Plussa vai ei?

Apua. Tänään vasta dpo 7 ja tuli jokin pakko testata. Toinen kuvista testiajalla ja toinen kuivuttua. Oonko mä seonnut vai näkyykö nuissa jotain?

Liitteet

• IMG_1317.jpeg
    IMG_1317.jpeg
    1.4 MB · Katsottu: 258
  • IMG_1341.jpeg
    IMG_1341.jpeg
    1.2 MB · Katsottu: 250
Ovistesti junnaa... Odotan tälle viikolle tapahtuvan, 23.12 alkaen olleet tätä luokkaa https://aijaa.com/pAq9vy Mitä kokemuksia apteekin omasta? Sain tällä viimekierrossa tokalla testauksella vahvan ovisplussan eli oon sen nähnyt omin silmin 😁 ja tiedän että tää ei vielä ole... mutta silloin alla vaan yks testi alla ennen plussaa joten en montaa testiä nähnyt ennen. Voiko tää vahva viiva kuitenkin enteillä että polttaa polttaa? Kärsimätön!

Itse olen huomannut, että vasemmalta puolelta tuleva oviksessa on vahvemmat viivat ja kestää 2päivää kun taas oikeelta puolelta viiva on samanlainen kun tuossa sinun kuvassa ja kestää vaan sen päivän 😳

Ovistesti junnaa... Odotan tälle viikolle tapahtuvan, 23.12 alkaen olleet tätä luokkaa https://aijaa.com/pAq9vy Mitä kokemuksia apteekin omasta? Sain tällä viimekierrossa tokalla testauksella vahvan ovisplussan eli oon sen nähnyt omin silmin 😁 ja tiedän että tää ei vielä ole... mutta silloin alla vaan yks testi alla ennen plussaa joten en montaa testiä nähnyt ennen. Voiko tää vahva viiva kuitenkin enteillä että polttaa polttaa? Kärsimätön!
Mulla tuli tässä kierrossa tosi vahvoja ovis viivoja pitkään, ei kuitenkaan ihan plussaa. Ja sitten se ovis tuli vielä viikon myöhässä ja kamalien kipujen kera!! Yleensä saan haaleita viivoja ja vahvaa plussaa kaksi päivää. Olin varma, että ovista ei edes tässä kierrossa tule, tulihan se muistaakseni sitte kp 26/32-33, ja tärppäsikin tästä oviksesta.

Okei kiitos Diiiina ja KermaKannu kokemuksista 🫶🏻 Ehk jatkan sinnikkäästi tikuttelua.. vasta kp14 nyt et kai tää menee ihan normaalin heiton piiriinkin vielä. Edellisessä kierrossa siis kemiallinen ja siks oviksen jahti nyt kova...

Mitenköhän on asian laita.. clearbluen vääristä positiivista oon kuullu aikas paljon, pregcheck näyttää negaa, rfsu puikkotesti näyttää haaleinta viivaa ikinä josta ei ota selvää ollenkaan et onko posi vai onko vaan sit harmaaksi vetäytyny viivanpaikka.. dpo ei tietoa enää.. menkat tällä hetkellä viikon myöhässä (mikäli näihin on luottamista kun on todettu pcos 😅)

Ei muuta kuin huomenna uutta testiä. Toivottavasti vahvistuu viiva! Muissa en nähnyt viivaa kuin clear bluessa.

Ei muuta kuin huomenna uutta testiä. Toivottavasti vahvistuu viiva! Muissa en nähnyt viivaa kuin clear bluessa.
Tämän päivän testi näyttää pelottavasti negaa... Ei muuta ole kun nuita liuska testejä mistä muutenkin niin mahoton saada selvää 😅

En sanoisi että viivaa on.. kannattaa kokeilla toisella testillä, tuossa testi ottanut osumaa aikas hyvin..
Heh siinä ei ihan noin paljoa osumaa ollut ennen kuin koitin ottaa siitä kuvan:tears:. Tiputin sen pariinkin otteeseen, nuo viivan oloiset "naarmut" kuitenkin olivat siinä jo ennen tätä tohelointia ja ovatkin varmaan toheloinnin syynä, kädet tärisi kun en ollut varma. Mutta uutta yritystä taas huomenna..

Moikka,
tuun uutena mukaan 😊 katotaan osaanko ladata kuvaa tähän. Taustatietona sen verran, että menossa kp 29/28, ovulaation ajankohdasta ei tarkkaa tietoa. Ovisoireet kuitenkin bongasin ennen joulua.

Hätäsenä juhlien takia testailin jo ennen menkkojen poisjääntiä ja negaa näytti. Eilen apteekin ultraan tällainen tulos: (korostin hieman värejä), en oo tolla ennen testannut, näettekö siinä mitään?

Lisäksi tänään tein uuden testin johon testiajalla piirtyi kaksi tasaista viivaa (testiviiva ensin), pysyivät testissä jonkin aikaa kunnes sen kuivuttua testiviiva hävisi. (RFSU puikko, ei kuvaa siitä)

Noh, tein päiväpissasta lyhyellä pidättelyllä uuden testin (pc-puikko) äsken ja testiajalla se näytti tältä (laitan kuvan), ja TAAS testin kuivuttua näkyviin jäi ihan haalea viivanpaikka(?), juuri ja juuri erottaa silmällä, mutta vaikea sanoa onko väriä.. voiko viivanpaikka tulla jo tuossa kastumisvaiheessa tollai näkyviin, vai näettekö ees mitään, voi olla että omat silmät vaan näkee harhoja. 🙈

Liitteet

• IMG_8476.jpeg
    IMG_8476.jpeg
    537.6 KB · Katsottu: 224
  • IMG_8527.jpeg
    IMG_8527.jpeg
    415.8 KB · Katsottu: 226
Muokattu viimeksi:
Moikka,
tuun uutena mukaan 😊 katotaan osaanko ladata kuvaa tähän. Taustatietona sen verran, että menossa kp 29/28, ovulaation ajankohdasta ei tarkkaa tietoa. Ovisoireet kuitenkin bongasin ennen joulua.

Hätäsenä juhlien takia testailin jo ennen menkkojen poisjääntiä ja negaa näytti. Eilen apteekin ultraan tällainen tulos: (korostin hieman värejä), en oo tolla ennen testannut, näettekö siinä mitään?

Lisäksi tänään tein uuden testin johon testiajalla piirtyi kaksi tasaista viivaa (testiviiva ensin), pysyivät testissä jonkin aikaa kunnes sen kuivuttua testiviiva hävisi. (RFSU puikko, ei kuvaa siitä)

Noh, tein päiväpissasta lyhyellä pidättelyllä uuden testin (pc-puikko) äsken ja testiajalla se näytti tältä (laitan kuvan), ja TAAS testin kuivuttua näkyviin jäi ihan haalea viivanpaikka(?), juuri ja juuri erottaa silmällä, mutta vaikea sanoa onko väriä.. voiko viivanpaikka tulla jo tuossa kastumisvaiheessa tollai näkyviin, vai näettekö ees mitään, voi olla että omat silmät vaan näkee harhoja. 🙈
Näkyy pc puikossa ja se on luotettava!

Moi! Oon ihan koukuttunut tähän ketjuun! Oon lukenu melkein alusta asti ja nyt enää n. 100 sivua lukematta😀 Luen kohta uusimmat sivit että mikä on tän hetkinen tilanne🙂 Mut äkkiä tänne oma napa ja testi teillekin tihrustettavaksi. Nyt menossa yk3 tai yk4 ja tänään dpo10 ja testi näyttää tällästä, näkeekö muut viivan? Toinen testi on otettu testiajalla ja toinen kuivuneena.

Liitteet

• 20240105_075449.jpg
    20240105_075449.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 196
  • 20240105_110317.jpg
    20240105_110317.jpg
    924.5 KB · Katsottu: 194
Takaisin