Plussa vai ei?

Onko jo ovis plussa ?

Liitteet

• IMG_20231103_140052.jpg
    IMG_20231103_140052.jpg
    2.1 MB · Katsottu: 101
On, tai se on hyvin lähellä! Riippuu vähän testistä et miten tummiksi menevät. Toinen testi muutaman tunnin päästä et näkee suunnan?
Joo, kun mä en näistä testeistä ota selvää. Pitää testata vielä, tietäisi vähä suuntaa, milloin ovis olis. Kierto vähä sekaisin.

Näettekö tässä mitään? Omat viivalasit sen verran vahvat et ihan kuin olisi jokin haamujen esiäiti ollut nähtävissä ja vieläpä testiajalla🙀 tosin mun tuurilla vaan korkeintaan viivanpaikka... dposta ei tietoa mut kp1 luultavasti ma-ke akselilla tällä kierron pituudella

20231104_120547.jpg

Näettekö tässä mitään? Omat viivalasit sen verran vahvat et ihan kuin olisi jokin haamujen esiäiti ollut nähtävissä ja vieläpä testiajalla🙀 tosin mun tuurilla vaan korkeintaan viivanpaikka... dposta ei tietoa mut kp1 luultavasti ma-ke akselilla tällä kierron pituudella

View attachment 127376
Ehkä jotain saattaa olla.. kuva on sen verran epätarkka että hankala sanoa. Uutta testiä vaan 💪

Koitappa rfsu herkkää. Mulla näytti tosi hyvin ! Pc liuskakin näytti mutta rfsu herkkä oli selvä plussa jo.
Ajattelin ostaa RFSU herkän tänään. Nyt on kyllä hämmentävää,tein PC eilen illalla ja yöllä(join kyllä paljon vissyä saunan yhteydessä;laimeaa virtsaa tai sitten en ole raskaana) tuli nega.

Liitteet

• IMG_6567.jpeg
    IMG_6567.jpeg
    637.2 KB · Katsottu: 240
Ajattelin ostaa RFSU herkän tänään. Nyt on kyllä hämmentävää,tein PC eilen illalla ja yöllä(join kyllä paljon vissyä saunan yhteydessä;laimeaa virtsaa tai sitten en ole raskaana) tuli nega.
Mulla tuli samanlainen haamulainen rfsu perus liuskatestiin kuin sulla mut rfsu herkkä näytti negaa 🙄 kyllä mennyt luotto ihan kokonaan noihin rfsun testeihin 😅

Negoilta kaikki on mielestäni näyttäneet tähän asti.

Sanoisin, että se ihan eka muutaman pvän takaa näytti jo joltain, mutta kyllähän varsinkin pc:n pitäisi tähän mennessä jo olla selkeä. Mielestäni selkeitä negoja.

Takaisin