Plussa vai ei?

Moi! Oon ihan koukuttunut tähän ketjuun! Oon lukenu melkein alusta asti ja nyt enää n. 100 sivua lukematta😀 Luen kohta uusimmat sivit että mikä on tän hetkinen tilanne🙂 Mut äkkiä tänne oma napa ja testi teillekin tihrustettavaksi. Nyt menossa yk3 tai yk4 ja tänään dpo10 ja testi näyttää tällästä, näkeekö muut viivan? Toinen testi on otettu testiajalla ja toinen kuivuneena.
Selkee plussan alku!

Onko kokemusta Apteq Ultra-testistä? En saa kuvattua tän aamun testejä ku tää kämppä on niin pimee😵‍💫 Yrittäny vaikka miten päin saada kuvaan mut ei onnistu. Apteekin testissä selkeä punainen viiva ja pc ehkä hyvällä mielikuvituksella vähän vahvistunut. Miten saatte haamut näkymään kuvissa, kertokaa!

Tää on paras mihi nyt pystyin🤣 Kuivuneena saan sitten ikkunalaudalla päivänvalossa otettua.
Näkyykö yhtään mitään?

Liitteet

• 20240106_075738.jpg
    20240106_075738.jpg
    2.5 MB · Katsottu: 266
Kyllä @Minkki88 siellä viivoja näkyy, mennään just samoissa kierron ajoissa 25/28 ja minulla dpo12... En ole vain vielä uskaltanut tehdä testiä... 🙈 Just kirjoittelin tuonne toiseen ketjuun pohdintoja... 🙈

Tätä ketjua on ollut aivan ihana lukea kun itse jännäillyt tuloksia ja pitkään negaa näyttänyt. Tänään sitten ensimmäinen haalea viiva ilmestyi tai niin sitä ainakin toivoo eikä uskalla vielä aivan liikaa innostua 😍 menkkojen olisi pitänyt eilen alkaa mutta ei ole vielä kuulunut.
IMG_6861.jpeg
IMG_6862.jpeg

Onko kokemusta näin selkeestä haamusta pc testillä ilman raskautta? Tämä on noin puoli tuntia testin tekemisen jälkeen..😬 ja salamalla, ei muokattu. Itse olen saanut ehkä kerran lähes samanvahvuisen pc:llä ilman raskautta 🤔 Harmi jos ei voi enää luottaa edes pc.. teen aamulla uuden testin, nyt vasta luultavasti dpo7 eli en usko että raskaus olisi ellei nyt tosi tuuri olisi käynyt 😭

Liitteet

• 20240109_170333.jpg
    20240109_170333.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 187
Tässä mun "haamun esiaste" dpo 8, mitä pidin viivan paikkana, mutta plussa alkoikin sitten näkymään.. Voihan se olla, että oliskin plussan alku 😊

Liitteet

• IMG_20231215_211735~2.jpg
    IMG_20231215_211735~2.jpg
    115.7 KB · Katsottu: 154
Tässä mun "haamun esiaste" dpo 8, mitä pidin viivan paikkana, mutta plussa alkoikin sitten näkymään.. Voihan se olla, että oliskin plussan alku 😊
Periaatteessa mulla voisi olla myös dpo8.. oliko sulla tossa vaiheessa oireita vielä?😊

Periaatteessa mulla voisi olla myös dpo8.. oliko sulla tossa vaiheessa oireita vielä?😊
Mulla tais olla semmosia jänniä vatsa tuntemuksia, jotenki semmosia vihlovia, joista tuli tunne, että nyt on jotain meneillään ja sit tuli semmonen pahoinvointi/heikotus kohtaus, mutta se saattoi kyllä johtua jostain ihan muustakin :D

Takaisin