Emilia1983@
Puuhakas puhuja
pitäisi kaiSanoisin, että se ihan eka muutaman pvän takaa näytti jo joltain, mutta kyllähän varsinkin pc:n pitäisi tähän mennessä jo olla selkeä. Mielestäni selkeitä negoja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
pitäisi kaiSanoisin, että se ihan eka muutaman pvän takaa näytti jo joltain, mutta kyllähän varsinkin pc:n pitäisi tähän mennessä jo olla selkeä. Mielestäni selkeitä negoja.
Teitkö testin tänään? Mikä dpo? Tämä on tosi hyvä sivu, josta näkee miten positiivinen viiva vahvistuu eri ihmisillä eri testeillä. Aina ei ole selkeää aluksi, mutta kyllä se viiva sitten aina säännöllisesti päivän parin välein silti vahvistuu. https://www.vau.fi/raskauden-yrittaminen/haalea-viiva-raskaustesti-onko-plussa/pitäisi kai
Nään alemmassa testissä haamun alun!Testien tuhlausta dpo 7
Tuo ylempi ainakin kuivuessaan on ihan harmaa viivanpaikka ja aika yleistä tälle merkille(rfsu). Noita alempia mulla vielä on, pääsee huomenna uusimaan, ellei menkat nyt ala.Nään alemmassa testissä haamun alun!
Eikös siellä viivanpaikka/viivan alku ole ? Itellä niin kovat menkkakivut jo, että jää ehkä kierto lyhyeksi taas..Mä myös aloitan tuhlailun
Dpo7 tai max dpo8
Joo, mutta on tosiaan ihan harmaa. Pitääkö sitä näin aikaisin testailla niiKyllä siinä jotain näkyy
Harmaa se on alussa kun hormoonia niin vähä . Itsellä tuli nyt viime raskaudessq joka tosin meni kesken 8+ todella aikaisin harmaa haamu joka pikku hiljaa sai väriäJoo, mutta on tosiaan ihan harmaa. Pitääkö sitä näin aikaisin testailla nii
Tässä mun Dpo 5-6 haamu. Pc liuskaHarmaa se on alussa kun hormoonia niin vähä . Itsellä tuli nyt viime raskaudessq joka tosin meni kesken 8+ todella aikaisin harmaa haamu joka pikku hiljaa sai väriä
Kyllä siinä joku haamulainen voisi olla, sattui vaan varjo tuohon kohdalle niin vähän hämärtää kuvaa. Vahvistumisia!Kyllä se taitaa viivanpaikka olla, kun ei muutu miksikään
(Sama kuva, toisessa kontrastia säädetty. )
Haamulainenhan se siellä, osaatko sanoa et mikä dpo olis menossa?Mitä mieltä Sain vastaavanlaisen ”viivan” muutama päivä sitten, lauantai aamuna en saanut viivaa ollenkaan ja nyt tänään tämmönen?
Mulla on kierto aaaaivan sekaisin, joten ei mitään hajua mikä dpo vois olla. Oon testien suurkuluttaja kun menkat jää usein välistä jne.Haamulainenhan se siellä, osaatko sanoa et mikä dpo olis menossa?
Eipä se auta kun testailla harvakseltaan ja katsoa jos tuo vahvistuisi. Voihan taustalla olla kemiallinen kummittelemassa.Mulla on kierto aaaaivan sekaisin, joten ei mitään hajua mikä dpo vois olla. Oon testien suurkuluttaja kun menkat jää usein välistä jne.
Ihmettelen vaan kun olin noin haalea jo muutama päivä sitten