Kaipailen kokemusasiantuntijoiden neuvoja
.
Ekaa kertaa ovistestit käytössä. Tähän asti olen laskureiden mukaan uskonut, että mulla ovis kp18 plus miinus yksi tai kaksi suuntaan ja toiseen. No eilen sitten havaitsin, että valkovuoto on muuttunut jo vähän kirkkaammaksi ja notkeammaksi, ei kuitenkaan runsaammaksi, ja sen seurauksena tein tänään aamulla kp13 ovistestin joka kuvassa. Mun mielestä jo melko tumma
. Mitä luulette, olisko esim tulevan kahden päivän sisällä ovis+ todennäköinen?
Hiukan mua huvittaa ajatus, jos mun ovis onkin useita päiviä aiemmin kuin olen ajatellut sen olevan
.
Testaisitteko tuon viivan perusteella jo x2 päivässä ja jos testaisitte niin mihin aikaan? Kuvassa oleva on tänään aamuvirtsasta heti herättyä.
Joillakin sivuilla sanotaan, että kannattaisi testata esim klo 16 ja joissakin että vasta illalla.
Olispa nyt ihanaa saada ovis kiinni ja täsmälliset tallettelut sen perusteella, ja sitten mahdollisesti unelmien joululahja, jos plussa saataisiin tästä kierrosta vielä ennen joulua
.
Mulla kemiallisia taustalla, joten edelleen eniten huolettaa kiinnittymisen onnistuminen, mutta aina paremmat mahdollisuudet, mitä optimaalisempaan aikaan saadaan ”uimarit” perille
.