Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dpo 8,9,10 ja tän aamun pc ihan joku haamujen esiaste hyvällä mielikuvituksella. Taitaa olla taas tässä koko homma
Siis alin on vanhin, ylin uusin. Mutta tänään ihan puhdas nega.Onko nämä järjestetty ylhäältä alas vai toisinpäin? Musta ylin on jo plussa ja alaspäin haalistuu. Eli jos ylin on viimeisin on syytä onnitella. Jos taas ylin on dpo 8 ja alin dpo 10 näyttää pahalta.
Aah, onnittelin, mut luinkin, että alin on uusin. Voi harmiDpo 8,9,10 ja tän aamun pc ihan joku haamujen esiaste hyvällä mielikuvituksella. Taitaa olla taas tässä koko homma
Siis alin oli vanhin. Tuosta uusimmasta ja vavinmasta vuorokaudessa käytännössä negaan. Ihan heiveröinen haamu, mutta vasta ihan testiajan lopulla. Siitä ei ole edes kuvaa kun laitoin koko paketin uuniin. Niin pettynyt ja surullinen.Aah, onnittelin, mut luinkin, että alin on uusin. Voi harmi
Sehän siis on vahvistunut jos ylin on uusin. Testaisin itse parin pv päästä todellakin uudelleen. Näen selkeän punertavan haamun tuossa ylimmässä ja se on vahvin noista. Selkeästi vahvempi kuin se alinSiis alin oli vanhin. Tuosta uusimmasta ja vavinmasta vuorokaudessa käytännössä negaan. Ihan heiveröinen haamu, mutta vasta ihan testiajan lopulla. Siitä ei ole edes kuvaa kun laitoin koko paketin uuniin. Niin pettynyt ja surullinen.
On haamu! Näillä testeillä yleensäkin tulee tosi haalea, toisen merkkisellä testillä näkyisi varmasti jo selkeämmin!Arvon raati! Dpo 10 tai 11, onestep. Onko tää haamu vai viivanpaikka? Mies ei yleensä erota mitään, mutta nyt hänkin näki
Taustatietona, että eilen saatu samanmoinen ja tänä aamuna 2 testiin. Mielestäni en oo aikaisemmin saanut näillä mitään viivoja testiin, mut mun aivot ei osaa käsitellä näkyykö tossa väriä vai ei.
View attachment 137434View attachment 137435
Sanoisin että haamu onArvon raati! Dpo 10 tai 11, onestep. Onko tää haamu vai viivanpaikka? Mies ei yleensä erota mitään, mutta nyt hänkin näki
Taustatietona, että eilen saatu samanmoinen ja tänä aamuna 2 testiin. Mielestäni en oo aikaisemmin saanut näillä mitään viivoja testiin, mut mun aivot ei osaa käsitellä näkyykö tossa väriä vai ei.
Haamu. PunertaaArvon raati! Dpo 10 tai 11, onestep. Onko tää haamu vai viivanpaikka? Mies ei yleensä erota mitään, mutta nyt hänkin näki
Ootko vielä testaillut?Olen aivan varma että nään taas jotain, sama viivanpaikka varmaan kun aikaisemmin
Tänään dpo9, luultavimminView attachment 137416
Kävin kattoo niitä aikasempia testejä ja tää on musta hyvin vahvistunut. Joillakin kiinnittymisessä kestää pidempään, niin ei vielä oo tossa vaiheessa kauheen vahvat viivat. Mulla oli tollanen viiva tokasta lapsesta dpo 11, sit dpo 14 oli jo tosi selkee viiva ja dpo 20 oli yhtä vahva ku kontrolliviiva.Tänä aamuna testi näyttää tältä, dpo 12 tai 13. Eilen toki jo saatu haamu 25 mlU testillä ja viikkonäytöllisellä digillä raskaana 1-2.
Esikoisen kohdalla en plussatestin jälkeen tehnyt enää testejä, mutta täältä olen lukenut, että moni seurailee viivojen vahvistumista. Toki Hcg tasot ovat henkilökohtaisia, mutta mikä dpo olette saaneet kaksi yhtä punaista viivaa? Hailurahan tämä edelleen on, mutta ei varmaan tässä vaiheessa liian? Jotenkin ruvennut pelottamaan, että jos tää onkin kemiallinen, kun ei ole vielä tän tummempi. Ah ihana tää oma mieli välillä!
View attachment 137506
Kiitos kommentista! Ehkäpä siis odottelen ihan rauhassaKävin kattoo niitä aikasempia testejä ja tää on musta hyvin vahvistunut. Joillakin kiinnittymisessä kestää pidempään, niin ei vielä oo tossa vaiheessa kauheen vahvat viivat. Mulla oli tollanen viiva tokasta lapsesta dpo 11, sit dpo 14 oli jo tosi selkee viiva ja dpo 20 oli yhtä vahva ku kontrolliviiva.
Ootko vielä testaillut?
Mä sain pregcheckiin dpo16 tasavahvat viivat, hailura tuli dpo10 näkyviin. Mutta jokaisella tosiaan nousee eri vauhtia hcgTänä aamuna testi näyttää tältä, dpo 12 tai 13. Eilen toki jo saatu haamu 25 mlU testillä ja viikkonäytöllisellä digillä raskaana 1-2.
Esikoisen kohdalla en plussatestin jälkeen tehnyt enää testejä, mutta täältä olen lukenut, että moni seurailee viivojen vahvistumista. Toki Hcg tasot ovat henkilökohtaisia, mutta mikä dpo olette saaneet kaksi yhtä punaista viivaa? Hailurahan tämä edelleen on, mutta ei varmaan tässä vaiheessa liian? Jotenkin ruvennut pelottamaan, että jos tää onkin kemiallinen, kun ei ole vielä tän tummempi. Ah ihana tää oma mieli välillä!
View attachment 137506
Kyllä minusta ainakin plussa onOkei, minä täällä taas piinailen Dpo 12 tai 13.
Rfsu 25 mIU. Lasketteko tämän plussaksi vai edelleen haamuksi? Jostain syystä outo tunne, että viivat ei vahvistu niinkuin pitäisi. Tein aamulla 5 aikaan muutaman testin, jotka oli pelottavan haaleita ja nyt 14 aikoihin nämä.
View attachment 137540