Plussa vai ei?

Okei, minä täällä taas piinailen 😬 Dpo 12 tai 13.

Rfsu 25 mIU. Lasketteko tämän plussaksi vai edelleen haamuksi? Jostain syystä outo tunne, että viivat ei vahvistu niinkuin pitäisi. 😅 Tein aamulla 5 aikaan muutaman testin, jotka oli pelottavan haaleita ja nyt 14 aikoihin tämän.
View attachment 137540
Plussahan se. Selvästi punaista väriä.
 
Esikoisen kohdalla en plussatestin jälkeen tehnyt enää testejä, mutta täältä olen lukenut, että moni seurailee viivojen vahvistumista. Toki Hcg tasot ovat henkilökohtaisia, mutta mikä dpo olette saaneet kaksi yhtä punaista viivaa? Hailurahan tämä edelleen on, mutta ei varmaan tässä vaiheessa liian? 😅 Jotenkin ruvennut pelottamaan, että jos tää onkin kemiallinen, kun ei ole vielä tän tummempi. Ah ihana tää oma mieli välillä!
Itsellä nousee hcg aina nopeasti ja jo viimeistään dpo 13-14 on ollut leffaviivat jokaisen kohdalla.
 
Itsellä nousee hcg aina nopeasti ja jo viimeistään dpo 13-14 on ollut leffaviivat jokaisen kohdalla.
Helpottaa odottelua, kun saa noin aikaisin! 😊 Mä sain esikoisen kohdalla selkeän plussan (mutta selvästi haaleamman kuin kontrolliviiva) oletetusti dpo 18. Digillä näytti silloin, että hedelmöityksestä on 3+ viikkoa. Olin testaillut aiemmin, mutta kaikki oli negoja. Silloin en tehnytkään muita testejä enää.

Mulla on siis epäsäännöllinen ja pitkä kierto, enkä varmaan ovuloi edes joka kierrossa. Luteaalikin on usein ilmeisesti 16 päivää, toki tästä ei nyt ole ihan selvää varmuutta.Tässä kierrossa tikutin oviksen, joten dpo on suunnilleen tiedossa.

Harmittaa jotenkin, että aloitin testaamaan näin ajoissa, koska jostain syystä mua epäilyttää noi viivojen vahvuudet. Tein siis aamulla n. 5 aikaan 2 x Onestepin herkkää ja yhden pregchekin testin. Toinen Onestep näytti haamujen haamua, toinen vähän vahvempaa. Pregchekiin puolestaan tuli haalea viiva vasta lähemmäs 5 minuuttia, kun testi pitää viimeistään lukea. 😅 Toki tajusin, etten oo aikaisemmin kellottanut ollenkaan noita testejä, joten vahvimmat viivat ovat voineet tulla kuivumisesta, kun kuva on otettu reippaasti testiajan jälkeen. Nyt kello 14 aikaan tein tosiaan rfsun herkän ja yllä olevan 25 mIU:n testit, herkässä tuli selvästi heti vahva viiva.

Voi tätä testihulluutta ja analysoinnin määrää. Toki tiedän, että eiköhän tämäkin asia ratkea muutamien päivien sisään, mutta silti ei pysty vaan olla ja odottaa 😂
 
Täällä testattu jo monta kertaa ja negaa näyttänyt vaan. Tänään on jo dpo 14 joten pitäs alkaa jo näkymään jotain 😔
IMG_20241006_193950.jpg
 
Takaisin
Top