Plussa vai ei?

Näyttäis viiva vahvistuneen tänä aamuna, toivottavasti vielä vahvistuu tästäkin. 🤞 dpo 10 siis menossaView attachment 136624

Edit. Näkyy kyllä niin paljon paremmin livenä mitä tässä kuvassa 🙈
Tässä kyllä näkyy, mun haaleempi viiva täytti viikko sitten 1,5v ! :smiling-eyes: Pitää vaan jatkaa testailuja ja varmistaa vaikka digillä, toivotaan että on pysyvä posi!
 
Tässä mäkin näen jotain:smiling face with heart-eyes:
Mahtavaa! Tuntuu niin välillä että vaan kuvittelen näitä viivoja. 😆

IMG_1740.jpeg
Kuivuneessa testissä näkyy itseasiassa vielä paremmin 🤩
 
Tässä kyllä näkyy, mun haaleempi viiva täytti viikko sitten 1,5v ! :smiling-eyes: Pitää vaan jatkaa testailuja ja varmistaa vaikka digillä, toivotaan että on pysyvä posi!
Joo, itseni tuntien testailu jatkuu varmaan vielä pitkään. Just mietin, että pitää työmatkalla hakee herkempiä testejä. 😅 harmi kun lähikaupassa ei ole digejä myynnissä. 🙈
 
Mahtavaa! Tuntuu niin välillä että vaan kuvittelen näitä viivoja. 😆

View attachment 136626
Kuivuneessa testissä näkyy itseasiassa vielä paremmin 🤩

Joo, itseni tuntien testailu jatkuu varmaan vielä pitkään. Just mietin, että pitää työmatkalla hakee herkempiä testejä. 😅 harmi kun lähikaupassa ei ole digejä myynnissä. 🙈
mulla näky näissä viivat paremmin kun esim pc:n testeissä! Selvästi vahvempana myös!
 
Mitä mieltä olette? Haamun esiäiti? Viivanpaikka? Menkat pitäis alkaa perjantaina, paha olo vaan ja ihme vihlasuja ni tein testin tänää päivällä😄 tai siis piti tehdä kaks ku aloin ekasta kattoo että näkyykö siinä oikeesti jotain😅
 

Liitteet

  • 17254425256441288343927139498693.jpg
    17254425256441288343927139498693.jpg
    626 KB · Katsottu: 138
Mitä mieltä olette? Haamun esiäiti? Viivanpaikka? Menkat pitäis alkaa perjantaina, paha olo vaan ja ihme vihlasuja ni tein testin tänää päivällä😄 tai siis piti tehdä kaks ku aloin ekasta kattoo että näkyykö siinä oikeesti jotain😅
Kyllä mä näen näissä viivaa ihan selvästi! Väristä vaikee sanoa, mutta ei mulla ainakaan oo tullut yhtikäs mitään näkyviin jos on ollut negakierto. Nyt vaan vahvistumista näille 👍
 
Mitä mieltä olette? Haamun esiäiti? Viivanpaikka? Menkat pitäis alkaa perjantaina, paha olo vaan ja ihme vihlasuja ni tein testin tänää päivällä😄 tai siis piti tehdä kaks ku aloin ekasta kattoo että näkyykö siinä oikeesti jotain😅
Selvempi kun minun mikään ensimmäisistä haamuista, jotka ei edes kuvissa nökynyt! Ja he oli kaksoset 🤣
 
Mitä mieltä olette? Haamun esiäiti? Viivanpaikka? Menkat pitäis alkaa perjantaina, paha olo vaan ja ihme vihlasuja ni tein testin tänää päivällä😄 tai siis piti tehdä kaks ku aloin ekasta kattoo että näkyykö siinä oikeesti jotain😅
Eihän tuota kuvaa tarvi (koneella katsottaessa) edes avata kun viivat näkyy molemmissa ! Varovaiset onnittelut ja tarrasukkia :Two-hearts:
 
Mitä mieltä olette? Haamun esiäiti? Viivanpaikka? Menkat pitäis alkaa perjantaina, paha olo vaan ja ihme vihlasuja ni tein testin tänää päivällä😄 tai siis piti tehdä kaks ku aloin ekasta kattoo että näkyykö siinä oikeesti jotain😅
Näkyy selvästi! Onnea! ❤️ toivottavasti viivat vahvistuu!

Mun viiva vahvistui huomattavasti aamusta ja nyt illalla rfsu antoi jo ihan selkeän positiivisen. ❤️

IMG_1748.jpeg
 
Joo, tuo on ihan tavallinen. Eli se mitä myydään 8 kpl paketeissa 😂 näkyy kyllä aikaisin, itsenikin tää yllätti että noin hyvin näkyy. Ehkä ovis kuitenkin ollu 1 tai 2 päivää aiemmin. 🤔 En siis tikuttanut ovista vaan limoista ja muista selkeistä merkeistä oon sen päätellyt.
 
Onnea plussasta! 😍

Sulla on aika aikaiset dpo:t vielä niin onko tää kuitenkin RFSU:n ihan tavallinen testi? Eli ei mikään herkkä?
Mullakin näky tuossa testissä selvästi vaikka pc:n testiä oli herkäksi kehuttu. Siinä ihan säälittävää hailuraa.
 
Mullakin näky tuossa testissä selvästi vaikka pc:n testiä oli herkäksi kehuttu. Siinä ihan säälittävää hailuraa.
Aijaa jännä! Näitä RFSUita aina haukutaan mutta itsekin oon ostanut niitä, kun ovat niin edullisia ja tyrkyllä joka päivittäistavarakaupassa. Oon vaan itsekseni miettinyt, et onko näistä mihinkään, mut onpa kiva kuulla, että tosi positiivisiakin kokemuksia on! 😄
 
Munkin mielestä hieman haamuilee, varsinkin jos vielä kuivana näkyy, uskoisin sen olevan ihan oikee haamuplussa ❤️
Kuivanakin näkyy 🙏🏻 en uskalla vielä iloita enempää koska viime kierrossa pc näytti törkeetä viivanpaikkaa joka punertikin mut seuraavassa testissä luulis olevan selkeempi jos jotakin on!
 
Takaisin
Top