On raskaustestejä, mutta itse en ainakaan tykännyt niistä. En koskaan saanut vahvaa plussaa vaikka muut testit näytti tosi tummilta.Onko Normal kaupassa raskaustestejä? Entä mitä ne ovistestit kustantaa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
On raskaustestejä, mutta itse en ainakaan tykännyt niistä. En koskaan saanut vahvaa plussaa vaikka muut testit näytti tosi tummilta.Onko Normal kaupassa raskaustestejä? Entä mitä ne ovistestit kustantaa?
näkyy!DPO 10
Pc 25mIu.
Mäkin näenDPO 10
Pc 25mIu.
On, tai se on hyvin lähellä! Riippuu vähän testistä et miten tummiksi menevät. Toinen testi muutaman tunnin päästä et näkee suunnan?Onko jo ovis plussa ?
Joo, kun mä en näistä testeistä ota selvää. Pitää testata vielä, tietäisi vähä suuntaa, milloin ovis olis. Kierto vähä sekaisin.On, tai se on hyvin lähellä! Riippuu vähän testistä et miten tummiksi menevät. Toinen testi muutaman tunnin päästä et näkee suunnan?
DPO 10
Pc 25mIu.
Näettekö tässä mitään? Omat viivalasit sen verran vahvat et ihan kuin olisi jokin haamujen esiäiti ollut nähtävissä ja vieläpä testiajalla tosin mun tuurilla vaan korkeintaan viivanpaikka... dposta ei tietoa mut kp1 luultavasti ma-ke akselilla tällä kierron pituudella
View attachment 127376
Ehkä jotain saattaa olla.. kuva on sen verran epätarkka että hankala sanoa. Uutta testiä vaanNäettekö tässä mitään? Omat viivalasit sen verran vahvat et ihan kuin olisi jokin haamujen esiäiti ollut nähtävissä ja vieläpä testiajalla tosin mun tuurilla vaan korkeintaan viivanpaikka... dposta ei tietoa mut kp1 luultavasti ma-ke akselilla tällä kierron pituudella
View attachment 127376
Näyttää hyvälle. Rfsu on paljon epäherkempi kuin pc liuska, eliHyvin heikko haamu tuli RFSU-liuskaan yöpissasta. Nyt ostin Pc ja ajattelin tehdä illalla ja huomenna aamulla.
Koitappa rfsu herkkää. Mulla näytti tosi hyvin ! Pc liuskakin näytti mutta rfsu herkkä oli selvä plussa jo.Hyvin heikko haamu tuli RFSU-liuskaan yöpissasta. Nyt ostin Pc ja ajattelin tehdä illalla ja huomenna aamulla.
Ajattelin ostaa RFSU herkän tänään. Nyt on kyllä hämmentävää,tein PC eilen illalla ja yöllä(join kyllä paljon vissyä saunan yhteydessä;laimeaa virtsaa tai sitten en ole raskaana) tuli nega.Koitappa rfsu herkkää. Mulla näytti tosi hyvin ! Pc liuskakin näytti mutta rfsu herkkä oli selvä plussa jo.
Mulla tuli samanlainen haamulainen rfsu perus liuskatestiin kuin sulla mut rfsu herkkä näytti negaa kyllä mennyt luotto ihan kokonaan noihin rfsun testeihinAjattelin ostaa RFSU herkän tänään. Nyt on kyllä hämmentävää,tein PC eilen illalla ja yöllä(join kyllä paljon vissyä saunan yhteydessä;laimeaa virtsaa tai sitten en ole raskaana) tuli nega.
Negoilta kaikki on mielestäni näyttäneet tähän asti.Ajattelin ostaa RFSU herkän tänään. Nyt on kyllä hämmentävää,tein PC eilen illalla ja yöllä(join kyllä paljon vissyä saunan yhteydessä;laimeaa virtsaa tai sitten en ole raskaana) tuli nega.
Sanoisin, että se ihan eka muutaman pvän takaa näytti jo joltain, mutta kyllähän varsinkin pc:n pitäisi tähän mennessä jo olla selkeä. Mielestäni selkeitä negoja.Ajattelin ostaa RFSU herkän tänään. Nyt on kyllä hämmentävää,tein PC eilen illalla ja yöllä(join kyllä paljon vissyä saunan yhteydessä;laimeaa virtsaa tai sitten en ole raskaana) tuli nega.