Plussa vai ei?

Onko kellään kokemusta näistä kasettitesteistä ja niiden viivanpaikoista? Mitä mieltä ootte viivasta?

Luulin aluksi, että mulla olisi tänään dpo10. Kierto säännöllinen, mutta melko pitkä 32-34 päivää. Laskureiden mukaan oletettu ovis 18.10, mutta en ole lainkaan varma koska en ole ovista tikuttanut enkä siitä oikein yleensä oireile. Puuhastelua oli kyllä sopivasti oletetun oviksen ympärillä.

Nyt sitten eilen illalla tuli todella outo ehkä hieman pistävä kiputunne kohdun alueelle, joka tuli ja meni ja sitä kesti n.1h ajan. Tänään aamulla tuli sitten pyyhkiessä kertaluontoisesti vähän rusehtavaa vuotoa.

Oletetun oviksen jälkeen ollut jos jonkin sorttista oiretta, mutta nyt mulle heräsi epäily, että olisiko kiinnittyminen ollut tuota eilisillan kipua ja aamun vuoto siihen liittyvää👀. Taustalla mulla kaksi kemiallista joista viimeisimmässä plussasin haamun oletettu dpo12, ei lähtenyt siitä vahvistumaan ja täti tuli 4pvä myöhässä. Silloin ei myöskään ollut yhtään samanlaisia oireita kuin nyt.

Nyt maanantai ja seuraavien kuukautisten pitäisi alkaa perjantaina, toivon toki että eivät sieltä tule. Hyvin paljon raskautumiseen viittaavia oireita on, joten olen toiveikas. Jokatapauksessa pitää testata huomenna uudestaan. Alla oleva kuva on päiväpissasta 2h pidätyksellä.
IMG_8659.jpeg

Muokattu viimeksi:
Mitä mieltä 😁😩 Sain vastaavanlaisen ”viivan” muutama päivä sitten, lauantai aamuna en saanut viivaa ollenkaan ja nyt tänään tämmönen?
Haamu näkyy!!! Toivottavasti lähtee vahvistumaan 😍. Testasitko aiemmat kaksi samalla testillä? Jännitän sun kanssa samaan aikaan, itsellä dpo9-10 oletettavasti ja jonkinlainen viiva tikkuun piirtyi tänään. Huomenna uus testi 🤗. Oireet ainakin on lupaavia.

Onko kellään kokemusta näistä kasettitesteistä ja niiden viivanpaikoista? Mitä mieltä ootte viivasta?

Luulin aluksi, että mulla olisi tänään dpo10. Kierto säännöllinen, mutta melko pitkä 32-34 päivää. Laskureiden mukaan oletettu ovis 18.10, mutta en ole lainkaan varma koska en ole ovista tikuttanut enkä siitä oikein yleensä oireile. Puuhastelua oli kyllä sopivasti oletetun oviksen ympärillä.

Nyt sitten eilen illalla tuli todella outo ehkä hieman pistävä kiputunne kohdun alueelle, joka tuli ja meni ja sitä kesti n.1h ajan. Tänään aamulla tuli sitten pyyhkiessä kertaluontoisesti vähän rusehtavaa vuotoa.

Oletetun oviksen jälkeen ollut jos jonkin sorttista oiretta, mutta nyt mulle heräsi epäily, että olisiko kiinnittyminen ollut tuota eilisillan kipua ja aamun vuoto siihen liittyvää👀. Taustalla mulla kaksi kemiallista joista viimeisimmässä plussasin haamun oletettu dpo12, ei lähtenyt siitä vahvistumaan ja täti tuli 4pvä myöhässä. Silloin ei myöskään ollut yhtään samanlaisia oireita kuin nyt.

Nyt maanantai ja seuraavien kuukautisten pitäisi alkaa perjantaina, toivon toki että eivät sieltä tule. Hyvin paljon raskautumiseen viittaavia oireita on, joten olen toiveikas. Jokatapauksessa pitää testata huomenna uudestaan. Alla oleva kuva on päiväpissasta 2h pidätyksellä. View attachment 127672
Haamu näkyy, toivottavasti lähtee vahvistumaan :)

Täällä testattu nega apteekin omalla, seuraavaksi sitte testaan vasta, jos menkat myöhässä :Face With Stuck Out Tongue And Winking Eye: tää tuhlailu käy kalliiksi:rolling:

Liitteet

• IMG_20231113_152030__01.jpg
    IMG_20231113_152030__01.jpg
    2.8 MB · Katsottu: 121
Haamu näkyy!!! Toivottavasti lähtee vahvistumaan 😍. Testasitko aiemmat kaksi samalla testillä? Jännitän sun kanssa samaan aikaan, itsellä dpo9-10 oletettavasti ja jonkinlainen viiva tikkuun piirtyi tänään. Huomenna uus testi 🤗. Oireet ainakin on lupaavia.

Uu! Kerro huomenna miltä näytti 🫶🏼😇 molemmat on tehty samalla testillä 😊

Täällä testattu nega apteekin omalla, seuraavaksi sitte testaan vasta, jos menkat myöhässä :Face With Stuck Out Tongue And Winking Eye: tää tuhlailu käy kalliiksi:rolling:
Mikä dpo sulla tänään? Tee huomenna tai ylihuomenna uusiks se (oliko PC) mihin sait jonkun viivan tuolla ylempänä, niin pystyt siihen vertaamaan 😁. Olis varmaan oikeesti fiksumpaa testata vasta kun menkkojen pitäis alkaa, mutta miten sitä ikinä pystyy sinne asti odottamaan😂.
Mulla on nyt yksi tuommoinen kasetti vielä minkä testaan huomenna, niin on sitten vertailua tälle päivälle. Kävin myös tyhjentämässä paikallisen cittarin PC liuskoista (oli vaan 4pkt 🙄) ja jatkan sitten niillä 😁.

Uu! Kerro huomenna miltä näytti 🫶🏼😇 molemmat on tehty samalla testillä 😊
Kerrotaan 😊. Mukava kuulla että joku muukin käyttänyt. Noiden pitäisi olla hyvinkin luotettavia ja herkkiä myös. Terveydenhuollon eri toimipisteissä usein käytetty kasetti, ainakin täällä Varsinais-Suomen alueella 😊.

Mikä dpo sulla tänään? Tee huomenna tai ylihuomenna uusiks se (oliko PC) mihin sait jonkun viivan tuolla ylempänä, niin pystyt siihen vertaamaan 😁. Olis varmaan oikeesti fiksumpaa testata vasta kun menkkojen pitäis alkaa, mutta miten sitä ikinä pystyy sinne asti odottamaan😂.
Mulla on nyt yksi tuommoinen kasetti vielä minkä testaan huomenna, niin on sitten vertailua tälle päivälle. Kävin myös tyhjentämässä paikallisen cittarin PC liuskoista (oli vaan 4pkt 🙄) ja jatkan sitten niillä 😁.
Mä en ikinä pysty odottamaan, aina sama virsi, että liian ajoissa pitää hosua :D nyt mulla on enää yks pc, ja uusia en osta enää. Ehkä. Mulla on suunilleen dpo 8/9, ja menkat pitäs alkaa nyt 2pv päästä. Kivut jo löytyykin :/

Mä en ikinä pysty odottamaan, aina sama virsi, että liian ajoissa pitää hosua :D nyt mulla on enää yks pc, ja uusia en osta enää. Ehkä. Mulla on suunilleen dpo 8/9, ja menkat pitäs alkaa nyt 2pv päästä. Kivut jo löytyykin :/
No mutta onneksi niin kauan kuin tätiä ei näy, on toivoa 🙏🏼❤️. Hyvä että löytyy kuitenkin se yks testi vielä 🤗. Jossain näistä ryhmistä näin taulukon, jonka mukaan dpo 12-14 näkyy yleisimmin ja varmimmin, keskimäärin ja testiherkkyydestä riippumatta. Tietty näissä hirveesti yksilöllistä vaihtelua. Ja jollakin luin, että eka plussa tullut vasta näkyviin, kun kuukautiset olleet jo useita päiviä myöhässä.

No mutta onneksi niin kauan kuin tätiä ei näy, on toivoa 🙏🏼❤️. Hyvä että löytyy kuitenkin se yks testi vielä 🤗. Jossain näistä ryhmistä näin taulukon, jonka mukaan dpo 12-14 näkyy yleisimmin ja varmimmin, keskimäärin ja testiherkkyydestä riippumatta. Tietty näissä hirveesti yksilöllistä vaihtelua. Ja jollakin luin, että eka plussa tullut vasta näkyviin, kun kuukautiset olleet jo useita päiviä myöhässä.
Juu, mulla yleensä näkyy dpo 9-11. Kerran tuli raskaana 1-2vk, kun peiton heilutuksesta oli viikko. Se meni viikon sisään kesken.

No niin. Tein sitten kuitenkin tässä vielä testiä ja tuo RFSU early joka nyt kovin luotettava ole. Avasin testin joskus alle tunti tekemisen jälkeen kun olin näkevinäni jotain. Että tuo tullu varmaa testiajan jälkeen

Liitteet

• IMG_4698.jpeg
    IMG_4698.jpeg
    578 KB · Katsottu: 165
No niin. Tein sitten kuitenkin tässä vielä testiä ja tuo RFSU early joka nyt kovin luotettava ole. Avasin testin joskus alle tunti tekemisen jälkeen kun olin näkevinäni jotain. Että tuo tullu varmaa testiajan jälkeen
Jotain näkyy,...

Jooh, tais olla kemiallinen tai joku kun ei tänää aamupissassa enää mitään merkkejä 💔

Liitteet

• IMG_8541.jpeg
    IMG_8541.jpeg
    720 KB · Katsottu: 132
Mulla tänään aamulla tehdyissä testeissä ei mainittavaa 🙄. Tein siis eilen sen kasettitestin, jossa oli hyvin näkyvä jokin viivan alku. Tänään piti aamulla tehdä uusi samanlainen, jotta olis samasta testistä helpompi verrata. No eihän mulla ollutkaan niitä enää, olin laittanut käytetyn pakkauksen laatikkoon 🙈. No tein sitten pc ja rfsu varhaisen ja molempiin piirtyy hyvin olematonta jotain minkä kyllä silmällä erottaa, mutta kuvassa ei näy mitään. Epäilen molemmissa vain viivanpaikkaa 😔. Alkaa tulla vibat, että taas oli kemiallinen ja että tuo eilisaamun vuoto olikin siihen liittyvää.
Oon nyt ihan sekaisin siitä mikä dpo on, oletettavasti tällä hetkellä vahvimmat veikkaukset dpo 9-11. Ei auta kuin huomenna tehdä uus testi niin saa tuolle pc:lle vertailua. Rfsu epäluotettava muutenkin ja niitä nyt onneks enää ei ole kaapissa kummittelemassa. Pari cb testiä olisi, mutta säästelen ne jos tätiä ei näy. Perjantaina pitäis kuukautisten alkaa.
Yritän nyt vielä pitää toivoa yllä kun oireitakin on edelleen, mutta sen näkee tulevien päivien aikana.

Kaiken kukkuraksi oon melko varma että mulla on pissatulehdus tai jokin muu tulehdus.

Liitteet

• IMG_8679.jpeg
    IMG_8679.jpeg
    1.8 MB · Katsottu: 143
Takaisin