Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jotain näkyy ja hyvin näkyykin . Musta selkeä viiva kun näkyy testiä avaamattakin noin hyvin. Tarrasukkia matkaan .^ Jotain näkyy testissä. Vaan pitäiskö näkyä vahvemmin? 4 päivää menkkojen alkuun...
Minusta tosi hyvä viiva noille päiville!^ Jotain näkyy testissä. Vaan pitäiskö näkyä vahvemmin? 4 päivää menkkojen alkuun...
Hyvä viiva on kun menkkojen alkuunkin noin paljon aikaa vielä!^ Jotain näkyy testissä. Vaan pitäiskö näkyä vahvemmin? 4 päivää menkkojen alkuun...
Hukkasin tunnukseni, vastaan vierailijana. Tein tässä nyt päivien aikana muutamankin testin, rfsu kaikkiin tuntui kuivuvan sellainen väritön viiva ja digitaalinen lopulta sitten sanoi ”ei raskaana”’eli ei ainakaan jäänyt tulkinnanvaraiseksi asia. Vaikka ne on melko paljon kalliimpia, ehkä pysyn jatkossa niissä.. tuntuu, että tavallisten kanssa alkaa itse näkemään asioitaValitettavasti en näe tässä viivaa, mutta miltä tämän päivän testi näytti?
Hukkasin tunnukseni, vastaan vierailijana. Tein tässä nyt päivien aikana muutamankin testin, rfsu kaikkiin tuntui kuivuvan sellainen väritön viiva ja digitaalinen lopulta sitten sanoi ”ei raskaana”’eli ei ainakaan jäänyt tulkinnanvaraiseksi asia. Vaikka ne on melko paljon kalliimpia, ehkä pysyn jatkossa niissä.. tuntuu, että tavallisten kanssa alkaa itse näkemään asioita
kyllä mä oon näkevinäni ihan vähän väriäkin mutta mullakin on aikamoiset viivalasitNoniin nyt jopa sisäänkirjautuneena että saa kuvan lisättyä. Ovistesti havainnollistamassa viivanpaikkaa. [Mommamomma]
Haha Tää on kyllä niin piinaavaa aina tää oviksen jälkeinen aika. Ei auta kun huomenna testata lisääkyllä mä oon näkevinäni ihan vähän väriäkin mutta mullakin on aikamoiset viivalasit
Näen jotain...Dpo 8. Turhan aikaisin,tiedän... en malttanut olla ostamatta.
mitenkäs siellä?Haha Tää on kyllä niin piinaavaa aina tää oviksen jälkeinen aika. Ei auta kun huomenna testata lisää