Plussa vai ei?

Näenkö harhoja vai onko oikeasti haamu? Luonnos tuntuu olevan parempi ku mitä kuvaan sai😂🤔😬
 

Liitteet

  • IMG_6288.jpeg
    IMG_6288.jpeg
    2 MB · Katsottu: 127
  • IMG_6291.jpeg
    IMG_6291.jpeg
    2.1 MB · Katsottu: 128
Tässä tälle aamua hetken mielijohteesta tehty ovulaatiotesti.
Oon joskus lueskellut että ovistestin pitäisi näyttää myös raskaus? Onko kenelläkään kokemusta?

En uskaltaisi näillä kiertopäivillä vielä raskaustestiä tehdä. Aiemmissa kahdessa kierrossa olen myös ovulaatiotestillä testannut ennen menkkojen alkua eikä tullut viivaa. Myöskään ovulaatiossa ei tämä testi näytä minulle yhtä punaista viivaa ovulaation merkiksi.

Ylempi liuska tänä aamuna tehty ja alempi on tämän kierron positiivinen ovulaatiotesti, se tosin on kuivunut.

Kp24/29. Lh huippua näytti kp14.
 

Liitteet

  • IMG_20241013_142658.jpg
    IMG_20241013_142658.jpg
    788.5 KB · Katsottu: 90
Livenä olevinaan jotain, mut ei varmaan oikeesti oo 😅 ja tiedän, kuuluisista kuuluisin väärien haamujen ja viivanpaikkojen antaja. Pitkästä aikaa vaan ovis antoi jotain merkkejä mahdollisesta olemassaolostaan ja nyt ei vuotoa näy tai kuulu 🙈 dpo ei tietoa, kp 32

1000026490.jpg
 
Eilisen rfsu herkän ehkä jonkun jatkoksi tämän päivän pc ehkä joku 😅 kaikki vastaavat on kyllä aina päättynyt vuotoon, joten toiveet ei oo korkeella että tää päättyis nytkään muuhun 😕

1000026540.jpg
 
Meillä löytyi syke 🫣 inssin mukaan viikkojen pitäs olla n. 6+6, mutta ultran mukaan mennään 6+1. Tää selittäisi alun haaleat viivat testissä, mutta missähän on seikkailu nää puuttuvat 5 vrk? Ei tää stressiä kyklä lievittävät, vaikka tosi onnellisia ollaan sykkeestä ❤️ Ei varmaan muuten oo ihan oikea ketju myöskään pohtia tätä asiaa, mutta tällä aloittelija statuksella uskallan 🤣 ja ne hailakat plussat liittyy vahvasti ❤️
Meillä oli spontaani raskaus, mutta ultraan mentiin mielestämme 6+5 ja siellä alkio vastasikin viikkoja 6+0. Mietittiin miten se on mitenkään mahdollista, eikä olla ihan varmoja vieläkään, mutta alkio on nyt terve taaperoikäinen. Tietysti tuon kokoluokan mittauksissa pienikin virhe muuttaa tulosta, ja tulos on varmaan vähän mittaajakohtainenkin juttu, ns. "käsiala-asia". Samoin kuin kokoarvio myöhemmillä viikoilla on myös nimenomaan arvio. Enkä sitäpaitsi mitenkään usko että nuo alkion kasvuvaiheet täysin eksakteja ovat, vaan vertautuvat johonkin normiksi luokiteltuun otokseen. Yleinen sääntö terveydenhuollon raja-arvoissa on, että ne normiarvot ilmentävät sitä haarukkaa, joka 95%:lla määritystä tehtäessä tutkituista ilmenee. Ekan kolmanneksen jälkeen ei sikiön koosta voi enää edes viikkoja määrittää. Se, mitä halusin tällä pitkällä sepustuksella sanoa on, että älä stressaa liikaa. Ilmeisesti kaikki on nyt niin hyvin kuin voi olla, sykekin löytyi jo (ei itsestään selvää vielä noilla viikoilla) ❤
 
Vielä löytyi yksi ovulaatiotesti kaapista. Tänään kp28/29. Voikohan tämä merkitä raskautta? Mä oon uskaltanut raskaustestin tehdä yleensä vasta sitten kun asiasta on jo melkein täysi varmuus että raskaana ollaan. Nämä ovistestit oli helpompi kuluttaa pois kun näistä ei täysin varma voi olla eli ei voi myöskään täysin pettyä mutta ei myöskään olla varma raskaudesta.
 

Liitteet

  • IMG_20241017_151549_HDR.jpg
    IMG_20241017_151549_HDR.jpg
    306 KB · Katsottu: 45
Vielä löytyi yksi ovulaatiotesti kaapista. Tänään kp28/29. Voikohan tämä merkitä raskautta? Mä oon uskaltanut raskaustestin tehdä yleensä vasta sitten kun asiasta on jo melkein täysi varmuus että raskaana ollaan. Nämä ovistestit oli helpompi kuluttaa pois kun näistä ei täysin varma voi olla eli ei voi myöskään täysin pettyä mutta ei myöskään olla varma raskaudesta.
Kiinnostava nähdä miten käy, tule sit kertomaan. Oon kyl kuullu, et joillakin ovistestit on kans reagoinu raskauteen, mut tosiaan ei voi tietää, miten on nyt. 🤔
 
Onko kokemuksia easy@home-testistä? Oon testaillut näillä pari kiertoa ja on näyttänyt aiemmin viivanpaikkaa kun ollut nega. Nyt näkyi selvemmin viiva ja mielestäni punertava. Ei tarvinnut myöskään käännellä ja väännellä testiä, että näkyisi. 😅 Nyt on dpo 11, myös 10 mahdollinen. Eka kuva testiajalla, toka kuivana.
 

Liitteet

  • 20241017_080112.jpg
    20241017_080112.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 58
  • 20241017_130439.jpg
    20241017_130439.jpg
    777.7 KB · Katsottu: 58
Takaisin
Top