Plussa vai ei?

@Emilia1983@ Mä en näe noissa testeissä mitään, mutta olen eri mieltä siitä, että sen pitäisi jo näkyä. Omat viivani eivät ole kertaakaan näkyneet ennen dpo12, vaikka kuinka herkillä olen yrittänyt testata. Mulla on monta kertaa just raskauden alkuun sattunut ovulaatioon heitto, niin piinailut ovat jatkuneet pitkäään. Pidä pää kylmänä, mutta niin kauan kuin menkat eivät ala, on toivoa. (Tietty järkevyyden rajoissa, mutta jos oviskivut tulivatkin ensin ja ovis vasta vaikka muutaman päivän päästä, on aivan liian aikaista.)

Pakko lisätä, että nerokas idea tuo koti-inseminaatio!

Lyhyesti virsi kaunis: plussa vai ei, näkyykö haamua? Dpo9

20230919_063540.jpg

Onkohan tämä nyt taas se kuuluisa viivanpaikka..
Päivistä ei mitään tietoa kun 2vko välein tullut tuhruvuotoa, edellinen oli 13.9. ja sitä aiempi 25.8. Kyllästyttää jo kun aina on näkevinään jotain mutta sitten se lopputulos ei oo koskaan se toivottu😭

Nyt siis DPO 10(?),kun oviskivut oli 10.9. En voi uskoa raskauteen koska menkat ovat jääneet pois eli myöhässä jo useamman viikon enkä ollut raskaana kun otettiin Hcg verestä 8.9. Mutta jos kivut ovulaatiosta merkki,tämä voisi pitää paikkansa.
RFSU-liuska aamuvirtsasta
Tein tuon jälkeen vielä Medigoo herkkä 10miu,siihenkin joku haamu tuli?

Liitteet

• IMG_5582.jpeg
    IMG_5582.jpeg
    2.5 MB · Katsottu: 213

Onkohan tämä nyt taas se kuuluisa viivanpaikka..
Päivistä ei mitään tietoa kun 2vko välein tullut tuhruvuotoa, edellinen oli 13.9. ja sitä aiempi 25.8. Kyllästyttää jo kun aina on näkevinään jotain mutta sitten se lopputulos ei oo koskaan se toivottu😭
Ainakaan omaan silmään ei näytä että väriä olisi eli ilmeisesti viivanpaikka🤔😒

Onko tämä tyypillinen viivanpaikka vai hentoinen haamu? Mielestäni punertaa ja on näkyvämpi kuin tänään aamupissasta, koska nyt sain edes kuvaan näkymään. Testitietäjät kertokaa 🙏🏼

Saatan olla naiivin optimistinen, tämä on kierto johon saatiin cyclogest tukemaan kiinnittymistä ja lisäksi tallettelut onnistui perfecto niin odotukset korkealla👌🏼 Niin en voinut vastustaa piinapäivien imua... tänään vasta Dpo 7.
Tähän haamuun liittyen tulin kertomaan, että ei tärpännyt tässä kierrossa. 😔 haamuili vain tuon dpo 7 ajan, myös iltapissasta (jopa mies näki ja illan tikkuun kommentoi, että on haaleampi kuin päivällä). Dpo 9 eteenpäin omat tuntemukset + nega testit kertoivat, että ei onnistunutkaan. Nyt tänään vielä herkällä digillä poissuljettu raskauden mahdollisuus. Uutta kiertoa odotellessa.. cyclot lopetin tähän negatulokseen.

Vähän jäi mietityttämään, että oliko tuo haamu todellinen ja yrittikö jotain edes tapahtua. Tälleen reilu 2v yrittämisen jälkeen ihan kiva tietää että hedelmöittyminen sinänsä tapahtuu, mutta kiinnittyminen ei onnistunut.. eli munatorvet ei olisi tukossa ainakaan. Ehkä ensi kerralla jos samoja oireita/hento haamu, niin teen lisäksi herkän digin niin ei tarvitse arvuutella oliko yritystä.

Anteeksi pitkä vuodatus tähän ketjuun🙏🏼, mutta jos joku sattui pohtimaan vahvistuiko tuo haamu niin halusin tulla kertomaan että ei.

@quest viivanpaikalta näyttää valitettavasti

@Emilia1983@ joku viiva siinä on, mutta kovin epäselvä jotenkin.🧐 mulla ei ole kovin hyvät viivalasit niin en osaa sanoa, onko ihan haamuviiva.

Nyt siis DPO 10(?),kun oviskivut oli 10.9. En voi uskoa raskauteen koska menkat ovat jääneet pois eli myöhässä jo useamman viikon enkä ollut raskaana kun otettiin Hcg verestä 8.9. Mutta jos kivut ovulaatiosta merkki,tämä voisi pitää paikkansa.

Näyttää ihan perus rfsu viivanpaikalta.

Kyllä minä tässä jonkin haamulaisen näen, vahvistumisia! :smiling-eyes:

Minä uskon että nuo haamulaiset ja oireetkin ovat ihan todellisia, jotain siellä yrittää kiinnittyä ja vähän jotain hormoneja ehtii erittymäänkin. Raskauden ihan ekalla viikolla vaan tuo keskeytymis % on aika raaka, niin moni menee kesken ennen kuin ehtii kunnon viivaa edes tekemään. Mutta positiivista on että jotain yrittää tapahtua, ehkä se on vain ajan kysymys että se onnistunut yksilö sieltä tarraa tiukasti kiinni. Tsemppiä!

Ai että on hailakka mutta kyllä se viiva vaan näkyy omaan silmään. 😍 Myöhemmin uutta, itellä näky perus pregcheckillä haamu herkän haamua seuraavana iltapäivänä
Näitkö molemmissa kuvissa?
Toi alempi on testiajan jälkeen siis. Kun jätin lavuaarin reunalle kun oli läksyissä lähdettävä auttelee.

Takaisin