Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voipiko täällä kysellä myös ovistesteistä? Onko nämä Pregcheckit luotettavia? Olen aiemmin testannut lähinnä digitesteillä ja nyt mietin pitäisikö käydä kuitenkin semmoinen ostamassa. Ei taida vielä olla tuo alinkaan plussa?
Saattaa olla,että tuossa kp 14-15 sulla olisi ollut mahd. plussa herkemmällä ovulaatiotestillä. Minulle tulee ovisplussa vain herkällä ovulaatiotestillä Raskauskeijun One step-20miu. Sen perusteella sanon, että tuo sinun kp 14/kp15 on melkein positiivinen. Kannattaa kokeilla niitä herkempiä.Voipiko täällä kysellä myös ovistesteistä? Onko nämä Pregcheckit luotettavia? Olen aiemmin testannut lähinnä digitesteillä ja nyt mietin pitäisikö käydä kuitenkin semmoinen ostamassa. Ei taida vielä olla tuo alinkaan plussa?
Laitanpa nyt tännekin päivitystä, kun oon ihan sekaisin. Eli kävin eilen sitten hakemassa digitestejä varmuudeksi, ja ne näytti sekä eilen että tänä aamuna tyhjää ympyrää. Nyt myös äsken tehty liuskatesti oli aivan selkeä nega Voisikohan olla että se LH piikki oli se tummin testi eilen vai onko kenties vasta vain tulossa? Kropassa on ollut pari päivää vatsalla juilimista, mutta limat hyvin vähäiset. Yrityksen suhteen ei edes niin pakottava tarve tietää kun aktiivisia ollaan oltu, mutta kun kierukan otin pois niin haluaisin kovasti tietää toimiiko kroppa edes kunnolla.
Ja kaikki testit olen muuten tulkinnut sen 5min testiajan sisällä, koska ohjeessa luki ettei sen jälkeen saisi tulkita. Mutta nyt kun katsoin eilisen liuskan niin näytti kyllä tasavahvoilta kuivuttuaan
Epäilen , että nyt olisi ovulaatio päällä (kivut, ajankohta ym.) ja saan testattua testillä vasta iltapäivällä niin olisiko se plussa vielä? Tässä kierrossa en ole testannut ja pääsen vasta tänään hakemaan uudet testit.
Mä en ensin tajunnut, että kyseessä on ovistesti, ja päivittelin itsekseni, että mitä tuossa on arpomista, leffaviivat!
Mut on musta ovisplussakin.
Huomenta! Täällä olisi nyt testattu ei-aamuvirtsasta Pregcheckillä. Mille näyttää teidän mielestänne?
Näin unen viimeyönä jossa tein positiivisen raskaustestin,ja miehelleni sanoin unessa vielä lasketun ajan:22.6.2024!
Pakko oli testata!
Kuva otettu 5 min kuluttua eli testiajan lopulla