Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä oon saanu ihan selvän plussan paljon ennen menkkojen alkamista, epäilin kans miten voi olla mahollista.. mutta oli se vain ja vauva saatiinOli pakko tehä nyt illasta viel toinen, ei vaan usko todeks tätä
Nyt sit pelottaa kemialliset yms kun saanu plussan niin aikasin
Plussasin edellisestä dpo11 ja ei se viiva näin selkee olluMä oon saanu ihan selvän plussan paljon ennen menkkojen alkamista, epäilin kans miten voi olla mahollista.. mutta oli se vain ja vauva saatiin
Testasin dpo 10 illalla ja tämmöstä näytti. En oo sen jälkeen jaksanut testailla..@0mppu en ainakaan nyt itse löytänyt sulta uusia viestejä, mikä sulla on siellä tilanne testien suhteen?
Kyllä näyttäis vahvistuneen!Oma napailu, onks tää tapahtunu vahvistumista oon tuijotellu liikaa noita testejä niin tuntuu etten ite erota kun ihan pientä vahvistumista
Tänään tai huomenna pitäis menkat alkaa, jos ois alkaakseen
View attachment 138410
On vahvistunutOma napailu, onks täs tapahtunu vahvistumista oon tuijotellu liikaa noita testejä niin tuntuu etten ite erota kun ihan pientä vahvistumista
View attachment 138410
On vahvistunut ja hienosti onkin! Onneksi olkoon!!Oma napailu, onks täs tapahtunu vahvistumista oon tuijotellu liikaa noita testejä niin tuntuu etten ite erota kun ihan pientä vahvistumista
View attachment 138410
Aika neg näyttää olevan, mutta on kyllä pieni mahdollisuus että hormonin pitoisuus on vaan niin matala vielä, varsinkin jos toi oli päivävirtsasta.
Kiitos joo, dposta ei oo päivän tarkkaa tietoa. Oon koko viikon herännyt pirteänä kahvin keittoon aamuyöstä ennen herätystä. Tänään viimeksi klo 04 normaalisti nukun ja torkutan todella pitkään. On mulla muitakin oireita, mutta tää on niin reippaasti normaalista poikkeavaa että sen takia on tullut aktiivisesti testailtua. No, mutta tämä kierto päättyy joko kuukautisiin tai plussaan. Kumpaakaan ei vielä näyAika neg näyttää olevan, mutta on kyllä pieni mahdollisuus että hormonin pitoisuus on vaan niin matala vielä, varsinkin jos toi oli päivävirtsasta.
Tiedän niin miltä toi tuntuu. Itse kerran tein verinäytteestä(ni) töissä tarkemman raskaustestin kun en millään uskonut että negsu taas tuli kun oli niin muka oireitakin. Negsuhan sekin sitten oli.
Toivoa on niin kauan ku menkat pysyy poissaKiitos joo, dposta ei oo päivän tarkkaa tietoa. Oon koko viikon herännyt pirteänä kahvin keittoon aamuyöstä ennen herätystä. Tänään viimeksi klo 04 normaalisti nukun ja torkutan todella pitkään. On mulla muitakin oireita, mutta tää on niin reippaasti normaalista poikkeavaa että sen takia on tullut aktiivisesti testailtua. No, mutta tämä kierto päättyy joko kuukautisiin tai plussaan. Kumpaakaan ei vielä näy