Plussa vai ei?

Tuun nyt kans tänne ihan stresseissä huutelemaan 😄

Tänään 4+0 Pregcheck (kuvassa tosin jo tunti testin tekemisen jälkeen, se vähän näköjään vaaleni testausajasta)
Kuuluisko näillä viikoilla olla jo tummempi viiva?
Tämä siis ivf tuoresiirrosta alkanut, sunnuntaina virallinen testipäivä.

IMG_3864.jpeg

Tuun nyt kans tänne ihan stresseissä huutelemaan 😄

Tänään 4+0 Pregcheck (kuvassa tosin jo tunti testin tekemisen jälkeen, se vähän näköjään vaaleni testausajasta)
Kuuluisko näillä viikoilla olla jo tummempi viiva?
Tämä siis ivf tuoresiirrosta alkanut, sunnuntaina virallinen testipäivä.

View attachment 137203
Hyvä selkeä plussa! Ei minusta ainakaan liian haalea 4+0 viikoille. Onnea! :Smiling Face With Smiling Eyes:

Olisi pitänyt odottaa testailua huomiseen, mutta en malttanut.. voiskohan tää olla oikea plussa vai vieläkin lääkkeellinen? Näyttääkö alhaalla oleva testi yhtään vahvemmalta? Toinen testi toki kuivunut, mutta omaan silmään aika tasavahvoja, niin en uskalla vielä lisää toivoa. (Ovitrelle pistos voi antaa ohjeiden mukaan 10 päivää väärää plussaa, mulla näyttänyt joskus hailakasti myös 11 päivän jälkeen ennen, pidemmälle en oo testannut)
1000059741.jpg

Olisi pitänyt odottaa testailua huomiseen, mutta en malttanut.. voiskohan tää olla oikea plussa vai vieläkin lääkkeellinen? Näyttääkö alhaalla oleva testi yhtään vahvemmalta? Toinen testi toki kuivunut, mutta omaan silmään aika tasavahvoja, niin en uskalla vielä lisää toivoa. (Ovitrelle pistos voi antaa ohjeiden mukaan 10 päivää väärää plussaa, mulla näyttänyt joskus hailakasti myös 11 päivän jälkeen ennen, pidemmälle en oo testannut)
View attachment 137224
Mulla oli samanlainen oikeassa plussassa +12 pv Ovitrellesta! Negakierroissa ihan nega kyllä jo tuossa kohtaa. Uskon että on oikea plussa! 😍❤️

Mulla oli samanlainen oikeassa plussassa +12 pv Ovitrellesta! Negakierroissa ihan nega kyllä jo tuossa kohtaa. Uskon että on oikea plussa! 😍❤️
Toivotaan 🥰🤞 olisikin niin outoa ja ihanaa, jos nyt oikeasti onnistaisi 🤞🥰 kuivuneena mun mielestä tän päivän testi on vahvempi, mutta aika vähän vaan.. onneksi löysin pari testiä lisää kaapista, niin voi nyt seurailla viivan kehittymistä hetken 😅 luulisi, että huominen testi olisi suht "selvästi" joko vaaleampi tai tummempi kuin ensimmäinen testi 🥰🤞

Tulen nyt tänne päivittelemään, omaan silmään viiva vahvistui, vaikka vain hitusen.. suurin ero on tuoreiden testien kuvissa, siinä viiva näkyy ilman tihrustelua kauempaakin tässä uudessa testissä, mutta vanhemmissa ei niin vahvasti. Jatkan kyllä testailua vielä, että saan "varmemmin plussan", mutta uskon nyt, että raskaana ollaan, ennen kuin toisin todistetaan 🥹

Liitteet

• PXL_20240929_041028525~2.jpg
    PXL_20240929_041028525~2.jpg
    218 KB · Katsottu: 120
Tulen nyt tänne päivittelemään, omaan silmään viiva vahvistui, vaikka vain hitusen.. suurin ero on tuoreiden testien kuvissa, siinä viiva näkyy ilman tihrustelua kauempaakin tässä uudessa testissä, mutta vanhemmissa ei niin vahvasti. Jatkan kyllä testailua vielä, että saan "varmemmin plussan", mutta uskon nyt, että raskaana ollaan, ennen kuin toisin todistetaan 🥹
On kyl selkeesti vahvempi 😍

Apua himotestaajat!

Olen käynyt täällä lueskelemassa, mutta nyt kirjoitan ekaa kertaa.

Testi näyttää plussaa, mutta on varsin vaalea 😳 Nyt pitäisi olla suunnilleen viikot 4+3 jo 🙈 Uskaltaako tässä iloita?

Kyseessä RFSUn testi, käsittääkseni se herkkä.

Kiitos avusta jo etukäteen! 🥹

Liitteet

• 1000044447.jpg
    1000044447.jpg
    4 MB · Katsottu: 191
Apua himotestaajat!

Testi näyttää plussaa, mutta on varsin vaalea 😳 Nyt pitäisi olla suunnilleen viikot 4+3 jo 🙈 Uskaltaako tässä iloita?

Mun mielestä hyvä plussa noille viikoille, mutta en itse kyllä ole käyttänyt noita testejä. Itse en olisi huolissaan ❤️

On munkin silmään vahvistunut! 😍

Apua himotestaajat!

Mun mielestä näyttää oikein hyvältä👍🏼

Heippa kaikki. Mä oon uusi täällä, lukenut nyt viikonlopun aikana n. 500 sivua näitä keskusteluja 😅 oma mieli sanoo, että tähän plussan voisi jo luottaa, mutta mutta… kuva otettu eilen, dpo21. Testejä oon tehnyt alkaen dpo 15 (inssin jälkeen) ja on kyllä tummentunut, en vaan tiedä onko tarpeeksi.
IMG_1072.jpeg

Heippa kaikki. Mä oon uusi täällä, lukenut nyt viikonlopun aikana n. 500 sivua näitä keskusteluja 😅 oma mieli sanoo, että tähän plussan voisi jo luottaa, mutta mutta… kuva otettu eilen, dpo21. Testejä oon tehnyt alkaen dpo 15 (inssin jälkeen) ja on kyllä tummentunut, en vaan tiedä onko tarpeeksi.
Kyllä minusta on hyvät viivat ja hyvä että on tummunut. Sitä kuinka paljon/nopeesti tummuu ei kannata kytätä, koska se vaihtelee niin henkilöstä toiseen. Joidenkin viivat on aina vähän haaleita, eikä tosta enää tummu ja silti ihan normaali raskaus. Varhaisultraan kannattaa mennä, jos tästä eteenpäin haluaa asiaa varmistella. :smiling-eyes: Onnea! :smiling face with heart-eyes:

Mustikkatäplä, kiitos rohkaisusta. Oon joo kans täältä etenkin lukenut et kaikilla ei tummu, ja viime viikonloppuna oli mulla viel ihan todella haamut. Toivotaan et hcg nousee ja 2 vkon päästä varhaisuässä näkyisi eloa.
Meillä takana toukokuussa yksi kemiallinen (sekin inssin jälkeen) ja se varmasti vaikuttaa omaan mieleen vielä aika paljon. Silloin tosin oli 1 päivänä hailakka haamu joka katosi pois seuraavana päivänä.

Onko muuten kellään oikeesti tietoa siitä, miksi kaikki eivät plussaa ns leffaviivoja koskaan? Itellä luget alkuraskauden tukena, ja oon jopa yrittänyt googlailla vaikuttaisiko ne testeihin, mut en oo löytänyt mitään siihen viittaavaa.
Mehiläisessä ollaan hoidoissa ja siellä ne sanoi et viiva on viiva, mutta jotenkin toi haaleus kummittelee koko ajan. Nyt oon jo siinä pisteessä et en oikeestaan edes uskalla testailla kun pelkään et viivat katoaa.

Takaisin