Plussa vai ei?

Viiva näkyy 😍. Toivotaan että vahvistuu 🤗. Onko oireita?
Rinnat ehkä aavistuksen arat, huomasin kun 1v nojaili niihin eilen :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Lisäksi alavatsakipuja, ensin ajattelin et menkat mut ei näy verta ja mulla joka raskaudessa ollut noita kipuja (ei yhtään keskenmenoa). Alla 2,5h pidätyksellä tehty one step, herkempi kuin eilinen ja viiva tuli tosi nopeasti. Haalea on vielä mut jatkan testailua ennen nukkumaan menoa ja huomenna aamulla :Smiling Face With Smiling Eyes:
IMG_8005.jpeg

Rinnat ehkä aavistuksen arat, huomasin kun 1v nojaili niihin eilen :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Lisäksi alavatsakipuja, ensin ajattelin et menkat mut ei näy verta ja mulla joka raskaudessa ollut noita kipuja (ei yhtään keskenmenoa). Alla 2,5h pidätyksellä tehty one step, herkempi kuin eilinen ja viiva tuli tosi nopeasti. Haalea on vielä mut jatkan testailua ennen nukkumaan menoa ja huomenna aamulla :Smiling Face With Smiling Eyes:View attachment 127894
Varovaiset onnittelut ja tarrasukkia 😍.

Rinnat ehkä aavistuksen arat, huomasin kun 1v nojaili niihin eilen :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Lisäksi alavatsakipuja, ensin ajattelin et menkat mut ei näy verta ja mulla joka raskaudessa ollut noita kipuja (ei yhtään keskenmenoa). Alla 2,5h pidätyksellä tehty one step, herkempi kuin eilinen ja viiva tuli tosi nopeasti. Haalea on vielä mut jatkan testailua ennen nukkumaan menoa ja huomenna aamulla :Smiling Face With Smiling Eyes:View attachment 127894

Hei, lähtikö testin viivat vahvistumaan? 🤗

Eikös nuo onestep testit ole luotettavia testejä..ja nään haaamulaisen sun ke testissä 🙏

Kaipailen kokemusasiantuntijoiden neuvoja 😆.
Ekaa kertaa ovistestit käytössä. Tähän asti olen laskureiden mukaan uskonut, että mulla ovis kp18 plus miinus yksi tai kaksi suuntaan ja toiseen. No eilen sitten havaitsin, että valkovuoto on muuttunut jo vähän kirkkaammaksi ja notkeammaksi, ei kuitenkaan runsaammaksi, ja sen seurauksena tein tänään aamulla kp13 ovistestin joka kuvassa. Mun mielestä jo melko tumma🤔. Mitä luulette, olisko esim tulevan kahden päivän sisällä ovis+ todennäköinen?
Hiukan mua huvittaa ajatus, jos mun ovis onkin useita päiviä aiemmin kuin olen ajatellut sen olevan 😅.
Testaisitteko tuon viivan perusteella jo x2 päivässä ja jos testaisitte niin mihin aikaan? Kuvassa oleva on tänään aamuvirtsasta heti herättyä.
Joillakin sivuilla sanotaan, että kannattaisi testata esim klo 16 ja joissakin että vasta illalla.
Olispa nyt ihanaa saada ovis kiinni ja täsmälliset tallettelut sen perusteella, ja sitten mahdollisesti unelmien joululahja, jos plussa saataisiin tästä kierrosta vielä ennen joulua 😍.
Mulla kemiallisia taustalla, joten edelleen eniten huolettaa kiinnittymisen onnistuminen, mutta aina paremmat mahdollisuudet, mitä optimaalisempaan aikaan saadaan ”uimarit” perille 😁.
IMG_8813.jpeg
IMG_8812.jpeg

@Beibikuume Ei ole vielä plussa eikä mielestäni kovin lähelläkään. Pitäisi olla vähintään yhtä tumma kuin kontrolliviiva 🙂 mielestäni tuo aika vaalea siihen nähden. Mutta jatka säännöllistä testaamista, itsellä ainakin muuttuu tosi nopeasti haaleasta tummaksi. Uskoisin kuitenkin että muutama päivä ainakin vielä tuon perusteella menee 👍

Komppaan @Kwv tä. 😊 Suositus Premom-sovellukselle, sinne saa näppärästi ovistestit talteen ja sovellus tulkitsee viivan vahvuutta. 😊 Plussa = kun T/C-ratio on tasan yhden paikkeilla tai sen yli.

Tässä vielä screenshot mun viimeisimmän kierron ovistesteistä, eli pitkään oli hailuraa ja sit yhtäkkiä pamahti kunnon plussa.

Tsemppiä ovismetsälle! 🤞

Screenshot_20231127_095825_Premom.jpg

@Beibikuume mä en oo saanut aina tota vanhempaa testiin ja todistetusti silti 2 lasta tullut tollaisella testillä. Ne kerrat kun oon saanut vahvan plussa on just edellisenä päivänä ollut ton sun testin värinen viiva tai haaleampikin et kyllä mä testaisin huomisesta alkaen useammin jos haluat saada plussan :Smiling Face With Smiling Eyes: kaikilla ei tuu vahvaa plussaa, kun piikki on niin nopea ja uskon et näin myös mulla.

Komppaan @Kwv tä. 😊 Suositus Premom-sovellukselle, sinne saa näppärästi ovistestit talteen ja sovellus tulkitsee viivan vahvuutta. 😊 Plussa = kun T/C-ratio on tasan yhden paikkeilla tai sen yli.

Tässä vielä screenshot mun viimeisimmän kierron ovistesteistä, eli pitkään oli hailuraa ja sit yhtäkkiä pamahti kunnon plussa.

Tsemppiä ovismetsälle! 🤞

View attachment 127988
Hei kiitos tästä, pitää ehdottomasti ladata tämä 🤗.

@Beibikuume mä en oo saanut aina tota vanhempaa testiin ja todistetusti silti 2 lasta tullut tollaisella testillä. Ne kerrat kun oon saanut vahvan plussa on just edellisenä päivänä ollut ton sun testin värinen viiva tai haaleampikin et kyllä mä testaisin huomisesta alkaen useammin jos haluat saada plussan :Smiling Face With Smiling Eyes: kaikilla ei tuu vahvaa plussaa, kun piikki on niin nopea ja uskon et näin myös mulla.
Kiitos tästä kommentista 😊. Joo meinasin kyllä nyt yrittää testata tämän kierron ajan kahdesti päivässä ainakin sinne kp 20 asti 😊. Mua niin harmittaisi jos jäis ovis bongaamatta. Nyt juuri testasin klo 17 pissasta, jota en ollut pystynyt kuin max 2h pidättämään. Vastaavanlainen viiva sekin. Siksi pohdin voisko huomisen aamun viiva olla jo vahvempi. Jännittävää, ja taltuttaa hyvin testintekonälkää, vaikka vasta ovistesti onkin kyseessä😆.

Testeissäkin on varmaan myös eroja, yritin itse useamman kuukauden bongailla ovista raskauskeijusta tilatuilla halpis one stepeillä. En saanut kertaakaan tasavahvoja viivoja, mutta heti kun vaihdoin pregcheckiin, tuli tasavahvat. Voi tietysti olla ettei ovista ollut aiemmilla kierroilla mutta epäilen silti niitä testejä. Tsemppiä testailuun, toivottavasti saat oviksen kiinni @Beibikuume !🙏🏼

Tässä nyt kolmen testin kuvat:

Ylin kp13 aamupissa
Keskimmäinen tänään kp14 aamupissa
Alin tänään kp14 klo 18 pissa n. 1,5h pidätyksellä

Hämmentää, miten nopeasti ainakin omaan silmään vahvistuu. Monen kohdalla olen lukenut, että viiva voi olla monta päivää lähes muuttumaton ja sitten yhtäkkiä vaan pamahtaa selkeä posi. Asiaa nyt pari päivää tutkineena olen kyllä huomannut, että testeissäkin on kyllä keskenään niin paljon eroja.
E9D53BBC-EF37-4441-9848-02F644E879E9.jpeg
Seuraavien kolmen päivän sisään jos osuisi ovis+, olisi ainakin maksimaaliset mahdollisuudet talletuksille 😆.
Ei kyllä minkään sorttisia lähestyvään ovulaation viittaavia oireita ole nyt, kuten ei aiemminkaan 🤷🏼‍♀️.

Kokemuksia Sofin ovistesteistä, mulla ne nyt ekaa kertaa. Normaalisti ovulaatio on kp 21/22 suunilleen, nyt kp 13 ja ovis testi näyttää ehkä(?) Sille, että ovis voisi tulla jo piankin. Testi tosin oli alussa vaalea, tummeni sen lukuajan sisällä enemmän. Eilinen testi oli selvästi vaaleampi. Vai lävähtääkö näihin myös plussa heti tummana, kuten joillain merkeillä, eikä pikkuhiljaa testiajan kuluessa tummuen? Saikohan tästä nyt mitään tolkkua..:rolling:

Liitteet

• IMG_20231129_101800.jpg
    IMG_20231129_101800.jpg
    1.9 MB · Katsottu: 54
Ovistestailu jatkuu 😁.
Pregcheckillä testattu, voisko tämä olla jo plussa? Testaan tietty illalla vielä uudelleen 🤗.
Tänään aamulla/aamuyöstä olin tuntevani vähän nippailua oikealla munasarjoissa, mutta myöskin kohdun alueella. Voi olla myös kuvitelmaa 😅.View attachment 128058
Veikkaan, että illalla tuo viiva on vielä tummempi. Mutta tosiaan ovis alkanee olla käsillä :)

Veikkaan, että illalla tuo viiva on vielä tummempi. Mutta tosiaan ovis alkanee olla käsillä :)
Uskon ja toivon myös näin 😊. Ja jos niin on, silloin mun ovis on n. 2-4 päivää aikaisemmin mitä olen luullut 😁.
Mulla ei kokemusta ole kuin näistä testeistä, mutta eiköhän täältä Sofilla testaajiakin löydy 🤗. Aivan huippu tämä ryhmä ❤️.

Tässä siis nämä 3:n pv:n testit, jännä nähdä tuleeko ovis viikkoa oletettua aikaisemmin :Upside Down Face:

Liitteet

• IMG_20231129_105815__01.jpg
    IMG_20231129_105815__01.jpg
    3.6 MB · Katsottu: 61
Takaisin