Plussa vai ei?

Siis huh huh, kyllä yllätti että moni näkee haamun! 😍 nyt jännittää mikä on lopputulos lopulta 💕 Toivottavasti vahvistuu! Myönnän olleeni niin malttamaton, että testasin jo dpo 5 iltapissasta. Nega oli, mutta tunnin päästä kurkkasin roskikseen ja siellä oli yllättävä roskishaamu. Selkeästi punaisella värillä. Tiedän, ettei roskishaamuja pidä tuijottaa mutta siitä tuli erikoinen olo tämän kierron suhteen. 🙏🏼 ehkä kiinnittyminen tapahtui silloin dpo5 ja äkillinen hcg nousu näkyi roskishaamuna?

@Magnoliae kovin samalta on siellä testi näyttänyt. Kunpa tämäkin vahvistuisi 🙏🏼🙏🏼
Tosi aikasin sait haamun, mulla meinasi aikaiset haamut onnistunutta raskautta ainakin. Kemialliset tullut aina hitaasti näkyviin ja suht myöhään vaikka ovis tikutettu normisti kierron puolivälissä.

Dpo 5 ei ole mahdollista saada vielä mitään haamuja kun alkio ei ole edes kiinnittynyt (eli elimistöön ei erity hcg:tä). Se haamu/viiva on vaan epäpuhtaudet.

Joo tiedän, että roskishaamuihin ei ole mitään luottamista mutta en voi silti kiistää etteikö siitä jännä olo olisi tullut.

Tuo dpo 7 testi on ihan testiajalla otettu. En kyllä yhtään tiedä kuinka käy, koska tänään oli käytännössä olematon viiva. Toisaalta 2 päivän välein hcg tuplaantuu. Täytyy vaan malttaa. Herkkä digi polttelee kaapissa, ajattelin vkl aikana tehdä.

Premom -appi väittää 0,02 vahvuutta viivojen välillä. Eilinen oli 0.01 vaikka oli omaan silmään näkyvämpi. Näkeekö muut tässä mitään, kun en rehellisesti itse näe toista viivaa?

Veikkaan, että ma/ti olisi ne luotettavimmat päivät testata, minkäs teet kun on näin malttamaton.. täytyy nyt koittaa rauhoittua.

Liitteet

• IMG_20230915_105205.jpg
    IMG_20230915_105205.jpg
    383.2 KB · Katsottu: 155
Joo tiedän, että roskishaamuihin ei ole mitään luottamista mutta en voi silti kiistää etteikö siitä jännä olo olisi tullut.

Tuo dpo 7 testi on ihan testiajalla otettu. En kyllä yhtään tiedä kuinka käy, koska tänään oli käytännössä olematon viiva. Toisaalta 2 päivän välein hcg tuplaantuu. Täytyy vaan malttaa. Herkkä digi polttelee kaapissa, ajattelin vkl aikana tehdä.

Premom -appi väittää 0,02 vahvuutta viivojen välillä. Eilinen oli 0.01 vaikka oli omaan silmään näkyvämpi. Näkeekö muut tässä mitään, kun en rehellisesti itse näe toista viivaa?

Veikkaan, että ma/ti olisi ne luotettavimmat päivät testata, minkäs teet kun on näin malttamaton.. täytyy nyt koittaa rauhoittua.
Minun roskishaamu (8dpo noin) on nyt masussa ja 11. viikolla :) Mutta oli siihen vähän vaikeaa suhtautua... Kun ei pitäis enää katsella viivoja sen viiteajan ulkopuolelta. Vaan minkäs tekee kun testauttaa, täysin ymmärrettävää ja niin jännittävää! Uutta testiä vaan kuluvina päivinä niin viisastuu. Tsemppiä!

Tässä en kyllä näe oikein mitään (toki kuvat on aina vähän tulkinnanvaraisia), mutta siinä edellisessä oli kyllä mun mielestä haamu. Mutta voihan se olla, että nyt oli laimeampaa virtsaa ja sen takia ei näy. Uutta testiä kehiin ja toivotaan parasta 🤞🏻❤️

Mä sain esikoisesta jonkun haamun esiasteen dpo 6 (testasin, kun oli tarkoitus käydä vähän juhlimassa). Dpo 10 sain hailakan haamun ja muutaman päivän päästä sitten jo leffaviivat.

Onko tämä tyypillinen viivanpaikka vai hentoinen haamu? Mielestäni punertaa ja on näkyvämpi kuin tänään aamupissasta, koska nyt sain edes kuvaan näkymään. Testitietäjät kertokaa 🙏🏼

Saatan olla naiivin optimistinen, tämä on kierto johon saatiin cyclogest tukemaan kiinnittymistä ja lisäksi tallettelut onnistui perfecto niin odotukset korkealla👌🏼 Niin en voinut vastustaa piinapäivien imua... tänään vasta Dpo 7.
Mielestäni selkeä haamu. Väriä näyttää olevan. Joko olet tehnyt uuden testin? Mille näyttää?

Netistä tilattu aikoja sitten, näitä on tallella edellisestä yrityksestä vielä.

Tänään oli digitaalinen raskaana 2-3, Dpo 13/14.

Emilia,sulla on varmaan ovulaatio myöhässä tai jäänyt pois. Siksi kierto pitkittyy.
Joo nyt kp 41. Missä viipyy,odotan lääkärinsoittoa jospa pääsen verikokeisiin. Katsotaan onko vaihdevuodet alkaneet. Vai minne kuukautiset yhtäkkiä kaikkosi.

Jouduin vaihtamaan testimerkkiä kun edelliset loppui, niin apteekin herkällä tuli tänä aamuna puhdas nega 😣 Meni kyllä fiilikset tästä kierrosta, mutta ajattelin silti testata varmaan keskiviikkona herkällä digillä poissulkumielessä. Normisti pitäisi viim. tiistaina alkaa menkat mutta ton cyclogestin vuoksi ei todennäköisesti menkat ala ennen kuin lopetan lääkkeet.

Joo nyt kp 41. Missä viipyy,odotan lääkärinsoittoa jospa pääsen verikokeisiin. Katsotaan onko vaihdevuodet alkaneet. Vai minne kuukautiset yhtäkkiä kaikkosi.
Kuukautiset voi olla satunnaisesti epäsäännölliset niin että se on ihan normaalia. Se jo voi vaikuttaa rttä stressaat asiaa.😊

Kuukautiset voi olla satunnaisesti epäsäännölliset niin että se on ihan normaalia. Se jo voi vaikuttaa rttä stressaat asiaa.😊
Joo mutta minulla ei ole koskaan ollut epäsäännöllisiä. Voi olla lähestyvät vaihdevuodet juuri tämän aiheuttajana...
Popsicle_30: Älä vielä luovuta kierron suhteen! Voi myös johtua testimerkistä ettei yhtä tarkkaan näytä plussaa... Mielenkiinnolla odotan mitä on tulos ensi viikolla. ☺️

Nyt kp 42. Ovulaatiokipuja(?) oli viikko sitten,mutta ei ollut ovulaatiotestejä joten en tiedä varmaksi. No,uteliaisuuttani testasin Medigoo-10 miu testillä. Siinä ja siinä oisko viivan alkua vai viivanpaikka vain. Vai näkeekö silmäni "omiaan". Teimme koti-inseminaation tietysti heti viikko sitten että tärppi tulisi.
Tässä kuva:

Liitteet

• IMG_5443.jpeg
    IMG_5443.jpeg
    630.2 KB · Katsottu: 215
Nyt kp 42. Ovulaatiokipuja(?) oli viikko sitten,mutta ei ollut ovulaatiotestejä joten en tiedä varmaksi. No,uteliaisuuttani testasin Medigoo-10 miu testillä. Siinä ja siinä oisko viivan alkua vai viivanpaikka vain. Vai näkeekö silmäni "omiaan". Teimme koti-inseminaation tietysti heti viikko sitten että tärppi tulisi.
Tässä kuva:
Voisi siellä jotain haamun alkua olla, vaatii vain kovasti vahvistumista.

Tässä kuva:
Mikä on koti-inseminaatio?
Tässä ei kyllä näy mitään vielä.

Mikä on koti-inseminaatio?
Tässä ei kyllä näy mitään vielä.
Mieheni laittaa spermat sisään neulattomalla lääkeruiskulla.Toisella nimellä "muumimumi-menetelmä"...😊😇

Nyt olisi dpo 8 oviskivuista,ei vieläkään kuukautisia nyt KP 43!! Tälläselle näytti PC:

Liitteet

• IMG_5504.jpeg
    IMG_5504.jpeg
    634.5 KB · Katsottu: 208
Mieheni laittaa spermat sisään neulattomalla lääkeruiskulla.Toisella nimellä "muumimumi-menetelmä"...😊😇

Nyt olisi dpo 8 oviskivuista,ei vieläkään kuukautisia nyt KP 43!! Tälläselle näytti PC:
Itse en näe tässä kyllä mitään vaikka kuinka tiirailen.
Mielenkiinnosta, miksi kokeilette koti-inseminaatiota? Siinähän on samat mahdollisuudet tulla raskaaksi kuin yhdynnässä?

Itse en näe tässä kyllä mitään vaikka kuinka tiirailen.
Mielenkiinnosta, miksi kokeilette koti-inseminaatiota? Siinähän on samat mahdollisuudet tulla raskaaksi kuin yhdynnässä?
Sopivin "akti" sille hetkelle hedelmöittää, kun vauva-arkea eletään... Ei ole aikaa ei paikkaa "sille" ovulaatio kun kipuinensa taisi olla

Tänään testit näyttää tältä...
Medigoo Erittäin herkkä
RFSU -liuska

Liitteet

• IMG_5566.jpeg
    IMG_5566.jpeg
    285.7 KB · Katsottu: 175
  • IMG_5548.jpeg
    IMG_5548.jpeg
    814.8 KB · Katsottu: 166
Muokattu viimeksi:
Tänään testit näyttää tältä...
Medigoo Erittäin herkkä
RFSU -liuska
Koko aikana en ole itse ainakaan valitettavasti nähnyt haamun haamua näissä sun testeissä, ja toisekseen testin pitäisi vahvistua joka päivä jos hcg:ta löytyy. Sun testeissä ei tapahdu sitäkään ja kyllähän sen pitäisi jo näkyä jos on näkyäkseen :(

Koko aikana en ole itse ainakaan valitettavasti nähnyt haamun haamua näissä sun testeissä, ja toisekseen testin pitäisi vahvistua joka päivä jos hcg:ta löytyy. Sun testeissä ei tapahdu sitäkään ja kyllähän sen pitäisi jo näkyä jos on näkyäkseen :sad001
Ok. Kiitos rehellisyydestä. En minäkään välillä näe niissä viivaa. Voi olla hyvinkin etten ole raskaana. 😊

Takaisin