XxMarizexX
Jostain jotain jo tietävä
Nään ehkä ylälaidassa jotain, mutta en koko pitkää viivaaNoniin nyt jopa sisäänkirjautuneena että saa kuvan lisättyä. Ovistesti havainnollistamassa viivanpaikkaa. [Mommamomma]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nään ehkä ylälaidassa jotain, mutta en koko pitkää viivaaNoniin nyt jopa sisäänkirjautuneena että saa kuvan lisättyä. Ovistesti havainnollistamassa viivanpaikkaa. [Mommamomma]
En tiedä näkeekö muut, mutta ihan kuin viivanpaikka olisi hailakkana? Mulla on viivalasit vinossa kun olen tiirannut omaa aamun valkoista testiä ja kuvittelen näkeväni siinä jotain, mutta ei siinä oikeasti taida olla yht mitään Yritän malttaa pidättäytyä testaamisesta siihen, että alkaa tiputtelu, ja sillon peli on taas selvä.Apteekin herkkä, viivanpaikka, ei mitään?
Dpo10 ehkä.
Mäki sanoisin tosi hailakka viivanpaikkaApteekin herkkä, viivanpaikka, ei mitään?
Dpo10 ehkä.
Jospa tässä kierrossa onnistaisi teitäDpo 8. Turhan aikaisin,tiedän... en malttanut olla ostamatta.
Siis ihan kun mä näkisin jotain, mulla jäätävät viivalasit kylläPäivittelen nyt. Kaks päivää vielä menkkojen alkuun mutta olo on se että pyyhe on heitetty kehään jo. Ei me vielä edes yritetä mutta on tässä jo ainakin puolisen vuotta tainnu joka kuu kuitenkin mahollisuus olla tulla jos on tullakseen. Muutamisen kuukauden päästä sitten ihan yrittämään kakkosta. Kyllä se negatiivinen kuitenkin aina tuntuu. Eka testiajalla toka kuivana.
musta tuntuu että PC näyttää ihan hirveen usein viivanpaikkaa Tossa testiajalla olleessa näin jopa väriäkin mutta kuivuneena en enään Päivittelen jos se vielä positiiviseks muuttuu!Siis ihan kun mä näkisin jotain, mulla jäätävät viivalasit kyllä
Mulla oli aluksi niin et testiajalla näky jotain ja ehkä fävyykin mutta kuivuttua ei pystynyt näkee enää, siitä se kuitenkin pikkuhiljaa vahvistui!musta tuntuu että PC näyttää ihan hirveen usein viivanpaikkaa Tossa testiajalla olleessa näin jopa väriäkin mutta kuivuneena en enään Päivittelen jos se vielä positiiviseks muuttuu!
Mulla oli aluksi niin et testiajalla näky jotain ja ehkä fävyykin mutta kuivuttua ei pystynyt näkee enää, siitä se kuitenkin pikkuhiljaa vahvistui!
Minun silmään valitettavasti näyttää negatiiviselta.Ihan varmaan menkat alkamassa silti testasin yöllä...kp 25!pc testi. Vai näkyykö tuossa jonku silmään jtain?
Mä nään jotain, mutta onko vaan tyypillinen kohta testissä...Ihan varmaan menkat alkamassa silti testasin yöllä...kp 25!pc testi. Vai näkyykö tuossa jonku silmään jtain?
En erota tästä sitä viivanpaikkaakaan. Lisäks kuva taidettu ottaa kesken tekeytymisen, niin leviävä väri hämää.Kp 25, Rfsu tavallinen. Räikee viivanpaikka... Huomenna varmaan alkaa menkat.
Onko sulla kuvaa siitä, kun väri on tasoittunut? Nyt on väri levinnyt. Näen kyllä haamua, mutta tosiaan väri leviämisvaiheessa vielä. Toivotaan, ettei menkat alaKp 25, Rfsu tavallinen. Räikee viivanpaikka... Huomenna varmaan alkaa menkat.
Minustakin näkyy tässä selvemmin ja edellisessäkin hyvin haalea viiva Vahvistumista!Onko sulla kuvaa siitä, kun väri on tasoittunut? Nyt on väri levinnyt. Näen kyllä haamua, mutta tosiaan väri leviämisvaiheessa vielä. Toivotaan, ettei menkat ala