Iik, iik, iik. Tein tänään viel testin ihan vaan varmistaakseni, et on tosiaan nega. Mut sit ylättäen olikin haaleista haamuin, minkä oon ikinä saanu. Vähän epäilytti, että näkeekö vaan sitä mitä haluaa nähdä. Kipitin sit heti apteekkiin ja kauppaan ostamaan kaikki erilaiset herkät testit. Aloitin digitaalisesta, koska olis niin ihana saada ne sanat siihen ruutuun näkyviin. Jouduin kuitenkin pitkän odotuksen jälkeen pettymään. "Ei raskaana". En kuitenkaan luovuttanut, vaan kokeilin sit kaks muuta herkkää testiä vielä. Piti ne puikot purkaa, kun ei sen pleksin läpi saa mitään selvää, mutta kyllä molempiin tuli haamulainen. Purin sit vielä sen diginkin. Siinäkin näkyy selkeesti viivanpaikka (mut en tiiä näkyykö siinä aina) ja siinä ainakin yksi sininen piste.
Kahdesta noista ei ole kokemusta ainakaan lähivuosilta, mutta noihin kahteen muuhun en ole ikinä saanut väärää haamua (rfsu ja pregcheck). Et nyt vähän tekis mieli olla toiveikas. Mut se on jotenkin hassua, kun on eka tehny epäilyttävän tuloksen, niin ei sit oikein pysty uskomaan toista tulosta.
View attachment 137623
Mut tässä olis tää mun setti. Digin viivanpaikkaa ei kyl kuvasta erota yhtään, apteekin testistä erottuu juuri ja juuri jtn. Pregcheckin viiva lähes katos kuivuessaan, livenä ehkä erottaa viel jtn. Toi rfsu on nyt oikeestaan kuivuessa vahvistunut, mutta en oo siihen kyl ikinä saanu mitään roskishaamujakaan ja oon niitä kyl tiiraillu epätoivoisena parhaimmillaan monta päivää, jos on olleet negoja
Tulipa tehtyä myös tämmöinen pikku koe, et jos nyt oikeasti olen raskaana, niin kokeen lopputuloksena voidaan todeta, että RFSU:n herkkä testi on näistä paras raskaustesti.
Clearbluen digi ja apteekin ultra jäi sille selkeesti kakkoseksi. Ja pregcheck epäherkkä oli puolestaan niiden kanssa samassa tai jopa parempi.