä kokemuksia teillä on roskishaamuista? Onko vakiojuttu joka ei tarkoita mitään vai että siellä todennäköisemmin jotain yrittää kiinnittyä? Tänään siis pikkujoulujen takia testasin aikaisin dpo6-8 ja jotain punertaa 15min testiajan jälkeen. Mietin tyrkkäänkö viinilasit kaverille.View attachment 139399