Plussa vai ei?

Eka on aamupissasta n. 9h pidätyksellä, One Step 25 mlU/ml ja äsken tein toisen RFSU herkkä 10 mlU/ml n. 2h pidätyksellä. Jotain nyt näkyy mut onko nuo viivanpaikat molemmissa vain? Tuo RFSU:n muutenkin levitti väriä miten sattuu. 😳
Kyllä näkyy selkeät viivat, nyt vain toivotaan, että tällä kertaa vahvistuu eikä jää kiinnittymisyritykseksi! 🌈

Täällä ehkä jotain, tai sitten ei. Tulevat päivät näyttää.

Liitteet

• 20241025_113054.jpg
    20241025_113054.jpg
    301.6 KB · Katsottu: 103
  • 20241026_095823.jpg
    20241026_095823.jpg
    236.8 KB · Katsottu: 103
Kp 31, hitaasti tummuu. Tämä tehty aamupissasta. Dpo 14-16. Ei varmuutta koska ovulaatio oli,mutta ainoa oviksen aikoihin oli rakastelu kp13 josta siis raskaus on sitten alkanut. Eli rakastelusta on 18 päivää aikaa. Aika heikko viiva,ja äsken näytti taas tulleen pienenpieni pisara verta.

Liitteet

• IMG_1494.jpeg
    IMG_1494.jpeg
    170.1 KB · Katsottu: 49
Kp 31, hitaasti tummuu. Tämä tehty aamupissasta. Dpo 14-16. Ei varmuutta koska ovulaatio oli,mutta ainoa oviksen aikoihin oli rakastelu kp13 josta siis raskaus on sitten alkanut. Eli rakastelusta on 18 päivää aikaa. Aika heikko viiva,ja äsken näytti taas tulleen pienenpieni pisara verta.
Jos tämä on pc, niin en tuohon kunnon viivaa meinannut saadakkaan! Rfsu:n ”huono” testi sitten taas näytti selvää punaista. Tässä alekkain nuo testit ja kyseessä vielä kaksosraskaus
IMG_2263.jpeg

Taukokierto, todellinen yllätys dpo 9. Tuli vaan tunne, että tehtävä testi ennen lääkäriä. Viiva piirtyi nopeasti ja on selkeä näille päiville. Oisko nyt meidän vuoro vihdoin? Livenä vielä selkeämpi. Kuva testiajalla.

Liitteet

• IMG_20241028_123442.jpg
    IMG_20241028_123442.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 102
Kiinnostava nähdä miten käy, tule sit kertomaan. Oon kyl kuullu, et joillakin ovistestit on kans reagoinu raskauteen, mut tosiaan ei voi tietää, miten on nyt. 🤔
Tein tänään raskaustestin ja plussaa se aivan saman tien näytti eli ainakin mun kohdalla tuo loppukierron ovisplussa merkitsi raskautta. Mutta mulla oli eilen vuotoa mikä tosin loppui yhtä pian kun alkoikin niin saa nyt nähdä miten tässä käy. Toivottavasti menisi kaikki kuitenkin hyvin. ❤️

IMG_20241030_152628.jpg
Tosi aikaista vielä testailla, mut näkyyköhän jotain pientä haamua molemmissa? Musta tuntuu et nää pc testit nykysin antaa herkästi jotain haamua 😔 ei oo enää luottamista näihin

View attachment 138172Tosi aikaista vielä testailla, mut näkyyköhän jotain pientä haamua molemmissa? Musta tuntuu et nää pc testit nykysin antaa herkästi jotain haamua 😔 ei oo enää luottamista näihin
Mä en kyl näe mitään, mut yleensähän livenä näkyy aina vähän paremmin, ku mitä kuvaan saa. Eli jos sä näet jtn niin kyl siinä varmaan sit on. Toivottavasti huomenna näkyis selvemmin, varsinkin, jos tekee herkän.

Takaisin