Kuumeilija95
Vauhtiin pÀÀssyt keskustelija
Joku hailura siellÀ nÀkyyDpo8
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joku hailura siellÀ nÀkyyDpo8
Jep!Joku hailura siellÀ nÀkyy
Ei oo kyllÀ epÀselvyyttÀTÀmÀn aamun pc liuska 2,5h pidÀtyksellÀ. Jokokohan sitÀ uskoisi asian todeksi?
Voi ollakin! MikÀ dpo?Onkohan haamu
En kyllÀ nÀe mitÀÀn kummastakaan testistÀsiTÀssÀ toinen
NÀÀn kyl tÀssÀkin ihan hailunTÀssÀ toinen
Kiitos@Viivi92 KyllÀ nÀkyy selvÀsti! Vahvistumista viivalle!
NÀkyy!Hola, tÀÀllÀ ihan uutena huutelen apuja ja viivalaseja! Minulla on jo useamman viikon ollu outoja oloja, menkkamaisia mahakipuja ja paineen tunnetta alamahalla, rinnat herkÀt, pahaa oloa pitkin pÀivÀÀ ja tunteet heittelee 0-100 Noh mistÀÀn kierrosta tai ovulaatiosta ei ole selvyyksiÀ, kun kevÀÀllÀ otettiin kierukka pois ja sen jÀlkeen olen syönyt cerazette minipillereitÀ ja ehkÀ neljÀt kuukautiset vain tulleet, erittÀin epÀsÀÀnnöllisesti. 28.10. oli sellaiset, ettÀ kahtena pÀivÀnÀ tuli kerran verta paperiin ja ei muuta ja 27.11. oli kipuja ja vuotoa kahtena pÀivÀnÀ ja sitten ne loppui kuin seinÀÀn. Mutta nuo oudot olot pÀÀllÀ edelleen ja joka pÀivÀ on sellainen jÀnnÀ tunne tuolla ala mahassa ja olen jotenkin hyvin tietoinen omasta kohdusta.
Tein sitten hölmönÀ eilen ja tÀnÀÀn testit ja minusta nÀissÀ on haamulaisia millaisia en ole aiemmin saanut nÀihin testeihin. NÀkeeköhÀn kukaan muu nÀissÀ mitÀÀn (mun kÀnnykÀn kamera on kyllÀ tosi paska)? Ja anteeksi kauhean pitkÀ viesti ja toivottavasti ei ollut liian sekava.
NÀkyy!Hola, tÀÀllÀ ihan uutena huutelen apuja ja viivalaseja! Minulla on jo useamman viikon ollu outoja oloja, menkkamaisia mahakipuja ja paineen tunnetta alamahalla, rinnat herkÀt, pahaa oloa pitkin pÀivÀÀ ja tunteet heittelee 0-100 Noh mistÀÀn kierrosta tai ovulaatiosta ei ole selvyyksiÀ, kun kevÀÀllÀ otettiin kierukka pois ja sen jÀlkeen olen syönyt cerazette minipillereitÀ ja ehkÀ neljÀt kuukautiset vain tulleet, erittÀin epÀsÀÀnnöllisesti. 28.10. oli sellaiset, ettÀ kahtena pÀivÀnÀ tuli kerran verta paperiin ja ei muuta ja 27.11. oli kipuja ja vuotoa kahtena pÀivÀnÀ ja sitten ne loppui kuin seinÀÀn. Mutta nuo oudot olot pÀÀllÀ edelleen ja joka pÀivÀ on sellainen jÀnnÀ tunne tuolla ala mahassa ja olen jotenkin hyvin tietoinen omasta kohdusta.
Tein sitten hölmönÀ eilen ja tÀnÀÀn testit ja minusta nÀissÀ on haamulaisia millaisia en ole aiemmin saanut nÀihin testeihin. NÀkeeköhÀn kukaan muu nÀissÀ mitÀÀn (mun kÀnnykÀn kamera on kyllÀ tosi paska)? Ja anteeksi kauhean pitkÀ viesti ja toivottavasti ei ollut liian sekava.
On plussa ja nÀkyy varmasti digissÀJoko tÀmÀn uskaltaa tulkita plussaksi? Dpo ei tiedossa, kp26 nyt menossa.
Milloinhan nÀkyis cb digissÀ, onko turhaa vielÀ tehdÀ?
Mun mielestÀ uskaltaa, onnea Mulla nÀkyi digitestissÀ tÀllÀinen viiva jo ei siinÀ viikkonÀytöllisessÀ vaan se mikÀ nÀyttÀÀ raskaana/ei raskaanaJoko tÀmÀn uskaltaa tulkita plussaksi? Dpo ei tiedossa, kp26 nyt menossa.
Milloinhan nÀkyis cb digissÀ, onko turhaa vielÀ tehdÀ?