Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyllähän siellä joku haamuilee!Tässä mun perjantai aamun testi Tuolloin kp64. Joku haalea viivaa siinä näkyy vai näkyykö? Vielä en ole uutta testiä tehnyt, ehkä huomenna
Mun mielestä selkeä haamu luulisi, että jos huomenna testaat niin olisi jo ihan selkeäTässä mun perjantai aamun testi Tuolloin kp64. Joku haalea viivaa siinä näkyy vai näkyykö? Vielä en ole uutta testiä tehnyt, ehkä huomenna
Ja tässä tämän aamuinen testi Kp69, ei vieläkään menkkoja. En ymmärräTässä mun perjantai aamun testi Tuolloin kp64. Joku haalea viivaa siinä näkyy vai näkyykö? Vielä en ole uutta testiä tehnyt, ehkä huomenna
Ihan oikealta kuulostaa. En usko että on ihan päivän tarkkaa. Mulla esimerkiksi näytti kaksosraskaudessa 4+0 1-2, muuttui 2-3 tulokseksi 4+3 ja 3+ tulos tuli vasta 5+3.Pakko tulla tänne kriiseilemään, kun mies ei yhtään ymmärrä mun jännitystiloja Sunnuntaina sain tosiaan sen aiemman vaalean plussan, tänään tein sen viikkonäyttötestin. Raskaana (JEEEEE!!!), mutta viikot 1-2, kun mun laskujen mukaan pitäis olla jo selkeästi 2-3 viikkoa.. Olettaisin, että nyt oltais jo 4+5 Tää on oikeesti piinaavaa! Taidan vaan hakea läjän testejä ja seurata tummuvatko ne Vai onko teillä noista viikkotesteistä kokemusta, onks tyypillistä että antaisivat vähemmän viikkoja?
Ja ensimmäisen positiivisen viivatestin olen tehnyt jo 3+3 kaiken tuon välin 3+3-3+6 digi oli negatiivinen.Ihan oikealta kuulostaa. En usko että on ihan päivän tarkkaa. Mulla esimerkiksi näytti kaksosraskaudessa 4+0 1-2, muuttui 2-3 tulokseksi 4+3 ja 3+ tulos tuli vasta 5+3.
Mä en kyllä tällä PC:n testillä oo saanu viivoja kuviin saakka. Huomenna näkyy vahvistuuko! Koskaan en oo ite saanu vielä dpo8 mitään näkyviin, dpo9 illasta aina hailuroista hailuroin ilmestynyt.View attachment 137345
Onkohan pelkkä viivanpaikka! Tänään tehty koska aikaa oli liikaa Dpo7 tai8
Ei hemmetti kun tää odottaminen on tuskallista Ei pitäis tehdä näin ajoissa niin säästyis paljoltaMä en kyllä tällä PC:n testillä oo saanu viivoja kuviin saakka. Huomenna näkyy vahvistuuko! Koskaan en oo ite saanu vielä dpo8 mitään näkyviin, dpo9 illasta aina hailuroista hailuroin ilmestynyt.
Kyllä mun silmään aivan pieni haamun alku näkyy. Toivotaan että vahvistuuView attachment 137345
Onkohan pelkkä viivanpaikka! Tänään tehty koska aikaa oli liikaa Dpo7 tai8
Näyttää omaa silmää kyllä vahvistuneenDpo 8,9,10 ja tän aamun pc ihan joku haamujen esiaste hyvällä mielikuvituksella. Taitaa olla taas tässä koko homma