Nepeta Cataria
Keskustelujen kuninkuusravaaja
Heinämammat 2016
Elomammat 2018
Eloäidit 2020
Helmikuiset 2022
Toukokuiset 2024
Plussa se on.View attachment 125652 Epätarkka kuva mutta alla aamulta ja yllä tuoreempi dpo10 ja kp 30/31
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Plussa se on.View attachment 125652 Epätarkka kuva mutta alla aamulta ja yllä tuoreempi dpo10 ja kp 30/31
KP 38/27. Ei vieläKÄÄN kuukautisia. Sangen omituista. Koskaan EI ole ollut myöhässä eli yli 28-30 pv kiertoa.
Näen haamu hailuraisen! Mutta kannattaa varmaan silti varautua kemiallisen mahdollisuuteen, kun on kuitenkin noin mones kp jo menossa.Jooh.. kp 31/27-28. Apteekin herkällä. Antaako nää viivanpaikkoja? Menkat ei ole alkanut. "Oireena" jo varmaan ainaki viikon kestänyt hullu väsymys. siis ehkä silmä erottaa hailun värin..puhelin ei. Kemiallista tässä nyt jännään näillä päivillä...
View attachment 125671
Punertava haamu siinä on! VahvistumistaNäkeeköhän tässä kukaan muu mitään? Itse oon näkevinäni paljaalla silmällä mut en oo varma onko kuvassa, kun silmät näkee viivoja kaikkialla kun oon tihrustanut tuota. Nyt on vasta dpo9 ja sain jonkun päähänpiston testata. Onko tää nyt se viivanpaikka? View attachment 125687
Havaitsen haamun. VahvistumisiaNäkeeköhän tässä kukaan muu mitään? Itse oon näkevinäni paljaalla silmällä mut en oo varma onko kuvassa, kun silmät näkee viivoja kaikkialla kun oon tihrustanut tuota. Nyt on vasta dpo9 ja sain jonkun päähänpiston testata. Onko tää nyt se viivanpaikka? View attachment 125687
Punertava haamu siinä on! Vahvistumista
Havaitsen haamun. Vahvistumisia
Plussan alku eli haamu siinä näkyy!View attachment 125695
Pakko oli rajata ja muokata vielä kuvaa, saattoi ehkä vähän tarkentaa tai ainakin helpompi katsoa. Täytynee tehdä huomenna tai perjantaina uusi ja katsella tilannetta uudestaan.
Haamulainen se on! Uutta testiä päivän parin päästä, niin voisi näykyä vahvistuminen.Näkeeköhän tässä kukaan muu mitään? Itse oon näkevinäni paljaalla silmällä mut en oo varma onko kuvassa, kun silmät näkee viivoja kaikkialla kun oon tihrustanut tuota. Nyt on vasta dpo9 ja sain jonkun päähänpiston testata. Onko tää nyt se viivanpaikka? View attachment 125687
Mistä olet ostanut tuon testin(First Response?)? Ei löydy enää nettikaupoista Suomessa ainakaan... Eikä apteekeista?
Tässä siis näkyy haamuOnko tämä tyypillinen viivanpaikka vai hentoinen haamu? Mielestäni punertaa ja on näkyvämpi kuin tänään aamupissasta, koska nyt sain edes kuvaan näkymään. Testitietäjät kertokaa
Saatan olla naiivin optimistinen, tämä on kierto johon saatiin cyclogest tukemaan kiinnittymistä ja lisäksi tallettelut onnistui perfecto niin odotukset korkealla Niin en voinut vastustaa piinapäivien imua... tänään vasta Dpo 7.
Onko tämä tyypillinen viivanpaikka vai hentoinen haamu? Mielestäni punertaa ja on näkyvämpi kuin tänään aamupissasta, koska nyt sain edes kuvaan näkymään. Testitietäjät kertokaa
Saatan olla naiivin optimistinen, tämä on kierto johon saatiin cyclogest tukemaan kiinnittymistä ja lisäksi tallettelut onnistui perfecto niin odotukset korkealla Niin en voinut vastustaa piinapäivien imua... tänään vasta Dpo 7.