Plussa vai ei?

Aijaa jännä! Näitä RFSUita aina haukutaan mutta itsekin oon ostanut niitä, kun ovat niin edullisia ja tyrkyllä joka päivittäistavarakaupassa. Oon vaan itsekseni miettinyt, et onko näistä mihinkään, mut onpa kiva kuulla, että tosi positiivisiakin kokemuksia on! 😄
Juu näin mieki olin lukenu ja yhtä ihmeissä olin!
 
Juu kyllä täällä tais tärpätä ihan totisesti 🤭 apua, oon ihan hämmentynyt

IMG_1651.jpeg
 
Moikka! Oon tässä vauvakuumeissani lukenut tän ketjun alusta asti, ja päätin hypätä nyt sekaan testihulluna. 😁 Oon muutaman kierron tikuttanut ovistesteillä läpi, ja mulla ei koskaan kuukautisten lähestyessä tummu ovistestit. Mulla on tosi voimakkaat ovisoireet monta päivää, lyhyehkö säännöllinen kierto, ja ovuloin aina jo kp 9-13, eikä ovisplussa ole tuon räikeämpi kuin kuvan ylempi (jo kuivunut) testi. Tässä kierrossa kävi nyt niin, että kp 10 unohdin testata, ja kp 11 aamulla oli plussa, joka lähti siitä sitten haalistumaan. Testit ollut sen jälkeen ihan tyhjiä, kunnes tänään puolen tunnin pidätyksellä rävähti ovistesti noin tummaksi. Olen aivan varma että ovis on ollut viime la-ma välillä. Nyt kp 16. Te joilla ovistesti ON näyttänyt raskauden ennen raskaustestiä, kuinka monta päivää meni ennenkuin r-testi reagoi? 😅 Kuulostaa ihan hullulta, että olisi voinut näin nopeasti kiinnittyä, mutta toiveikas kun yritän olla 😅🤭
 

Liitteet

  • IMG_8915.jpeg
    IMG_8915.jpeg
    2.2 MB · Katsottu: 66
Lupasin pyhästi itselleni, että tässä kierrossa teen testin vasta silloin, kun menkkojen pitäisi alkaa. Jotenka tietysti hätäpäissäni nyt heti viikkoa ennen menkkoja tein normaalin RFSU:n, en edes herkkää, ja huimalla 1,5 h pidätyksellä 😅 olin jo heittämässä negana tämän roskiin, kun bongasinkin sattumalta toisen viivan, mutta en nyt kuollaksenikaan osaa sanoa onko se tosi törkeä viivan paikka vai punertaako. Tai siis mielestäni vähän punertaa, mutta liekö toiveajattelua 🤷‍♀️

Mitä mieltä olette, voiko olla noin selvä viivanpaikka?

En tiedä koska ovis on ollut, mutta aikaisintaan ehkä viime viikon torstaina, eli nyt olisi dpo 9.
 

Liitteet

  • IMG_1618.jpeg
    IMG_1618.jpeg
    796.7 KB · Katsottu: 121
  • IMG_1619.jpeg
    IMG_1619.jpeg
    487.6 KB · Katsottu: 127
Lupasin pyhästi itselleni, että tässä kierrossa teen testin vasta silloin, kun menkkojen pitäisi alkaa. Jotenka tietysti hätäpäissäni nyt heti viikkoa ennen menkkoja tein normaalin RFSU:n, en edes herkkää, ja huimalla 1,5 h pidätyksellä 😅 olin jo heittämässä negana tämän roskiin, kun bongasinkin sattumalta toisen viivan, mutta en nyt kuollaksenikaan osaa sanoa onko se tosi törkeä viivan paikka vai punertaako. Tai siis mielestäni vähän punertaa, mutta liekö toiveajattelua 🤷‍♀️

Mitä mieltä olette, voiko olla noin selvä viivanpaikka?

En tiedä koska ovis on ollut, mutta aikaisintaan ehkä viime viikon torstaina, eli nyt olisi dpo 9.
Kyllä toi mun silmään positiiviselta näyttää. Aika samannäkönen ku mulla on. Onnee 🤩
 
Lupasin pyhästi itselleni, että tässä kierrossa teen testin vasta silloin, kun menkkojen pitäisi alkaa. Jotenka tietysti hätäpäissäni nyt heti viikkoa ennen menkkoja tein normaalin RFSU:n, en edes herkkää, ja huimalla 1,5 h pidätyksellä 😅 olin jo heittämässä negana tämän roskiin, kun bongasinkin sattumalta toisen viivan, mutta en nyt kuollaksenikaan osaa sanoa onko se tosi törkeä viivan paikka vai punertaako. Tai siis mielestäni vähän punertaa, mutta liekö toiveajattelua 🤷‍♀️

Mitä mieltä olette, voiko olla noin selvä viivanpaikka?

En tiedä koska ovis on ollut, mutta aikaisintaan ehkä viime viikon torstaina, eli nyt olisi dpo 9.
Näen punertavaa viivaa. Kyllä pitäisin tuota itse positiivisena. 🤗En ole koskaan saanut tuollaista viivanpaikkaa 🙏
 
Ajattelin tulla päivittämään tänne noista mun ovistestailuista, kävi siis niin että kaikki kivut, limat ja systeemit tuli kp 9-10, ja itselle jo ovisplussaksi miellettävä testitulos kp 10. Kuitenkin samat oireet alkoi uudestaan kp 16 ja niin räikeä ovisplussa kp 17 joka lopulta oli sitten se ovis. Koskaan mulla ei ole käynyt näin, että jää tulematta ja siirtyy, kun kierto on aina säännöllinen 24-26 päivää. Mutta tuon ensimmäisen oireilun aikaan otin 600mg BURANAN päänsärkyyn ja nyt uskon itsekin siihen että se todellakin voi vaikuttaa näin että ovis jää tapahtumatta 😳. Jäädään toivomaan nyt et kp 14 ja 18 tallettelut riittää😬
 
Lupasin pyhästi itselleni, että tässä kierrossa teen testin vasta silloin, kun menkkojen pitäisi alkaa. Jotenka tietysti hätäpäissäni nyt heti viikkoa ennen menkkoja tein normaalin RFSU:n, en edes herkkää, ja huimalla 1,5 h pidätyksellä 😅 olin jo heittämässä negana tämän roskiin, kun bongasinkin sattumalta toisen viivan, mutta en nyt kuollaksenikaan osaa sanoa onko se tosi törkeä viivan paikka vai punertaako. Tai siis mielestäni vähän punertaa, mutta liekö toiveajattelua 🤷‍♀️

Mitä mieltä olette, voiko olla noin selvä viivanpaikka?

En tiedä koska ovis on ollut, mutta aikaisintaan ehkä viime viikon torstaina, eli nyt olisi dpo 9.
Kyllä mun mielestä punertaa 😍 tarrasukkia !
 
Ajattelin tulla päivittämään tänne noista mun ovistestailuista, kävi siis niin että kaikki kivut, limat ja systeemit tuli kp 9-10, ja itselle jo ovisplussaksi miellettävä testitulos kp 10. Kuitenkin samat oireet alkoi uudestaan kp 16 ja niin räikeä ovisplussa kp 17 joka lopulta oli sitten se ovis. Koskaan mulla ei ole käynyt näin, että jää tulematta ja siirtyy, kun kierto on aina säännöllinen 24-26 päivää. Mutta tuon ensimmäisen oireilun aikaan otin 600mg BURANAN päänsärkyyn ja nyt uskon itsekin siihen että se todellakin voi vaikuttaa näin että ovis jää tapahtumatta 😳. Jäädään toivomaan nyt et kp 14 ja 18 tallettelut riittää😬
Oikeasti buranako voi tuollalailla vaikuttaa.. Voi höh oon ite flunssassa ja joutunut nyt Buranaa ottamaan niin harmittaisi kyllä jos just ovis jäis sen vuoksi tulematta! 🫤
 
Oikeasti buranako voi tuollalailla vaikuttaa.. Voi höh oon ite flunssassa ja joutunut nyt Buranaa ottamaan niin harmittaisi kyllä jos just ovis jäis sen vuoksi tulematta! 🫤
Buranaa ajatellaan usein "mietona" lääkkeenä, varmaan, kun on käsikauppalääke, mutta oikeastihan se on kuitenkin prostaglandiinien estäjä ja ovulaation tarvitaan prostaglandiineja. Ei sitä syyttä suositella välttämään yritysaikana.
 
Buranaa ajatellaan usein "mietona" lääkkeenä, varmaan, kun on käsikauppalääke, mutta oikeastihan se on kuitenkin prostaglandiinien estäjä ja ovulaation tarvitaan prostaglandiineja. Ei sitä syyttä suositella välttämään yritysaikana.
Huhhuh kiitos tiedosta! Näköjään aika paljon itellä vielä pimennossa asioita vaikka muka paljon koittanut ottaa asioista selvää..
 
Buranaa ajatellaan usein "mietona" lääkkeenä, varmaan, kun on käsikauppalääke, mutta oikeastihan se on kuitenkin prostaglandiinien estäjä ja ovulaation tarvitaan prostaglandiineja. Ei sitä syyttä suositella välttämään yritysaikana.
Kävin kesäkuussa yksityisellä gynellä, jonka kanssa puhuin särkylääkkeiden käytöstä, kun olin joutunut vetämään yli maksimit kemiallisen raskauden vuodon alettua. Hän vakuutteli että aivan huoletta saa syödä särkylääkkeitä, että niillä ei ole mitään vaikutusta raskauteen jos raskaus niin alussa, ettei siitä vielä tiedä. En kyllä hetkeäkään enää usko tähän, jatkossa vaan paracetamolia mahdollisimman pienillä annoksilla jos jotain pakko ottaa.. 🙄
 
Takaisin
Top