Plussa vai ei?

Onkohan jollakin teistä kokemusta munanjohdinten aukiolotutkimuksesta? Olen menossa siihen tällä viikolla. Onko joku tullut sen jälkeen heti raskaaksi vai onko tutkimuksen hyvä vaikutus legendaa? :Slightly Smiling Face:

Osalle toimii, osalle ei. :Upside Down Face: aika monelle esim tuolla lapsettomien puolella on tehty tämä ennen hoitoja ja ei ole tullut sen ansiosta raskaaksi - itseni mukaan lukien, mutta joillekin onnekaille tämä on auttanut. Tsemppiä toimenpiteeseen!
 
Säännöllisen epäsäännöllisesti täällä testien kanssa 😅
Livenä on olevinaan joku haamujen esiäiti, mut liekö vaan viivanpaikka taas 🤔 saisko kiitos ne laadukkaat testit takas, mitä pc oli vielä -17, ei tullu viivanpaikkoja 🙄
1000024877.jpg
 
View attachment 136001
Sieltä ne monen päivän hailurat viimein saatu digitestiin! 🥰
Pitää tänne päivitellä että nämä haamuilevat hailurat selvisi toissapäivänä kaksosiksi! Digitesti antoi 3+ kuitenkin vasta 5+3. Ei nuo kaksi siis ainakaan minulla suuremmin testien vahvuuksiin vaikuttanut. Toki alkoi haamuilemaan aika aikaisin että sen verran.
 
Ilmankosteudesta sun muusta tuli mieleen tämmönenkin..
Jostain muistan lukeneeni et joku oli myös oottanu et oma pissa ois huoneenlämpöistä, siks että testiohjeessa oli lukenu (rfsu, en tiiä lukeeko vieläkin) että testaa huoneenlämpöisenä. Epäselvää toki pitikö testien vai pissan olla huoneenlämpöistä mut hän oli sit tunnollinen :happy:
Tiiä sitten mitä vaikutusta silläkin :grin
Mä testasin digitaalisella niin, et dippasin 1h huoneenlämmössä olevaan pissaan - negaa näytti ja sit hetken päästä tuoreeseen toisella digitaalisella ja se näytti sitten raskaana, eli esim siitä voi päätellä ettei kannata antaa sen pissan odottaa virheellisen tuloksen takia.
 
Tosi hämmentävää, kun ei testin pitäisi vielä olla positiivinen kun mulla on niin pitkä kierto🤔
Mikä sai testaamaan? Kyllähän toi positiivinen on, toki kantsii huomenna testata ettei ollu joku virheellinen testi jos kerta ei vielä posi pitäis olla mahdollinen.
 
Mikä sai testaamaan? Kyllähän toi positiivinen on, toki kantsii huomenna testata ettei ollu joku virheellinen testi jos kerta ei vielä posi pitäis olla mahdollinen.
Malttamattomuus😄 ja sellainen epämääräinen etova olo. No siis periaatteessa varmaan vois olla jo positiivinen, jos km on sekoittanut kiertoa, mutta yleensä mulla on kierrot olleet synnytyksen jälkeen 30-40 päivää🤔 täytyy kyllä tehdä huomenna uusi.
 
miten kävi? 🥺🧡

mun oma testi paljastu viivanpaikaksi, ja oireilut olikin oviksesta johtuvaa! oli tosin mahtava fiilis 3kk tikuttelun jälkeen vihdoin saada ovulaatio kiinni. nyt sit piinaillaan ja talletellaan 😮‍💨
Negaa oli. Olikin tuon jälkeen vasta ovulaatio (2 viikkoa myöhässä) ja nyt kp1 alkoi😬
 
Moikka! Elokuun alussa tänne laittelin kuvia testeistä edellisessä kierrossa, mutta sillon ei tärppi käynyt, joten taas hyppään kelkkaan mukaan 🤭 tänään vasta dpo 8 ja hätäsenä menin testaamaan apteekin ultralla 😂 laitan tähän kuvan. Negahan se vielä on tai jonkun viivanpaikan olevinaan siinä nään. Onko teille muille tullu viivanpaikkoja kyseiseen testiin?

IMG_1558.jpeg
 
Moikka! Elokuun alussa tänne laittelin kuvia testeistä edellisessä kierrossa, mutta sillon ei tärppi käynyt, joten taas hyppään kelkkaan mukaan 🤭 tänään vasta dpo 8 ja hätäsenä menin testaamaan apteekin ultralla 😂 laitan tähän kuvan. Negahan se vielä on tai jonkun viivanpaikan olevinaan siinä nään. Onko teille muille tullu viivanpaikkoja kyseiseen testiin?

View attachment 136618
Mä en kyllä taida nähdä tässä mitään. Mulla mutu-tuntuma, että puikkotesteissä näkyy herkemmin viivanpaikat. Mutta en oo tuota testiä aiemmin kokeillut. Mut toisaalta kuvissa tuntuu näkyvän haamut huonommin.
 
Raskaustesti numero 1100 tässä kierrossa: Nyt dpo 9 ilta, testiajan lopulla alkoi näkyä jotain, mut onkohan viivanpaikka? Aamulla sama testi antoi n. 20 min testiajan jälkeen selvän viivanpaikan, joka oli hävinnyt testin kuivuttua. Tää viivanpaikka näyttäis pysyvän tässä nyt toistaiseksi pidempään. 😅 varmaan jo kuvittelen, niin paljon näitä tikkuja tuijotellut, että tässä kontrolliviivoja varmaan vaan alkanut näkymään silmissä kahtena 😆 näkeekö kukaan muu tässä mitään?
Ylempi testiajalla ja alempi siitä pari tunti myöhemmin.
IMG_1735.jpegIMG_1737.jpeg
 
Takaisin
Top