Plussa vai ei?

20240112_102939.jpg

Valitettavasti en näe tässä viivaa, mutta miltä tämän päivän testi näytti? 🙂
Hukkasin tunnukseni, vastaan vierailijana😅. Tein tässä nyt päivien aikana muutamankin testin, rfsu kaikkiin tuntui kuivuvan sellainen väritön viiva ja digitaalinen lopulta sitten sanoi ”ei raskaana”’eli ei ainakaan jäänyt tulkinnanvaraiseksi asia. Vaikka ne on melko paljon kalliimpia, ehkä pysyn jatkossa niissä.. tuntuu, että tavallisten kanssa alkaa itse näkemään asioita 😂

Hukkasin tunnukseni, vastaan vierailijana😅. Tein tässä nyt päivien aikana muutamankin testin, rfsu kaikkiin tuntui kuivuvan sellainen väritön viiva ja digitaalinen lopulta sitten sanoi ”ei raskaana”’eli ei ainakaan jäänyt tulkinnanvaraiseksi asia. Vaikka ne on melko paljon kalliimpia, ehkä pysyn jatkossa niissä.. tuntuu, että tavallisten kanssa alkaa itse näkemään asioita 😂

Jos on unohtanut salasanan, voi tilata väliaikaisen salasanan "Unohditko salasanasi" napista. 😊 (Löytyy sisäänkirjautumisikkunasta.) Tarkemmat ohjeet täällä. Jos et siltikään pääse kirjautumaan sisään, laita sähköpostia minulle (paivi.jarvinen@vau.fi) niin ongelma saadaan it-tuen avulla korjattua.

Täällä tänään dpo 7 ja ekat testit tehty. Negaa näyttää. Ehkä jos ihan tosi tarkat viivalasit on päässä niin saattaa jotain värähtää silmään kun oikein kääntelee. Lähinnä viivan paikkaa. One Step testit käytössä. Aiemmissa raskauksissa dpo 9 oon ekat haanujen esiäidit saanut kiinni.

Vasta viikonloppuna pitäis kuukautisten alkaa mutta tässä sitä ollaan taas malttamattomina. Jonkun syyn kai mä halusin pari päivää kestäneiden kipeitten ilmavaivojen takia. Onneks olo kyllä tänään helpotti. Ainakin hetkeks.
IMG_3668.jpeg

Tämä on se "tässä kierrossa testaan vasta jos menkat myöhässä" testi, 3 päivää ennen menkkojen oletettua alkua. 😂🙈 Ei sitä ikinä malta..
IMG20240116095621.jpg

Takaisin