Plussa vai ei?

Mä olen näkevinäni tässäkin toista viivaa, mutta ihan kun se olisi hieman väärässä paikkaa. Liian oikealla..?

Joo, luulen että oli kemiallinen tms ja nyt vaan hiipuu pois.. laitan liitteeks kuvat muutaman päivän takaa ja tältä aamulta vielä.

Liitteet

• IMG_8342.jpeg
    IMG_8342.jpeg
    3 MB · Katsottu: 184
  • IMG_8539.jpeg
    IMG_8539.jpeg
    831.9 KB · Katsottu: 184
Mulla jatkuu todella oudot olot. Tänään uutena tullut huimaus ja närästys, joita koko päivän ollut. Eilen tosiaan tuli aamulla se outo rusehtava kertaluontoinen vuoto pyyhkiessä paperiin. Tänään nyt tossa klo 15 aikoihin tuli pyyhkiessä ihan vaaleanpunaista vähän. Laitoin siteen jotta olis helpompi seurata. Menkat pitäisi alkaa vasta perjantaina ja aina niitä edeltävänä päivänä kunnon jomottelut alaselässä ja alamahassa. Nyt ei sellaisia kipuja ole. Silloin tällöin tuntuu nippailuja eri puolilla vatsaa. Myös aina kun kuukautiset alkaa, ne alkaa heti mulla selkeällä vuodolla. Tällaista ei ole ennen ollut 🤔. Vieläkin pohdituttaa, että josko olisi vasta kiinnittynyt. Mitenköhän aikaisin kiinnittymisen jälkeen testi näyttää positiivista? No ei auta jossitella, testailu jatkukoon tai sitten ne kuukautiset tulee sieltä etuajassa ja kierto ihan sekaisin.

Tein nyt iltapäivällä toisen pc testin. Nyt tuli selkeämpi viiva tosin edelleenkään en erota väriä, että onko vaan taas selkeämpi viivanpaikka 👁️ ??

Ylempi testiajalla ja alempi kuivana ovistestin kanssa.
Dpo 9

Liitteet

• 39D8A10D-C22E-4FF0-943C-B78A43912B5B.jpeg
    39D8A10D-C22E-4FF0-943C-B78A43912B5B.jpeg
    521.4 KB · Katsottu: 232
Tein nyt iltapäivällä toisen pc testin. Nyt tuli selkeämpi viiva tosin edelleenkään en erota väriä, että onko vaan taas selkeämpi viivanpaikka 👁️ ??

Dpo 9
Kyllähän siellä haamulainen on, vahvitumisia. :smiling-eyes:

Dpo 9

Kyllä sielä jotain näkyy! Toivottavasti vahvistuu 🙏🏼

Dpo 9
Hyvin näkyy jotakin 👀😍. Uutta testiä vaan tulevina päivinä, vahvistumisia 🤗.

Minä kyllä taas näen 🤭 mutta mitä jos avaat testin? Näkyisikö paremmin?
Noi on hyviä testejä, täällä ei juuri missään vaan noita ole.

Mutta. Varmaan kaikkiin testeihin on mahdollista saada se viivanpaikka näkyviin.

En pysty lopettaan taas kun oon kerran viivan saanut tikkuun. Tein vielä apteekin ultra testin illasta. Onko kokemusta näistä apteekin ultra testeistä, onko vahva viivan paikka?
Tuliko testiajalla? Mulla tuli meinaan testiajan jlk, ja se oli selvä viivanpaikka mulla.

En nyt tiedä onko tää vaan fuulaa. Jos eilen oli hcgstä tuo toinen viiva eikä viivanpaikka niin tänään olisi pitänyt olla jo vahvempi.
Mutta ei oo 😏 Tänään dpo 10.

Ylempi dpo9 alempi dpo10

Mulla tässä raskaudessa näytti edellis iltana vahvempaa viivaa kuin seuraavan aamun testissä. Ja vuorokaudessa viiva ei ollut vahvistinut välttämättä ollenkaan. Minusta sun testeissä on haamut 😊 Toivotaan et lähipäivinä vahvistuisi. 🙏

En nyt tiedä onko tää vaan fuulaa. Jos eilen oli hcgstä tuo toinen viiva eikä viivanpaikka niin tänään olisi pitänyt olla jo vahvempi.

Ylempi dpo9 alempi dpo10
On kyllä aika vahva viiva viivanpaikaks mut tosiaan luulis vahvistuvan 😶‍🌫️

Ylempi dpo9 alempi dpo10
Jospa se lähtee muutamassa päivässä vahvistumaan. Ihan alussa määrät ovat niin pieniä vielä mitattavaksi että vahvistumista on tiheällä testauksella hankalaa huomata.

Ja ihan tuli selkeä negatiivinen testi tänään :disappointed-face:
Miten teille muille kävi? @Mia @Beibikuume @KermaKannu
Ikävä kuulla, i feel you ❤️. Mulla hiipui myös kaikki vähänkään viivalta näyttävät 😩. Oletan, että kemiallinen taas. Kp2. Olo on kyllä musertunut. Taas sitä ehti liikaa toiveita herätellä, ja sitten jälleen lähti matto jalkojen alta. Alkanut itsellä pohdituttamaan, että mulla on varmaan jotain ongelmia tuon kiinnittymisen kanssa 🤔. Ajattelin ensiviikolle varata ajan gynelle ja käydä vähän juttelemassa. Miehen kanssa puhuttiin, että alkuvuodesta sitten tutkimuksiin hakeuduttaisiin.

Takaisin