Plussa vai ei?

Okei, minä täällä taas piinailen 😬 Dpo 12 tai 13.

Rfsu 25 mIU. Lasketteko tämän plussaksi vai edelleen haamuksi? Jostain syystä outo tunne, että viivat ei vahvistu niinkuin pitäisi. 😅 Tein aamulla 5 aikaan muutaman testin, jotka oli pelottavan haaleita ja nyt 14 aikoihin tämän.
View attachment 137540
Plussahan se. Selvästi punaista väriä.

Esikoisen kohdalla en plussatestin jälkeen tehnyt enää testejä, mutta täältä olen lukenut, että moni seurailee viivojen vahvistumista. Toki Hcg tasot ovat henkilökohtaisia, mutta mikä dpo olette saaneet kaksi yhtä punaista viivaa? Hailurahan tämä edelleen on, mutta ei varmaan tässä vaiheessa liian? 😅 Jotenkin ruvennut pelottamaan, että jos tää onkin kemiallinen, kun ei ole vielä tän tummempi. Ah ihana tää oma mieli välillä!
Itsellä nousee hcg aina nopeasti ja jo viimeistään dpo 13-14 on ollut leffaviivat jokaisen kohdalla.

Itsellä nousee hcg aina nopeasti ja jo viimeistään dpo 13-14 on ollut leffaviivat jokaisen kohdalla.
Helpottaa odottelua, kun saa noin aikaisin! 😊 Mä sain esikoisen kohdalla selkeän plussan (mutta selvästi haaleamman kuin kontrolliviiva) oletetusti dpo 18. Digillä näytti silloin, että hedelmöityksestä on 3+ viikkoa. Olin testaillut aiemmin, mutta kaikki oli negoja. Silloin en tehnytkään muita testejä enää.

Mulla on siis epäsäännöllinen ja pitkä kierto, enkä varmaan ovuloi edes joka kierrossa. Luteaalikin on usein ilmeisesti 16 päivää, toki tästä ei nyt ole ihan selvää varmuutta.Tässä kierrossa tikutin oviksen, joten dpo on suunnilleen tiedossa.

Harmittaa jotenkin, että aloitin testaamaan näin ajoissa, koska jostain syystä mua epäilyttää noi viivojen vahvuudet. Tein siis aamulla n. 5 aikaan 2 x Onestepin herkkää ja yhden pregchekin testin. Toinen Onestep näytti haamujen haamua, toinen vähän vahvempaa. Pregchekiin puolestaan tuli haalea viiva vasta lähemmäs 5 minuuttia, kun testi pitää viimeistään lukea. 😅 Toki tajusin, etten oo aikaisemmin kellottanut ollenkaan noita testejä, joten vahvimmat viivat ovat voineet tulla kuivumisesta, kun kuva on otettu reippaasti testiajan jälkeen. Nyt kello 14 aikaan tein tosiaan rfsun herkän ja yllä olevan 25 mIU:n testit, herkässä tuli selvästi heti vahva viiva.

Voi tätä testihulluutta ja analysoinnin määrää. Toki tiedän, että eiköhän tämäkin asia ratkea muutamien päivien sisään, mutta silti ei pysty vaan olla ja odottaa 😂

Täällä testattu jo monta kertaa ja negaa näyttänyt vaan. Tänään on jo dpo 14 joten pitäs alkaa jo näkymään jotain 😔
IMG_20241006_193950.jpg

0E5ED087-F5A5-429F-A85F-2BFCDD56DD46.jpeg
Pakko tulla päivittämään ja kysymään muilta testaajilta taas mielipiteitä. Eli mä testailun aluksi dpo 14 alkaen (inssin jälkeen) viikon ajan todella hitaasti vahvistuvaa mutta kuitenkin selkeää plussaa. Ei kuitenkaan minään päivänä ollut yhtä vahva kun kontrolli.
Sitten dpo 23 illalla kohtalaisen vahva plussa, mutta ei edelleenkään kontrollin kanssa identtinen.
Sitten dpo 31 sain iltapissasta tämän. Huomenna olis varhaisuä, mutta mua ahdistaa aivan sairaasti että jokin ei oo kunnossa, koska vasta tolloin 6+1-2 tuli toi leffaviiva.
Voiko olla normaalia että tummuu vaan näin hitaasti? Toki Dpo 23 ja 31 välissä en testannut, että en tiedä olisiko ollut tosi tumma jo ennen 31. Pregchek ei anna ihan noin tummaa kun rfsu. On tää aivan sairas stressi 🫣

En ole varmaan paras asiantuntija mutta musta noi on ihan tosi hyvännäköiset viivat! Muistelenkohan oikein että raskaustestit ei välttämättä tummu kaikilla ollenkaan kontrolliviivaa vahvemmaksi? Tsemppiä kovasti huomiseen ultraan, toivon sydämestäni että sieltä tulee teille hyviä uutisia!

View attachment 137613Pakko tulla päivittämään ja kysymään muilta testaajilta taas mielipiteitä. Eli mä testailun aluksi dpo 14 alkaen (inssin jälkeen) viikon ajan todella hitaasti vahvistuvaa mutta kuitenkin selkeää plussaa. Ei kuitenkaan minään päivänä ollut yhtä vahva kun kontrolli.
Sitten dpo 23 illalla kohtalaisen vahva plussa, mutta ei edelleenkään kontrollin kanssa identtinen.
Sitten dpo 31 sain iltapissasta tämän. Huomenna olis varhaisuä, mutta mua ahdistaa aivan sairaasti että jokin ei oo kunnossa, koska vasta tolloin 6+1-2 tuli toi leffaviiva.
Voiko olla normaalia että tummuu vaan näin hitaasti? Toki Dpo 23 ja 31 välissä en testannut, että en tiedä olisiko ollut tosi tumma jo ennen 31. Pregchek ei anna ihan noin tummaa kun rfsu. On tää aivan sairas stressi 🫣
Hyvältä näyttää viiva!! Kaikilla kehittyy toi hormoni eri tavalla ja se tuplaantuu joka toinen päivä jolloin on ees nähtävillä liuskoissa muutosta. 😊

Iik, iik, iik. Tein tänään viel testin ihan vaan varmistaakseni, et on tosiaan nega. Mut sit ylättäen olikin haaleista haamuin, minkä oon ikinä saanu. Vähän epäilytti, että näkeekö vaan sitä mitä haluaa nähdä. Kipitin sit heti apteekkiin ja kauppaan ostamaan kaikki erilaiset herkät testit. Aloitin digitaalisesta, koska olis niin ihana saada ne sanat siihen ruutuun näkyviin. Jouduin kuitenkin pitkän odotuksen jälkeen pettymään. "Ei raskaana". En kuitenkaan luovuttanut, vaan kokeilin sit kaks muuta herkkää testiä vielä. Piti ne puikot purkaa, kun ei sen pleksin läpi saa mitään selvää, mutta kyllä molempiin tuli haamulainen. Purin sit vielä sen diginkin. Siinäkin näkyy selkeesti viivanpaikka (mut en tiiä näkyykö siinä aina) ja siinä ainakin yksi sininen piste. 😅

Kahdesta noista ei ole kokemusta ainakaan lähivuosilta, mutta noihin kahteen muuhun en ole ikinä saanut väärää haamua (rfsu ja pregcheck). Et nyt vähän tekis mieli olla toiveikas. Mut se on jotenkin hassua, kun on eka tehny epäilyttävän tuloksen, niin ei sit oikein pysty uskomaan toista tulosta.

20241011_090539.jpg

Mut tässä olis tää mun setti. Digin viivanpaikkaa ei kyl kuvasta erota yhtään, apteekin testistä erottuu juuri ja juuri jtn. Pregcheckin viiva lähes katos kuivuessaan, livenä ehkä erottaa viel jtn. Toi rfsu on nyt oikeestaan kuivuessa vahvistunut, mutta en oo siihen kyl ikinä saanu mitään roskishaamujakaan ja oon niitä kyl tiiraillu epätoivoisena parhaimmillaan monta päivää, jos on olleet negoja 😅:No Evil Monkey:

Tulipa tehtyä myös tämmöinen pikku koe, et jos nyt oikeasti olen raskaana, niin kokeen lopputuloksena voidaan todeta, että RFSU:n herkkä testi on näistä paras raskaustesti. :Ok Hand Sign: Clearbluen digi ja apteekin ultra jäi sille selkeesti kakkoseksi. Ja pregcheck epäherkkä oli puolestaan niiden kanssa samassa tai jopa parempi.

Iik, iik, iik. Tein tänään viel testin ihan vaan varmistaakseni, et on tosiaan nega. Mut sit ylättäen olikin haaleista haamuin, minkä oon ikinä saanu. Vähän epäilytti, että näkeekö vaan sitä mitä haluaa nähdä. Kipitin sit heti apteekkiin ja kauppaan ostamaan kaikki erilaiset herkät testit. Aloitin digitaalisesta, koska olis niin ihana saada ne sanat siihen ruutuun näkyviin. Jouduin kuitenkin pitkän odotuksen jälkeen pettymään. "Ei raskaana". En kuitenkaan luovuttanut, vaan kokeilin sit kaks muuta herkkää testiä vielä. Piti ne puikot purkaa, kun ei sen pleksin läpi saa mitään selvää, mutta kyllä molempiin tuli haamulainen. Purin sit vielä sen diginkin. Siinäkin näkyy selkeesti viivanpaikka (mut en tiiä näkyykö siinä aina) ja siinä ainakin yksi sininen piste. 😅

Kahdesta noista ei ole kokemusta ainakaan lähivuosilta, mutta noihin kahteen muuhun en ole ikinä saanut väärää haamua (rfsu ja pregcheck). Et nyt vähän tekis mieli olla toiveikas. Mut se on jotenkin hassua, kun on eka tehny epäilyttävän tuloksen, niin ei sit oikein pysty uskomaan toista tulosta.

View attachment 137623

Mut tässä olis tää mun setti. Digin viivanpaikkaa ei kyl kuvasta erota yhtään, apteekin testistä erottuu juuri ja juuri jtn. Pregcheckin viiva lähes katos kuivuessaan, livenä ehkä erottaa viel jtn. Toi rfsu on nyt oikeestaan kuivuessa vahvistunut, mutta en oo siihen kyl ikinä saanu mitään roskishaamujakaan ja oon niitä kyl tiiraillu epätoivoisena parhaimmillaan monta päivää, jos on olleet negoja 😅:No Evil Monkey:

Tulipa tehtyä myös tämmöinen pikku koe, et jos nyt oikeasti olen raskaana, niin kokeen lopputuloksena voidaan todeta, että RFSU:n herkkä testi on näistä paras raskaustesti. :Ok Hand Sign: Clearbluen digi ja apteekin ultra jäi sille selkeesti kakkoseksi. Ja pregcheck epäherkkä oli puolestaan niiden kanssa samassa tai jopa parempi.
Rfsu on must tosi selkeä haamu ❤️ toivottavasti tummuu 🙏

Meillä löytyi syke 🫣 inssin mukaan viikkojen pitäs olla n. 6+6, mutta ultran mukaan mennään 6+1. Tää selittäisi alun haaleat viivat testissä, mutta missähän on seikkailu nää puuttuvat 5 vrk? Ei tää stressiä kyklä lievittävät, vaikka tosi onnellisia ollaan sykkeestä ❤️ Ei varmaan muuten oo ihan oikea ketju myöskään pohtia tätä asiaa, mutta tällä aloittelija statuksella uskallan 🤣 ja ne hailakat plussat liittyy vahvasti ❤️

Meillä löytyi syke 🫣 inssin mukaan viikkojen pitäs olla n. 6+6, mutta ultran mukaan mennään 6+1. Tää selittäisi alun haaleat viivat testissä, mutta missähän on seikkailu nää puuttuvat 5 vrk? Ei tää stressiä kyklä lievittävät, vaikka tosi onnellisia ollaan sykkeestä ❤️ Ei varmaan muuten oo ihan oikea ketju myöskään pohtia tätä asiaa, mutta tällä aloittelija statuksella uskallan 🤣 ja ne hailakat plussat liittyy vahvasti ❤️
Mites noi inssissä menee, kuinka tarkka se hedelmöittymisajankohta on? Voiko siinä tulla heittoa, jos on irtoaminen onkin tapahtunut vähän myöhemmin? Ja noi alkuraskauden ultrat on myös tosi epätarkkoja, siel voi olla häntä viel piilossa ja onkin isompi. Esikoisesta itellä kävi niin, et seuraavassa ultrassa oli sit taas isompi ku piti.

Mites noi inssissä menee, kuinka tarkka se hedelmöittymisajankohta on? Voiko siinä tulla heittoa, jos on irtoaminen onkin tapahtunut vähän myöhemmin? Ja noi alkuraskauden ultrat on myös tosi epätarkkoja, siel voi olla häntä viel piilossa ja onkin isompi. Esikoisesta itellä kävi niin, et seuraavassa ultrassa oli sit taas isompi ku piti.
Mulla oli varhaisultrassa kolme vai neljä päivää pienempi. Nyt nt-ultrassa KUUSI päivää isompi 😂

View attachment 137623

Mun mielestä tossa RFSU:ssa näkyy ihan selvä viiva!🌈 muista en löydä mitään, mut sehän riittää et yhdessä on 🙏 mikä dpo sulla on ollut kun teit testit?

Mun mielestä tossa RFSU:ssa näkyy ihan selvä viiva!🌈 muista en löydä mitään, mut sehän riittää et yhdessä on 🙏 mikä dpo sulla on ollut kun teit testit?
Dpo10 tai 11. Yleensä oon saanu aina dpo9 plussan, niin siinä mielessä veikkaisin ehkä ennemmin sit dpo10. 🤔

Uutena ihmettelijänä tulin epäuskoissani kyselemään voiko olla näin räikeää viivan paikkaa. Mulla ei mitään ihmeellisimpiä oireita ole edes ollut. Itse asiassa tässä kierrossa olin aivan absoluuttisen varma että en ole raskaana. Letrot käytössä. Nyt pitäisi olla dpo 12, kp 28/29
IMG_2940.jpeg

Uutena ihmettelijänä tulin epäuskoissani kyselemään voiko olla näin räikeää viivan paikkaa. Mulla ei mitään ihmeellisimpiä oireita ole edes ollut. Itse asiassa tässä kierrossa olin aivan absoluuttisen varma että en ole raskaana. Letrot käytössä. Nyt pitäisi olla dpo 12, kp 28/29View attachment 137653
Ei ole viivan paikka, vaan selkeä positiivinen testi. Onnea. 😊

Uutena ihmettelijänä tulin epäuskoissani kyselemään voiko olla näin räikeää viivan paikkaa. Mulla ei mitään ihmeellisimpiä oireita ole edes ollut. Itse asiassa tässä kierrossa olin aivan absoluuttisen varma että en ole raskaana. Letrot käytössä. Nyt pitäisi olla dpo 12, kp 28/29View attachment 137653
Ihan selvä positiivinen😍 toivotaan tiukkoja tarrasukkia🥰

Apua että voi olla epätodellinen olo:smiling face with heart-eyes: osa aivoista miettii vieläkin, että varmaan viallinen testi, turha nostaa toivoja korkealle. Kun ei tosiaan minkään valtakunnan oireita ole ollut. Nyt pitää yrittää ottaa rauhallisesti ja testata huomenna uudestaan, kun menkatkin pitäisi kalenterin mukaan alkaa.

Takaisin