Plussa vai ei?

Eipä noissa liuskoissa hirveetä eroa näy just tehtynä🥺 kuivuttua näkyy omaan silmään vähän vahvistumista😌
Mut sit noissa puikoissa ainaki vähän on tapahtunu tummumista😍🤞🏻
On tääki oma pakkomielteensä kun tarve tikuttaa päivittäin😂

Liitteet

• 4C06B9AE-F618-435E-8CC9-F6D0FE273A99.jpeg
    4C06B9AE-F618-435E-8CC9-F6D0FE273A99.jpeg
    755.5 KB · Katsottu: 103
  • 202DEEB2-C4F6-4E78-A445-5FB64BB92B7F.jpeg
    202DEEB2-C4F6-4E78-A445-5FB64BB92B7F.jpeg
    1.7 MB · Katsottu: 85
  • 0655ec67-e469-494d-a006-fa7b0912402b.jpeg
    0655ec67-e469-494d-a006-fa7b0912402b.jpeg
    592.7 KB · Katsottu: 85
Muokattu viimeksi:
Eipä noissa liuskoissa hirveetä eroa näy just tehtynä🥺 kuivuttua näkyy omaan silmään vähän vahvistumista😌
Mut sit noissa puikoissa ainaki vähän on tapahtunu tummumista😍🤞🏻
On tääki oma pakkomielteensä kun tarve tikuttaa päivittäin😂
Hyvin on tummunut, ei huolta 🤗❤️

Onko teille pregchek testi antanut viivan paikkoja? Tänään dpo 10 ja testiajalla näkyi toinen viiva selvästi ilman tihrustamista, 30min jälkeen edelleen näkyy jotain. Eilen teil rfsu testaa varhain ja siihen tuli kans jotain näkyviin. Eli teidän kokemuksia kyseisistä testeistä kaipailisin? Tuleeko herkästi viivan paikkoja/mukamas haamuja?

Onko teille pregchek testi antanut viivan paikkoja? Tänään dpo 10 ja testiajalla näkyi toinen viiva selvästi ilman tihrustamista, 30min jälkeen edelleen näkyy jotain. Eilen teil rfsu testaa varhain ja siihen tuli kans jotain näkyviin. Eli teidän kokemuksia kyseisistä testeistä kaipailisin? Tuleeko herkästi viivan paikkoja/mukamas haamuja?
Laita kuvaa? Kyl mulla noi pc:n testit on aina ollu negana ihan valkosia, ellei nyt valoa vasten alkanu syynäilee. Ja se viivanpaikka loistaa vaan valkosena, jos vähäänkään väriä ni uskoisin haamuks🤞🏻

Kyllä siinä haamulainen mun silmään näkyy❤️
No niin mun mielestä kans jotain näkyy 🙈😍 Täytyy toivoo nyt vaan vahvistumista. Takana yritystä nyt jo yli vuosi. Täytyy malttaa huomenna olla testaamatta ja isänpäivänä testata uudelleen niin olis isille ihan mahtava lahja. ♥️ Ja tosiaan oireita on ollu jo paljon. Esikoista odottaessa tulin ekasta kierrosta raskaaksi ja en edes osannut tarkkailla mitään oireita. Nyt ollu jo viikon verran etovaa oloa päivittäin, arvioidun kiinnittymisen aikoihin oksensin jopa kerran mut toki voi olla psykologista kun niin kovasti toivoo. Ja tänään on nännit kipeytyneet ja vatsan nippailuja ollut pari päivää. Esikoisesta ainoa oire mitä muistan oli jäätävät menkkakivut pari päivää ennen plussaa ja silloin aattelin et menkat vaan alkaa.

Hello, taustakuumeilija täällä. Onkoha tää testille tyypillinen vp? Mun silmät näkee hailuran joka ehkä on jopa vaaleenpunainen. Dpo on kylläkin vasta 9. Ja tiedän ihan huono testi, mutta.. Kovasti kuumeillaan kolmosta!

Liitteet

• IMG_20241108_180743.jpg
    IMG_20241108_180743.jpg
    996.1 KB · Katsottu: 97
  • Screenshot_20241108_180722.jpg
    Screenshot_20241108_180722.jpg
    207.3 KB · Katsottu: 95
  • IMG_20241108_175539.jpg
    IMG_20241108_175539.jpg
    1.8 MB · Katsottu: 97
Hello, taustakuumeilija täällä. Onkoha tää testille tyypillinen vp? Mun silmät näkee hailuran joka ehkä on jopa vaaleenpunainen. Dpo on kylläkin vasta 9. Ja tiedän ihan huono testi, mutta.. Kovasti kuumeillaan kolmosta!
Tossa tokassa kuvassa vois kyl jotain olla🫶🤞🏻 tai sit mä nään omiani😶

En ikinä näe näissä kuvissa mitään 😆 mutta jos livenä näkyy , niin eiköhän se ole. Minusta tämä on ollu hyvä testi, ei vain ole herkkä

Tossa tokassa kuvassa saattaa ehkä olla jotain 🤩 muissa en kyl nää mitään.

Oon tehny molempia moooonta kertaa ja ei ole ikinä tullu väärää posia. Viivanpaikat näkyy valkoisempana muuta taustaa vasten (näissä en oo kyl sellasta bongannu), jos on vähänkään tumma, niin posi on. Ja kun on vielä kahteen testiin tullu, niin ei voi olla kahta väärää positiivista yhtä aikaa. Kuvassa näkyy kyl viiva. :smiling-eyes: Eli plussa on!

Kiitos vastauksista ❤️😊 mulla ois rfsu herkkä aamulle, mutta pelottaa vähän et iskeekin kemiallinen kun on aikases testaamassa. Kierto on vieläki toki sekasin, kun vikat minipillerit söin syyskuun puolen välin tienoilla.. Mut testasin siks tnään kun on ollu iltapäivisin tosi hirvee ällötys ja se on niin tuttu oire kahdesta ekasta. No saa nähdä!

Tää ei voi olla todellista 😍 sorruin äsken tekemään laimeesta iltapissasta testin ja siihen piirtyi lähes heti toinen viiva mitä ei tarvii edes tihrustaa. Ajattelin eka et odotan isänpäivään ja kerron sitten mut en millään malttanut. Kädet täristen annoin miehelle testin ja kysyin et näätkö säkin sen mitä mä 😭voi tätä onnen määrää, vaikka vielä onkin tosi aikaista iloita. Menkkoihin on vielä 5 päivää aikaa ja voi vielä käydä mitä vaan mut täytyy vaan toivoa parasta 🤞♥️ Laskettu aika olis 21.7 jos kaikki menee hyvin♥️

Liitteet

• 1000014475.jpg
    1000014475.jpg
    389.4 KB · Katsottu: 126
Menkat ei ala.. Tälläsiä tehty parina päivänä🤣 Nään kyllä omasta mielestäni viivanpaikat mutta ilman väriä. Illalla jos ei vuoto ala niin ehkä täytyy tehdä tämän kierron miljoonas testi🤣

1000022688.jpg

Tänään jo paljon tummempi kun eilen😭❤️
Ehkä parin päivän päästä leffaviivat ja sit tehdä ainoo digi ja jos siihen saa 3+ niin hyvä lopettaa testailu ja yrittää luottaa et pieni kasvaa🫶🏻

Liitteet

• 5c2a6e8e-3a26-402d-b5bd-252ede713745.jpeg
    5c2a6e8e-3a26-402d-b5bd-252ede713745.jpeg
    514.5 KB · Katsottu: 50
Tänään jo paljon tummempi kun eilen😭❤️
Ehkä parin päivän päästä leffaviivat ja sit tehdä ainoo digi ja jos siihen saa 3+ niin hyvä lopettaa testailu ja yrittää luottaa et pieni kasvaa🫶🏻

Hienot viivat jo ✨❤️ onnea 🥰

Mielipiteitä, huomenna kun on isänpäivä olis hienoa yllättää mies. Minkä testin tekisitte tälläsessä tilanteessa? Voiskohan digi näyttää jo 🤔

Takaisin