Plussa vai ei?

Oli pakko tehä nyt illasta viel toinen, ei vaan usko todeks tätä😭❤️
Nyt sit pelottaa kemialliset yms kun saanu plussan niin aikasin🥺

Liitteet

• DDCB8C14-B61B-4D91-8DDD-F04E0CDABBDE.jpeg
    DDCB8C14-B61B-4D91-8DDD-F04E0CDABBDE.jpeg
    1.5 MB · Katsottu: 66
Oli pakko tehä nyt illasta viel toinen, ei vaan usko todeks tätä😭❤️
Nyt sit pelottaa kemialliset yms kun saanu plussan niin aikasin🥺
Mä oon saanu ihan selvän plussan paljon ennen menkkojen alkamista, epäilin kans miten voi olla mahollista.. mutta oli se vain ja vauva saatiin 🥰

Moikka. Nyt dpo 9 ehkä, oviksesta ei päivän tarkkaa tietoa, oireita on. Näkyykö tässä jotain?

Tuossa toinen samasta testistä

Tässä tämän aamuinen. Tää on siis apteekkarin oma testi, sinikorkkinen.
Ylempi eilinen ja alempi tän aamun testiajalla min-pari kohdalla.

Tuossa toinen

Nytkin alusta asti varma että jotain siinä on, mutta en tiedä onko tän testin viivanpaikka vai onko siinä oikeasti jotain. :Upside Down Face:

*Muoks. Tässä reippaasti testiajan ulkopuolella kunnon valon alla.

ylempi eilinen.

Muokattu viimeksi:
Ylin tehty dpo12 aamusta, keskimmäinen ja alin eilen dpo13 aamusta😁 Onko tuolla jotain vai näenkö vaan itse ne. Tänään en ole vielä testannut, koska mä jotenkin ajattelen että olis kyllä näyttänyt jo jotain kunnon haamulaisia jos olis raskaana ja menkkojen pitäs alkaa. Toisaalta ainahan sitä saa toivoa🤣

1000022489.jpg

TESTATTU UUDESTAAN NEGA.. Eli menkkoja odotellen🙏

Muokattu viimeksi:
En malttanut olla tänäänkään testaamatta. Olin jo varma että tulee selkeä viiva.
tässä näytti parin min kohdalla lupaavalta.
tässä onkin sitten jo testiaika ummessa. Taidan haalia vaan viivanpaikkoja taas.
Aika neg näyttää olevan, mutta on kyllä pieni mahdollisuus että hormonin pitoisuus on vaan niin matala vielä, varsinkin jos toi oli päivävirtsasta.

Tiedän niin miltä toi tuntuu. Itse kerran tein verinäytteestä(ni) töissä tarkemman raskaustestin kun en millään uskonut että negsu taas tuli kun oli niin muka oireitakin. Negsuhan sekin sitten oli. 🥹

Aika neg näyttää olevan, mutta on kyllä pieni mahdollisuus että hormonin pitoisuus on vaan niin matala vielä, varsinkin jos toi oli päivävirtsasta.

Tiedän niin miltä toi tuntuu. Itse kerran tein verinäytteestä(ni) töissä tarkemman raskaustestin kun en millään uskonut että negsu taas tuli kun oli niin muka oireitakin. Negsuhan sekin sitten oli. 🥹
Kiitos ♥️ joo, dposta ei oo päivän tarkkaa tietoa. Oon koko viikon herännyt pirteänä kahvin keittoon aamuyöstä ennen herätystä. Tänään viimeksi klo 04 🥴 normaalisti nukun ja torkutan todella pitkään. On mulla muitakin oireita, mutta tää on niin reippaasti normaalista poikkeavaa että sen takia on tullut aktiivisesti testailtua. No, mutta tämä kierto päättyy joko kuukautisiin tai plussaan. Kumpaakaan ei vielä näy 😂

Kiitos ♥️ joo, dposta ei oo päivän tarkkaa tietoa. Oon koko viikon herännyt pirteänä kahvin keittoon aamuyöstä ennen herätystä. Tänään viimeksi klo 04 🥴 normaalisti nukun ja torkutan todella pitkään. On mulla muitakin oireita, mutta tää on niin reippaasti normaalista poikkeavaa että sen takia on tullut aktiivisesti testailtua. No, mutta tämä kierto päättyy joko kuukautisiin tai plussaan. Kumpaakaan ei vielä näy 😂
Toivoa on niin kauan ku menkat pysyy poissa🤞🏻

Takaisin