Plussa vai ei?

Hienot viivat jo ✨❤️ onnea 🥰

Mielipiteitä, huomenna kun on isänpäivä olis hienoa yllättää mies. Minkä testin tekisitte tälläsessä tilanteessa? Voiskohan digi näyttää jo 🤔
CB digin herkkyys on 10 mIU/ml, joten jos epäherkemmät antaa viivaa, niin kyllä sen pitäisi jo näyttää myös posia.

(ainakin siis se CB digital ultra early, mitä myy mm. apteekit)

Hienot viivat jo ✨❤️ onnea 🥰

Mielipiteitä, huomenna kun on isänpäivä olis hienoa yllättää mies. Minkä testin tekisitte tälläsessä tilanteessa? Voiskohan digi näyttää jo 🤔

Alla vanha kuva miltä mulla näytti rfsu herkkä (ja pari muuta) samana päivänä ku herkkä digi näytti vielä ei raskaana. Mut kyl sul huomenna saattais se jo näyttää. Siinä ja siinä. Kyl mä kokeilisin, kun onhan se Raskaana teksti aika ihana ja kiva semmonen olis antaa. 😍 Mut varmuuden vuoks ostasin myös yhden noita rfsu herkkiä, et jos se digi ei viel näytä, niin sit voit tehdä ja antaa sen rfsu puikon. Siihen varmaan saa parhaimman viivan sit näkyviin. 😊 Ei miehen tartte sit tihrustaa 😅

20241011_090539.jpg

Alla vanha kuva miltä mulla näytti rfsu herkkä (ja pari muuta) samana päivänä ku herkkä digi näytti vielä ei raskaana. Mut kyl sul huomenna saattais se jo näyttää. Siinä ja siinä. Kyl mä kokeilisin, kun onhan se Raskaana teksti aika ihana ja kiva semmonen olis antaa. 😍 Mut varmuuden vuoks ostasin myös yhden noita rfsu herkkiä, et jos se digi ei viel näytä, niin sit voit tehdä ja antaa sen rfsu puikon. Siihen varmaan saa parhaimman viivan sit näkyviin. 😊 Ei miehen tartte sit tihrustaa 😅

View attachment 138538

Joo näin taidan tehdä 🥰 kiitos vinkeistä! Jännittää kyllä hirveesti jos tuo haamunen yhtäkkiä häviääkin huomenna 😅 pitikin mennä testaamaan ajoissa nyt kp21/24-26, vaikea sanoa mikä dpo kun limat tuli melkeen heti viime menkoista 😅 mut kyllä tää tuttu ällötys on ihan oikeesti muualla kun korvien välissä...

Menkkoja ei vieläkään näy ja edelleen testaan pelkkiä viivanpaikkoja.

Muoks. Tässä toi alin testiajalla vielä.

Muokattu viimeksi:
Minun tuurillani digi ei toiminut, koko vehje pysyi vaan pimeänä eikä alkanut toimimaan.. Eli reklistä tekemään apteekkiin tieni käy 😂 mutta selkeä se on 😍 mies onneksi näki tämänkin viivan ❤️
Höh, onpa harmi, että digi ei toiminut. Mut onneksi viiva sentään vahvistunut hyvin! :smiling face with heart-eyes::smiling face with heart-eyes: Oli varmaan mieluinen isänpäiväylläri?

Muokattu viimeksi:
Menkkoja ei vieläkään näy ja edelleen testaan pelkkiä viivanpaikkoja.

Muoks. Tässä toi alin testiajalla vielä.

Onpa kurjaa, että pitää vielä kärvistellä. Mullakin kemiallisissa viiva pysyny aika monta päivää vaikka ollut jo ihan haalea. Menkat on kyl lopulta alkanut vaikka tikussa on vielä jotain näkyny. Ei tarvinnu ihan kokonaan kadota eka. Toivotaan, et sullakin alkaa pian, niin pääsee eteenpäin. :red-heart:🫂 Tai toki vielä parempi olisi, että yhtäkkiä lähtisikin vielä tummenemaan. 🌈

Höh, onpa harmi, että digi ei toiminut. Mut onneksi viiva sentään vahvistunut hyvin! :smiling face with heart-eyes::smiling face with heart-eyes: Oli varmaan mieluinen isänpäiväylläri?

Oli ❤️🥹 hän tätä kolmatta toivoi ja pyöriteltiin asiaa vuosi, nyt itsekin lämpenin ajatukselle kesällä ja syyskuussa sitten pillerit jätettiin pois.

Mutta joo apteekista sain uuden! Ensi viikolla vois sillä varmistella 🤗

Itseasiassa en tiedä ovatko vielä. En tikuttanut ovista. Limailin 7pv, päättelin vatsaoireista, migreenistä ja kivuista oviksen suurinpiirtein ajankohdan jonka mukaan nyt olis dpo15, mutta se on jotain välillä dpo 11 - 15.
Onpas kinkkinen tilanne, mutta ainakaan toivoa ei ole vielä menetetty. Jos käytät 25 mIU herkkyyden testejä, niin ne voivat pysyä väärinä negsuina viikolle 5 asti. Noi herkemmät taisi olla 10 mIU herkkyydellä, ja nekin voivat olla vääriä negsuja viikolle 4 asti.

Tää on jonkin amerikkalaisen yhdistyksen sivuilta, samanlaisia lukemia oli myös muiden sivujen taulukoissa.

Pidetään peukkuja että tulisi jonkinlainen viiva tai edes kuukautiset!

Liitteet

• Screenshot_20241110-123856.png
    Screenshot_20241110-123856.png
    603.2 KB · Katsottu: 32
Tänään 4+6, mutta testi näyttää näin. Ovulaatio oli siis aiemmin... Tai näitä on kyydissä kaksi 🙈🤪

Kokemuksia? Testit tummui hurjaa vauhtia. 😁
Mulla taisi olla ihan samoin, oli vasta 4+4 viikot kun tuli tuo 3+. Tasan viikko aiemmin todella haalee viiva ja digissä 1-2 viikkoa, ja viikon myöhemmin samaten toinen viiva tummempi ja digissä 3+. Ja ei ollut kuin yksi, raskaushormoni vaan nousi nopeasti :smiling-eyes: (jäätävän pahoinvoinnin kera joka ei ole loppunut vieläkään näin rv18)

Moi kaikki! Uutena täällä 😊 täällä dpo8 ja tuli 15 min testiajan jälkeen rfsun herkkään tällainen punertava viiva! Super aikaisin testattu ja tulos liian myöhään mut kylläpä jännittää tulevat päivät! Oireita ollut muutaman päivän.
Kyllä tää varmasti plussaa lupailee 😄🙏 ei oo mulla ainakaan ees testiajan ulkopuolella tullut noin selkeää ja vielä punertaa myös, jos ollu siis nega. Tsemppiä 🥰

Mä kans sain dpo 8-9 nykyisen plussan kiinni, toki tein normi liuskan ensin.

Mulla taitaa olla nyt dpo11-12. Molemmat piirtyi aikalailla heti. Rfsukin vahvistunut päivittäin vaikka hailakampi on vielä kun on normi vahvuudeltaan, apteekin oma on herkkä. Mutta ajoissa ollaan liikenteessä 😅koitan seuraavan kerran testata ke, jolloin digi ja vikat liuskat. Sit ois menkatkin virallisesti myöhässä ja vois soitella neuvolaan.. 😍 Vähän kyllä huvittaa, kun meidän omalle neuvolahoitajalle vannoin että kaksi lasta riittää ja enempää ei tule. Nyt (toivottavasti!) menen häntä koipien välissä takaisin 😂

Liitteet

• Screenshot_20241111_104710.jpg
    Screenshot_20241111_104710.jpg
    241.9 KB · Katsottu: 62
Kirjottelin tänne viimeksi muistaakseni heinäkuun lopulla, kun tein positiivisen testin. Valitettavasti tuo raskaus päätyi keskenmenoon. Tänään sain Rfsu:n herkkään testiin haamuviivan, kun kierrossa on menossa dpo10. ❤️ Nyt sitten kamala huoli, että lähteekö viiva vahvistumaan, kun useampi keskenmeno ja kemiallinen taustalla. 🥺

Liitteet

• IMG_0143.jpeg
    IMG_0143.jpeg
    295.8 KB · Katsottu: 67
Moi kaikki! Uutena täällä 😊 täällä dpo8 ja tuli 15 min testiajan jälkeen rfsun herkkään tällainen punertava viiva! Super aikaisin testattu ja tulos liian myöhään mut kylläpä jännittää tulevat päivät! Oireita ollut muutaman päivän.

Nyt on niin selvä ja punainen viiva, että miettisin ennemmin voiko dpo olla jo enemmän. Onnea plussasta! 😊

Takaisin