Plussa vai ei?

Verikoe on se tarkin. Se näyttää jo ennen pissatestiä.
Kuten minäkin sanoin niin ne rfsu testin "plussat" näytti ihan virheellisiltä testeillä kuten itsekin olen saanut.

Ja jälkiehkäisy kyllä sekoittaa Kierron täysin. Ja voi vaikuttaa vielä muutamiin kiertoihin. Sen tarkoitus on estää ovulaatio tapahtumasta.

Varmasti helpottavaa ettei tuossa tilanteessa ole raskaaksi tullut.

Minusta se testi näytti vähän vialliselta myös. Sitä värikertymää oli siinä viivan kohdalla erikoisesti. Uskoisin kyllä verikoetulosta.
Minulla samanlainen testi oli tosiaan kyllä positiivinen ihan oikeasti jostain syystä vain väri jäi alhaalta puuttumaan. Mutta tosiaan tässä on voinut nyt käydä niin että on hipaissut mutta lääke tehnyt tehtävänsä.

Kiitos teille kaikille :red-heart:

Kävin eilen verikokeessa ja sen tulos oli alle 1, eli negatiivinen. Onko kellään teillä kokemusta siitä, että onko verikoe kuinka paljon luotettavampi kuin virtsasta otettu? Mulla pitäisi alkaa menkat viimeistään sunnuntaina (ellei jälkiehkäisy nyt ole sotkenut koko kierron). Ihmettelen vain tosi paljon sitä, kun olen lukenut kaikkialta, että jälkiehkäisy yleensä sotkee kierron ja mulla on etenkin rinnat olleet jo jonkin aikaa aivan järkyttävän kipeät... Voikohan se olla siis ihan vain pms-oire ja mulla nyt vain alkaa menkat heti ihan normaalisti? Voikohan olla mahdollista, että olisin käynyt labrassa liian aikaisin vai näkyyköhän verikokeessa oikea tulos jo pian hedelmöittymisen jälkeen? Tämä tilanne tosiaan tapahtui 9-10.10 välisenä yönä ja mulla oli silloin kierron 9. päivä meneillään. Jälkiehkäisyn sain 12h päästä tapahtuneesta.

Anteeksi tosi paljon, jos tämä nyt on aivan off topic, mutta en oikein tiedä, että mistä muualtakaan kysyisin. :sad-face: Tämä tilanne on tosi vaikea ja ristiriitainen, koska jokainen negatiivinen raskaustesti tuntuu tosi pahalta, mutta tietenkään tässä elämäntilanteessa en toivo myöskään sitä, että tekijä olisi saanut minut raskaaksi - vaikka haluaisin vauvan enemmän kuin mitään muuta.
Hei,minulla on kokemusta jälkiehkäisyn pettämisestä. Olin juuri eronnut avomiehestäni ja sain tietää olevani sitten raskaana vaikka olinkin ottanut ajoissa jälkiehkäisyn. Muistaakseni kuukautiset tosiaan jäivät pois heti ja siitä osasin testata ja oli heti tulos positiivinen. Tein abortin tuolloin(v.2009). Meillä oli yksi lapsi ennestään ja mies päätti 5,5v suhteemme ja painosti aborttiin. Kyllä paras sinun kannaltasi olisi ettet ole raskaana. Vauvakuume saattaa sekoittaa "järjen" jolloin ei osaa ajatella asioita pidemmälle. En silti sanoisi ettet voisi saada lasta raiskauksen johdosta mutta minun mielestä paras lähtökohta lapselle on syntyä toivottuna.
Luottaisin tuohon verikokeeseen,ja odottelisin menkkoja. Mutta JOS ne eivät ala nyt sunnnuntaina tee uusi r-testi. Voimia sinulle erittäin paljon. Eikä ole väärää paikkaa kirjoitella...täältä saat tukea kyllä. Olen itse läpikäynyt mm.raiskauksen nuorempana ja se on koettu myös. En luojan kiitos tullut siitä raskaaksi.

Kävin eilen verikokeessa ja sen tulos oli alle 1, eli negatiivinen. Onko kellään teillä kokemusta siitä, että onko verikoe kuinka paljon luotettavampi kuin virtsasta otettu? Mulla pitäisi alkaa menkat viimeistään sunnuntaina (ellei jälkiehkäisy nyt ole sotkenut koko kierron). Ihmettelen vain tosi paljon sitä, kun olen lukenut kaikkialta, että jälkiehkäisy yleensä sotkee kierron ja mulla on etenkin rinnat olleet jo jonkin aikaa aivan järkyttävän kipeät... Voikohan se olla siis ihan vain pms-oire ja mulla nyt vain alkaa menkat heti ihan normaalisti? Voikohan olla mahdollista, että olisin käynyt labrassa liian aikaisin vai näkyyköhän verikokeessa oikea tulos jo pian hedelmöittymisen jälkeen? Tämä tilanne tosiaan tapahtui 9-10.10 välisenä yönä ja mulla oli silloin kierron 9. päivä meneillään. Jälkiehkäisyn sain 12h päästä tapahtuneesta.

Anteeksi tosi paljon, jos tämä nyt on aivan off topic, mutta en oikein tiedä, että mistä muualtakaan kysyisin. :sad-face: Tämä tilanne on tosi vaikea ja ristiriitainen, koska jokainen negatiivinen raskaustesti tuntuu tosi pahalta, mutta tietenkään tässä elämäntilanteessa en toivo myöskään sitä, että tekijä olisi saanut minut raskaaksi - vaikka haluaisin vauvan enemmän kuin mitään muuta.
Et voi enää olla raskaana raiskauksesta, jos hcg on nyt alle yksi. Verikoe näyttää tilanteen tarkasti. Paljon voimia vaikeaan tilanteeseen! Ja toivottavasti elämä tuo hyviä asioita, tukea sinulle. ❤️

Pitäisin kyllä verestä tehtyä luotettavampana kuin virtsasta. En ole ikinä kuullut (luotettavasta lähteestä) veritestin näyttävän väärin. Ehkä tikku oli viallinen.

Jos sinusta tuntuu hyvältä kirjoittaa tänne, sitten kirjoitat. Ei haittaa vaikka olisi vähän offtopic. Hyvä vain että on jokin paikka minne purkaa. Sinulla on varmaan nyt monenlaisia tunteita. ❤️ En nyt muista, oletko parisuhteessa tai onko lapsensaanti muuten ajankohtaista (itsellisenä tai jonkun kanssa), mutta jos on, toivon nopeaa, toivottua plussaa.

Vieläkään ei menkkoja näy kp 37 menossa. Aamulla tein taas rfsu herkän, se näytti samantien kirkuvaa positiivista, mutta testiviiva katosi kokonaan aika nopeasti?!🤔😫 Onko kellään vastaavia kokemuksia?

Vieläkään ei menkkoja näy kp 37 menossa. Aamulla tein taas rfsu herkän, se näytti samantien kirkuvaa positiivista, mutta testiviiva katosi kokonaan aika nopeasti?!🤔😫 Onko kellään vastaavia kokemuksia?
Hcg-arvo on jo niin korkea, että testi kadottaa oman viivansa. Suosittelen mielummin tekemään Clear Blue viikollisen digitestin. Sekin kai näyttää 3+ viikkoa, jos rfsu näytti nyt noin vahvaa positiivista. Onnea! :Hugging Face: 🌈

Hcg-arvo on jo niin korkea, että testi kadottaa oman viivansa. Suosittelen mielummin tekemään Clear Blue viikollisen digitestin. Sekin kai näyttää 3+ viikkoa, jos rfsu näytti nyt noin vahvaa positiivista. Onnea! :Hugging Face: 🌈
Siis voiko olla?! En ole koskaan kuullutkaan. Esikoisesta testasin kyseisellä testillä kuitenkin kirkkaan positiivisen vielä rv 7+2🤔 Onpa jännää. Aamulla alkoi kyllä koko kroppa tärisemään innostuksesta, mutta viiva katosi ja hämmennys on melkoinen.

Siis voiko olla?! En ole koskaan kuullutkaan. Esikoisesta testasin kyseisellä testillä kuitenkin kirkkaan positiivisen vielä rv 7+2🤔 Onpa jännää. Aamulla alkoi kyllä koko kroppa tärisemään innostuksesta, mutta viiva katosi ja hämmennys on melkoinen.
Joko tämä testi on herkempi kuin esikoisen aikana käyttämäsi, tai olet pidemmällä kuin itse tiedät (ovulaation ajankohta ei ole tiedossasi), tai odotat useampaa vauvaa tällä kertaa :Grinning Face With Smiling Eyes:

7+2 on kyllä jo tosi pitkällä et senkin puolesta kyl monella katoaa se testiviiva suuren hcg-arvon takia. Harvemmat testailee enää noin myöhään.

Joko tämä testi on herkempi kuin esikoisen aikana käyttämäsi, tai olet pidemmällä kuin itse tiedät (ovulaation ajankohta ei ole tiedossasi), tai odotat useampaa vauvaa tällä kertaa :Grinning Face With Smiling Eyes:

7+2 on kyllä jo tosi pitkällä et senkin puolesta kyl monella katoaa se testiviiva suuren hcg-arvon takia. Harvemmat testailee enää noin myöhään.
Kiitos vastauksista! :) Tarkka ajankohta tosiaan ei ole tiedossa. Esikoinen tosiaan ivf-vauva ja en tuolloin voinut uskoa että tosiaan olen raskaana, niin testailin tuohon 7+2 saakka lähes joka päivä. Sitten oli varhais uä ja uskoin asian vihdoin todeksi. Josko teen huomenna aamulla jonkun muun merkin testin.

Hmm, mutta jos @Kuumeilija95 sun testi näytti viime viikon torstaina hyvin pientä haamua tai jopa negaa, niin en usko hcg:n olevan nyt niin suuri, että se viiva sen takia ei näkyisi. Kuulostaa kummalliselta tuo, että testiviiva ilmestyi mutta katosi heti, en ole ennen kuullut moisesta. :/ Viikkodigi olisi varmasti hyvä veto! Onko sulla tietoa oviksen ajankohdasta?

Hmm, mutta jos @Kuumeilija95 sun testi näytti viime viikon torstaina hyvin pientä haamua tai jopa negaa, niin en usko hcg:n olevan nyt niin suuri, että se viiva sen takia ei näkyisi. Kuulostaa kummalliselta tuo, että testiviiva ilmestyi mutta katosi heti, en ole ennen kuullut moisesta. :/ Viikkodigi olisi varmasti hyvä veto! Onko sulla tietoa oviksen ajankohdasta?
Oho, en nähnyt tuota aikaisempaa viestiä :Face Without Mouth: Hetkinen, jos viime viikolla testit näyttäneet pientä haamua, niin miten nyt voi olla jo 7+2.. 🤔

Ei ole tarkkaa ajankohtaa tiedossa. Teen kyllä huomenna eri merkin testin ja jos se ei ole selkeä positiivinen niin jään odottelemaan vuotoa. 😁🫣😂

Rfsu usein tulee viivan paikalle värillinen viiva joka katoaa. Ei ole kyse raskaudesta silloin. En ole käynyt vielä ikinä testiä mikä ei olisi reagoinut raskauteen, oli raskaus kuinka pitkällä tahansa.

Rfsu usein tulee viivan paikalle värillinen viiva joka katoaa. Ei ole kyse raskaudesta silloin. En ole käynyt vielä ikinä testiä mikä ei olisi reagoinut raskauteen, oli raskaus kuinka pitkällä tahansa.
Sama. Raskaustesti ihan melki musta vielä loppuraskaudessa kun huvikseen testannut.

Laitanpa nyt tännekin. Tänään dpo 10 ja aikaisemmissa raskauksissa tässä kohtaa on tullut jo haaleat mutta selkeät haamut. Aamulla testasin Apteq testillä ja olin näkevinäni siinä ihan pienesti väriä, mutta kuvissa ei kyllä näy mitään. Nyt illasta kun katsoin uudestaan niin näkyi selvemmin, mutta eihän siihen enää voi luottaa. Kuvissa ehjä aamulta ja purettu sama testi nyt illalla.

Tein uuden testin nyt töiden jälkeen mutta siinä viivanpaikka oli täysin väritön.

Ärsyttävää tämä hermoilu, lupasin jo etten sorru näiden testien arpomiseen, nega on nega ja plussa on sit plussa. Mutta niin sitä vaan sekoaa.

Liitteet

• IMG_9648.jpeg
    IMG_9648.jpeg
    1.5 MB · Katsottu: 151
  • IMG_9662.jpeg
    IMG_9662.jpeg
    1 MB · Katsottu: 155
Ei mulle ennen oo näin käynyt ja olen kuitenkin lukuisia testejä elämässäni tehnyt.

Laitanpa nyt tännekin. Tänään dpo 10 ja aikaisemmissa raskauksissa tässä kohtaa on tullut jo haaleat mutta selkeät haamut. Aamulla testasin Apteq testillä ja olin näkevinäni siinä ihan pienesti väriä, mutta kuvissa ei kyllä näy mitään. Nyt illasta kun katsoin uudestaan niin näkyi selvemmin, mutta eihän siihen enää voi luottaa. Kuvissa ehjä aamulta ja purettu sama testi nyt illalla.

Tein uuden testin nyt töiden jälkeen mutta siinä viivanpaikka oli täysin väritön.

Ärsyttävää tämä hermoilu, lupasin jo etten sorru näiden testien arpomiseen, nega on nega ja plussa on sit plussa. Mutta niin sitä vaan sekoaa.
Ekassa en nää mitään. 😕 Puretussa näkyy viiva kyllä. Toivottavasti pian tärppää. Tsemppiä!🫶🏻😊

Takaisin