Nepeta Cataria
Keskustelujen kuninkuusravaaja
Heinämammat 2016
Elomammat 2018
Eloäidit 2020
Helmikuiset 2022
Toukokuiset 2024
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Molemmissa on NS.plussaa.Sama näyte, kumpaa näistä tulisi uskoa? :D raskauskeijun testejä, onko pelittänyt muilla?
Mutta nämä on ovistestejä, jolloin ylempi on ainakin nega, entäs alempi? Ja miksi toinen näyttää aivan erilailla kuin toinen :DMolemmissa on NS.plussaa.
Viallinen testi tai kastunut yli max-viivan? Luottaisin vahvempaan viivaan…Mutta nämä on ovistestejä, jolloin ylempi on ainakin nega, entäs alempi? Ja miksi toinen näyttää aivan erilailla kuin toinen :D
En uskois kumpaankaan, vaan tekisin uuden/uudet minusta tuo alempikin on vähän outo, viallisen/virheellisesti tehdyn oloinen.Sama näyte, kumpaa näistä tulisi uskoa? :D raskauskeijun testejä, onko pelittänyt muilla?
Oho, niin olikinMutta nämä on ovistestejä, jolloin ylempi on ainakin nega, entäs alempi? Ja miksi toinen näyttää aivan erilailla kuin toinen :D
Tein mielestäni ihan oikein, kastoin sellaiseen mini astiaan. Ei ainakaan Max viivan yli menny. No, teen uuden :DViallinen testi tai kastunut yli max-viivan? Luottaisin vahvempaan viivaan…
Sama näyte, kumpaa näistä tulisi uskoa? :D raskauskeijun testejä, onko pelittänyt muilla?
Siis joo, tämä juuri. Haen Prismasta paremmat :)Mun mielestä noi oli ihan paskoja testejä ne ei koskaan kerennyt kuivua sen testiajan puitteissa niin että niistä olisi saanut jotain tolkkua. Vaikka ihan ohjeen mukaan tein, enkä uittanut niitä mitenkään ylenmääräisesti, niin koko testialue oli ihan punainen sen ajan mitä ohjeen mukaan niitä olisi saanut tulkita. Niin ei siitä saanut mitään selvää, onko viiva minkä vahvuinen
Jokuhan siellä näkyy, onko sulla kuvaa, kun testi on kuivunut? :) Tai siis kuvassa näyttää, että olisi vielä värit levällään.DPO 8 PC
Avatussa selkeästi viivaaLaitanpa nyt tännekin. Tänään dpo 10 ja aikaisemmissa raskauksissa tässä kohtaa on tullut jo haaleat mutta selkeät haamut. Aamulla testasin Apteq testillä ja olin näkevinäni siinä ihan pienesti väriä, mutta kuvissa ei kyllä näy mitään. Nyt illasta kun katsoin uudestaan niin näkyi selvemmin, mutta eihän siihen enää voi luottaa. Kuvissa ehjä aamulta ja purettu sama testi nyt illalla.
Tein uuden testin nyt töiden jälkeen mutta siinä viivanpaikka oli täysin väritön.
Ärsyttävää tämä hermoilu, lupasin jo etten sorru näiden testien arpomiseen, nega on nega ja plussa on sit plussa. Mutta niin sitä vaan sekoaa.
Näen viivaa kyllä. Toivottavasti vahvistuuDPO 8 PC
Onko Normal kaupassa raskaustestejä? Entä mitä ne ovistestit kustantaa?Normal kaupan ovistestit tosi hyviä ja pregcheck. Normal on epäherkempi kuten rfsu ovistestit mutta näyttää silloin kun ovis sit oikeesti on! Pregcheck näyttää vähän herkemmin ja aiemmin vaikka ovis ei vielä ihan just olis.
Kaukaa katsottuna mä näen hailuraa kyllä. Voi, toivottavasti vahvistuuDPO 9, virtsa laimeaa...Teen vahvemmasta pissistä vielä uuden aamulla.
Minä näen sen! Vahvistumisia.DPO 10
Pc 25mIu.