Plussa vai ei?

Ikävä kuulla, i feel you ❤️. Mulla hiipui myös kaikki vähänkään viivalta näyttävät 😩. Oletan, että kemiallinen taas. Kp2. Olo on kyllä musertunut. Taas sitä ehti liikaa toiveita herätellä, ja sitten jälleen lähti matto jalkojen alta. Alkanut itsellä pohdituttamaan, että mulla on varmaan jotain ongelmia tuon kiinnittymisen kanssa 🤔. Ajattelin ensiviikolle varata ajan gynelle ja käydä vähän juttelemassa. Miehen kanssa puhuttiin, että alkuvuodesta sitten tutkimuksiin hakeuduttaisiin.
Ja lisäys tähän vielä, että yritys jatkuu kaikesta huolimatta. Ajattelin nyt ensimmäistä kertaa ottaa tähän kiertoon ovistestit tueksi. Mun ovulaatiot on olleet melko oireettomia, joten rehellisesti sanottuna ei ole minkäänlaista tietoa milloin se mulla keskimäärin tapahtuu 😁.

Ja ihan tuli selkeä negatiivinen testi tänään :disappointed-face:
Miten teille muille kävi? @Mia @Beibikuume @KermaKannu

Tsemppiä 😢❤️ Negatiivista näyttää mullakin. Tuntuu niin pahalta. Mun vatsa on ollu tällä viikolla niin kipeä, munasarjoja jomottaa ja polttaa ja alapäässä paineen tunnetta. Jalkoja repii jne, odottelin että menkat alkais. Mulla ollut tosin menkat viimeks joskus touko/kesäkuussa että suuria odotuksia ei ole. Lääkärille onneks aika, mutta vasta joulukuussa..

Heippa hei! Mitäs ootte mieltä ootte tästä, näkeekö muut viivaa? Todennäköisesti ovulaation perusteella ois 3+4. Taustalla hiljattain kemiallinen, jännittää niin paljon miten tässä nyt käy🫣

Liitteet

• IMG_20231117_164948_edit_166299800257296.jpg
    IMG_20231117_164948_edit_166299800257296.jpg
    303.3 KB · Katsottu: 269
Heippa hei! Mitäs ootte mieltä ootte tästä, näkeekö muut viivaa? Todennäköisesti ovulaation perusteella ois 3+4. Taustalla hiljattain kemiallinen, jännittää niin paljon miten tässä nyt käy🫣
Kyllä siellä jotakin viivaa näkyisi olevan 👀. Tuliko testiajalla? Toivotaan että vahvistuu tuosta 😍, ei muuta kuin uutta testiä tulille tulevina päivinä 😊. Onko rfsu early tuo testi? Oman kokemuksen ja muilta kuuleman mukaan pc ja apteekin ultra on melko luotettavia testejä, rfsu:t herkästi antaa räikeääkin viivanpaikkaa.

Vähän alareunasta näkyy harmaata viivanpaikkaa. Ootko tehny uutta?

Ovistestien noviisikäyttäjä ilmoittautuu! Otan tähän kiertoon ovistikut ensimmäistä kertaa käyttöön. Omasta ovulaatiosta ei ole mitään selkeää tai varmaa tietoa, koska en siitä juuri mitenkään oireile. Talletteluista ja niistä seuranneista kemiallisista päätellen osuu olevaksi n. Kp17-20. Mikä kp aloittaisitte testailun, ja hetikö kaksi kertaa päivässä?

Ovistestien noviisikäyttäjä ilmoittautuu! Otan tähän kiertoon ovistikut ensimmäistä kertaa käyttöön. Omasta ovulaatiosta ei ole mitään selkeää tai varmaa tietoa, koska en siitä juuri mitenkään oireile. Talletteluista ja niistä seuranneista kemiallisista päätellen osuu olevaksi n. Kp17-20. Mikä kp aloittaisitte testailun, ja hetikö kaksi kertaa päivässä?
Kuinka pitkä sun kierto yleensä on, onko jotain tietoa? :smiling-eyes: Jos epäilet Kp17-20 aloittaisin varmuuden vuoksi ehkä jo kp15 kahdesti päivässä.

Suosittelen myös vahvasti perehtymään BBT-mittaukseen ovulaation varmistamiseksi. Eli normikuumemittari suuhun, kielen alle, joka aamu ennen kuin nouset sängystä, suht samaan aikaan joka päivä. Lämmöt putoaa ennen ovulaatiota ja nousee sitten luteaalin ajaksi. Aiheesta on täällä kuumeilu puolella ihan oma aktiivinen ketjunsa.

Kuinka pitkä sun kierto yleensä on, onko jotain tietoa? :smiling-eyes: Jos epäilet Kp17-20 aloittaisin varmuuden vuoksi ehkä jo kp15 kahdesti päivässä.

Suosittelen myös vahvasti perehtymään BBT-mittaukseen ovulaation varmistamiseksi. Eli normikuumemittari suuhun, kielen alle, joka aamu ennen kuin nouset sängystä, suht samaan aikaan joka päivä. Lämmöt putoaa ennen ovulaatiota ja nousee sitten luteaalin ajaksi. Aiheesta on täällä kuumeilu puolella ihan oma aktiivinen ketjunsa.
Kierto mulla yleensä 32 ja siihen plus tai miinus yksi, mutta hyvin säännöllinen 😊. Lämmön mittaamista olen pohtinut myös, mutta haasteita asettaa vuorotyö ja mm 24 tunnin työvuorot 🙈. Ja kun olen lueskellut, että lämpö pitäis mitata juurikin aina heti herättyä, mutta tätä en mun työn vuoksi pysty noudattamaan.
Ensiviikolle mulla on tulossa gyneaika yksityiselle, silloin olis kp 13 ja toivoisin että vois vaikka ultrata munasarjat ja katsoa samalla, että kypsyykö siellä edes mitään 😁.
Kp 15 mietin itsekin että voisi olla hyvä, mutta monissa keskusteluissa käy ilmi, että jo esim kp 13 aletaan tikuttaa. Täytyykin seurata tuota kuumeiluryhmää, kiitos sulle 😊.

Kierto mulla yleensä 32 ja siihen plus tai miinus yksi, mutta hyvin säännöllinen 😊. Lämmön mittaamista olen pohtinut myös, mutta haasteita asettaa vuorotyö ja mm 24 tunnin työvuorot 🙈. Ja kun olen lueskellut, että lämpö pitäis mitata juurikin aina heti herättyä, mutta tätä en mun työn vuoksi pysty noudattamaan.
Ensiviikolle mulla on tulossa gyneaika yksityiselle, silloin olis kp 13 ja toivoisin että vois vaikka ultrata munasarjat ja katsoa samalla, että kypsyykö siellä edes mitään 😁.
Kp 15 mietin itsekin että voisi olla hyvä, mutta monissa keskusteluissa käy ilmi, että jo esim kp 13 aletaan tikuttaa. Täytyykin seurata tuota kuumeiluryhmää, kiitos sulle 😊.
Joo, ymmärrettävää :disappointed-face:
Mulla on kierto myös säännöllineen ja melkeen saman mittainen kuin sulla, 31pv. Viime kierrossa ovis oli kp17. Mulla on lh-huippu sekä ovulaatio samana päivänä (tiedän lämmöistä tulkittuna). Mä yleensä tikutan just kp15 alkaen :thumbs-up:
Yks helppo mitä kannattaa tarkkailla on valkovuoto :Grinning Face With Smiling Eyes: Koita katsoa pissalla käydessä tuleeko paperiin munanvalkuaista, eli semmosta kunnolla venyvää valkovuotoa, ilmestyy yleensä 3-2pv ennen ovulaatiota.

Moi! Uusi kuumeilija liittyy seuraan :Smiling Face With Smiling Eyes:
Tänään tehty testi alla, voisko olla haamuviiva vai viivanpaikka? Koskaan aiemmin en ole tähän testiin saanut viivoja. Tänään kp 30/?, normisti kierrot 28-29pv mutta viime kierto oli jostain syystä ekan kerran elämäni aikana poikkeuksellisen lyhyt, vain 21pv.

IMG_7967.jpeg

Moi! Uusi kuumeilija liittyy seuraan :Smiling Face With Smiling Eyes:
Tänään tehty testi alla, voisko olla haamuviiva vai viivanpaikka? Koskaan aiemmin en ole tähän testiin saanut viivoja. Tänään kp 30/?, normisti kierrot 28-29pv mutta viime kierto oli jostain syystä ekan kerran elämäni aikana poikkeuksellisen lyhyt, vain 21pv.

View attachment 127884
Kyllähän siellä ihan selvä plussa on. Tervetuloa mukaan! :smiling-eyes:

Joo, ymmärrettävää :disappointed-face:
Mulla on kierto myös säännöllineen ja melkeen saman mittainen kuin sulla, 31pv. Viime kierrossa ovis oli kp17. Mulla on lh-huippu sekä ovulaatio samana päivänä (tiedän lämmöistä tulkittuna). Mä yleensä tikutan just kp15 alkaen :thumbs-up:
Yks helppo mitä kannattaa tarkkailla on valkovuoto :Grinning Face With Smiling Eyes: Koita katsoa pissalla käydessä tuleeko paperiin munanvalkuaista, eli semmosta kunnolla venyvää valkovuotoa, ilmestyy yleensä 3-2pv ennen ovulaatiota.
Joo tota valkovuotoa yritän nyt myös tarkemmin seurailla että milloin koostumus muuttuu 😊. Toivon että saisin sen oviksen ”kiinni” niin helpottaa sitten ”täsmäiskuja” yritysten kansss, varsinkin kun meillä on kiireinen arki. Mulla on kemiallisia taustalla nyt oletettavasti kolme, joten ainakin huojentavaa tietää, että ainakin ovuloin. Uskoisin että mun ongelma on varmasti kiinnittämisessä ja toivoisin että siihen saisin gyneltä myös apuja 😊.

Takaisin