Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ylemmässä näen!Apua. Tänään vasta dpo 7 ja tuli jokin pakko testata. Toinen kuvista testiajalla ja toinen kuivuttua. Oonko mä seonnut vai näkyykö nuissa jotain?
Näen ainakin tuossa kuivuneessaApua. Tänään vasta dpo 7 ja tuli jokin pakko testata. Toinen kuvista testiajalla ja toinen kuivuttua. Oonko mä seonnut vai näkyykö nuissa jotain?
Näen kuivuneessa kans jotain..Apua. Tänään vasta dpo 7 ja tuli jokin pakko testata. Toinen kuvista testiajalla ja toinen kuivuttua. Oonko mä seonnut vai näkyykö nuissa jotain?
Nään molemmissa, ekassa paremmin tuon punertavan sävynApua. Tänään vasta dpo 7 ja tuli jokin pakko testata. Toinen kuvista testiajalla ja toinen kuivuttua. Oonko mä seonnut vai näkyykö nuissa jotain?
Mulla tuli tässä kierrossa tosi vahvoja ovis viivoja pitkään, ei kuitenkaan ihan plussaa. Ja sitten se ovis tuli vielä viikon myöhässä ja kamalien kipujen kera!! Yleensä saan haaleita viivoja ja vahvaa plussaa kaksi päivää. Olin varma, että ovista ei edes tässä kierrossa tule, tulihan se muistaakseni sitte kp 26/32-33, ja tärppäsikin tästä oviksesta.Ovistesti junnaa... Odotan tälle viikolle tapahtuvan, 23.12 alkaen olleet tätä luokkaa https://aijaa.com/pAq9vy Mitä kokemuksia apteekin omasta? Sain tällä viimekierrossa tokalla testauksella vahvan ovisplussan eli oon sen nähnyt omin silmin ja tiedän että tää ei vielä ole... mutta silloin alla vaan yks testi alla ennen plussaa joten en montaa testiä nähnyt ennen. Voiko tää vahva viiva kuitenkin enteillä että polttaa polttaa? Kärsimätön!
Ei muuta kuin huomenna uutta testiä. Toivottavasti vahvistuu viiva! Muissa en nähnyt viivaa kuin clear bluessa.Mitenköhän on asian laita.. clearbluen vääristä positiivista oon kuullu aikas paljon, pregcheck näyttää negaa, rfsu puikkotesti näyttää haaleinta viivaa ikinä josta ei ota selvää ollenkaan et onko posi vai onko vaan sit harmaaksi vetäytyny viivanpaikka.. dpo ei tietoa enää.. menkat tällä hetkellä viikon myöhässä (mikäli näihin on luottamista kun on todettu pcos )
Tämän päivän testi näyttää pelottavasti negaa... Ei muuta ole kun nuita liuska testejä mistä muutenkin niin mahoton saada selvääEi muuta kuin huomenna uutta testiä. Toivottavasti vahvistuu viiva! Muissa en nähnyt viivaa kuin clear bluessa.
En sanoisi että viivaa on.. kannattaa kokeilla toisella testillä, tuossa testi ottanut osumaa aikas hyvin..Hei, onko toi vain viivan paikka? Näyttää tavallaan "naarmulta" viivan muodossa kuitenkin
Heh siinä ei ihan noin paljoa osumaa ollut ennen kuin koitin ottaa siitä kuvan. Tiputin sen pariinkin otteeseen, nuo viivan oloiset "naarmut" kuitenkin olivat siinä jo ennen tätä tohelointia ja ovatkin varmaan toheloinnin syynä, kädet tärisi kun en ollut varma. Mutta uutta yritystä taas huomenna..En sanoisi että viivaa on.. kannattaa kokeilla toisella testillä, tuossa testi ottanut osumaa aikas hyvin..
Näkyy pc puikossa ja se on luotettava!Moikka,
tuun uutena mukaan katotaan osaanko ladata kuvaa tähän. Taustatietona sen verran, että menossa kp 29/28, ovulaation ajankohdasta ei tarkkaa tietoa. Ovisoireet kuitenkin bongasin ennen joulua.
Hätäsenä juhlien takia testailin jo ennen menkkojen poisjääntiä ja negaa näytti. Eilen apteekin ultraan tällainen tulos: (korostin hieman värejä), en oo tolla ennen testannut, näettekö siinä mitään?
Lisäksi tänään tein uuden testin johon testiajalla piirtyi kaksi tasaista viivaa (testiviiva ensin), pysyivät testissä jonkin aikaa kunnes sen kuivuttua testiviiva hävisi. (RFSU puikko, ei kuvaa siitä)
Noh, tein päiväpissasta lyhyellä pidättelyllä uuden testin (pc-puikko) äsken ja testiajalla se näytti tältä (laitan kuvan), ja TAAS testin kuivuttua näkyviin jäi ihan haalea viivanpaikka(?), juuri ja juuri erottaa silmällä, mutta vaikea sanoa onko väriä.. voiko viivanpaikka tulla jo tuossa kastumisvaiheessa tollai näkyviin, vai näettekö ees mitään, voi olla että omat silmät vaan näkee harhoja.
Valitettavasti en näe tässä viivaa, mutta miltä tämän päivän testi näytti?Hei, onko toi vain viivan paikka? Näyttää tavallaan "naarmulta" viivan muodossa kuitenkin