Toisaalta... Mulla ei näy mielestäni väriä viivoissa edelleenkään, vaikka viivat näkyy joten kuten kuvissakin...En osaa just sanoa että näkyykö väriä vai ei.. dpo 12 tai 13..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Toisaalta... Mulla ei näy mielestäni väriä viivoissa edelleenkään, vaikka viivat näkyy joten kuten kuvissakin...En osaa just sanoa että näkyykö väriä vai ei.. dpo 12 tai 13..
Kiitos en osaa varmaks sanoa, kun en tiedä varmaa ovulaatio ajankohtaa, mut menkoista laskettuna dpo 16Näkyy! Mikä dpo? Onnea!
Mahtavaa, onnea selkeästä plussasta
Näkyy! Näyttää ihan saman vahvuselta ku mullakin nuilla päivillä Onnea!Dpo10/11 kp25/27 mä nään hailukkaa viivaa! 4h pidätyksestä.
Mulla edelleen pc näyttää vastaavaa viivaa kuin sinulla :)Dpo10/11 kp25/27 mä nään hailukkaa viivaa! 4h pidätyksestä.
Teitkö uutta? :)Dpo10/11 kp25/27 mä nään hailukkaa viivaa! 4h pidätyksestä.
Tein aamulla, mutta oli yhtä haalee (kuvas eilisen illan kuivunut ja aamun testi). Teen huomenna uuden testin.Teitkö uutta? :)
Mille tänään näytti? Ite huomasin alussa, että päivän toisesta pissasta tuli aina vahvempi viivaTein aamulla, mutta oli yhtä haalee (kuvas eilisen illan kuivunut ja aamun testi). Teen huomenna uuden testin.
Mä jostain kans luin, että tokasta pissasta joillakin tulee vahvempi. Jännää. Mä ekaa kertaa säilytin nyt noi kuivuneetkin (kuvassa). Nyt kuitenkin vaan aamupissasta tässä.Mille tänään näytti? Ite huomasin alussa, että päivän toisesta pissasta tuli aina vahvempi viiva
Mä jostain kans luin, että tokasta pissasta joillakin tulee vahvempi. Jännää. Mä ekaa kertaa säilytin nyt noi kuivuneetkin (kuvassa). Nyt kuitenkin vaan aamupissasta tässä.
Onnea plussasta Ihana joululahjaMä jostain kans luin, että tokasta pissasta joillakin tulee vahvempi. Jännää. Mä ekaa kertaa säilytin nyt noi kuivuneetkin (kuvassa). Nyt kuitenkin vaan aamupissasta tässä.
Jos kontrolliviiva on ok, testi toimii oikein ja näyte on ollut riittävä. Pahoittelut negasta (jos toivot raskautta)!Voiko ajatella että raskaustestin tulos (nega) on luotettava kun kontrolliviiva kuitenkin piirtyi normaalisti, tikku ei ollut pissassa riittävän pitkään (unohdin lukea ohjeet).
Onnea!!!
Kyllä siellä viiva on, oletko tehnyt toisen merkkistä/uutta?Heips,tänään menkkojen alkamispäivä ja kp 26. Rfsu-herkkään testiin taisi jonkinnäköinen testiviiva tulla, en ole ihan varma onko se vain viivanpaikka...pyyhkiessä tuli limaa ja veriviiru paperiin. ei normaalista mulla tule. Alkaa heti aina kunnolla...
View attachment 129160
Ylempi testiajalla
View attachment 129161
Alempi testiajan jälkeen kuivana
Testi tehty aamupissasta. Ovulaatiotestiin positiivinen tuli kp 14.eli nyt olisi DPO 11.