Plussa vai ei?

1000014510.jpg
Tein huvikseni ovistestin kun oli jäänyt yksi käyttämättä, tänään siis dpo 13 ja samantien pärähti toinen vahva viiva 😁 dippasin samaan pissaan raskaustestin a nyt huolestuttaa kun on edelleen niin vaalea 😣 menkkojen olis määrä alkaa huomenna tai ylihuomenna. Testit tehty pari tuntia rakossa olleesta pissasta. Onko kellään muilla tummunu viivat hitaammin? Toki on tummempi ku 3 päivää sitten mut edelleen tosi vaalea 😣

Menikin jännäksi et Onkohan ovis kuitenkin vielä tulossa kun eilisaamusta näin paljon tummunut ovistesti😄 kaukanahan tuo plussasta vielä on mut ainakin tummunut. Aamulla uutta testiä
20241111_203155.jpg

View attachment 138636Tein huvikseni ovistestin kun oli jäänyt yksi käyttämättä, tänään siis dpo 13 ja samantien pärähti toinen vahva viiva 😁 dippasin samaan pissaan raskaustestin a nyt huolestuttaa kun on edelleen niin vaalea 😣 menkkojen olis määrä alkaa huomenna tai ylihuomenna. Testit tehty pari tuntia rakossa olleesta pissasta. Onko kellään muilla tummunu viivat hitaammin? Toki on tummempi ku 3 päivää sitten mut edelleen tosi vaalea 😣
Onko mahdollista et ovis ollu myöhemmin ja samalla dpo ois pienempi kun toi 13? toki hcg-hormonin nousu on jokaisella omanlaisensa

View attachment 138636Tein huvikseni ovistestin kun oli jäänyt yksi käyttämättä, tänään siis dpo 13 ja samantien pärähti toinen vahva viiva 😁 dippasin samaan pissaan raskaustestin a nyt huolestuttaa kun on edelleen niin vaalea 😣 menkkojen olis määrä alkaa huomenna tai ylihuomenna. Testit tehty pari tuntia rakossa olleesta pissasta. Onko kellään muilla tummunu viivat hitaammin? Toki on tummempi ku 3 päivää sitten mut edelleen tosi vaalea 😣
Mä tein ekan testin vasta dpo 16 ja sillonkin oli vielä suht haalea. Eilen 5+4 sain digiin 3+. En toki vieläkään tiedä, että onks kaikki kunnossa, kun ei ole oireitakaan ja ultra vasta ensi viikolla 😂
Mut kyllä mulla ne viivat lähti tummenemaan, et en vielä olis huolissani!

Hormonilla on kans vuorokausivaihtelua. Jos toi on testin tulkinta-aikana otettu kuva niin kyllä toi on hyvä positiivinen. Ei ehkä kannata liikaa stressata viivojen tummuutta.

Hormonilla on kans vuorokausivaihtelua. Jos toi on testin tulkinta-aikana otettu kuva niin kyllä toi on hyvä positiivinen. Ei ehkä kannata liikaa stressata viivojen tummuutta.
Joo otettu pari minuttiia testin teon jälkeen. Ehkä mä nyt maltan ja kokeilen uudelleen parin päivän päästä. 🙈 Ja tosiaan nyt ku vertasin äsken eilistä testiä ja tän päivästä ni on tän päivänen kyllä selvästi tummempi!

Uskaltaisikohan näihin luottaa? Rfsu herkkä dpo8 ja nyt tänään dpo10, dpo8 viiva tuli näkyviin vasta ~15min päästä, tänään tuli heti. Eilen tehty päivällä pc johon hailu viiva ja tänään omaan silmään selkeämpi ainakin,
Mitä mieltä muut? Ovitrellen pistosta 11pv niin en meinaa luottaa näihin kyllä tippaakaan itse :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: negat rfsu normit tehty dpo 8 ja 9 aamulla.

IMG_5317.jpeg

ISIMG-739140.jpeg

Muoks, teinpä kuitenkin vielä normi rfsu ja kyllä sekin vissiin jotain viivaa yrittää kehitellä 🧐

Liitteet

• IMG_5327.jpeg
    IMG_5327.jpeg
    631.2 KB · Katsottu: 49
Muokattu viimeksi:
Uskaltaisikohan näihin luottaa? Rfsu herkkä dpo8 ja nyt tänään dpo10, dpo8 viiva tuli näkyviin vasta ~15min päästä, tänään tuli heti. Eilen tehty päivällä pc johon hailu viiva ja tänään omaan silmään selkeämpi ainakin,
Mitä mieltä muut? Ovitrellen pistosta 11pv niin en meinaa luottaa näihin kyllä tippaakaan itse :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: negat rfsu normit tehty dpo 8 ja 9 aamulla.

View attachment 138649

View attachment 138650

Muoks, teinpä kuitenkin vielä normi rfsu ja kyllä sekin vissiin jotain viivaa yrittää kehitellä 🧐

Kyllä minusta vaikuttaa hyvältä. Kaikkihan näistä on positiivisia ja kun väliin oot testannut negan ja viivat myös nyt vahvistuu, niin ei nämä voi johtua enää ovitrellesta :smiling face with heart-eyes:

View attachment 138656Onko tämä vielä tosi kaukana positiivisesta?
En nyt sanoisi että tosi kaukana mutta vaikea sanoa! Kantsii testaa vielä illalla ja oon tuollaisen testin jälkeen testannut myös yön jälkeen heti aamupissasta jos olisi piikki ollut yön aikana vaikka normaalisti suositellaan vissiin vasta tokasta pissasta testata. Oon saattanut saada silloin yöllisen piikin kiinni ja sitten seuraavan päivän testit olleet jo huomattavasti haaleampia.

Kiitoksia vastauksista, täytyypä testata vielä vaikka illalla😄 tässä nyt heräsi mietintään että ollaankohan aiemmissa kierroissa liian aikaisin lopetettu yrittäminen jos oikeasti ovulaatio mulla tapahtuu vasta näin myöhään(mikäli tästä vielä positiivinen saadaan)🤔

Kiitoksia vastauksista, täytyypä testata vielä vaikka illalla😄 tässä nyt heräsi mietintään että ollaankohan aiemmissa kierroissa liian aikaisin lopetettu yrittäminen jos oikeasti ovulaatio mulla tapahtuu vasta näin myöhään(mikäli tästä vielä positiivinen saadaan)🤔
En usko, sillä kuitenkin kolme päivää ennen ovulaatiota ovat parhaat raskaaksi tulemisen kannalta. Eli en näkisi, että on merkitystä tuleeko huippu tämän päivän aamuna vai iltana, kunhan on talletellut 1-2 edellisenä päivänä sekä tekee sen mahdollisesti myös tänään 😅

Liitteet

• Chances-of-conceiving-if-you-try.webp
    Chances-of-conceiving-if-you-try.webp
    48.5 KB · Katsottu: 24
Takaisin