Finess
Näppärä viestien naputtelija
Mä olen näkevinäni tässäkin toista viivaa, mutta ihan kun se olisi hieman väärässä paikkaa. Liian oikealla..?Jooh, tais olla kemiallinen tai joku kun ei tänää aamupissassa enää mitään merkkejä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä olen näkevinäni tässäkin toista viivaa, mutta ihan kun se olisi hieman väärässä paikkaa. Liian oikealla..?Jooh, tais olla kemiallinen tai joku kun ei tänää aamupissassa enää mitään merkkejä
Mä olen näkevinäni tässäkin toista viivaa, mutta ihan kun se olisi hieman väärässä paikkaa. Liian oikealla..?
Kyllähän siellä haamulainen on, vahvitumisia.Tein nyt iltapäivällä toisen pc testin. Nyt tuli selkeämpi viiva tosin edelleenkään en erota väriä, että onko vaan taas selkeämpi viivanpaikka ??
Ylempi testiajalla ja alempi kuivana ovistestin kanssa.
Dpo 9
Tein nyt iltapäivällä toisen pc testin. Nyt tuli selkeämpi viiva tosin edelleenkään en erota väriä, että onko vaan taas selkeämpi viivanpaikka ??
Dpo 9
Hyvin näkyy jotakin . Uutta testiä vaan tulevina päivinä, vahvistumisia .Tein nyt iltapäivällä toisen pc testin. Nyt tuli selkeämpi viiva tosin edelleenkään en erota väriä, että onko vaan taas selkeämpi viivanpaikka ??
Dpo 9
Plussaa pukkaa!Tein nyt iltapäivällä toisen pc testin. Nyt tuli selkeämpi viiva tosin edelleenkään en erota väriä, että onko vaan taas selkeämpi viivanpaikka ??
Dpo 9
Tuliko testiajalla? Mulla tuli meinaan testiajan jlk, ja se oli selvä viivanpaikka mulla.En pysty lopettaan taas kun oon kerran viivan saanut tikkuun. Tein vielä apteekin ultra testin illasta. Onko kokemusta näistä apteekin ultra testeistä, onko vahva viivan paikka?
Tää kuva on otettu 5 min ”kastamisen” jälkeenTuliko testiajalla? Mulla tuli meinaan testiajan jlk, ja se oli selvä viivanpaikka mulla.
Sitten voisi olla ihan haamu :)Tää kuva on otettu 5 min ”kastamisen” jälkeen
En nyt tiedä onko tää vaan fuulaa. Jos eilen oli hcgstä tuo toinen viiva eikä viivanpaikka niin tänään olisi pitänyt olla jo vahvempi.
Mutta ei oo Tänään dpo 10.
Ylempi dpo9 alempi dpo10
On kyllä aika vahva viiva viivanpaikaks mut tosiaan luulis vahvistuvanEn nyt tiedä onko tää vaan fuulaa. Jos eilen oli hcgstä tuo toinen viiva eikä viivanpaikka niin tänään olisi pitänyt olla jo vahvempi.
Ylempi dpo9 alempi dpo10
Jospa se lähtee muutamassa päivässä vahvistumaan. Ihan alussa määrät ovat niin pieniä vielä mitattavaksi että vahvistumista on tiheällä testauksella hankalaa huomata.En nyt tiedä onko tää vaan fuulaa. Jos eilen oli hcgstä tuo toinen viiva eikä viivanpaikka niin tänään olisi pitänyt olla jo vahvempi.
Ylempi dpo9 alempi dpo10
Ikävä kuulla, i feel you . Mulla hiipui myös kaikki vähänkään viivalta näyttävät . Oletan, että kemiallinen taas. Kp2. Olo on kyllä musertunut. Taas sitä ehti liikaa toiveita herätellä, ja sitten jälleen lähti matto jalkojen alta. Alkanut itsellä pohdituttamaan, että mulla on varmaan jotain ongelmia tuon kiinnittymisen kanssa . Ajattelin ensiviikolle varata ajan gynelle ja käydä vähän juttelemassa. Miehen kanssa puhuttiin, että alkuvuodesta sitten tutkimuksiin hakeuduttaisiin.Ja ihan tuli selkeä negatiivinen testi tänään
Miten teille muille kävi? @Mia @Beibikuume @KermaKannu