Plussa vai ei?

Tässä mun perjantai aamun testi 🫣 Tuolloin kp64. Joku haalea viivaa siinä näkyy vai näkyykö? Vielä en ole uutta testiä tehnyt, ehkä huomenna 🙈

Liitteet

• 20240927_135752.jpg
    20240927_135752.jpg
    1,010.3 KB · Katsottu: 162
Tässä mun perjantai aamun testi 🫣 Tuolloin kp64. Joku haalea viivaa siinä näkyy vai näkyykö? Vielä en ole uutta testiä tehnyt, ehkä huomenna 🙈
Mun mielestä selkeä haamu 😍 luulisi, että jos huomenna testaat niin olisi jo ihan selkeä 😍

Pakko tulla tänne kriiseilemään, kun mies ei yhtään ymmärrä mun jännitystiloja 🙈 Sunnuntaina sain tosiaan sen aiemman vaalean plussan, tänään tein sen viikkonäyttötestin. Raskaana (JEEEEE!!!), mutta viikot 1-2, kun mun laskujen mukaan pitäis olla jo selkeästi 2-3 viikkoa.. Olettaisin, että nyt oltais jo 4+5 😳 Tää on oikeesti piinaavaa! Taidan vaan hakea läjän testejä ja seurata tummuvatko ne 🙈 Vai onko teillä noista viikkotesteistä kokemusta, onks tyypillistä että antaisivat vähemmän viikkoja?

Ja tässä tämän aamuinen testi 😔 Kp69, ei vieläkään menkkoja. En ymmärrä 😞

Liitteet

• 20241001_091440.jpg
    20241001_091440.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 119
Pakko tulla tänne kriiseilemään, kun mies ei yhtään ymmärrä mun jännitystiloja 🙈 Sunnuntaina sain tosiaan sen aiemman vaalean plussan, tänään tein sen viikkonäyttötestin. Raskaana (JEEEEE!!!), mutta viikot 1-2, kun mun laskujen mukaan pitäis olla jo selkeästi 2-3 viikkoa.. Olettaisin, että nyt oltais jo 4+5 😳 Tää on oikeesti piinaavaa! Taidan vaan hakea läjän testejä ja seurata tummuvatko ne 🙈 Vai onko teillä noista viikkotesteistä kokemusta, onks tyypillistä että antaisivat vähemmän viikkoja?
Ihan oikealta kuulostaa. En usko että on ihan päivän tarkkaa. Mulla esimerkiksi näytti kaksosraskaudessa 4+0 1-2, muuttui 2-3 tulokseksi 4+3 ja 3+ tulos tuli vasta 5+3. 😊

Ihan oikealta kuulostaa. En usko että on ihan päivän tarkkaa. Mulla esimerkiksi näytti kaksosraskaudessa 4+0 1-2, muuttui 2-3 tulokseksi 4+3 ja 3+ tulos tuli vasta 5+3. 😊
Ja ensimmäisen positiivisen viivatestin olen tehnyt jo 3+3 😅 kaiken tuon välin 3+3-3+6 digi oli negatiivinen.

Mä en kyllä tällä PC:n testillä oo saanu viivoja kuviin saakka. Huomenna näkyy vahvistuuko! Koskaan en oo ite saanu vielä dpo8 mitään näkyviin, dpo9 illasta aina hailuroista hailuroin ilmestynyt.
Ei hemmetti kun tää odottaminen on tuskallista😅 Ei pitäis tehdä näin ajoissa niin säästyis paljolta😁

Mä sain pc:llä vasta dpo10 ihan hailuran näkyviin, dpo9 vielä niin nega kun voi vain olla :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Tsemppiä odotteluun!

Tietää että turhaa taas testata näin ajoissa kun ollu niitä kemiallisia usein. Mut minkäs teet ku on malttamaton 🤭
dpo 7 tai 8 eli eipä mitään näy

Liitteet

• IMG_20241003_111516.jpg
    IMG_20241003_111516.jpg
    1 MB · Katsottu: 89
Tänään tehty uusi ja samanlainen. Näyttää aluksi vahvemmalta mutta haalenee kuivuessa. Taitaa siis olla vaan viivanpaikka😓
Mutta nyt on tosiaan vasta dpo8tai9, joten ei mitään vielä tarvi näkyäkkään, vaikka on tässä nyt vähän sellainen olo ettei tässä kierrossa onnistuttu😭

Viime kierto mulla venähti 25-26 päivästä 30 päivään kun otin ennen ovista buranan ja ovis siirtyi. Mutta nyt ei ole vieläkään ovisplussaa tullut, yleensä tulee aina joko kp 12 tai 13, eli jostain syystä mun kierto venyy taas 🤔 nyt kp 14. Kun testi näyttää plussaa, niin ovuloin saman päivän iltana tai yöllä, tiedän sen siitä että tissit tulee niin pirun kipeeksi seuraavana aamuna, reagoi tosi vahvasti keltarauhashormoniin ja kestää seuraavat 2 viikkoa. 😵‍💫 Kaikki ovisoireet kyllä olisi mut testit senkun haalenee, muutama testi enää jäljellä ja sit lakkaan tikuttamasta. Ens viikolla käsileikkaus, toivottavasti ehtis plussa tulla ennen sitä😵‍💫

Liitteet

• IMG_9266.jpeg
    IMG_9266.jpeg
    314.5 KB · Katsottu: 66
Takaisin