Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulle ei ole tullu näihin turhia tai viivanpaikkoja ikinä. Jos on ollu jotain, niin toinen testi vahvistiPiti vielä rfsu tuhlata. Mulla viivalasit päässä niin joka testissä näkyy näihin kai helposti tulee myös turhia haamuja. Jospa parin päivän päästä näkyis selkeämmin. View attachment 138175
Alemmassa näkyy jo jotain!Ylempi eilen, alempi tänään otettu. Omaan silmään vähän vahvistunut. Aamulla pitäs jo näkyä selkeemmin. View attachment 138224
Kyllä munkin silmään haamu näkyy. Mulla kokemusta paljon kemiallisista ja välillä ihan selkeitä punertavia viivoja mut sit on kuitenki menkat tullu. Toivotaan että siellä vielä vahvistuis viivatMulla ei kuvaan asti jää haamu nyt. Mutta muistaako joku, että ois ollu kellään maailman haalein haamu dpo 15 ja se olis vielä ollu elinkelpoinen raskaus. Itellä menossa vähintään omasta mielestä dpo 15, ja jos yrittää oikein kiltisti ajatella, viimeinen seksi oli niin että jos ois dpo12, sekin ois mahdollista. Kaks edellistä aamua on normi herkkyydellä tullut todella haaleaa haamua ja nyt testasin herkemmällä testillä ja haamu on yhtä haalea. Erottaa kun katsoo tarkasti, mutta jos vain vilkaisee ei kyllä näe. Taitaa olla kemiallinen tai jotain. View attachment 138228
Jotain pientä haamua siellä näkyy. Toivotaan että vahvistuuDpo8 ja sama testi joka antoi viime kierrossa viivanpaikkoja Muttamutta, näkeekö muut ton saman? Mä niin toivon näkeväni jotain mutta en tiiä toistuuko sama kuin viime kierrossa ja nää on vaan näitä viivanpaikkoja .View attachment 138239View attachment 138240
Yksittäisestä testistä tosiaan paha sanoa, mut jos kiinnittyminen on tapahtunut myöhään tai ovis onkin ollu odotettua myöhemmin, niin hyvin voi olla tällainen viiva. Ja kyl monilla on viivat järestään haaleita ja kaikki hyvin! Toivottavasti lähipäivinä vahvistuu!Kertokaas mulle tyypit, kun tällasen testin tein aivan puun takaa. Nyt on dpo 16. Onkohan tää kemiallinen, et onks viiva liian haalea? Tää oli eka testi, etten osaa vahvenemisesta sanoa. Mut ikinä ennen oo saanut testiin mitään ja oon aivan pöllämystynyt!
View attachment 138264
Kyllä minä tulkitsisinArvon tikuttelijat, tulkitsisitteko tuon alimman ovulaatiotestin positiiviseksi?
Kyllä!Arvon tikuttelijat, tulkitsisitteko tuon alimman ovulaatiotestin positiiviseksi?
Uutena täällä laittelemassa testikuvaa
Oon tiiraillu vuosia muiden testejä ja nyt pääsen ite osallistumaan.
Kuvan testi tehty tänään dpo10 (ovis tikutettu).
Sanokaa että näätte tässä toisen viivan jossa väriä enkä vaan kuvittele
View attachment 138362