Beanen
Sukkela juttelija
No ihan selvästi on vaaleenpunainen plussaviiva.Pakko nyt kysyä teiltä viisaammilta, että näettekö te tässä testissä toista, hyvin haaleaa viivaa vai kuvittelenko kaiken? Teen kyllä vielä uuden testin myöhemmin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No ihan selvästi on vaaleenpunainen plussaviiva.Pakko nyt kysyä teiltä viisaammilta, että näettekö te tässä testissä toista, hyvin haaleaa viivaa vai kuvittelenko kaiken? Teen kyllä vielä uuden testin myöhemmin.
Kyllä se plussa on.Pakko nyt kysyä teiltä viisaammilta, että näettekö te tässä testissä toista, hyvin haaleaa viivaa vai kuvittelenko kaiken? Teen kyllä vielä uuden testin myöhemmin.
Kiitos todella paljon teille vastanneille! En tosiaan ole koskaan positiivista testiä tehnyt ja jos olisin raskaana, niin viikkoja olisi tänään vasta 2+6, joten olo tuntuu todella epätodelliselta.
En ole yhtään varma.2+6 ei voi näkyä vielä plussaa kyllä Oletko varma ovulaation ajankohdasta?
Testi mittaa istukkahormonia, ja sitä nyt löytyi pieni määrä, mutta kuitenkin. Minusta se viittaa siihen että ovulaatio on tapahtunut aikaisemmin kuin laskennallisesti 14pv kuukautisten alusta, sellaistakin sattuu eikä se ole epätavallista. Ultrassahan vauvan alun ikä sitten varmistuu. Varmasti jännä juttu kun ei vielä ole kuukautisetkaan myöhässä. Kuinka hoksasit testata?En ole yhtään varma.
// Laskin nuo viikot siis viimeisten kuukautisten mukaan, eikö se ole se "oikein" tapa? Voikohan siis olla, että tuo testin tulos on virheellinen?
Näkyyhän siinä plussaviiva,tee toisella merkillä vielä varmuuden vuoksi.Pakko nyt kysyä teiltä viisaammilta, että näettekö te tässä testissä toista, hyvin haaleaa viivaa vai kuvittelenko kaiken? Teen kyllä vielä uuden testin myöhemmin.
Voi ei! Eipä tosiaan tällaista lähtökohtaa raskaudelle haluaisi. Olen pahoillani. Ainahan lapsen isän kanssa joutuu olemaan edes jossain tekemisissä, halusi tai ei. Tähän ei taida olla helppoja valintoja nyt tarjolla.@Matikainen Kiertoni on 26-28vrk.
Mietin pitkään, voinko kertoa tätä asiaa, mutta kerron nyt kuitenkin.... Minut raiskattiin pari viikkoa sitten (tekijä laukesi sisääni ilman ehkäisyä) ja siksi olen testannut nyt niin ahkerasti, koska pelkään, että olen raskaana tälle tekijälle. Minulla oli silloin kierron 9. päivä menossa ja sain sairaalassa jälkiehkäisyn 12h päästä tapahtuneesta. Vauvakuumeeni on ollut kova jo vuosia, mutta ihan tällaisia lähtökohtia en kuitenkaan raskaudelle haluaisi. Minulla on lähete labraan raskaustestiin (verikoe) torstaille, mutta nyt tuntuu, että pääni leviää tämän odottelun kanssa. En edes tiedä, mitä minun pitäisi ajatella, kun joudun nyt tekemään testejä.
Tee pregcheck testiliuska. On herkkä!Kiitos teille vastanneille! Mulla on ollut jotenkin tosi outo olo, niin halusin ihan varmuuden vuoksi testata.
Tein nyt aamulla klo 5 Clearbluen herkän digitaalisen testin ja se näytti, että en ole raskaana. Eilen tein kuitenkin vielä toisenkin RFSU:n positiivisen testin. Onko kenellekään teille käynyt samalla tavalla? Mitä ihmettä mun pitäisi nyt uskoa?
Edit// Tässä vielä se eilen tehty myöhempi testi.
@Matikainen Kiertoni on 26-28vrk.
Mietin pitkään, voinko kertoa tätä asiaa, mutta kerron nyt kuitenkin.... Minut raiskattiin pari viikkoa sitten (tekijä laukesi sisääni ilman ehkäisyä) ja siksi olen testannut nyt niin ahkerasti, koska pelkään, että olen raskaana tälle tekijälle. Minulla oli silloin kierron 9. päivä menossa ja sain sairaalassa jälkiehkäisyn 12h päästä tapahtuneesta. Vauvakuumeeni on ollut kova jo vuosia, mutta ihan tällaisia lähtökohtia en kuitenkaan raskaudelle haluaisi. Minulla on lähete labraan raskaustestiin (verikoe) torstaille, mutta nyt tuntuu, että pääni leviää tämän odottelun kanssa. En edes tiedä, mitä minun pitäisi ajatella, kun joudun nyt tekemään testejä.
Jos on raiskattu ja siitä syntyy lapsi, epäilen että äidin ei tarvitse ollla lapsen isän kanssa missään tekemisissä. Ainakin toivon näin.Voi ei! Eipä tosiaan tällaista lähtökohtaa raskaudelle haluaisi. Olen pahoillani. Ainahan lapsen isän kanssa joutuu olemaan edes jossain tekemisissä, halusi tai ei. Tähän ei taida olla helppoja valintoja nyt tarjolla.
Voimia tilanteeseen, en oikein osaa muuta sanoaKiitos teille vastanneille! Mulla on ollut jotenkin tosi outo olo, niin halusin ihan varmuuden vuoksi testata.
Tein nyt aamulla klo 5 Clearbluen herkän digitaalisen testin ja se näytti, että en ole raskaana. Eilen tein kuitenkin vielä toisenkin RFSU:n positiivisen testin. Onko kenellekään teille käynyt samalla tavalla? Mitä ihmettä mun pitäisi nyt uskoa?
Edit// Tässä vielä se eilen tehty myöhempi testi.
Nykyisen isyyslain myötä äiti ei voi enää kieltää isyyden selvittämistä ja isänkin sitä vasttustaessa voi tuomioistuin määrätä näytteen otettavaksi. Se miten paljon tekemisissä tarvitsee olla riippuu sitten siitä mitä sovitaan.Jos on raiskattu ja siitä syntyy lapsi, epäilen että äidin ei tarvitse ollla lapsen isän kanssa missään tekemisissä. Ainakin toivon näin.