Plussa vai ei?

Pregcheck ei tainnut olla kovin herkkä?
Oon joskus ostanut apteekista sellaisia tosi herkkiä mitä en nyt enää nähnyt. Sellaisiin oon useissa kierrossa saanut tosi tosi haaleaa viivaa Dpo 9 ja 10, jotka aina sen jälkeen hävinneet. Oon miettinyt voisiko ne olla plussan alkuja muttei kestänyt? Kuitenkin näkyy parissa eri merkissä vaikka onkin haaleaa. Tämän(kin) ja takia haluan Dpo 9-10 kokeilla sitä veritestiä.
RFSU kyllä antoi sen ensimmäisen oikean haamun ennen PC liuskaa. Kyllä koen että RFSU on herkempi kuin PC liuska.

Tämmöistä tänään. Eihän sitä malttanut olla testaamatta. Viivan piirtyminen on ihana tunne 😊 Iltapäivästä tehty ja juomisia kikkailematta.

Dpo10.

Liitteet

• 20231014_151723.jpg
    20231014_151723.jpg
    293.3 KB · Katsottu: 106
  • 20231014_151903.jpg
    20231014_151903.jpg
    691.3 KB · Katsottu: 104
Muokattu viimeksi:
Tämmöistä tänään. Eihän sitä malttanut olla testaamatta. Viivan piirtyminen on ihana tunne 😊 Iltapäivästä tehty ja juomisia kikkailematta.

Muoks dpo arvio 13.
Onnee vielä kerran🥳 Tiedän tuon tunteen. Itse nyt en siis raskaaksi tullut,mutta jospa ensi kierrossa. On ainakin ovulaatiotestejä,tuli 50 kpl Wishiltä,ja tilasin 20kpl sieltä vielä herkkiä raskaustestejäkin.

Onnee vielä kerran🥳 Tiedän tuon tunteen. Itse nyt en siis raskaaksi tullut,mutta jospa ensi kierrossa. On ainakin ovulaatiotestejä,tuli 50 kpl Wishiltä,ja tilasin 20kpl sieltä vielä herkkiä raskaustestejäkin.
Kiitos Emilia ❤️
Plussatuulia ja tärppionnea sinne teille kovasti 😍❤️

Kiitos vastauksista! Kovin usein tuntuu kaikilla tulevan plussat jo Dpo 9-10 ja sitten itselle tulee sellainen olo, että jos tuolloin ei saa, niin sitten ei ole raskaana. Ostin testiksi noi veritestit, hauska kokeilla miten toimii ja tietysti olisi hienoa että näkyisi se plussa.

Jospa minä odotan maanantaihin Dpo 9 ja testaan huomenna vaikka viimeisiä ovistestejä pois niin saan testaushimon taltutettua..

Testasin edellisessä raskaudessa päivittäin dpo 8 alkaen. Vasta dpo 12 näkyi haamujen haamu, jota mies ei nähnyt. Dpo 14 näki mieskin haalean viivan. Ovulaation ajankohta oli tiedossa.

Voikohan tää olla haamu?? Pregchegin puikko testi avattuna. Onko kellään kokemuksia kyseisestä testistä antaako esim. viivanpaikkaa ?
Kyllä siinä kaks viivaa on 🤭❤️ herkemmällä testillä vois olla vahvempi! Mulla näytti pregcheg 25 vahvuudella vähän vaaleempaa ku rfsu 10.

Tässä vielä muokkaamaton. Näen viivalaseilla toisen viivan, mutta en tiedä erottuuko kuvassa väriä🤔 saa nähdä miltä parin päivän päästä näyttää.

Näissä kyseisissä testeissä on paljon tuollaisia vääriä viivoja.

Moikka! Tuli mieleen näistä viivanpaikoista, että onko teillä se herkkä RFSU:n 6 päivää ennen raskaustesti antanut viivanpaikkoja? Mulle on tullut nyt kahtena päivänä ehkä jokin aivan haalea viiva ja hankala nähdä onko siinä väriä vai ei. Kiitos jos te konkarit voisitte auttaa!

Tuntuu, että pää räjähtää näinä viimeisinä piinaviikkojen päivinä…

Takaisin