Plussa vai ei?

Mulla tais olla semmosia jänniä vatsa tuntemuksia, jotenki semmosia vihlovia, joista tuli tunne, että nyt on jotain meneillään ja sit tuli semmonen pahoinvointi/heikotus kohtaus, mutta se saattoi kyllä johtua jostain ihan muustakin :D

Mulla on ajoittain nivusissa tai munasarjoissa, ei kohdussa.. ja tänään ollu vähän äklöolo, vatsaa turvottaa, tuntuu että ylävatsaa enempi kuin ala 🤔 ja röyhtäytyttää..Mut en jaksa uskoa plussaan, varsinkin kuin lämmöt ihmeen alhaiset, että olenko edes ovuloinut..

Tää taitaa olla selvä tapaus. Dpo 13 ja 14.
IMG_20240111_083752.jpg

Onko kokemusta näin selkeestä haamusta pc testillä ilman raskautta? Tämä on noin puoli tuntia testin tekemisen jälkeen..😬 ja salamalla, ei muokattu. Itse olen saanut ehkä kerran lähes samanvahvuisen pc:llä ilman raskautta 🤔 Harmi jos ei voi enää luottaa edes pc.. teen aamulla uuden testin, nyt vasta luultavasti dpo7 eli en usko että raskaus olisi ellei nyt tosi tuuri olisi käynyt 😭
Testasitko uudelleen?🌈💜

Uusi tyyppi täällä hei! Malttamattomana eksyin lukemaan kokemuksia, kuinka nopeasti ovulaation jälkeen ihmiset on testeistä plussia saaneet. ClearBluen sivuilla luki, että aikaisimmillaan voin itse tehdä testin 21.1. sunnuntaina, mutta onko täällä todella ihmiset saaneet haamuja testeihin jo dpo8 aikoihin??? Uskaltaako ensi viikon puolivälissä jo lähteä testiä tekemään? Toiveet korkealla, enkä halua tippua liian korkealta. :D

Uusi tyyppi täällä hei! Malttamattomana eksyin lukemaan kokemuksia, kuinka nopeasti ovulaation jälkeen ihmiset on testeistä plussia saaneet. ClearBluen sivuilla luki, että aikaisimmillaan voin itse tehdä testin 21.1. sunnuntaina, mutta onko täällä todella ihmiset saaneet haamuja testeihin jo dpo8 aikoihin??? Uskaltaako ensi viikon puolivälissä jo lähteä testiä tekemään? Toiveet korkealla, enkä halua tippua liian korkealta. :D
Se on tosi yksilöllistä miten nopeasti kenelläkin alkaa hcg:ta erittymään ja missä määrin. Fiksuintahan olis tietysti myöhemmin testata, koska varhain testaamalla voi tulla plussaa, joka onkin sitten kemiallinen raskaus eikä kestäköän. Voi säästää itseään turhilta pettymyksiltä kun testaa silloin kun menkat on oikeasti myöhässä. Mutta keskenhän se toki silloinkin voi mennä. Tässä pari linkkiä, joista näkee millaisilla dpo päivillä useimmiten voi jo plussata, ja toisessa linkissä miten yksilöllisesti hcg nousee 😊.

Hei, Mulla näkyi jo dpo8 "jotain", mutta siitä ei ois voinu kyllä sanoa, että onko viivanpaikka vai haamu :) Mutta esim. prekchekin testit on niin edullisia, että niillähän voi testata jo hyvissä ajoin ja jännittää sit alkaako kunnon viivaa piirtymään...jos siis haluaa ja tykkää testailusta 😊😊

Se on tosi yksilöllistä miten nopeasti kenelläkin alkaa hcg:ta erittymään ja missä määrin. Fiksuintahan olis tietysti myöhemmin testata, koska varhain testaamalla voi tulla plussaa, joka onkin sitten kemiallinen raskaus eikä kestäköän. Voi säästää itseään turhilta pettymyksiltä kun testaa silloin kun menkat on oikeasti myöhässä. Mutta keskenhän se toki silloinkin voi mennä. Tässä pari linkkiä, joista näkee millaisilla dpo päivillä useimmiten voi jo plussata, ja toisessa linkissä miten yksilöllisesti hcg nousee 😊.

Ihan hyviä pointteja, täytyy opetella kärsivällisyyttä ja malttia asian suhteen. :D Kiitos linkeistä! Perehdyn niihin!

Hei, Mulla näkyi jo dpo8 "jotain", mutta siitä ei ois voinu kyllä sanoa, että onko viivanpaikka vai haamu :) Mutta esim. prekchekin testit on niin edullisia, että niillähän voi testata jo hyvissä ajoin ja jännittää sit alkaako kunnon viivaa piirtymään...jos siis haluaa ja tykkää testailusta 😊😊

Hei! Oliko sinulla siinä vaiheessa jo pientä jomotusta alavatsalla, kun noin aikaisin näkyi jo jotain? Vai tuliko kyseistä oiretta ollenkaan? Muistan esikoisen kohdalla, että alavatsalla alkoi tylppä jomotus jo ennen kuukautisten odotettua alkamispäivää. En kuitenkaan osannut epäillä raskautta, ennen kuin kuukautiset olivat 1vrk myöhässä.
Kaapissa on nyt 3 testiä, niillä pitäisi pärjätä, eli ihan hirveän varhain ei kannata, vaikka hinku olisi kova :DD

Ihan hyviä pointteja, täytyy opetella kärsivällisyyttä ja malttia asian suhteen. :D Kiitos linkeistä! Perehdyn niihin!
Joo ja siis vaikka sanoinkin noin, niin silti itsekin sorrun usein varhain testaamiseen 🙈😅. Mutta mulla useampi kemiallinen vuoden sisään. Paria aikaisempaa en olisi välttämättä edes tiennyt jos en olisi varhain testannut. Että toisaalta omalla kohdalla sen vuoksi tiedän nyt ainakin, että ovulaatio ja hedelmöittyminen onnistuu, mutta kiinnittymisvaiheessa on jotain häikkää. Tai sitten alkioissa itsessään.
Nyt mulla dpo10 ja vieläkin oon onnistunut olemaan testaamatta 😆. Huomenna kyllä varmaan sorrun testiä uittamaan 😁.

Ai kamala nyt alkoi jännittää ja hiukan uskaltais taas toivoa herättää 😍. Aikaiset on päivät vielä ja edelliset kemialliset ahdistaa ja kummittelee mielessä 😩. Olispa tää nyt se the plussan alku ❤️. Tässä kierrossa mulla on nyt ne Luget apuna, joten toivotaan että tekevät tehtävänsä jos tämä tosiaan plussaa on. Kuva vielä 20 min testiajan jälkeen, eli viiva tosiaan jää ja vieläpä vähän vahvistuukin!
Yritän malttaa olla huomenna testaamatta niin ylihuomenna vois tehdä uuden vastaavan ja uittaa samassa vielä pc:n.
IMG_9570.jpeg

Ai kamala nyt alkoi jännittää ja hiukan uskaltais taas toivoa herättää 😍. Aikaiset on päivät vielä ja edelliset kemialliset ahdistaa ja kummittelee mielessä 😩. Olispa tää nyt se the plussan alku ❤️. Tässä kierrossa mulla on nyt ne Luget apuna, joten toivotaan että tekevät tehtävänsä jos tämä tosiaan plussaa on. Kuva vielä 20 min testiajan jälkeen, eli viiva tosiaan jää ja vieläpä vähän vahvistuukin!
Yritän malttaa olla huomenna testaamatta niin ylihuomenna vois tehdä uuden vastaavan ja uittaa samassa vielä pc:n. View attachment 129799
Tää on kyllä selvä peli!

Tää on kyllä selvä peli!
Voi oispa tosiaan, ja pysyisivät nyt kiinni ja alkaisi viiva hyvin vahvistumaan 🥰. Katselin juuri, että mun viime kemiallisessa viiva ei ollut vielä näin selkeä näillä päivillä. Toki joka kerta se viiva voi muutenkin olla erilainen. Haluaisin uskoa, että nyt olisi tarraamassa/tarrannut kovemmin kiinni.

Takaisin