Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko mahdollista et ovis ollu myöhemmin ja samalla dpo ois pienempi kun toi 13? toki hcg-hormonin nousu on jokaisella omanlaisensaView attachment 138636Tein huvikseni ovistestin kun oli jäänyt yksi käyttämättä, tänään siis dpo 13 ja samantien pärähti toinen vahva viiva dippasin samaan pissaan raskaustestin a nyt huolestuttaa kun on edelleen niin vaalea menkkojen olis määrä alkaa huomenna tai ylihuomenna. Testit tehty pari tuntia rakossa olleesta pissasta. Onko kellään muilla tummunu viivat hitaammin? Toki on tummempi ku 3 päivää sitten mut edelleen tosi vaalea
Mulla veti tommosta viikonki ennen kuin pärähti positiiviseks noi voi päivien välillä vaihdella siis ilman et ovis ois lähelläkään tai ois jo mennyMenikin jännäksi et Onkohan ovis kuitenkin vielä tulossa kun eilisaamusta näin paljon tummunut ovistesti kaukanahan tuo plussasta vielä on mut ainakin tummunut. Aamulla uutta testiä View attachment 138642
Nii voi toki, on tuo tähänkin asti vaihdellut päivittäin ja varsinkin kun ei ole tuo lähellekään vielä positiivinen.Mulla veti tommosta viikonki ennen kuin pärähti positiiviseks noi voi päivien välillä vaihdella siis ilman et ovis ois lähelläkään tai ois jo menny
Mä tein ekan testin vasta dpo 16 ja sillonkin oli vielä suht haalea. Eilen 5+4 sain digiin 3+. En toki vieläkään tiedä, että onks kaikki kunnossa, kun ei ole oireitakaan ja ultra vasta ensi viikollaView attachment 138636Tein huvikseni ovistestin kun oli jäänyt yksi käyttämättä, tänään siis dpo 13 ja samantien pärähti toinen vahva viiva dippasin samaan pissaan raskaustestin a nyt huolestuttaa kun on edelleen niin vaalea menkkojen olis määrä alkaa huomenna tai ylihuomenna. Testit tehty pari tuntia rakossa olleesta pissasta. Onko kellään muilla tummunu viivat hitaammin? Toki on tummempi ku 3 päivää sitten mut edelleen tosi vaalea
Hormonilla on kans vuorokausivaihtelua. Jos toi on testin tulkinta-aikana otettu kuva niin kyllä toi on hyvä positiivinen. Ei ehkä kannata liikaa stressata viivojen tummuutta.View attachment 138636Tein huvikseni ovistestin kun oli jäänyt yksi käyttämättä, tänään siis dpo 13 ja samantien pärähti toinen vahva viiva dippasin samaan pissaan raskaustestin a nyt huolestuttaa kun on edelleen niin vaalea menkkojen olis määrä alkaa huomenna tai ylihuomenna. Testit tehty pari tuntia rakossa olleesta pissasta. Onko kellään muilla tummunu viivat hitaammin? Toki on tummempi ku 3 päivää sitten mut edelleen tosi vaalea
Laskin väärin, tänään onkin dpo 12. Ja ovis tikutettu. Nyt äsken ku vertasin niin on kyl selvästi tummempi ku eilinen testi. Jos nyt malttais pari päivää olla testaamatta ja sit kokeilee uudelleen.Onko mahdollista et ovis ollu myöhemmin ja samalla dpo ois pienempi kun toi 13? toki hcg-hormonin nousu on jokaisella omanlaisensa
Joo otettu pari minuttiia testin teon jälkeen. Ehkä mä nyt maltan ja kokeilen uudelleen parin päivän päästä. Ja tosiaan nyt ku vertasin äsken eilistä testiä ja tän päivästä ni on tän päivänen kyllä selvästi tummempi!Hormonilla on kans vuorokausivaihtelua. Jos toi on testin tulkinta-aikana otettu kuva niin kyllä toi on hyvä positiivinen. Ei ehkä kannata liikaa stressata viivojen tummuutta.
Uskaltaisikohan näihin luottaa? Rfsu herkkä dpo8 ja nyt tänään dpo10, dpo8 viiva tuli näkyviin vasta ~15min päästä, tänään tuli heti. Eilen tehty päivällä pc johon hailu viiva ja tänään omaan silmään selkeämpi ainakin,
Mitä mieltä muut? Ovitrellen pistosta 11pv niin en meinaa luottaa näihin kyllä tippaakaan itse negat rfsu normit tehty dpo 8 ja 9 aamulla.
View attachment 138649
View attachment 138650
Muoks, teinpä kuitenkin vielä normi rfsu ja kyllä sekin vissiin jotain viivaa yrittää kehitellä
Mä joku viikko sitten kyselin samannäköisistä viivoista ja silloin ainakin kaikki siihen kommentoineen tulkitsivat testin positiivikseksiView attachment 138656Onko tämä vielä tosi kaukana positiivisesta?
En nyt sanoisi että tosi kaukana mutta vaikea sanoa! Kantsii testaa vielä illalla ja oon tuollaisen testin jälkeen testannut myös yön jälkeen heti aamupissasta jos olisi piikki ollut yön aikana vaikka normaalisti suositellaan vissiin vasta tokasta pissasta testata. Oon saattanut saada silloin yöllisen piikin kiinni ja sitten seuraavan päivän testit olleet jo huomattavasti haaleampia.View attachment 138656Onko tämä vielä tosi kaukana positiivisesta?
Sanoisin että ei ihan vielä posi, mutta lähellä, sillä vasemman viivan täytyisi olla yhtä tumma tai tummempi kuin oikean. Kannattaa testata illalla uudestaan, luultavasti peak osuu iltaan/yöhönView attachment 138656Onko tämä vielä tosi kaukana positiivisesta?
En usko, sillä kuitenkin kolme päivää ennen ovulaatiota ovat parhaat raskaaksi tulemisen kannalta. Eli en näkisi, että on merkitystä tuleeko huippu tämän päivän aamuna vai iltana, kunhan on talletellut 1-2 edellisenä päivänä sekä tekee sen mahdollisesti myös tänäänKiitoksia vastauksista, täytyypä testata vielä vaikka illalla tässä nyt heräsi mietintään että ollaankohan aiemmissa kierroissa liian aikaisin lopetettu yrittäminen jos oikeasti ovulaatio mulla tapahtuu vasta näin myöhään(mikäli tästä vielä positiivinen saadaan)
Ei oo kaukana posista joillekki toi voi olla jo posi, mut esim itelle tuli kyl selkeesti testiviiva ko trolliviivaa tummemmaks kun oli positiivinenView attachment 138656Onko tämä vielä tosi kaukana positiivisesta?