Plussa vai ei?

Apteekin herkkä, viivanpaikka, ei mitään?
Dpo10 ehkä.

Liitteet

• 1000015438.jpg
    1000015438.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 134
Apteekin herkkä, viivanpaikka, ei mitään?
Dpo10 ehkä.
En tiedä näkeekö muut, mutta ihan kuin viivanpaikka olisi hailakkana? Mulla on viivalasit vinossa kun olen tiirannut omaa aamun valkoista testiä ja kuvittelen näkeväni siinä jotain, mutta ei siinä oikeasti taida olla yht mitään 🙈 Yritän malttaa pidättäytyä testaamisesta siihen, että alkaa tiputtelu, ja sillon peli on taas selvä.

Samoissa dpo:ssa suunnilleen mennään 😅 Onko oireita?

Täällä uutena kirjoittelen. Dpo5 enkä millään malttaisi olla testaamatta.. tein tänään illalla ovistestin ku ne tuli vihdoin postissa mut eihän siinä ollut ku ihan haalea viivi😂 pakko oli vissiin jotain testata. Raskaustestin ajattelin tehdä aikaisintaan sunnuntaina jos ei menkat ala. (Luteaali oli 7-12 vrk ennen esikoista, nyt otin testit vasta tässä kierrossa käyttöön)

Minäkin hyppään tänne puolelle myös. Tänään dpo 7. Huomenna ajattelin ensimmäisen kerran testata, juu aikaista, mutta olen keskimmäisessä saanut jo selkeän plussan dpo 9 pc testiin. 😁 Edellisestä km sain dpo 10 haamuja.

Päivittelen nyt. Kaks päivää vielä menkkojen alkuun mutta olo on se että pyyhe on heitetty kehään jo. Ei me vielä edes yritetä mutta on tässä jo ainakin puolisen vuotta tainnu joka kuu kuitenkin mahollisuus olla tulla jos on tullakseen. Muutamisen kuukauden päästä sitten ihan yrittämään kakkosta. Kyllä se negatiivinen kuitenkin aina tuntuu💔. Eka testiajalla toka kuivana.

Liitteet

• IMG_3701.jpeg
    IMG_3701.jpeg
    722.9 KB · Katsottu: 201
  • IMG_3723.jpeg
    IMG_3723.jpeg
    936.5 KB · Katsottu: 191
Päivittelen nyt. Kaks päivää vielä menkkojen alkuun mutta olo on se että pyyhe on heitetty kehään jo. Ei me vielä edes yritetä mutta on tässä jo ainakin puolisen vuotta tainnu joka kuu kuitenkin mahollisuus olla tulla jos on tullakseen. Muutamisen kuukauden päästä sitten ihan yrittämään kakkosta. Kyllä se negatiivinen kuitenkin aina tuntuu💔. Eka testiajalla toka kuivana.
Siis ihan kun mä näkisin jotain, mulla jäätävät viivalasit kyllä🤔

Siis ihan kun mä näkisin jotain, mulla jäätävät viivalasit kyllä🤔
musta tuntuu että PC näyttää ihan hirveen usein viivanpaikkaa🥺 Tossa testiajalla olleessa näin jopa väriäkin mutta kuivuneena en enään😢 Päivittelen jos se vielä positiiviseks muuttuu!

musta tuntuu että PC näyttää ihan hirveen usein viivanpaikkaa🥺 Tossa testiajalla olleessa näin jopa väriäkin mutta kuivuneena en enään😢 Päivittelen jos se vielä positiiviseks muuttuu!
Mulla oli aluksi niin et testiajalla näky jotain ja ehkä fävyykin mutta kuivuttua ei pystynyt näkee enää, siitä se kuitenkin pikkuhiljaa vahvistui!

Ihan varmaan menkat alkamassa silti testasin yöllä...kp 25!pc testi. Vai näkyykö tuossa jonku silmään jtain?

Liitteet

• IMG_7732.jpeg
    IMG_7732.jpeg
    1.1 MB · Katsottu: 183
  • IMG_7729.jpeg
    IMG_7729.jpeg
    567.5 KB · Katsottu: 190
Onko sulla kuvaa siitä, kun väri on tasoittunut? Nyt on väri levinnyt. Näen kyllä haamua, mutta tosiaan väri leviämisvaiheessa vielä. 🙏Toivotaan, ettei menkat ala 🙏❤️
Minustakin näkyy tässä selvemmin ja edellisessäkin hyvin haalea viiva 🧐Vahvistumista! 🌈🙏

Takaisin