Plussa vai ei?

Kyllä näyttää kamerassa haalealta. Mutta näkeekö kukaan mitään?
Voihan tuo olla tai olematta. Perjantaina uus check. Ja tietenkin toivon, että tämä nyt olis sitä. 2 km takana tälle vuodelle ja vauva olisi niin tervetullut 🥺

Liitteet

• Screenshot_20231004_103146_Gallery.png
    Screenshot_20231004_103146_Gallery.png
    2.1 MB · Katsottu: 117
Vahvistumisia @Gumman ! Joku hailura siellä yrittää olla, mutta paljon vahvistumista tarvittaisiin. Huomenna tai ylihuomenna uutta testiä.

Ja lisää hailuraa, räjäyttämättä testiä. Rfsu herkkä. Eihän tässä testaamisessa mitään järkeä näin dpo 9-10 taitteessa vielä ole, nää voi olla kemiallisia, testin tyyppivikoja tms. Mulla vielä yleensä noussut hcg aika myöhään.
Mutta tää on joku Kärsimättömyysmalttamattomuushulluusneuroosi nyt 😂💓 Su-ens ti pitäs vasta menkat alkaa. 🤦‍♀️

Liitteet

• Screenshot_20231004_123314_Gallery.png
    Screenshot_20231004_123314_Gallery.png
    755.4 KB · Katsottu: 149
No ja pah, jos joku on utelias, niin mun tän päivän viimeinen testi täysin tyylipuhdas nega, ei lähtenyt vahvistumaan. 😭 Se siitä, en usko olevani raskaana, vaan odottelen tätiä loppuviikolle alkavaksi.

Säästin tältä kierrolta kaikki tekemäni 5kpl RFSUn herkät testit 3-4 päivän ajalta ja vertasin niitä toisiinsa. En jaksanut vaivautua kuvaamaan kuitenkaan enää, kun tympäsi niin.

Kaikissa samanlainen hailura/viivanpaikka/orastava haamu. En ole muiden testien mukaan raskaana. Viiva ei muutu mihinkään, mutta on paljaalla silmällä selkeästi nähtävissä ja vangittavissa kamerallakin. P*aska testi mun mielestä. Turhia toiveita antaa kyseinen testi. Jatkossa jää kaupan hyllylle mun osalta tuo RFSU 🥺

Voipiko täällä kysellä myös ovistesteistä? Onko nämä Pregcheckit luotettavia? Olen aiemmin testannut lähinnä digitesteillä ja nyt mietin pitäisikö käydä kuitenkin semmoinen ostamassa. Ei taida vielä olla tuo alinkaan plussa?

Liitteet

• KP 11-15.png
    KP 11-15.png
    1.1 MB · Katsottu: 130
@Mamif , tuo alin voisi olla lähestyvä plussa. Varmaankin kannattaa testata uudelleen viimeistään 12h päästä, LH-huippu voi vilahtaa tosi nopsaakin ohitse. Ja talletteluthan kannattaa pitää käynnissä tasaisesti tässä vaiheessa hommaa, niin ei haittaa vaikka huippu vilahtaisi ohitse huomaamatta. :smiling-eyes:

Voipiko täällä kysellä myös ovistesteistä? Onko nämä Pregcheckit luotettavia? Olen aiemmin testannut lähinnä digitesteillä ja nyt mietin pitäisikö käydä kuitenkin semmoinen ostamassa. Ei taida vielä olla tuo alinkaan plussa?

Alin on kyllä hyvin lähellä. Suosittelen tekemään nyt 2-3x päivässä niin saat huipun kiinni. Voi olla tosi nopea.

Saattaa olla,että tuossa kp 14-15 sulla olisi ollut mahd. plussa herkemmällä ovulaatiotestillä. Minulle tulee ovisplussa vain herkällä ovulaatiotestillä Raskauskeijun One step-20miu. Sen perusteella sanon, että tuo sinun kp 14/kp15 on melkein positiivinen. Kannattaa kokeilla niitä herkempiä.

Epäilen , että nyt olisi ovulaatio päällä (kivut, ajankohta ym.) ja saan testattua testillä vasta iltapäivällä niin olisiko se plussa vielä? Tässä kierrossa en ole testannut ja pääsen vasta tänään hakemaan uudet testit.

Laitanpa nyt tännekin päivitystä, kun oon ihan sekaisin. Eli kävin eilen sitten hakemassa digitestejä varmuudeksi, ja ne näytti sekä eilen että tänä aamuna tyhjää ympyrää. Nyt myös äsken tehty liuskatesti oli aivan selkeä nega 😭 Voisikohan olla että se LH piikki oli se tummin testi eilen vai onko kenties vasta vain tulossa? Kropassa on ollut pari päivää vatsalla juilimista, mutta limat hyvin vähäiset. Yrityksen suhteen ei edes niin pakottava tarve tietää kun aktiivisia ollaan oltu, mutta kun kierukan otin pois niin haluaisin kovasti tietää toimiiko kroppa edes kunnolla.

Ja kaikki testit olen muuten tulkinnut sen 5min testiajan sisällä, koska ohjeessa luki ettei sen jälkeen saisi tulkita. Mutta nyt kun katsoin eilisen liuskan niin näytti kyllä tasavahvoilta kuivuttuaan 🙄

Laitanpa nyt tännekin päivitystä, kun oon ihan sekaisin. Eli kävin eilen sitten hakemassa digitestejä varmuudeksi, ja ne näytti sekä eilen että tänä aamuna tyhjää ympyrää. Nyt myös äsken tehty liuskatesti oli aivan selkeä nega 😭 Voisikohan olla että se LH piikki oli se tummin testi eilen vai onko kenties vasta vain tulossa? Kropassa on ollut pari päivää vatsalla juilimista, mutta limat hyvin vähäiset. Yrityksen suhteen ei edes niin pakottava tarve tietää kun aktiivisia ollaan oltu, mutta kun kierukan otin pois niin haluaisin kovasti tietää toimiiko kroppa edes kunnolla.

Ja kaikki testit olen muuten tulkinnut sen 5min testiajan sisällä, koska ohjeessa luki ettei sen jälkeen saisi tulkita. Mutta nyt kun katsoin eilisen liuskan niin näytti kyllä tasavahvoilta kuivuttuaan 🙄

Mulla on ollut usein niin, että testiajan jälleen tasavahva ja se on ollut ihan siinä oviksen aikoihin. Todennäköistä on että sulla on se plussa ollut tuossa 14-15 välillä. Tee vielä muutama testi. Ens kierrossa kannattaa jo tossa kp 13/14 kohdilla tehdä useampi päivässä ja varmistaa digillä vielä se (jos olisi mun testit kyseessä, tuo kp 14 olisi plussa ja Digi hymyilisi).

Raskauskeijulta saa First to know - veritestin raskauden todentamiseksi. Onko kukaan kokeillut?

Tein tämän kaupan vessassa tosi lyhyellä pidätyksellä. Plussa? Ehkä eilenkin olisi ollut kun tänään niin vahvat oireet.

Mä en ensin tajunnut, että kyseessä on ovistesti, ja päivittelin itsekseni, että mitä tuossa on arpomista, leffaviivat! 🤣

Mut on musta ovisplussakin. 😁

Mä en ensin tajunnut, että kyseessä on ovistesti, ja päivittelin itsekseni, että mitä tuossa on arpomista, leffaviivat! 🤣

Mut on musta ovisplussakin. 😁

Joo, oli se. Toinenkin oli eilen ihan selvä plussa. Ja tänään jo ihan negatiivinen niin varmasti eilen oli ovis. Uskoisin että toissapäivänä olisi myös plussa tullut.

Heh, piti mennä tilaamaan sellainen veritesti ja koittaa näyttääkö mitään viikko hedelmöityksestä..

Ei tässä taida näkyä mitään edes vahvoilla viivalaseilla 🤔 luonnonvalossa ihan kuin olisi näkynyt haamujen esiäiti mut saattoi johtua ihan toiveajattelusta vaan 😅

Liitteet

• 20231008_132251.jpg
    20231008_132251.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 175
Huomenta! Täällä olisi nyt testattu ei-aamuvirtsasta Pregcheckillä. Mille näyttää teidän mielestänne?
Näin unen viimeyönä jossa tein positiivisen raskaustestin,ja miehelleni sanoin unessa vielä lasketun ajan:22.6.2024!
Pakko oli testata!
Kuva otettu 5 min kuluttua eli testiajan lopulla

Liitteet

• IMG_6113.jpeg
    IMG_6113.jpeg
    949.9 KB · Katsottu: 211
Muokattu viimeksi:
Huomenta! Täällä olisi nyt testattu ei-aamuvirtsasta Pregcheckillä. Mille näyttää teidän mielestänne?
Näin unen viimeyönä jossa tein positiivisen raskaustestin,ja miehelleni sanoin unessa vielä lasketun ajan:22.6.2024!
Pakko oli testata!
Kuva otettu 5 min kuluttua eli testiajan lopulla

Ehkä näen tummentumaa. Kuva sen verran sumea, että zoomatessa menee rakeiseksi ja mahdollinen viiva katoaa rakeiden taa.

Jospa se olisi viiva ja vahvistuisi 🥰

Takaisin