Plussa vai ei?

@Mamif :n testeissä voisi jotain haamulaista olla, mutta kovasti vahvistumista tarvittaisiin.

Sama näyte, kumpaa näistä tulisi uskoa? :D raskauskeijun testejä, onko pelittänyt muilla?

Liitteet

• IMG_20231031_100506.jpg
    IMG_20231031_100506.jpg
    1.5 MB · Katsottu: 219
Sama näyte, kumpaa näistä tulisi uskoa? :D raskauskeijun testejä, onko pelittänyt muilla?

Mun mielestä noi oli ihan paskoja testejä 🙈 ne ei koskaan kerennyt kuivua sen testiajan puitteissa niin että niistä olisi saanut jotain tolkkua. Vaikka ihan ohjeen mukaan tein, enkä uittanut niitä mitenkään ylenmääräisesti, niin koko testialue oli ihan punainen sen ajan mitä ohjeen mukaan niitä olisi saanut tulkita. Niin ei siitä saanut mitään selvää, onko viiva minkä vahvuinen 😄

Mun mielestä noi oli ihan paskoja testejä 🙈 ne ei koskaan kerennyt kuivua sen testiajan puitteissa niin että niistä olisi saanut jotain tolkkua. Vaikka ihan ohjeen mukaan tein, enkä uittanut niitä mitenkään ylenmääräisesti, niin koko testialue oli ihan punainen sen ajan mitä ohjeen mukaan niitä olisi saanut tulkita. Niin ei siitä saanut mitään selvää, onko viiva minkä vahvuinen 😄
Siis joo, tämä juuri. Haen Prismasta paremmat :)

Normal kaupan ovistestit tosi hyviä ja pregcheck. Normal on epäherkempi kuten rfsu ovistestit mutta näyttää silloin kun ovis sit oikeesti on! Pregcheck näyttää vähän herkemmin ja aiemmin vaikka ovis ei vielä ihan just olis.

Laitanpa nyt tännekin. Tänään dpo 10 ja aikaisemmissa raskauksissa tässä kohtaa on tullut jo haaleat mutta selkeät haamut. Aamulla testasin Apteq testillä ja olin näkevinäni siinä ihan pienesti väriä, mutta kuvissa ei kyllä näy mitään. Nyt illasta kun katsoin uudestaan niin näkyi selvemmin, mutta eihän siihen enää voi luottaa. Kuvissa ehjä aamulta ja purettu sama testi nyt illalla.

Tein uuden testin nyt töiden jälkeen mutta siinä viivanpaikka oli täysin väritön.

Ärsyttävää tämä hermoilu, lupasin jo etten sorru näiden testien arpomiseen, nega on nega ja plussa on sit plussa. Mutta niin sitä vaan sekoaa.
Avatussa selkeästi viivaa 🙏

Normal kaupan ovistestit tosi hyviä ja pregcheck. Normal on epäherkempi kuten rfsu ovistestit mutta näyttää silloin kun ovis sit oikeesti on! Pregcheck näyttää vähän herkemmin ja aiemmin vaikka ovis ei vielä ihan just olis.
Onko Normal kaupassa raskaustestejä? Entä mitä ne ovistestit kustantaa?

Takaisin